Sari la conținut

Monster Lounge


Postări Recomandate

Ce drac îți veni cu număr mai mic acum? Nu-ți mai place ăl' normal?

urmeaza o modificare de pozitie si nu incape intre tobe asta normal, doar daca il tai si nu stiu cat de legal e lucru asta, mai ales in afara tarii.

 

Uite aici, poate reusesti sa gasesti ceva pe plac!

http://www.numerepersonalizate.ro/placi-americane/1/#.VOTo5OasWo1

Am vazut pe multe auto/moto numere facute aici si e foarte greu sa le deosebesti de cele omologate...asa ca poti incerca!

am vazut si varianta asta, doar ca nu vreau sa am probleme daca ies din tara cu asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Milițienii din afară nu au la ei șabloane cu care să-ți măsoare ție numărul. Dacă e la vedere și e curat, nu prea au ce să-ți zică, nu e treaba lor. S-ar putea eventual uita după banda albastră de UE, dar nici aia nu e specificată în legislație așa că nu-i mare bai.

În schimb, cu ăștia de la noi ai să ai de furcă dacă-ți faci ceva personalizat care nu este validat de Poliție în mod direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema la motor,dupa o hibernare de 3 luni am prins putina vreme calduta asa ca am iesit cu ea vreo 10km si am observat ca pe undeva in zona rolei pe care sta cureaua de distributie la cilindrul vertical rola de sus curge ulei nu curge tare dar ma gandesc ca la un drum mai lung va curge mai mult + ca daca va ajunge si pe curea ulei e nasoala treaba,rola e prinsa pe un ax ce e in motor,cred,stie cineva daca intre ax si motor exista un semering sau ceva si e uzat,sau care ar fi problema la ce sa ma uit sa verific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema la motor,dupa o hibernare de 3 luni am prins putina vreme calduta asa ca am iesit cu ea vreo 10km si am observat ca pe undeva in zona rolei pe care sta cureaua de distributie la cilindrul vertical rola de sus curge ulei nu curge tare dar ma gandesc ca la un drum mai lung va curge mai mult + ca daca va ajunge si pe curea ulei e nasoala treaba,rola e prinsa pe un ax ce e in motor,cred,stie cineva daca intre ax si motor exista un semering sau ceva si e uzat,sau care ar fi problema la ce sa ma uit sa verific?

C u r ăță bine cu un spray degresant+cârpă și mai dă o tură. Eu am schimbat la service la un moment dat o-ringurile de la axele din capete. După 2 săptămâni a început să curgă și pe la cel din centru așa că îți recomand ca, dacă tot umbli la distribuție, să îl schimbi și pe ăla. Nu știu ce presupune dpdv mecanic că nu am făcut eu operațiile.

 

OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...?

Editat de silvik1313
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C u r ăță bine cu un spray degresant+cârpă și mai dă o tură. Eu am schimbat la service la un moment dat o-ringurile de la axele din capete. După 2 săptămâni a început să curgă și pe la cel din centru așa că îți recomand ca, dacă tot umbli la distribuție, să îl schimbi și pe ăla. Nu știu ce presupune dpdv mecanic că nu am făcut eu operațiile.

 

OFF topic: cenzură și pentru poponeataățenie...?

 

 

Deci sunt o-ringuri nu semeringuri,mersi.

Curelele le-am schimbat anul trecut,eu,problema este ca imi e cam frica sa ma bag la o-ringurile alea nu stiu de unde sa incep,oricum am sa caut pe net rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu s cum e la monster dar la st 4 sunt si semeringuri....creca la fel e si la monsterr nu s zic si eu l..treaba pe acolo e mai complexa nu numai un ax si un cauciuc...bafta

» Post actualizat in 27 Feb 2015 17:41

Cauta si tu un manual de reparatie si vezi mai exact...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu s cum e la monster dar la st 4 sunt si semeringuri....creca la fel e si la monsterr nu s zic si eu l..treaba pe acolo e mai complexa nu numai un ax si un cauciuc...bafta

» Post actualizat in 27 Feb 2015 17:41

Cauta si tu un manual de reparatie si vezi mai exact...

Semeringuri erau, mea culpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit,cred ca e la pagina 33 piesele cu nr.4 si/sau 24 sau 7..hmmm.Cred ca nu difera mtorul ca si constructie al meu e din 2000 iar linkul de mai jos e 2001.

 

http://issuu.com/desmoworks/docs/2001-ss750?e=1887458/6794804

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fi gasit problema,e cu semnul intrebarii totusi.

Piesa cu numarul 5 misca de statea sa cada,piesa cu nr.26 era desfacuta dar in acel desen este doar un surub la mine sunt 2 ambele erau slabite,la cilindrul orizontal erau ok si nici nu curge ulei pe acolo.

Fac o tura cu ea sa vad daca mai curge,am degresat zona cu probleme.


» Post actualizat in 03 Mar 2015 07:59
Problema a fost de la acele 2 surube slabite,am iesit cu ea duminica vreo 100km si nu a curs deloc. Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...