Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

S-a intamplat in noiembrie, in cea de-a doua plimbare pe care am facut-o in afara orasului. L-am avariat de doua ori... in aceeasi zi. :|

Prima oara a fost chiar in Bucuresti, pentru ca am franat brusc ca sa opresc la semafor. Plouase toata saptamana si aveam ceva noroi pe roti... cauciucurile sunt vechi, din 2007-2008 (nu uzate, dar tari)... Mi-a patinat un pic, am facut stanga-dreapta de ghidon incercand sa redresez, dar n-am reusit si am cazut pe partea dreapta, uitandu-ma cu durere cum se taraste monstrul pe asfalt inca niste metri. Prima cazatura din viata lui. Avarii: ghidon strambat un pic, zgarieturi pe toba, oglinda, maneta de frana, rezervor, mansonul rupt la capat si pedala de frana un pic deplasata. Aveam viteza mica, pentru ca deja incetinisem cand m-am apropiat de semafor. N-a fost nimic foarte grav, asa ca am continuat drumul. Surubul de la prinderea oglinzii a trebuit strans, pentru ca oglinda "flutura".

A doua oara a fost pe un drum de munte (pe care n-ar fi trebuit sa o iau :D), cu bolovani, mocirla, viraje si inclinatie. A trebuit sa cobor un viraj strans in panta si am procedat gresit. Stiu ca ar fi trebuit sa il cobor cu frana spate, dar ma simteam mai in siguranta si echilibru cu ambele picioare pe pamant. Am zis ca daca il cobor foarte incet, in viteza intai, dand putin cate putin drumul la maneta de frana, nu o sa pateasca nimic. M-am inselat. S-a poticnit la un moment dat si nu am putut sa il mai tin, asa ca a cazut pe stanga. Pentru ca eram in panta, s-a tarsait un pic in jos. A fost practic de pe loc, nu aveam viteza. Avarii: oglinda stanga (cu care am ramas in mana cand am incercat sa o strang, deoarece s-a crapat fix la prindere), maneta de ambreiaj (care s-a rupt tot din prindere si nu de la capatul exterior, pentru ca s-a afundat in pamant la impact si motorul a avansat), zgarieturi pe toba.

M-am intors la Bucuresti noaptea, pe frig, bezna si ceata foarte densa, fara oglinda stanga, cu ambreiajul prins cu o sarma dintr-un gard, cu motorul ud si viziera aburita si deschisa, din care cadeau stropi. :PSi crazy-devil mi-a recomandat acum ceva vreme sa imi iau un amortizor de ghidon, nu-i o idee rea, merci de sugestie! :)

 

Nu mi-o lua in nume de rau dar daca continui in stilul asta nu te vad prea bine. Aia cu motorul ud e tare rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ adidas

Da, sunt constienta de tot ce ai ingrosat tu acolo. Ai uitat de frana fata. :P Mi s-a spus ulterior ca, daca tineam neaparat sa stau cu ambele picioare pe pamant, as fi putut sa scot mai intai motorul pe liber...

 

@paulynos

Daca voi continua in stilul asta, nici eu nu ma vad bine. :P Ce sa zic, a fost o inlantuire de factori nepotriviti in ziua aia, ceva neatentie si decizii gresite. N-a fost tocmai o plimbare pentru incepatori, dar am invatat cate ceva din experientele de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea totusi sa pastram acest topic curat.

 

Din pacate e muuuult prea tarziu pentru asta, sunt prea multe personaje care tin mortis sa faca fix pe dos, nu inteleg ce placere perversa le pot produce polemicile pe forumuri, pe mine unu ma plictisesc teribil :)

 

Toti sunt mecanici profesionisti Ducati si nu numai, specialisti in motoare, cauciucuri, frane, racing, si mai ales fiecare considera ca le stie pe toate si asa cum face el e singura optiune si toata suflarea motociclista ar trebui sa faca fix la fel :)

 

Ar trebui sa facem un pustiu de bine sa dam link-ul echipei motogp Ducati, mai invata si amaratii aia de mecanici incepatori una alta :crack:

 

Concluzia .. daca ai o problema si VREI SA O REZOLVI.. apeleaza la un mecanic PROFESIONIST ! Punct !

 

Daca vrei sa te enervezi, sa-ti pierzi timpul si/sau sa ajuti la cresterea numarului de pagini .. pune o intrebare pe forum :)

 

Cel mai bun exemplu .. a incercat saraca fata sa ceara o parere, nu stiu cum dracu da s-a ajuns iar la lupta intre cocosi ..

 

Ca sa se pastreze topicul curat moderatorii ar trebui sa se concentreze pe curatarea specimenelor care umplu paginile cu polemici si discutii care pot avea loc linistit in privat fara a polua inutil spatiul public ;)

 

Orice asemanare cu personaje si fapte reale este pur intamplatoare :)

 

On topic, noul monster:

 

http://www.bianchi.it/global/bikes/bikes_detail.aspx?ProductIDMaster=1587

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate e muuuult prea tarziu pentru asta, sunt prea multe personaje care tin mortis sa faca fix pe dos, nu inteleg ce placere perversa le pot produce polemicile pe forumuri, pe mine unu ma plictisesc teribil :)

 

Toti sunt mecanici profesionisti Ducati si nu numai, specialisti in motoare, cauciucuri, frane, racing, si mai ales fiecare considera ca le stie pe toate si asa cum face el e singura optiune si toata suflarea motociclista ar trebui sa faca fix la fel :)

 

Ar trebui sa facem un pustiu de bine sa dam link-ul echipei motogp Ducati, mai invata si amaratii aia de mecanici incepatori una alta :crack:

 

Concluzia .. daca ai o problema si VREI SA O REZOLVI.. apeleaza la un mecanic PROFESIONIST ! Punct !

 

Daca vrei sa te enervezi, sa-ti pierzi timpul si/sau sa ajuti la cresterea numarului de pagini .. pune o intrebare pe forum :)

 

Cel mai bun exemplu .. a incercat saraca fata sa ceara o parere, nu stiu cum dracu da s-a ajuns iar la lupta intre cocosi ..

 

Ca sa se pastreze topicul curat moderatorii ar trebui sa se concentreze pe curatarea specimenelor care umplu paginile cu polemici si discutii care pot avea loc linistit in privat fara a polua inutil spatiul public ;)

 

Orice asemanare cu personaje si fapte reale este pur intamplatoare :)

 

On topic, noul monster:

 

http://www.bianchi.it/global/bikes/bikes_detail.aspx?ProductIDMaster=1587

frumos exemplar, pacat ca nu are un L-twin in sub cadru :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaritele racing au fost inventate taman pentru a te accidenta. Pentru a-ti creste sansele da a-ti intra in picior si pentru ca tu ca pilot sa dai multi bani pe ele pentru acest avantaj.

 

Am zis ca ma abtin de la comentarii pentru toti habarnistii, dar la Petite chiar tin nitel.
Fato, ia-ti scarite racing pe raspunderea mea si daca patesti ceva iti fac acte pe casa si gaj ca sa fii sigura ca stiu ce vorbesc.

Toti terminatii astia gen Agostini, Doohan, Rossi, Stoner sunt niste inconstienti, se risca precum niste amatori si merg cuscarite racing.

Prietene, eu nu stiu cum mergi tu pe moto si mai ales.. DE CE, dar eu iti spun din experienta personala ca daca aveam scarite racing nu ma alegeam cu doua tije. Daca experient amea personala nu iti este certitudine, mai investigheaza cazuri mai celebre.

Tu esti genul de user din pricina caruia nu mai scriu de mult pe forum, nu am nimic impotriva opiniilor contra, dar sa fie argumentate si pertinente, iar cand ti se aduc inapoi motivatiile intru care trebe sa intelegi ca parerea ta este gresita, apoi tu continui in porstia ta, asta nu mai este decat dovada prostiei in stare pura.
Nu s-a nascut nimeni intelept, diferenta o face dorinta de a invata si a-i ascult ape cei care mai stiu cate ceva.

Petite, eu pe strada, de ani de zile de cand merg la curse, nu mai am nici pe strada scarite stock.

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

Scaritele racing au fost inventate taman pentru a te accidenta. Pentru a-ti creste sansele da a-ti intra in picior si pentru ca tu ca pilot sa dai multi bani pe ele pentru acest avantaj.

 

Am zis ca ma abtin de la comentarii pentru toti habarnistii, dar la Petite chiar tin nitel.

Fato, ia-ti scarite racing pe raspunderea mea si daca patesti ceva iti fac acte pe casa si gaj ca sa fii sigura ca stiu ce vorbesc.

 

Toti terminatii astia gen Agostini, Doohan, Rossi, Stoner sunt niste inconstienti, se risca precum niste amatori si merg cuscarite racing.

 

Prietene, eu nu stiu cum mergi tu pe moto si mai ales.. DE CE, dar eu iti spun din experienta personala ca daca aveam scarite racing nu ma alegeam cu doua tije. Daca experient amea personala nu iti este certitudine, mai investigheaza cazuri mai celebre.

 

Tu esti genul de user din pricina caruia nu mai scriu de mult pe forum, nu am nimic impotriva opiniilor contra, dar sa fie argumentate si pertinente, iar cand ti se aduc inapoi motivatiile intru care trebe sa intelegi ca parerea ta este gresita, apoi tu continui in porstia ta, asta nu mai este decat dovada prostiei in stare pura.

Nu s-a nascut nimeni intelept, diferenta o face dorinta de a invata si a-i ascult ape cei care mai stiu cate ceva.

 

Petite, eu pe strada, de ani de zile de cand merg la curse, nu mai am nici pe strada scarite stock.

 

Peace!

 

asteptam o opinie mai avizata decat cea a lui crazy-devil. n-am nimic cu el,dar nu prea pot pune pret pe ce spune el. e un fel de 'expert in toate'.

 

eu mi-am exprimat parerea mea despre scarite, in posturile anterioare ,in functie de cum vedeam eu lucrurile. (nu sunt genu de om caruia ii este rusine sa spuna o prostie,daca nu am de unde sa stiu faptic cum stau lucrurile). prefer sa o spun si sa fiu contrazis cu argumente de altcineva care stie faptic despre ce e vb.

 

nu cred ca am zis ca e fix cum zic eu, si chiar speram sa vina altii care au folosit mai intensiv scarite race si sa-mi spuna cum e (mai ales in uz stradal, ca nu era discutia de pista).

 

apreciez 'input-ul' tau vis a vis de subiectul scarite.

 

restu' bullshitului, il sar pt ca e neinteresant.(discutii si motive de ce nu postezi tu pe forum sau etc..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

445 Ducati? Dintre care un Paul Smart Limited Edition, 2 Sport Classic 1000, defapt is trei: rosu (al meu), galben (Denis) si negru (Zoltan)

As vrea sa-l cunosc si eu pe ala cu Paul Smart :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva puncte de remarcat:

  • Monster-ul Madalinei e trecut cu "Monster Corse S4".
  • Mai sunt inca 3 MS4R in afara de al meu.
  • Exista un model obscur, aparut acum mai bine de 20 de ani, numit "Cafe Racer".
  • MH 900-le nu e trecut separat... DE CE?!?!
  • Este cineva care are Streetfighter S. Care esti ma??? ... Il vinzi?

445 Ducati? Dintre care un Paul Smart Limited Edition, 2 Sport Classic 1000, defapt is trei: rosu (al meu), galben (Denis) si negru (Zoltan)

As vrea sa-l cunosc si eu pe ala cu Paul Smart :D


Probabil ca Paul Smart-ul a fost inmatriculat de un showroom. E singura explicatie rationala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, dar 748 doar 2 bucati? wtf? ar fi a ea si cea de la bacau. dar nu cred ca nu mai exista si a 3a. 916 SPS e la timisoara parca, si un 996 cred ca e la piatra neamt. sau or fi incurcat 748 cu 749 care is 13 la numar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati-ul ala Cafe Racer, ma gandesc ca e o chestie modificata de careva si omologat individual sub denumirea de cafe racer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati-ul ala Cafe Racer, ma gandesc ca e o chestie modificata de careva si omologat individual sub denumirea de cafe racer.

tot ce e posibil

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=487155

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati-ul ala Cafe Racer, ma gandesc ca e o chestie modificata de careva si omologat individual sub denumirea de cafe racer.

 

Cel mai probabil. Nu ma lua in serios de la punctul 3 in jos ^_^

... Desi chiar as fi curios de Streetfighter S-ul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scaritele racing au fost inventate taman pentru a te accidenta. Pentru a-ti creste sansele da a-ti intra in picior si pentru ca tu ca pilot sa dai multi bani pe ele pentru acest avantaj.

 

Am zis ca ma abtin de la comentarii pentru toti habarnistii, dar la Petite chiar tin nitel.

Fato, ia-ti scarite racing pe raspunderea mea si daca patesti ceva iti fac acte pe casa si gaj ca sa fii sigura ca stiu ce vorbesc.

 

Toti terminatii astia gen Agostini, Doohan, Rossi, Stoner sunt niste inconstienti, se risca precum niste amatori si merg cuscarite racing.

 

Prietene, eu nu stiu cum mergi tu pe moto si mai ales.. DE CE, dar eu iti spun din experienta personala ca daca aveam scarite racing nu ma alegeam cu doua tije. Daca experient amea personala nu iti este certitudine, mai investigheaza cazuri mai celebre.

 

Tu esti genul de user din pricina caruia nu mai scriu de mult pe forum, nu am nimic impotriva opiniilor contra, dar sa fie argumentate si pertinente, iar cand ti se aduc inapoi motivatiile intru care trebe sa intelegi ca parerea ta este gresita, apoi tu continui in porstia ta, asta nu mai este decat dovada prostiei in stare pura.

Nu s-a nascut nimeni intelept, diferenta o face dorinta de a invata si a-i ascult ape cei care mai stiu cate ceva.

 

Petite, eu pe strada, de ani de zile de cand merg la curse, nu mai am nici pe strada scarite stock.

 

Peace!

N-as vrea sa starnesc iarasi polemici pe tema scaritelor, dar sunt curioasa in ce fel te-ar fi ajutat ele sa nu te accidentezi. Mie, dimpotriva, mi se pare mai normal ca cu cele stock sa fii mai in siguranta, tocmai pentru ca se pliaza si sunt sanse mai mici sa iti intre in picior.

Si daca totusi sunt mult mai ok d.p.d.v. al sigurantei cele racing, de ce nu s-au pus asa de la inceput pe motor?

M-am uitat de scarite pe net si am vazut mai multe variante de scarite fixe: doar cele ale riderului, doar cele ale pasagerului sau sistem intreg (rider + pasager). Tu ce ti-ai luat? Si de ce as vrea sa schimb scaritele pasagerului, pe care oricum pe tin pliate? Pe post de crash pad-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate in cazul asta, asta se intampla de obicei cand riderul ramane in sa. Eu ma gandeam insa la ce a patit Crazy-devil cu scaritele care nu s-au pliat... Si la faptul ca eu ma lovesc deseori in scarite. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa starnesc iarasi polemici pe tema scaritelor, dar sunt curioasa in ce fel te-ar fi ajutat ele sa nu te accidentezi. Mie, dimpotriva, mi se pare mai normal ca cu cele stock sa fii mai in siguranta, tocmai pentru ca se pliaza si sunt sanse mai mici sa iti intre in picior.

Si daca totusi sunt mult mai ok d.p.d.v. al sigurantei cele racing, de ce nu s-au pus asa de la inceput pe motor?

M-am uitat de scarite pe net si am vazut mai multe variante de scarite fixe: doar cele ale riderului, doar cele ale pasagerului sau sistem intreg (rider + pasager). Tu ce ti-ai luat? Si de ce as vrea sa schimb scaritele pasagerului, pe care oricum pe tin pliate? Pe post de crash pad-uri?

te ajuta sa nu te accidentezi ca mine. in plus motorul cand cade, dace pe scarita (rigida). la cea pliabila motorul va cadea pe piciorul tau. eu un experiment de asta am mai avut in 2010 cand am alunecat pe o curba, cu un CBR. am alunecat sub motor (in sant) si motorul a mers taras pe mine, dar reusisem sa-l imping in timp ce mergea me mine (avea si crashpad care m-a ajutat) ele normale daca se pliaza sa nu-ti intre in picior, iti vor sfarama piciorul cu greutatea motorului, sau daca te agati patesti ceea ce am patit si eu. sansele ca (cu) o scarita rigida sa te loveasca in picior sau sa-ti intre, sunt mult mai mici comparativ cu cea pliabila la care motorul vine cu greutatea lui peste tine. cea rigida te poate lovi intradevar, dar va aluneca de pe picior pt ca e facuta de natura sa ajunece. are capat rotund din plastic, comparativ cu cea pliabila care e mai ascutita si din aluminiu.

cele pliabile(stock) sunt fixe pe prinderi si unul din motivele plierii poate fi ca atunci cand te lasi si atingi cu ele(daca e cazul) sa nu agati motorul si sa te arunce. pe cand cele race, sunt reglabile pe inaltime, in functie de dorintele tale si modul de exploatare.

cu alea stoc, am reusit sa ating in asfalt foarte usor, cu cele race setate la jumatate, cu greu, cu greu am atins foarte putin.

cele racing nu sunt puse de la inceput din pricina costurilor in primul rand, iar apoi chestii legate de marketing.

scaritele pasagerului nu ai treaba, alea fiind spre codita unde nu ai centru de greutate sau greutate mare,ori punct apropiat de contact cu asfaltul.

 

sper ca am fost destul de inteles, iar daca mai ai nedumeriri, te ajut cat pot. (cu sfaturi)

 

E de bun simt de ce se folosesc pe circuit scarite care nu se pliaza: in cazul unei cazaturi pe lateral, daca riderul ramane in sa, piciorul nu ii va fi strivit de motocicleta. Scarita functioneaza ca si punct de sprijin.

tocmai asta ii explicam si eu si de aia i-am pus si poze din experimentul neplacut de pe pista cu scarite stock. pe asfalt daca ai cazut, nu te polizezi asa tare (daca te polizezi) pt ca nu e atat de abraziv. pe cand pe pista daca se intampla, s-ar putea sa fii cu jumatate de picior acasa. eu am cazut la viteza relativ mica, foarte mica pt ca era un ac de par. dar unde e curba larga..... situatia se schimba.

 

Da, ai dreptate in cazul asta, asta se intampla de obicei cand riderul ramane in sa. Eu ma gandeam insa la ce a patit Crazy-devil cu scaritele care nu s-au pliat... Si la faptul ca eu ma lovesc deseori in scarite. :))

cum te lovesti in scarite? asta e deobicei ceva tipic incepatorilor, pana invata cum sa tina picioarele departate de motor.

 

app, unde ai vazut scarite, si la ce te-ai uitat. ca sunt mai multe modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...