titi_rulment Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Dap...eu nu-l suport L-am si acoperit dealtfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Dap...eu nu-l suport L-am si acoperit dealtfel... Daca ai capacul desfacut, ti l dau la schimb cu al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Merci frumos, l-am acoperit deja...Dragos il are acum pe cel desfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 /index.php?showtopic=569117 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Cumpar: discuri de frana + etrier dreapta, ghidon - Monster 2002-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Cumpar: discuri de frana + etrier dreapta, ghidon - Monster 2002-2006 ce ai patit fratele meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu_mm Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Cumpar: discuri de frana + etrier dreapta, ghidon - Monster 2002-2006 daca se potrivesc etrierele de pe s2r 800 te ajut eu, mai am un singur disc de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Cumpar: discuri de frana + etrier dreapta, ghidon - Monster 2002-2006 Daca vrei sa pui 2 discuri pe un Monster care are doar 1 din fabrica , trebuie sa schimbi si pompa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Daca vrei sa pui 2 discuri pe un Monster care are doar 1 din fabrica , trebuie sa schimbi si pompa . mda, e pt un prieten ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Daca vrei sa pui 2 discuri pe un Monster care are doar 1 din fabrica , trebuie sa schimbi si pompa . La ss-ul meu de 750 nu era nevoie sa schimb pompa. Avea la jumatatea instalatiei, pe furtun un loc special de unde trageai si sistemul etrierului din drepta. Dar nu vei obtine o imbunatatire a sistemului de franare, si cu un disc poti face linistit stoppie. Singura diferenta e ca se vor uza mai incet placutele de frana,dar mai multe. E efectul placebo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 La ss-ul meu de 750 nu era nevoie sa schimb pompa. Avea la jumatatea instalatiei, pe furtun un loc special de unde trageai si sistemul etrierului din drepta. Dar nu vei obtine o imbunatatire a sistemului de franare, si cu un disc poti face linistit stoppie. Singura diferenta e ca se vor uza mai incet placutele de frana,dar mai multe. E efectul placebo. Nu e vorba de racordare ci de faptul ca pompa pentru un singur etrier nu are forta destula pentru doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 (editat) Nu e vorba de racordare ci de faptul ca pompa pentru un singur etrier nu are forta destula pentru doi Atunci astia de la Ducati au fost prosti ca au lasat sistemul asa din fabrica? Pompa are rolul de a creea presiune pe circuit in actionarea placutelor. Crezi ca trebuie sa aiba o presiune mai mare pentru 2 etrieri?!. Atata timp cat e aerisita si e in parametrii, nu inteleg motivele pentru care ar trebui schimbata.(creeaza aceeasi presiune) (Nu contest ca exista pompe cu putere mai mare, dar explica-mi de ce ar frana mai prost cu 2 etrieri si pompa stock / 1 etrier cu aceeasi pompa) Mesaj completat Plusul pe care ti-l ofera franarea pe fata cu 2 etriere este ca la un drum lung cand este solicitata frana fata, vei aveai o franare mai sigura pe toata durata drumui.(din cauza caldurii materialul se dilata si nu mai are aceeasi frecare[mai slaba]). Acest lucru apare doar cand sunt franari violente la viteze mari, la cum se merge in Ro, depinde cu ce cap mergi. Am avut 1 etrier pe fostul SS, pe actualul am 2. Franarea este aceeasi(nu am incercat de la 200km la 50km ca sa aflu[si nici nu doresc sa aflu pe pielea mea] ) Editat Octombrie 22, 2010 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Eu cred ca franeaza mai bine cu 2 discuri , se incalzesc mai putin , etc... Iti dau un exemplu concret , referitor la importanta pompei (diametru si volum ) : Trabantul are frane cu tamburi pe toate rotile , pistonasele de frana fiind mici in cazul acesta . Am montat frane de Golf GTI pe fata , cu discuri , deci am crescut volumul cilindrilor pe fata . Etrierii au cilindrii mult mai mari ca volum decat tamburii . Pompa a ramas cea originala a Trabantului . Rezultatul a fost ca frana ok , deci nu depasisem capacitatea pompei . M-am apucat si i-am pus discuri si pe spate , tot de GTI . Crescand si mai mult volumul total al cilindrilor , am depasit si capacitatea pompei si n-a mai franat utilajul . Am luat o pompa de Renault 5 Turbo , care are discuri pe toate rotile , am montat-o pe Trabi si franeaza excelent . Deci ... Alta faza : am vrut sa fac acelasi lucru la 600-le meu , care era tot cu un disc si Andu mi-a zis din start ca trebuie schimbata pompa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 La masini e alta mancare de peste..ideea e ca pe fostul Ducati din 2001 nu am simtit nevoia sa-i mai pun un etrier, m-am tot gandit dar am realizat ca nu ma incalzea decat ca efect placebo. Mesaj completat Se baga cineva week acesta la o tura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M 900 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Cumpar: discuri de frana + etrier dreapta, ghidon - Monster 2002-2006 te pot ajuta eu am tot sistemul de franare plus ghidon magura. daca te intereseaza suna-ma 0724 267 909 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Daca iti trebuie (si) din-astea, eu am furtune de frana fata pentru dublu disc. Sunt de pe un S2R 800 dar merg la orice etriere Ducati, mai putin Brembo Gold. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogA Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 multumesc baieti, anuntul era pt un prieten! @ M900 cred ca o sa te sune maine ..in alta ordine de idei eu imi cam vand motorul caut un s2r de 800 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Stie cineva ceva???? Eram in drum spre Sinaia azi, 24 octombrie, pe la ora 15 circulam prin Puchenii Mari. Lume adunata. Scurt si la obiect: o "domnisoara" cu un Audi, avand numarul PH 10 ASM , circuland pe directia Ploiesti-Bucuresti, s-a decis sa intoarca fara sa se asigure peste 2 linii continue. Motociclistul Laurentiu a intrat din plin in usa dreapta, muierea dracu fiind cam perpendiculara pe sosea. Din observatii personale, cred ca el mergea legal, urma de pe asfalt, urma de rezervor, distanta de la urmele de pe sosea si locul unde era cazut el si motorul, impactul asupra masinii, ma fac sa cred ca peste 70 nu avea, inainte de a frana. Cand am sosit acolo erau deja echipaje de politie, ambulanta abia venise. I-au pus protectia de gat, l-au pus pe targa, l-au urcat in masina. In acest timp, baiatul respira, misca putin. Nu stiu ce motor avea, dar fratele lui avea un Ducati Monster rosu. L-am intrebat pe frate daca putem sa il ajutam cu ceva, se adunasera vre-o 10 motoare, dar in momentul acela nu a putut sa ne zica nimic. Fiind traficul cam mare am plecat. Problema este: am vb cu 2 persoane de la accident, intr-o benzinarie la 1 km mai departe, am auzit 2 povesti. Un baiat cu motorul a zis ca el cand a plecat, la 2 min dupa mine, l-a vazut in ambulanta, misca picioarele. Cealalta parere, a unui scuterist, era ca l-a vazut in ambulanta, medicii ii faceau socuri. Daca stie cineva mai multe detalii, va rog spuneti! Pe directia Bucuresti-Ploiesti nu am vazut ambulante sa circule, deci presupun ca a fost dus in Bucuresti. Repet: motociclistul Laurentiu, motocicleta de viteza, un rezervor foarte plat, numar B ceva BMW. Sper sa fie ok baiatul, iar domnisoara cu numarul PH 10 ASM sa primeasca ce merita, de la oricine...cand am ajuns noi acolo deja era data deoparte, langa politisti. PS: daca datele nus corecte, imi cer scuze...adica, nu am fost atent la localitate sau numar. PPS: sunt un lenes, am postat si in alta parte, am dat copy paste. say what u want. PPS: nenea ala care era pe acolo cred ca era un betiv rupt in gura rau...se tavalea pe sensul opus, facea gura, plangea, injura... Mesaj completat Bun, iata: grupul era format dintr-un Ducati Monster, un Husqvarna supemoto si un Ducati 749, acesta din urma fiind cel implicat in accident. Au plecat cu 5 minute inaintea noastra. Cand am ajuns noi tocmai il urcau in ambulanta. I-am vazut pe prietenii lui intregi, mobra acidentata avea pierderi de benzina, accidentatul parea constient. In bagator de seama ne-motociclist mi-a spus ca Audi a intors peste linia continua in fata mobrei. De viteza n-am intrebat, dar mobra nu parea foarte afectata. Furca fata parea destul de intreaga, distanta de franare (sau, ma rog, de la frana la impact) parea destul de scurta. Masina era lovita pe dreapta, Nu foarte rau.Seara pe la 8 jumate l-am revazut pe baiatul cu Monsterul pe la Budapesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 25, 2010 Autor Share Postat Octombrie 25, 2010 ..in alta ordine de idei eu imi cam vand motorul caut un s2r de 800 ! bravo boss. o idee foarte bună, mai ales că nici un sezon nu ai gătat cu 620. eu zic să te iei de mână cu angelito Âşi să faceți un club bengos, gen "am cilindree mai mare decât km făcuți". baftă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) treaba cu un disc sau dpua.. cred k nu are nevoie de nici o alta expicatie. nu exista surpaincalzire pe drumurile publice, astea sunt povesti, supraincalzirea apare numai in conditii extreme - pentru motocicleta nu pt voi - adica pe circuit numai. unde is 2 discuri de frane inseaman de doua ori mai multa putere de franare. distanta de franase scade in mod considerabil. plus de asta.. care in curand o sa il dedic trabantistilor sau iubitorulir de caini ceva..gen.. ca voi nu aveti nici o treaba. Editat Octombrie 25, 2010 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) unde is 2 discuri de frane inseaman de doua ori mai multa putere de franare. distanta de franase scade in mod considerabil. plus de asta.. care in curand o sa il dedic trabantistilor sau iubitorulir de caini ceva..gen.. ca voi nu aveti nici o treaba. hmmm...nu cred. Cand pui frana apesi cat consideri ca ai nevoie ca sa opresti. Daca pui prea tare faci Stoppie si da, ai franat(cu unu sau 2 etriere e acelasi stoppie). Tocmai am explicat mai sus ca puterea de franare o da pompa, franarea o face discu + placutele. Cum ai spus, supra incalzirea vine pe circuit nu in bucuresti iar daca ai 2 etriere vei avea parte de efectul placebo + schimbul mai rar de placute care nu vor mai fi atat de solicitate. Cat despre "Blogu'Ducati" "nu mai estem golani" care doresc sa se antureze. Am incercat sa trag de mai multi (se stiu care sunt si ar trebui sa se simte cu musca pe caciula) 'ca Sinneru' a facut un loc al nostru' si nu inteleg de ce nu-si misca OOle in partea cealalta. Oricum activitatea moto a scazut considerabil in ultimii 2 ani din cauza banilor lipsa si din pacate nu ramane decat sa ne informam cu ceea ce se intampla afara sau cu discutiile pe care le avem despre : criza , Boc , caini / pisici si daca mai facem copii. Ceea ce ai facut, consider ca este cel mai de actualitate blog cu informatii Ducati. Se acceseaza zilnic Din partea mea vei avea parte de promovare. Editat Octombrie 25, 2010 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Pret nou la S4r...6000 EUR http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...004-324331.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Titi, de ce il dai dom'le? Ce vrei sa iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 băh talentatule, nu o punem Âşi noi de o petrecere de sfârÂşit de sezon la cabana lu tătuca tău? pune mâna pe abac Âşi fă o calculație cât vine de căciulă de monsterist ca să se zbenguie o noapte Âşi să bage în el un vinuț, o ciozvârtă de miel, o măslină, un fursec. ha, ce zici? e păcat să nu facem nimic anul ăsta, având în vedere că la andu Âşi cristi nu se poate deocamdată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ba am putea... verific programarile sa vad cand am un weekend liber...si anunt! Angel...vreau ceva vechi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.