zar Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 si in afara de semighidonul rupt, ce alta problema mai are? nu de alta dar si eu am ramas fara semighidonul stang(a cazut de pe cric) Sa pasteti fericiti! semighidonul stanga il am si ti-l pot da insa nu este in conditii perfecte, cauza asfalt fierbinte cazatura de pe cric. dureaza cel putin o saptamana sa ajunga la tine. il vrei? il ai! eu oricum am sa il arunc. pun o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan101 Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Am si eu o intrebare... mi am luat o baterie noua pt monstrul meu 600 (varta 12v 17 ah ) am masurato pe motor , imi da valoarea de 14,86 v fara consumatori,dar totusi am observat ca da un pic afara bateria..azi mi a picurat vreo 2 stropi dupa un drum de 100km. Care ar fi cauza? ma puteti ajuta?(nivelul este ok la baterie)E normala valoarea asta de 14,86? Ma gandesc sa nu bage'' prea mult curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) semighidonul stanga il am si ti-l pot da insa nu este in conditii perfecte, cauza asfalt fierbinte cazatura de pe cric. dureaza cel putin o saptamana sa ajunga la tine. il vrei? il ai! eu oricum am sa il arunc. pun o poza. Erai sa ma faci fericit Din pacate nu se potrivesc dimensiunile,eu am alt model de semighidon . Am si eu o intrebare... mi am luat o baterie noua pt monstrul meu 600 (varta 12v 17 ah ) am masurato pe motor , imi da valoarea de 14,86 v fara consumatori,dar totusi am observat ca da un pic afara bateria..azi mi a picurat vreo 2 stropi dupa un drum de 100km. Care ar fi cauza? ma puteti ajuta?(nivelul este ok la baterie)E normala valoarea asta de 14,86? Ma gandesc sa nu bage'' prea mult curent... Iti incarca perfect la relantiu, in turatie ai verificat sa bage tot atat? Editat Aprilie 24, 2011 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
il_ciorino Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 cineva interesat de o iesire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Eugen, imi pare rau sa aud de patanie. Sper sa nu fie grav, sa o rezolvi repede si sa te urci inapoi in sa cat mai curand. Iesire am facut in week-end cu mish. Iar week-end-ul asta ma bag iar la un drum spre mare (daca nu e potop sau ceva). Deocamdata suntem sigur 2 (eu si BoogA), poate 3. Daca mai sunt doritori, ridicati un desti' sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 prognoza pt w/e viitor se anunta decenta deocamdata: http://www.meteo.ro/vremea/129/starea-vrem...n-Mangalia.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan101 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Pai turata imi da valoarea asta (fara consumatori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Eugen, imi pare rau sa aud de patanie. Sper sa nu fie grav, sa o rezolvi repede si sa te urci inapoi in sa cat mai curand. Iesire am facut in week-end cu mish. Iar week-end-ul asta ma bag iar la un drum spre mare (daca nu e potop sau ceva). Deocamdata suntem sigur 2 (eu si BoogA), poate 3. Daca mai sunt doritori, ridicati un desti' sus. si mie imi pare rau dar ma si bucur intr-un fel. ma bucur ca nu am nici o zgarietura si ca uite asa imi pun jug si semighidoane rizoma, tobe etc pe asigurarea boului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghelmeci Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Salut la toata lumea, stie careva de unde pot sa achizitionez un kit de garnituri pt. pompa de la ambreiaj, sau pe cineva care repara asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 26, 2011 Autor Share Postat Aprilie 26, 2011 vând motor aproape complet de monster 620. preț: 200 de euro. mai am Âşi o pereche de jambe de s2r, tot 200 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogoshika Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 vând motor aproape complet de monster 620. preț: 200 de euro. mai am Âşi o pereche de jambe de s2r, tot 200 de euro. ce inseamna aproape complet? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 au, ce patisi gogo? .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Academie? Deseara? Cineva? 18:30-19:00? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 halou...buna ziua, sar'na. deranjez si eu cu o intrebare. ca si motor cum e monstrul ? cere ingrijiri speciale, piesele sunt scumpe...e o motocicleta costisitoare ? vb de modele dupa 2000. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Jupane, pune si tu o intrebare mai precisa si ti-om raspunde. Un Monster 600 din 2001 e in cu totul alta lume fata de un Monster S4Rs din 2007 - fie ca e vorba de motor, feeling, performante, piese, intretinere, etc. Spune-ne la ce model de motor (desmodue sau desmoquattro), ce cilindree si la ce an te gandesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 ok ma bad....scuze. ma gandesc la un monster dark de 600 din 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Bun. Acum stim de unde s-o apucam. Eu am avut un Monster 600 Dark din 2001, deci pot sa iti vorbesc din experienta personala cum e sa traiesti cu dracaria. Pe scurt, e o motoreta simpla si fiabila. La intretinere nu costa mai mult decat o japoneza iar majoritatea consumabilelor sunt "standard" (le gasesti pe toate drumurile). Bujii sunt doar 2, racirea e pe aer, iar pe fata ai un singur disc cu un etrier, deci doar 2 placute (discul e de 320mm, etrierul e cu 4 pistonase, franeaza mai mult decat suficient). Puterea dezvoltata de motor ti se poate parea mica (53-55 hp la roata) dar, in afara de linii drepte/autostrada - unde din cauza cutiei scurte in 5 trepte, incepe sa gafaie pe la 140-150 km/h si se plafoneaza pe la 200 - cu greu o sa ajungi sa mergi la limita motocicletei. In oras e de vis: usoara, agila, are cuplu marisor si il da in ture joase. De sunetul si caracterul motorului nu mai vorbesc, sunt prea bine cunoscute. Pe curbe are o ciclistica foarte buna, e ingusta intre craci si se lasa usor sa inclinata pana la buza cauciucului. Din nou, cuplu jos se traduce prin mai putine schimbari de viteza, o plaja mai larga de utilizare si, in final, mai multa distractie. Sunt si cateva dezavantaje inerente la care trebuie sa te gandesti. Intai racirea pe aer - asta e si un avantaj, dar vara la 40°C in traficul din Bucuresti, e cam nasol cu ceaunul intre picioare. Apoi, nu ii prea place sa petreaca iarna afara (cu o bujie pe cilindru, pornirea in primavara poate fi dificila). Mai e si treaba cu curelele de distributie - la care trebuie sa fii foarte atent sa nu le depasesti durata de viata (2 ani sau 20.000km pentru curelele originale). In fine, are un unghi de bracaj cam ridicol pentru o motocicleta de oras, boala de care sufera toate Monster-ele de la lansare pana azi si care se datoreaza in mare parte cadrului de origine SBK (cadru care provine de pe Ducati 888). In schimb sunt si avantaje pe care nu le regasesti la concurenta. Furca USD, sistem de franare Brembo cu furtune metalice, ambreiaj hidraulic sunt toate stock. Tot stock ar trebui sa fie si rezervorul din Acerbis din plastic, la 600 Dark 2000-2001. Toate echipamentele astea isi spun cuvantul in mers si in "experienta motociclistica" in general. In rezumat, e cel mai trainic si rezistent Ducati. Cel mai putin pretentios si ieftin la intretinere, pretul de achizitie fiind si el (cateodata nejustificat de) redus in ultimul timp... Editat Aprilie 27, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Academie? Deseara? Cineva? 18:30-19:00? Am intins-o si eu catre academie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vervega_eusebio Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Bun. Acum stim de unde s-o apucam. Eu am avut un Monster 600 Dark din 2001, deci pot sa iti vorbesc din experienta personala cum e sa traiesti cu dracaria. Pe scurt, e o motoreta simpla si fiabila. La intretinere nu costa mai mult decat o japoneza iar majoritatea consumabilelor sunt "standard" (le gasesti pe toate drumurile). Bujii sunt doar 2, racirea e pe aer, iar pe fata ai un singur disc cu un etrier, deci doar 2 placute (discul e de 320mm, etrierul e cu 4 pistonase, franeaza mai mult decat suficient). Puterea dezvoltata de motor ti se poate parea mica (53-55 hp la roata) dar, in afara de linii drepte/autostrada - unde din cauza cutiei scurte in 5 trepte, incepe sa gafaie pe la 140-150 km/h si se plafoneaza pe la 200 - cu greu o sa ajungi sa mergi la limita motocicletei. In oras e de vis: usoara, agila, are cuplu marisor si il da in ture joase. De sunetul si caracterul motorului nu mai vorbesc, sunt prea bine cunoscute. Pe curbe are o ciclistica foarte buna, e ingusta intre craci si se lasa usor sa inclinata pana la buza cauciucului. Din nou, cuplu jos se traduce prin mai putine schimbari de viteza, o plaja mai larga de utilizare si, in final, mai multa distractie. Sunt si cateva dezavantaje inerente la care trebuie sa te gandesti. Intai racirea pe aer - asta e si un avantaj, dar vara la 40°C in traficul din Bucuresti, e cam nasol cu ceaunul intre picioare. Apoi, nu ii prea place sa petreaca iarna afara (cu o bujie pe cilindru, pornirea in primavara poate fi dificila). Mai e si treaba cu curelele de distributie - la care trebuie sa fii foarte atent sa nu le depasesti durata de viata (2 ani sau 20.000km pentru curelele originale). In fine, are un unghi de bracaj cam ridicol pentru o motocicleta de oras, boala de care sufera toate Monster-ele de la lansare pana azi si care se datoreaza in mare parte cadrului de origine SBK (cadru care provine de pe Ducati 888). In schimb sunt si avantaje pe care nu le regasesti la concurenta. Furca USD, sistem de franare Brembo cu furtune metalice, ambreiaj hidraulic sunt toate stock. Tot stock ar trebui sa fie si rezervorul din Acerbis din plastic, la 600 Dark 2000-2001. Toate echipamentele astea isi spun cuvantul in mers si in "experienta motociclistica" in general. In rezumat, e cel mai trainic si rezistent Ducati. Cel mai putin pretentios si ieftin la intretinere, pretul de achizitie fiind si el (cateodata nejustificat de) redus in ultimul timp... nu pierzi mult la bani, la revanzare eu de exemplu am pierdut 60 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 bre, care era saitu' ala cu piese ducati ca am pierdut linku si mi-e lene grav sa caut in posturile de aici 800 de pagini. Mesaj completat http://www.desmotimes.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 nu pierzi mult la bani, la revanzareeu de exemplu am pierdut 60 euro Eh, eu am pierdut 600 euro intr-un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Eh, eu am pierdut 600 euro intr-un an si ati castigat altele.. Mesaj completat bre, care era saitu' ala cu piese ducati ca am pierdut linku si mi-e lene grav sa caut in posturile de aici 800 de pagini.Mesaj completat http://www.desmotimes.com/ Nu vrei sa pui toate linkurile cu magazine utile pe blog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 iti multumesc foarte mult pentru info PzKpfW ! respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kindaru Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 salutare, iata verisunea mea EVO pentru monsterul 796, multumita prietenului si vecinului meu Claudiu care poate fii contactat pentru diverse treburi precum vopsitorie si carenaje pe adresa xtrem.airbrush@gmail.com sau la tel 0723391261 (feedback gasiti pe forumul pro-bike, tipul este din Bucuresti). seara placuta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Da bre Kindere. Arata intr-un mare fel. Sa te bucuri de noul look. Dar niste poze mai mari ar merge, sa ne clatim ochii mai bine Ori asta, ori o iesire in week-end sa vedem spoiala noua pe viu. Mai precis, un drum pana la mare. Suntem deja cativa. Te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.