Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Bai cat imi place Bucurestiul asta...dau sa ma opresc la stop, pun piciorul drept jos si nimeresc fix intr-o groapa de 10cm, logic ca m-am dus cu motor cu tot intr-o parte :grinbandit: Nu am atins asfaltul cu mobra dar eu da, ceilalti din spate se prapadeau de ras :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inteleg ca ti-ai pus tot echilibru in picioru ala si ochii nu i-ai aruncat deloc spre asfalt.

eu mai patesc chestii similare cand dau cu spatele si trag de mobra si nimeresc direct pe nisip cu piciorul. simti cam juma de secunda cum esti aproape de a trage mobra peste tine pe jos. foarte neplacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare am revenit cu ducati al meu. poi am ajuns undeva la 1000 lei cu totul dar e ok. s-a desfacut un surubel in motor ce tot trancanea ingrozitor( am sesizat la timp) am luat un nou senzor de presiune si o granitura la motor ( cea care ddintre partile de la blocul motor) si un filtru+ulei. motorul a fost desfacut complect si refacut e super ok am sincronizat si carburatoarele ma inspaimanta cum poate trage acuma:X a da am uitat un pinion daca asa se numeste din treapta a 3-a era dus adica cand bagam imi sarea direct in a 4-a.

Editat de Lucas LS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea le poti face si tu, sau daca cunosti un meserias cu CNC sau strung, care sa iti faca niste distantiere din aluminiu.

 

Pai era piciorul meu intre asfalt si mobra, monsterul din fericire nu este asa greu, ca altfel ma trezeam cu el rupt, puteam sa dau in judecata primaria si imi luam un Panigale :banana:

da da. eu cand am rupt anu trecut rotile si cauciucurile, cand am intrebat intali au dat vina din poponeata primariei in ADP apoi mi se zice: da, ar trebui sa te judeci cativa ani, si daca ai norocul, dar numai daca ai norocul, vei fi despagubit. dar peste multi ani, cand esti plictisit de procese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procesul il castigi dupa ceva timp, nu asta e problema, problema e ca dupa ce ai castigat nu-ti dau aia banii nici d-ai dracu` :))

PS: si eu tre sa schimb garnitura la motor si sa reglez carburatoarele dar la primavara.. vineri imi expira asigurarea si nu o mai reinnoiesc, garnitura e cea de la cilindrul de sus, transpira ulei, acum ca nu mai iese pe la sonda de presiune iese pe la garnitura, e ducati.. pe undeva trebuie sa iasa :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procesul il castigi dupa ceva timp, nu asta e problema, problema e ca dupa ce ai castigat nu-ti dau aia banii nici d-ai dracu` :))

PS: si eu tre sa schimb garnitura la motor si sa reglez carburatoarele dar la primavara.. vineri imi expira asigurarea si nu o mai reinnoiesc, garnitura e cea de la cilindrul de sus, transpira ulei, acum ca nu mai iese pe la sonda de presiune iese pe la garnitura, e ducati.. pe undeva trebuie sa iasa :))

aceiasi problema o am si eu cu cilindrul de sus. si ma seaca chestia asta cand la cateva zile vad ulei acolo. ma dispera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceiasi problema o am si eu cu cilindrul de sus. si ma seaca chestia asta cand la cateva zile vad ulei acolo. ma dispera.

Cred ca e doar o latura a ei.. sa transpire ulei pe undeva.. are personalitate, o muncesc, trebuie sa transpire pe undeva.. ma tot gandesc daca umblu acolo sa vopsesc si motorul. Vad la primavara ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procesul il castigi dupa ceva timp, nu asta e problema, problema e ca dupa ce ai castigat nu-ti dau aia banii nici d-ai dracu` :))

PS: si eu tre sa schimb garnitura la motor si sa reglez carburatoarele dar la primavara.. vineri imi expira asigurarea si nu o mai reinnoiesc, garnitura e cea de la cilindrul de sus, transpira ulei, acum ca nu mai iese pe la sonda de presiune iese pe la garnitura, e ducati.. pe undeva trebuie sa iasa :))

 

Inceteaza sa mai spui ca este de la Ducati problema cu uleiul, schimba garniturile odata la 4-5 ani (sau cand este nevoie) si nu o sa mai ai probleme,

Vino la noi, nu costa mare lucru si nu te mai seaca.

Uitea-te aici sa vezi cum arata garnituta care din 4 in 4 ani mai trebuie schimbata

 

http://dafway.ro/duc...3-14-15-16.html

 

Noi avem 4 mobre Ducati si nu curge ulei pe nicaieri, tot Ducati suntbiggrinbounce2.gif

Editat de DAFWAY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inceteaza sa mai spui ca este de la Ducati problema cu uleiul, schimba garniturile odata la 4-5 ani (sau cand este nevoie) si nu o sa mai ai probleme,

Vino la noi, nu costa mare lucru si nu te mai seaca.

Uitea-te aici sa vezi cum arata garnituta care din 4 in 4 ani mai trebuie schimbata

 

http://dafway.ro/duc...3-14-15-16.html

 

Noi avem 4 mobre Ducati si nu curge ulei pe nicaieri, tot Ducati suntbiggrinbounce2.gif

nu stiam ca garniturile de chiulasa si cilindru se schimba din 4 in 4 ani :blink: !!!!! multumesc de info....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inceteaza sa mai spui ca este de la Ducati problema cu uleiul, schimba garniturile odata la 4-5 ani (sau cand este nevoie) si nu o sa mai ai probleme,

Vino la noi, nu costa mare lucru si nu te mai seaca.

Uitea-te aici sa vezi cum arata garnituta care din 4 in 4 ani mai trebuie schimbata

 

http://dafway.ro/duc...3-14-15-16.html

 

Noi avem 4 mobre Ducati si nu curge ulei pe nicaieri, tot Ducati suntbiggrinbounce2.gif

Era o gluma, nu ma plangeam..

GLĂMĂ1, glume, s. f. Scurtă poveste plină de haz (și cu un final neașteptat), care provoacă râs și veselie. V. anecdotă. ◊ Loc. adv. În glumă = fără nici o intenție serioasă, fără răutate. Fără glumă = în mod serios. Nu glumă! = cu adevărat, serios. ◊ Expr. A se întrece (sau a merge prea departe) cu gluma = a-și permite prea mult, a întrece limita admisă în atitudini, comportare. A lăsa gluma (la o parte) = a vorbi serios. A lua (ceva) în glumă = a nu lua (ceva) în serios, a nu da importanță; a subestima. A nu ști (sau a nu înțelege) de glumă, se spune (ca reproș) despre cineva care se supără când glumești cu el. A nu-i arde (cuiva) de glumă = a fi indispus, supărat, necăjit. Nu-i (de) glumă = e lucru serios, îngrijorător. Faptă hazlie; păcăleală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bag mana in foc ca nimeni de aici nu stia asta. am aflat cu totii acum....

 

Hai sa facem un joc de imaginatie, sa presupunem ca intr-un an faci in jur de 10.000km..

In 4 ani ai in jur de 40.000 km, crezi ca este momentul sa faci o revizie completa a motorului tau dupa 40.000 km? Ducati recomanda la 20.000km, sau crezi ca atunci cand reglezi supapele, pui inapoi garniturile vechi?

In loc sa multumiti faceti pe glumetii. Cei ca voi au adus o imagine proasta acestui brand, numit Ducati, ignoranti, inganfati si cu airici in portofel.

Cum se face ca cei din alte tari nu au problemele pe care le au ducatistii din Romania, asa ca nu mai fiti glumeti, daca nu-ti permiti mai bine nu-ti cumperi, decat sa spui ca ASA-I DUCATI.

Candva cineva aici spunea, ca de ce nu dam informatii, ca vrem doar banii ca sa informam motociclistul despre cum trebuie sa-si exploateze mobra, uite asta-i motivul, nu stiti sa apreciati.

 

Eu pesonal am avut - Monster de 600, 620, 695, 900, 1000 ds

- 998 (2002)

-749,999, (2003)

-ss 900(2001), ss 1000ds(2004)

-1098 streetfighter (2010) si nu am avut asemenea probleme.

Sunt foarte multumit de aceasta marca! NU VOI SPUNE NICIODATA ASA-I DUCATI, ASA-I ROMANUL CARE ARE DUCATI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta sunt eu, zgarcit la portofel, bag banii in benzina, am cauciucuri cu carne pe ele DOT 2004, kit de lant nou schimbat de mine acasa pt ca am stander si pofta de lucrat la ea, mi-a luat 6 ore dar fiind prima oara am fost foarte atent, uleiul mi-l schimb tot eu si tot ce cred ca sunt capabil, ce nu ma pricep ma duc la service si decontez, imi place sa lucrez la ea, daca as avea rabdare as incerc sa invat tot despre ea sa nu fiu nevoit sa apelez la nimeni si asta nu numai din motive financiare. De schimbat, schimb uleiul + fitre la 5000km, schimb ce pot cand pot, la anul schimb cauciucuri, distributie, garnitura la motor, iarasi ulei + toate filtrele. Gluma e gluma.. gust-o, ducati suna a mobra stricata sau asa mi se pare mie sau asa suna a mea, dar imi place, are suflet, are personalitate si emite o vibratie ce nu am simtit pe nici o alta mobra. Imi permit sa glumesc spunand ca nu sunt fiabile, ca transpira ulei.. monster o sa am mereu desi pacatuiesc spunand ca-mi doresc un VFR800 :D

E doar parerea mea.. nu trebuie sa fi de acord cu ea, nimeni nu trebuie.

Editat de icsu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi acid in exprimare gagiu' de la Dafway, cam are dreptate, Ducati este o motoreta mai pretentioasa si mai pretioasa decat altele, stim cu totii asta.

ca majoritatea isi cumpara motoreta, o hamalesc 2-3 ani si pe urma o marita repede cumparand alta si reluand procesul, e alta discutie, valabil in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem un joc de imaginatie, sa presupunem ca intr-un an faci in jur de 10.000km..

In 4 ani ai in jur de 40.000 km, crezi ca este momentul sa faci o revizie completa a motorului tau dupa 40.000 km? Ducati recomanda la 20.000km, sau crezi ca atunci cand reglezi supapele, pui inapoi garniturile vechi?

In loc sa multumiti faceti pe glumetii. Cei ca voi au adus o imagine proasta acestui brand, numit Ducati, ignoranti, inganfati si cu airici in portofel.

Cum se face ca cei din alte tari nu au problemele pe care le au ducatistii din Romania, asa ca nu mai fiti glumeti, daca nu-ti permiti mai bine nu-ti cumperi, decat sa spui ca ASA-I DUCATI.

Candva cineva aici spunea, ca de ce nu dam informatii, ca vrem doar banii ca sa informam motociclistul despre cum trebuie sa-si exploateze mobra, uite asta-i motivul, nu stiti sa apreciati.

 

Eu pesonal am avut - Monster de 600, 620, 695, 900, 1000 ds

- 998 (2002)

-749,999, (2003)

-ss 900(2001), ss 1000ds(2004)

-1098 streetfighter (2010) si nu am avut asemenea probleme.

Sunt foarte multumit de aceasta marca! NU VOI SPUNE NICIODATA ASA-I DUCATI, ASA-I ROMANUL CARE ARE DUCATI!

ceea ce nu ai inteles tu, si sa iti explic, un mecanic care se respecta nu face afirmatiile pe care le faci tu si nu umbla cu presupuneri cum faci tu. foloseste termeni gen diagnostic, test, etc... dupa cum am mai spus cateva posturi in urma, nu contest profesionalismul, celor de la DAFWAY. nu am avut de-a face cu ei. ceea ce nu imi place este atitudinea ta personala. te grabesti in afirmatii si jigniri atunci cand cineva iti atrage atentia subtil ca o iei pe aratura. judecand dupa logica ta toate motoarele din 2002 ar trebui sa aibe 100.000km la bord si motorul desfacut de 3 ori... acum te intreb si eu: cum se face ca motoarele pe care le vindeti voi au 5-6000 de km?? ca doar nu sunt fabricatie februarie 2012... eu personal nu am aut atatea motoare cum ai avut tu, insa cel pe care il am are 45.000km si nu s-a umblat la motor. s-a sincronizat injectia de 3 ori si s-au schimbat consumabilele. anul asta la schimbul de curele s-a verificat jocul la supape la ducati. curios! sunt in parametrii.

 

desi acid in exprimare gagiu' de la Dafway, cam are dreptate, Ducati este o motoreta mai pretentioasa si mai pretioasa decat altele, stim cu totii asta.

ca majoritatea isi cumpara motoreta, o hamalesc 2-3 ani si pe urma o marita repede cumparand alta si reluand procesul, e alta discutie, valabil in general.

toate motocicletele sunt pretentioase si toate sunt "hamalite" mai mult sau mai putin ptr ca nu merge nimeni ca la parada cu mobra. asta insa nu este un criteriu de a diagnostica un motor. se fac teste de compresie, se pune mathesis-ul sau dds-ul sau gps-ul sau ce dracu testere se folosesc, jocul supapelor se masoara cu lera... nu merge cu presupuneri aici. afirma mai sus mr dafway despre cei care au adus o imagine proasta brandului numit ducati. sunt de acord cu el in mare parte cu completarea ca si "mecanicii dupa ureche" au contributia lor masiva. si ca sa citesc un clasic in viata, hai sa facem un joc de imaginatie. intra cineva pe monster lounge, un iubitor de ducati si vede ca un mecanic ducati afirma ca din 4 in 4 ani trebuie schimbata garnitura de chiulasa si garnitura de cilindru. intreb, isi mai ia omul ducati? nu, ca ducati sunt proaste si se strica si e scumpla intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce vreau sa spun este ca intretinerea unei motorete, si nu ma limitez la Ducati, presupune mult mai mult decat un schimb anual de ulei, ceva placute de frana cand ajunge fier pe fier, ceva lucrat pe la supape si curele si in rest benzina, cum fac 90% dintre proprietari si poate nici atat. de ce ? din cauza lipsei educatiei motociclistice si a banilor, nu neaparat in ordinea asta.

 

motoretele care circula in tara asta ar trebui sa fie de 2 ori mai servisate decat cele din Germania de exemplu. De ce ? pt ca o tara civilizata nu ofera roabe de praf si gropi la tot pasul.

 

intamplator tocmai am ridicat motoreta de la ei si sunt multumit deocamdata, o sa observ in zilele urmatoarea nivelul de calitate al muncii lor.

ca nu arata ca un service profesional este adevarat si le-am spus asta in fata, fara suparare de nicio parte. dar oamenii chiar muncesc acolo si se vede. ca mai trebuie lucrat pe ici pe colo, in punctele esentiale, trebuie. dar asta se intampla cu orice afacere la inceput de drum. eu unul le urez succes.

 

de ce sa se sperie un iubitor de Ducati de schimbarea garniturii chiulasa odata la 4 ani mai ales cand e adevarat ? stiai ca furca se serviseaza odata la 3 ani ? eu nu stiam, dar am gasit asta in manualul de service.

asta e scopul monster lounge, sa atraga oameni spre Ducati ? nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa printre altele am si eu o intrebare ce ulei trebuie in carte am citit 10W40 dar "prieteni mei" de la metrotehnica au bagat 20w50? probabil acela a fost un prim pas la micuta nenorocire:)). oricum de unde as putea scoate o carte in romana sau cel putin in engleza a mea e in italiana si tare greu ma descurc cu termeni tehnici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce vreau sa spun este ca intretinerea unei motorete, si nu ma limitez la Ducati, presupune mult mai mult decat un schimb anual de ulei, ceva placute de frana cand ajunge fier pe fier, ceva lucrat pe la supape si curele si in rest benzina, cum fac 90% dintre proprietari si poate nici atat. de ce ? din cauza lipsei educatiei motociclistice si a banilor, nu neaparat in ordinea asta.

 

motoretele care circula in tara asta ar trebui sa fie de 2 ori mai servisate decat cele din Germania de exemplu. De ce ? pt ca o tara civilizata nu ofera roabe de praf si gropi la tot pasul.

 

intamplator tocmai am ridicat motoreta de la ei si sunt multumit deocamdata, o sa observ in zilele urmatoarea nivelul de calitate al muncii lor.

ca nu arata ca un service profesional este adevarat si le-am spus asta in fata, fara suparare de nicio parte. dar oamenii chiar muncesc acolo si se vede. ca mai trebuie lucrat pe ici pe colo, in punctele esentiale, trebuie. dar asta se intampla cu orice afacere la inceput de drum. eu unul le urez succes.

 

de ce sa se sperie un iubitor de Ducati de schimbarea garniturii chiulasa odata la 4 ani mai ales cand e adevarat ? stiai ca furca se serviseaza odata la 3 ani ? eu nu stiam, dar am gasit asta in manualul de service.

asta e scopul monster lounge, sa atraga oameni spre Ducati ? nu cred.

mai, postul tau este pertinent si de bun simt. sunt de acord cu ce spui. ca raspuns la intrebarea ta: nu stiu la toate ducati-urile cum se serviseaza furca. stiu insa la al meu. uleiul se schimba la 30000 sau la 2 ani(aici recunosc, nu l-am schimbat la 2 ani). cat despre schimbul de garnituri si atitudinea lui mr dafway (repet, atitudinea zeflemista si jignitoare a userului, nu profesionalismul mecanicilor lui)... raman la parerea mea. oricum, nu o sa mai intru in polemici cu el. nici nu stiu de ce am facut-o de fapt ptr ca nu imi sta in caracter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa printre altele am si eu o intrebare ce ulei trebuie in carte am citit 10W40 dar "prieteni mei" de la metrotehnica au bagat 20w50? probabil acela a fost un prim pas la micuta nenorocire:)). oricum de unde as putea scoate o carte in romana sau cel putin in engleza a mea e in italiana si tare greu ma descurc cu termeni tehnici.

nu are nimic uleiul 20w50 e ceva mai gros si rezistent la forja.

 

eu nu stiu ce ulei sa pun sezonu viitor.pana acum am avut Motul 300v 15w50. un ulei foarte bun,dar numai in primii 3500km. dupa aia simt cutia rigida,schimb greu,troncane la schimbat.

multi vorbesc de gama Bel-Ray ca ar fi ulei bun... unii zic ca nu vor sa mai auda.....

nici nu stiu ce sa ii pun.

 

app. lucas uitate pe ebay ca gasesti manuale in engleza. unde ai tot despre motor.

eu mi-am luat la a mea si e foarte utile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...