integrale_awd Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Ce e cu linistea asta pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 nu stiu ma, astia s-au retras si joaca Mario in retea nu mai au chef de vorbit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 eu am mai dat niste ture pe afara zilele astea mwhahaha si o sa mai ies de fiecare data caund sunt pe la 8 grade si uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 )) sa-ti iei o caciula pe sub casca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 (editat) Hello! Am si eu 2 intrebari / dileme: 1. Unde pot sa imi recolantez monstrul? Am gasit cateva topicuri pe forum, dar majoritatea sunt vechi. Singurul activ este asta: /index.php?/topic/209223-stikere-personalizate Am autocolant alb pus longitudinal si incepe sa se rupa pe rezervor, ca nu am inca tank pad. Asadar as vrea sa pun altul si am inteles ca ar trebui sa se dea si cu lac pe deasupra, ca sa tina mai mult. Si-a facut cineva asa ceva si recomanda? N-as vrea sa iasa mai rau/prost decat e acum... 2. As vrea sa pun, temporar, crash baruri pe monstru (stiu, o sa sariti cu gura pe mine ca sunt urate, dar eu sunt mai paranoica si cred ca nu e exclus sa dau monstrul pe jos cand o sa ma duc cu el pe Amckart). Nu am gasit decat niste crashbar-uri pentru Multistrada. Chiar nu exista si pentru Monster 696? Trebuie sa fac unele custom? Editat Ianuarie 27, 2013 de PetiteLutin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 autocolante, baiatu de care zici Hondafan) inca face. da-i un PM si vezi ce rezolvi. cat de crashbar-uri, de ce nu pui tu crashpad-uri? sunt si pt furca si bascula, nu stiu cum iesi cu costurile, dar cred ca sunt mult mai ok decat crasbar-uri. cel putin estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
integrale_awd Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 nu stiu ma, astia s-au retras si joaca Mario in retea nu mai au chef de vorbit. cred ca totusi se roaga pt mai putina zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Yellow Submarine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 cat de crashbar-uri, de ce nu pui tu crashpad-uri? sunt si pt furca si bascula, nu stiu cum iesi cu costurile, dar cred ca sunt mult mai ok decat crasbar-uri. cel putin estetic.Are crash pad-uri. Dar ma gandeam ca niste crash bar-uri ar proteja mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 In loc sa uratesti o mobra superba, mai bine iti cumperi o troaca timp de cateva luni, iar cand inveti sa mergi, poti sa scoti italianca de la "iernat". Stiu, suna urat dar m-am saturat sa vad mobre superbe sau cel putin frumoase la origini, slutite de propietari fara simt estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 In loc sa uratesti o mobra superba, mai bine iti cumperi o troaca timp de cateva luni, iar cand inveti sa mergi, poti sa scoti italianca de la "iernat". Stiu, suna urat dar m-am saturat sa vad mobre superbe sau cel putin frumoase la origini, slutite de propietari fara simt estetic. Crash bar-urile nu vreau sa le pun decat temporar, cat o sa merg cu motorul pe circuit. Din cate am inteles, cursul de la Amckart se face pe motocicleta proprie, tocmai este vorba (si) de acomodarea cu ea. Tocmai pentru ca nu vreau sa o slutesc, daca fac vreo greseala in timpul cursului, m-am gandit sa fac asta. Dupa aceea o sa le dau jos, desigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Are crash pad-uri. Dar ma gandeam ca niste crash bar-uri ar proteja mai mult... pai atunci stai tu relax ca nu o sa o julesti mai putin cu crashbar-urile. cred ca niste drashpad-uri, si capete de ghidon mai lungi putin, is suficient. dar inainte de toate gandestete la tine daca esti tu "safe" de la o tavaleala Crash bar-urile nu vreau sa le pun decat temporar, cat o sa merg cu motorul pe circuit. Din cate am inteles, cursul de la Amckart se face pe motocicleta proprie, tocmai este vorba (si) de acomodarea cu ea. Tocmai pentru ca nu vreau sa o slutesc, daca fac vreo greseala in timpul cursului, m-am gandit sa fac asta. Dupa aceea o sa le dau jos, desigur! atunci da, poti sa iti pui. dar e cam greu de prins. stiu ca se prind de prinderile la motor. asta daca nu ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Pai nu visez la o tavaleala. ) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla... Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor. O sa cumpar si niste capete de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 din ce stiu esti mai mare ca mine. dar iti zic asa avand o experienta mai mare ca tine(si in cazaturi) Mai fatuco, bagati mintile in cap si nu strica motoreta. lasa-i crashpad-urile si date cat poti tu de tare. daca ai crashpad-uri la furca, bascula, motor, si mai ai si niste capete de ghidon, iti zic eu ca nu strici nimic. eventual niste scarite race si ai scapat de chin. dar nu te vad eu sa te dai asa tare incat sa ai nevoie. eventual motorul o sa se opreasca instantaneu de la cazatura. scuze pt tonul superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Salutari bah!!! Am vazut ca se discuta de crash-baruri si nebunii pe monster. Nu merge! Atentie la crashpadurile trecute prin suportul motor..pot face mai mult rau decat bine, adica iti indoi cadrul. pentru protejat furca si bascula sint bune crashpadurile alea care se monteaza prin axul rotilor si nici nu sint scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Pai nu visez la o tavaleala. ) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla... Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor. O sa cumpar si niste capete de ghidon. Iti povestes eu de ce nu este bine sa folosesti buloane pe Ducati. In cazul unei cazaturi mai dure sau daca bulonul respectiv se agata de ceva in acel moment. Risti sa strambi cadru sau sa rupi prindere motorulii. in ambele cazuri paguba va fi mai mare decat cazatura in sine. Daca evenimentul depaseste o anumita cota de duritate, nu te mai ajuta nici un bulon. Ducati nu recomanda buloanele, noi nu recomandam buloanele la motocicletele Ducati. Fa altceva cu banii respectivi, cumparati niste gume mai calitative sau inbunatatesteti sistemul de franare. Pai nu visez la o tavaleala. ) Numai ca vreau ca macar monstrul sa fie pregatit in caz ca se intampla... Am niste crash pad-uri de la LSL si a trebuit data jos bara de sustinere a motorului si inlocuita cu cea din kitul de montare de la LSL. Deci daca e cum zici tu, ar insemna ca ar trebui sa pun crash bar-urile in locul crash pad-urilor. O sa cumpar si niste capete de ghidon. Iti povestes eu de ce nu este bine sa folosesti buloane pe Ducati. In cazul unei cazaturi mai dure sau daca bulonul respectiv se agata de ceva in acel moment. Risti sa strambi cadru sau sa rupi prindere motorulii. in ambele cazuri paguba va fi mai mare decat cazatura in sine. Daca evenimentul depaseste o anumita cota de duritate, nu te mai ajuta nici un bulon. Ducati nu recomanda buloanele, noi nu recomandam buloanele la motocicletele Ducati. Fa altceva cu banii respectivi, cumparati niste gume mai calitative sau inbunatatesteti sistemul de franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Motocicleta vine din fabrica cu protecti. Carenele, ghidonu, scaritele, capacele, ele sunt considerate protecti ale motocicletei. O protectie deplina doar divinitatea o poate da . treci pe la noi si vb mai multe fata in fata daca esti interesata. Nu fa tiganel pe motocicleta ca vei ramane surprinsa in caz de eveniment nu te vor ajuta la nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) . PROTOTYPE KTM 1290 SUPER DUKE R Editat Ianuarie 29, 2013 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Sales Ducati Shop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Bun, ca sa concluzionez, pe tipul meu de Monster: - nu se pun crash bars (n-am inteles exact de ce, am primit doar o vaga explicatie cum ca nu s-ar preta la Ducati-uri din cauza unghiului de inclinare al acestora... desi eu nu intentionez momentan sa ma dau cu genunchiul jos ), ca sunt urate si mai rau or sa ma incurce si nu sunt bune de nimic - nu e bine ca am crash pads, din cauza ca sunt montate pe acelasi suport de sustinere a motorului, si ar fi bine sa renunt la ele (desi sunt omologate si se comercializeaza pentru modelul meu de Monster) - pot sa pun protectii pentru bascula si furca si capete de ghidon De scarite racing nu mai zic nimic. Am ratat ceva? Nu mai bine mergi tu incet pentru inceput si eviti toate discutiile astea? Si daca dai cu Monsterul de pamant ce? Care crezi ca e paguba? Cateva zgarieturi pe care le poti repara usor si mult mai ieftin decat scarite racing, crash-paduri, crash cage. Inca ceva, daca te urci pe monstru cu gandul ca ai sa-l dai de pamant..chiar ai sa-l dai! Asa ca, schimba-ti mentalitatea, mergi usor si cumpatat ca nu te grabeste nimeni, pentru ca daca mergi mai repede nu inveti mai repede. Toate vin natural si la timpul lor. Succesuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Pentru ca ai vorbit frumos, uite ce primesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Nu mai bine mergi tu incet pentru inceput si eviti toate discutiile astea? Si daca dai cu Monsterul de pamant ce? Care crezi ca e paguba? Cateva zgarieturi pe care le poti repara usor si mult mai ieftin decat scarite racing, crash-paduri, crash cage. Inca ceva, daca te urci pe monstru cu gandul ca ai sa-l dai de pamant..chiar ai sa-l dai! Asa ca, schimba-ti mentalitatea, mergi usor si cumpatat ca nu te grabeste nimeni, pentru ca daca mergi mai repede nu inveti mai repede. Toate vin natural si la timpul lor. Succesuri Nu e vorba de mers incet sau rapid. Am precizat ca vreau sa fac cursul de pe Amckart si vreau doar sa imi protejez monstrul in eventualitatea unei cazaturi. L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin. Si, pe langa costuri, nu mi-a convenit nici sa stau 3 saptamani "pe bara". Nu ma sui pe monstru cu gandul ca o sa cad, dar tocmai pentru ca am facut botezul cu asfaltul, cum imi zicea cineva, cred ca e mai bine sa previn, atat cat pot, avarierea lui. Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Si imi cer scuze celor pe care i-am incomodat cu ideile mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin. Povesteste-ne Poti investi intr-un amortizor de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Sales Ducati Shop The bike has eyes and erathaaaang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetiteLutin Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 L-am dat de pamant pana acum, destul de usor, si cu toate astea a trebuit sa schimb / repar multe lucruri la el.. si nu a fost chiar ieftin. Povesteste-ne S-a intamplat in noiembrie, in cea de-a doua plimbare pe care am facut-o in afara orasului. L-am avariat de doua ori... in aceeasi zi. :| Prima oara a fost chiar in Bucuresti, pentru ca am franat brusc ca sa opresc la semafor. Plouase toata saptamana si aveam ceva noroi pe roti... cauciucurile sunt vechi, din 2007-2008 (nu uzate, dar tari)... Mi-a patinat un pic, am facut stanga-dreapta de ghidon incercand sa redresez, dar n-am reusit si am cazut pe partea dreapta, uitandu-ma cu durere cum se taraste monstrul pe asfalt inca niste metri. Prima cazatura din viata lui. Avarii: ghidon strambat un pic, zgarieturi pe toba, oglinda, maneta de frana, rezervor, mansonul rupt la capat si pedala de frana un pic deplasata. Aveam viteza mica, pentru ca deja incetinisem cand m-am apropiat de semafor. N-a fost nimic foarte grav, asa ca am continuat drumul. Surubul de la prinderea oglinzii a trebuit strans, pentru ca oglinda "flutura". A doua oara a fost pe un drum de munte (pe care n-ar fi trebuit sa o iau ), cu bolovani, mocirla, viraje si inclinatie. A trebuit sa cobor un viraj strans in panta si am procedat gresit. Stiu ca ar fi trebuit sa il cobor cu frana spate, dar ma simteam mai in siguranta si echilibru cu ambele picioare pe pamant. Am zis ca daca il cobor foarte incet, in viteza intai, dand putin cate putin drumul la maneta de frana, nu o sa pateasca nimic. M-am inselat. S-a poticnit la un moment dat si nu am putut sa il mai tin, asa ca a cazut pe stanga. Pentru ca eram in panta, s-a tarsait un pic in jos. A fost practic de pe loc, nu aveam viteza. Avarii: oglinda stanga (cu care am ramas in mana cand am incercat sa o strang, deoarece s-a crapat fix la prindere), maneta de ambreiaj (care s-a rupt tot din prindere si nu de la capatul exterior, pentru ca s-a afundat in pamant la impact si motorul a avansat), zgarieturi pe toba. M-am intors la Bucuresti noaptea, pe frig, bezna si ceata foarte densa, fara oglinda stanga, cu ambreiajul prins cu o sarma dintr-un gard, cu motorul ud si viziera aburita si deschisa, din care cadeau stropi. Poti investi intr-un amortizor de ghidon Si crazy-devil mi-a recomandat acum ceva vreme sa imi iau un amortizor de ghidon, nu-i o idee rea, merci de sugestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.