dinescudarioandrei Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut tuturor ! Imi cer scuze pentru eventualele greseli pe care pot sa le fac. Mi-am cumparat un ducati monster 750 an 1998 din italia. Am schimbat la el urmatoarele : -schimb ulei+filtru -schimbat placute (spate) -schimbat bujiile -schimbat curea distributie -inlocuit fire cabluri (cele uzate) -schimbat lichid de frana (fata spate) -curatat rezervor si carburatoare Problema este ca nu gasesc un rulment intinzator de la cureau de distributie care a inceput sa "fluiere". De unde pot sa il cumpar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Ce poti sa faci este sa te uiti intr-un parts manual, sa cauti seria piesei si s-o cauti apoi pe e-bay sau pe site-urile specializate din Europa de vest si s-o comanzi....Sau sa mergi la un service specializat, unde odata cu schimbarea rulmentului de intinzator, o sa ai ocazia sa verifici si starea si nivelul de intindere al curelelor de distributie. Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 999 e p0rn, 848 si 1098 e hard core p0rn dar 998 e classic everlasting p0rn RSV si VTR SP sunt printre ultimele motociclete cu c0aie. Sa inteleg ca au un soi de tate, sau cum? Salut tuturor ! Sa ai parte de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinescudarioandrei Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Multumesc pentru sfat ! PzKpfW Multumesc ZaiR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Sa inteleg ca au un soi de tate, sau cum? Is piXda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) paispe - daca esti libera weekendul asta te invit intr-un club de salsa. sigur sigur nu vei mai avea nev. de poze dupa btw - ideea cu o spalatorie de moatoare era f buna. avand in vedere ca astia de la astea auto nu prea au nici un furtun " low pressure" Te invit la un dans salsa in jurul motoretei mele cu o galeata de apa si un burete. Te voi admira cu placere Editat Mai 14, 2013 de paispe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Eu stiam de RC51 SP2 cotat oficial de Honda la vreo 133 de caluti. Si cum SP2 avea cativa cai mai mult decat SP1 (si cateva kg mai putin), ma gandeam la max 130cp pentru SP1... Nu merge arhiva de modele de pe site-ul Ducati sa verific exact, dar pentru 999 parca era vorba de vreo 138cp la modelul standard si 140cp+ pentru S. In rest, nu stiu cum e pe meleag german, dar in Italia SP1 se da cu vreo 3500€, iar 999 cu vreo 4000€. SP2 sub 5000, nu prea gasesti. Oricum, toate-s tari. Amandoua au aceiasi putere, difera un pic greutatea, ciclistica, materialele folosite si pe alocuri designul. Toate 999 simple pe care le-am vazut la vanzare aveau 124 cai. Varianta S are 130+ In alta ordine de idei, prefer sa dau 5000 pe una aici, cu carte service si ultima inspectie bifata decat sa ma risc si sa iau una alergata de o bunicuta prin Italia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Interesat cineva de niste crash pad-uri pentru Ducati Monster ? Le-am cumparat pentru mine dar nu am mai apucat sa le montez, sunt cu surub care se baga prin cadru/motor si vin cu instructiuni de montare, se pun usor cu niste chei tubulare. 80 Ron pentru un Ducatist care se deplaseaza in Colentina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Gixule, uite aici ceva frumos. si care are chef sa se bage in augus la o plimbare pe Mestecanis si Pasul Tihuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Ce naiba i-ai facut ma mobrei? Zici ca e luata din targ...Pune mana si vopseste fata rosie, asa cum ar trebui. )) Stiu VTR-ul lui Servant...I-a pus amortizor de ghidon sau merge in continuare fara? Asta e handicapul japonezelor, cel putin cele un pic mai vechi. Sunt durabile si rapide dar sunt repetente la capitolul bling bling tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 carenele au ramas albe de anu trecut de cand le-am schimbat. (problema cand le-am pierdut pe autostrada) trebuie sa le vopsesc anu asta sau in iarna cand ii far revizie generala. pe mine m-a interesat altceva decat partea estetica. din ce stiu nu a pus amortizor. cel putin nu l-am vazut. dar in schimb, urla in draci de misto, cu alea 2 tobe Arow. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 @robert, care baiat? TheSaint e userul, topic-ul cu mobra lui before/after = /index.php?/topic/686401-deatailing-moto-transalp-99/page-2?hl=detailing Eu imi spal moto manual, la chielea goala, burete, lavete, turbojet si solutia aia de la tine Pulimoto (inca o mai am si cred ca mai am nevoie de una ) iar la final ceara. Iese bec Bun bun, si eu trebuie sa imi comand iar saptamana asta niste solutii moto ca a dat sezonu si incepe distractia Pe langa solutiile de anul trecut, voi incerca si altele noi, te tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Salut tuturor ! Imi cer scuze pentru eventualele greseli pe care pot sa le fac. Mi-am cumparat un ducati monster 750 an 1998 din italia. Am schimbat la el urmatoarele : -schimb ulei+filtru -schimbat placute (spate) -schimbat bujiile -schimbat curea distributie -inlocuit fire cabluri (cele uzate) -schimbat lichid de frana (fata spate) -curatat rezervor si carburatoare Problema este ca nu gasesc un rulment intinzator de la cureau de distributie care a inceput sa "fluiere". De unde pot sa il cumpar ? Salut. De la noi. support@dafway.ro si ti vom comunica pretul. cand schimbi curele de distributie este obligatoriu sa schimbi si rulmenti. www.dafway.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 cand schimbi curele de distributie este obligatoriu sa schimbi si rulmenti. Te refereai in general? Adica o data la 2 ani trebuiesc schimbate rolele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Diseara veniti la Academie, daaaa????hai ca vreau desene si autografe pe gips!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Eu vin, posibil sa vina si Petite Lutin si Alexa. Gips? Editat Mai 15, 2013 de paispe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 daaa...gips.....vroiam sa fac o proba intai (am eu o treaba cu Alexa cu un tatuaj) si vreau sa vad cum vine cadrul ducati pe gips...inainte de a-l face pe picior:)))).....ar da bine si niste supape desmo...daca le deseneaza cineva frumos:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 In alta ordine de idei, de ceva timp nu pot sa-mi scot 999 din minte. Asa ca mi-am pus masina la vânzare si o sa vedem...Pe aceiasi lista scurta mai sunt Mille si VTR SP... Mille R, best bang for the buck.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 EEEE....asa mai da......My new ducati desmo leg:)))))....supape desmo am....am si cadru...am si ambreaj uscat...am si dedicatii si autografe de la voi Multumesccccc!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Si crezi tu ca inainte de ghips nu le aveai toate astea? Ha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mada_ykyS4 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Si crezi tu ca inainte de ghips nu le aveai toate astea? Ha ba daaaa...le avea baiatul meu clar .....si mult mai mult de atat (imi lipsesc multe mie...termi, centralina,kitul racing, axele cu came modificate, calutii putere) ....doar ca, acum, pt cateva zile le am si eu.....pe picior....ca sa nu-mi fie dor de baiat prea tare Editat Mai 16, 2013 de mada_ykyS4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Ma bucur ca v-am cunoscut pe o parte din voi. Poate ne vom vedea si cu alte ocazii. Pe la Academie nu voi da prea des pentru ca de obicei miercuri la ora aia am treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b52izgodlike Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 am o geaca de piele Icon Motorsport neagra de vanzare, intereseaza pe cineva? mesada + protectii included... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icsu Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Poate ne vom vedea si cu alte ocazii. La plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladimirOctavian Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 marimea ? am o geaca de piele Icon Motorsport neagra de vanzare, intereseaza pe cineva? mesada + protectii included... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.