PzKpfW Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Au ajuns toate mizdele sa poarte Ducati pe chiloti. Halal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 Au ajuns toate mizdele sa poarte Ducati pe chiloti. Halal! te bagi sa le cautam si sa le furam piloții? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Silviu alea erau fete de sighisoara ce lea ti comandat....plmeeeea...ati avut jacutzi....))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Nu chiar, alea ne asteapta sa facem o iesire desmo la mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos. » Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald releu incarcare bun. carburatoarele sincronizate si curatate recent nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 am de doi ani motocicleta cel putin la mine niciodata. In ce consta aceasta verificare sa stiu unde sa caut sa le verifice.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Jocul la valve cand a fost facut ultima oara? taci ma, ca nu au treaba valvele cu problema lui Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos. » Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18 deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald releu incarcare bun. carburatoarele sincronizate si curatate recent nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema... la carburatie nu ai pompa, deci elimini asta. ai verificat cu rezervorul demontat, daca curge benzina din el? sa nu fie conductele infundate. la carburatie, cauta un furtun si umple-l cu benzina. apoi, vezi daca porneste. adica, sa ai carburatoarele pline. intrebarile mele sunt: 1. cam cat timp sta pornita? 2. in cat timp isi revine? 3. dupa ce se opreste, ai incercat sa-i bagi niste benzina in carburatoare? cauta o seringa si injecteaza-i in timp ce-i dai la automat. vezi daca porneste cu aia. cel mai probabil, cred ca ai plutitorul care se blocheaza si ii vine putina benzina. (am patit treaba asta la ATV) mergeam cat mergeam cu gazul la maxim, si se oprea. apoi, in 2 minute iar pornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Salut baieti. Povestea incepe cam asa: un rezervor cam matuit si vopsirea lui. Bun il iau jos golit etc etc.. Il pun sus. Motoru porneste frumos il las sa se incalzeasca 3-5 min pot sa ii dau blana urca pana in 10k ture fara sa dea vreun rateu sau ceva de genu. Faza ciudata e ca dupa ce se incalzeste bine motoru se opreste, brusc si nu mai vrea sa mai porneasca.Iar ce e mai ciudat nu mai trage benzina in filtru deloc.Motoru e un Monster dark 750 carburatie. Ceva idei opinii? Multumesc frumos. » Post actualizat in 05 Jul 2014 12:18deci cateva cauze posibile eleminate: bobine/ buji dau scanteie si la reci si la cald joc tacheti, sau alte gripari ale rulmentilor inexistente electromotorul invarte la fel de lejer rece/cald releu incarcare bun. carburatoarele sincronizate si curatate recent nu mai inteleg e o boala in orasul asta mai stiu 5 baieti care au aceeasi problema... Daca tu reusesti sa duci motoru ala in 10 mii de ture e mare lucru...in rest ptr probleme ai putea sa te duci la un service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 (editat) Bun. iau posturile pe invers. Motorul se tureaza blana in 11k ture fara probleme. Faza cu service e un singur baiat de repara pe zona.. mai are 5 motoare exact aceeasi problema nu stie ce sa faca. Carburatorele is curate luna si bec inclusiv instalatia am schimbat tot furtune, filtru, membrana pompa vid. Inclusiv am pus in cealalalta admisie furtunasul din pompa pt vid, nici o diferenta. Motorul merge cca 10 min-15 min. Am impresia cand ajunge la o anumita temperatura, apoi da cateva ratee finute sau nu se mai accelereaza si moare. Dau cu socul tras, invarte electromotorul fara probleme dar nimic. Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma. » Post actualizat in 05 Jul 2014 19:14Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:(( Editat Iulie 5, 2014 de Lucas LS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma. incearca e ti-am zis. cand se opreste, baga-i tu benzina in carburatoare. Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:(( nu ai treaba cu tobele. off: daca ti se rupe discul, se strica sincroanele? n-am mai auzit asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 da a avut un soc brusc si probabil au sarit de la loc sau nu stiu.. numai pe marti desface cutia sa se vada la sigur ce e. Revenind la treaba cu Monsteru. Ok am bagat benzina in carburatoare da un semn scurt de pornire.. Nu inteleg dece nu se mai alimenteaza la cald... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 (editat) Deci cum sa zic ...eu am un st 4 si cand il turez se taie gazul la 11 mii.......sa fie monsterul tau mai deosebit....plus ca am avut pe mana si un SS de 750 si la ala se taia la 9 mii....si ex 900 ss meu la fel la 9 mii se taia ...dasta ma mir si eu....legat de problema ta...fara suparare dar raspunsuri la probleme de genul nu ai sa gasesti pe forum.... Editat Iulie 5, 2014 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 am cerut opinii... poate a mai patit cineva asa ceva. Si cred ca am fost destul de clar sa cer pareri despre problema mea si nu despre motocicleta mea. Oricum multumesc celor care mi-au oferit cat de cat un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 am cerut opinii... poate a mai patit cineva asa ceva. Si cred ca am fost destul de clar sa cer pareri despre problema mea si nu despre motocicleta mea. Oricum multumesc celor care mi-au oferit cat de cat un raspuns. am cerut opinii... poate a mai patit cineva asa ceva. Si cred ca am fost destul de clar sa cer pareri despre problema mea si nu despre motocicleta mea. Oricum multumesc celor care mi-au oferit cat de cat un raspuns. Poti cere nu e o problema ....eu ti am zis doar ca slabe sanse sa primesti ceva ce te ar putea ajuta...sper sa iti rezolvi problema...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Vreau si eu o parere despre ghidonul asta: http://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/ducati/600/monster-600-dark/2000/#good_detail=ghidon-alu-street-medium-negru-21038 Trebuie sa schimb astazi ghidonul, e cam urgent si pe asta l-am gasit in graba. E ok, sa mai caut, imi recomandati altul? Moto e monster 600 din 2000. Daca nu merge linkul, este vb de cel negru medium.( scriu de pe tel ) Mersi Editat Iulie 7, 2014 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Dap wrp este un ghidon bun...in pct meu de vedere il poti lua linistit...am montat si eu la viata mea cateva si sunt ok...acum sa te gandesti bine la modelul care il alegi stiu ca wrp aveau vreo 2 3 modele ...gandeste te care ti ar veni mai bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Da, au varianta low si medium. Cea din urma este mai inalta, o pozitie mai spre touring cred eu, si low probabil ghidonul este mai drept. O sa il iau pe cel low, sper ca nu o sa fie pozitia prea incomoda la un drum mai lung. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Nu ar trebui sa fie incomoda...vezi si tu cum ti l montezi...mai pe fata mai pe spate )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 O sa vad eu pe toate partile cum este )) sambata o iau la o Cheie sa vad cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Bun. iau posturile pe invers. Motorul se tureaza blana in 11k ture fara probleme. Faza cu service e un singur baiat de repara pe zona.. mai are 5 motoare exact aceeasi problema nu stie ce sa faca. Carburatorele is curate luna si bec inclusiv instalatia am schimbat tot furtune, filtru, membrana pompa vid. Inclusiv am pus in cealalalta admisie furtunasul din pompa pt vid, nici o diferenta. Motorul merge cca 10 min-15 min. Am impresia cand ajunge la o anumita temperatura, apoi da cateva ratee finute sau nu se mai accelereaza si moare. Dau cu socul tras, invarte electromotorul fara probleme dar nimic. Faza e ca dupa ce se opreste carburatoarele sunt goale nu mai e nimic in ele. Porneste cam dupa 20 min cam in momentul cand deja e suportabila caldura motorului pt palma. » Post actualizat in 05 Jul 2014 19:14 Am desfacut si tobele ma gandeam ca arderea e aiurea desi, culoarea bujiilor e ok, Putina negreala pe pereti si cam atat. Uleiul nici nu miroase a benzina sa zici ca scapa amestecul pe langa segmenti... Ca off topic am un noroc luna asta mi s-a rupt discu de ambreiaj si la masina si pauza 2 viteze, au sarit de la locul lor doua sincroane =))))) o sa imi verific bicicleta sper sa nu aiba si aia pana:(( ce compresie are motorul CV si CO ? se poate ca atunci cand motorul se incalzeste sa scada compresia sub 8 iar motorul tau nu mai trage benzina din rezervor, fara sa cunosti compresia nu poti primi o parere pertinenta. sa te asiguri ca aparatul de masurat compresia functioneaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucas LS Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 da, Dafway e singura varianta am sa o verific sapt asta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Este cam jenant sa-ti bagi nasul la un motor fara sa stii ce compresie are! Asta-i prima operatie de mecanica care trebuie sa aiba loc cand un motor nu merge bine. Auzim tot mai multe cazuri de motoare desfacuta, fara sa se ia compresia, ciudat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Compresia face victime...altceva nu are ce sa fie.....sa dus sementii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Clar "sa dus sementii" ca "e" peste doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Bravo ai un bun spirit de observatie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.