Buggy Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Pai stai ca eu nu zic de ducati ca e basina in comparatie cu altii......eu ma refer la ce se intampla doar cu ducati in ultimii ani...si dasta zic ca a devenit o basina ....cu mici exceptii.....si moto astea din poza ....ce i cu ele?....ca ducati nu are concurent la clasa asta....sau zici de noua multi asta 939?... » Post actualizat in 18 Oct 2016 21:51 Poate multi asta nou da e rival cu v strom ...dar cu f700 nu prea vad....eventual cu f 800 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 De Multi 939 vorbeam. Nu despre ea ziceai că e bășină? F700 și F800 au fix același motor (bicilindru paralel de 798cc), dar tunat diferit: pe F800 are ceva mai multă putere și cuplu (mai sus în ture), dar totul e făcut din software. Am zis de F700 pentru că este orientat pe uz stradal (F800 e mai de coclauri) - la fel ca și MTS 939. VStrom la fel: cred că se bate cu 650-ul, nu cu 1000-le, nu? Ducati trebuie să vândă. De-asta au primit bani de la boierii germani. Ceea ce contează este să continue să producă și modele specifice: un sbk, un ss... Chiar, SuperSport-ul nu îmi cam place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 O basina.....ca de altfel tot ce a devenit ducati de vreo 2 3 ani.......adica o basina...cu mici exceptii e o mare basina... ))) ce limbaj de birjar. te-a stricat occidentu' si pe tine. huoooo )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Bine bine....zic mai prieteneste....partz....))) @pzkpfw....pai au motoare la fel dar ....e vb de motocicleta nu de motoare....dasta am zis ca f 800 le ...mai degraba ....asa cu totul,motoru,dimensiuni,categoria de care face parte... Si exact asta nu imi place la ducati....ca tre sa vanda....si ca sa faca asta au schimbat f multe chestii.....multe din ele neavand legatura cu ducati....mai pe scurt......au porcit locul....si mai nou o dau in bara si cu designul....ma refer la noul SS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Hai bre că nu-i urât, ești heităr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Mda nu s...mie unu nu imi place....si nu mi a placut niciodata strategia asta de design....scoatem un design bomba pe moto de 1000 ma rog la ducati e vb de panigale...si apoi restul de modele sa semene cu aia de "1000"...stii ce zic?...)))...vezi acum si la yamaca cu r 6 le ...si mai sunt exemple nu imi vin acum in minte....plm....in loc sa redeseneze vechiul SS au redesenat panogale in varianta lowcost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Bine bine....zic mai prieteneste....partz.... ))) @pzkpfw....pai au motoare la fel dar ....e vb de motocicleta nu de motoare....dasta am zis ca f 800 le ...mai degraba ....asa cu totul,motoru,dimensiuni,categoria de care face parte... Si exact asta nu imi place la ducati....ca tre sa vanda....si ca sa faca asta au schimbat f multe chestii.....multe din ele neavand legatura cu ducati....mai pe scurt......au porcit locul....si mai nou o dau in bara si cu designul....ma refer la noul SS... Bine bine....zic mai prieteneste....partz.... ))) @pzkpfw....pai au motoare la fel dar ....e vb de motocicleta nu de motoare....dasta am zis ca f 800 le ...mai degraba ....asa cu totul,motoru,dimensiuni,categoria de care face parte... Si exact asta nu imi place la ducati....ca tre sa vanda....si ca sa faca asta au schimbat f multe chestii.....multe din ele neavand legatura cu ducati....mai pe scurt......au porcit locul....si mai nou o dau in bara si cu designul....ma refer la noul SS... flatulenta boss ca suntem persoane educate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 @zar....gaze de sist...))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Au reîncălzit ciorba cu Monster-ul răcit pe aer/ulei. Același motor ca pe Scrambler, același față ca pe 696/796: Cam lăbuță față de chestia asta: ...Sau asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniM90 Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salutare Ducatistii, Tocmai mi-am vandut Monsterul (620ie din 2004) si am inceput sa imi caut un alt motor. Ce parere aveti de un Monster 1100 de prin 2010-2011? Stie careva daca sunt cu probleme? Va multumesc, O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Stie careva daca sunt cu probleme? Da. Are o mare problemă: e urât. 1100 Evo eceva mai ok, dar tot urât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexW Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 Salut Ducatisti, Vreau sa imi iau un Monster 620, se merita ceva peste 30.000 km ? Am vazut si modele limitate la 25kw (unii zic ca doar in talon), se poate scoate limitarea ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 Las si eu asta aici, poate intereseaza pe careva. De ieri, sambata 4 feb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 (editat) De ieri, sambata 4 feb. Un M695 care nu mai are răbdare câteva săptămâni Editat Februarie 10, 2017 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 (editat) Salut Ducatisti, Vreau sa imi iau un Monster 620, se merita ceva peste 30.000 km ? Am vazut si modele limitate la 25kw (unii zic ca doar in talon), se poate scoate limitarea ? Multumesc anticipat. Sunt la al 3-lea Monster 620, toate sub 30.000 km pe bord, in realitate cred ca aveau peste 100.000km sau 200.000km tinand cont anii, orice sub 2010 nu are cum sa aiba 30.000 km nici daca a fost uitat in garaj. Verifici cadrul si motorul, daca sunt in mintile lor dai banu, km din bord sunt o gluma, iti setez cat vrei cu o surubelnita si ceva timp liber Editat Februarie 16, 2017 de ZYB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Pentru ca încet încet se apropie vremea bună am zis sa ma iau de meșterit cate ceva pe la motor. În afara de cele clasice făcute la început de sezon, acum am zis sa scurg benzina din rezervor. Teoretic stiu cum se face, iar întrebarea mea este dacă sa las rezervorul la "aerisit" câteva zile sau sa bag alta benzina în el în aceeași zi. Este prima dată când fac asta, aștept sugestii, comm răutăcioase, completări etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvik1313 Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 (editat) IF apă în rezervor THEN ridică rezervorul ușor și dă drumul la bușonul de scurgere. Ar trebui să îți curgă întâi apa apoi benzina. Închizi bușonul când curge numai benzină, nu e rost de risipă. ELSE nu văd motivul pentru care ar fi util să scurgi benzina din rezervor... Și nici de ce l-ai lăsa la "aerisit" în caz că o scurgi. Editat Februarie 19, 2017 de silvik1313 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Asa ziceam și eu, dar am fost "sfătuit" sa îl las la aer. O sa scurg benzina toată, ca nu e multă în el, cu el rabatat. Vroiam sa îl dau jos de pe cadru sa îmi fie mai ușor la scurs, dar dacă mă gândesc de doua ori mai bine inventez ceva la scurgerea aia. Schimb și filtrul cu ocazia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Asa ziceam și eu, dar am fost "sfătuit" sa îl las la aer. O sa scurg benzina toată, ca nu e multă în el, cu el rabatat. Vroiam sa îl dau jos de pe cadru sa îmi fie mai ușor la scurs, dar dacă mă gândesc de doua ori mai bine inventez ceva la scurgerea aia. Schimb și filtrul cu ocazia asta. Daca tot te apuci de aceasta operatiune cu benzina din rezervor, eu iti recomand sa scoti si benzina din carburatoare, fiecare corp are cate un surubel imediat langa ceva furtunase. Mai jos este o poza pt. identificarea surubelelor cu pricina pt a nu risca sa bulibasesti ceva pe la amestec sau mai rau sa le desincronizezi. Acestea nu sunt marcate, dar le poti observa dupa capul sexagon al acestora in vecinatatea stuturilor si alt indiciu (se desfileteaza spre incheietura tipului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Am scurs rezervorul în weekend si mi-a trecut prin cap sa fac și asta după ce am văzut ca filtrul de benzina are ceva impurități în el. Am comandat unul și acum aștept sa vina. Mersi pt poza, am mai scurs de câteva ori carburatoarele...însă nu toată benzina care a mai rămas în ele. Cred ca este ok sa las sa curgă tot, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Am scurs rezervorul în weekend si mi-a trecut prin cap sa fac și asta după ce am văzut ca filtrul de benzina are ceva impurități în el. Am comandat unul și acum aștept sa vina. Mersi pt poza, am mai scurs de câteva ori carburatoarele...însă nu toată benzina care a mai rămas în ele. Cred ca este ok sa las sa curgă tot, nu? In mare asa ar fi ideal, sa se scurga cat se poate de mult din ele...mie acum mi`a picat fisa ca poate ar fi fost mai bine sa fac operatiunea asta inainte de iernat (pe motive de apa in benzina, posibil inghet, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudi8791 Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) Salutare, Am o problema cu amortizorul de sub sa,pare ca nu mai am niciun fel de presiune in el.Pana ajung la un service in Bucuresti,ce as putea eu sa-i fac? Se reincarca cu vreun gaz special sau doar cu aer comprimat? Multumesc anticipat pentru orice fel de raspuns... Editat Martie 1, 2017 de rudi8791 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Nu cred că are rost să bați drumul până la București pentru a-l încărca/înlocui. Caută un amortizor SH pe net și mergi la un mecanic generic de moto la tine în zonă, ar trebui să poată să ți-l înlocuiască. Cu ocazia asta poți să faci și un upgrade la el eventual: cred că stoc ai Sachs, poți să cauți un Showa sau chiar Öhlins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudi8791 Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Nu cred că are rost să bați drumul până la București pentru a-l încărca/înlocui. Caută un amortizor SH pe net și mergi la un mecanic generic de moto la tine în zonă, ar trebui să poată să ți-l înlocuiască. Cu ocazia asta poți să faci și un upgrade la el eventual: cred că stoc ai Sachs, poți să cauți un Showa sau chiar Öhlins. Ai dreptate,este Sachs.De ajuns,tot va trebui sa ajung pt diverse schimburi.Voi incerca sa gasesc ceva sa se potriveasca.Multumesc de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
addrianii Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Salutare, Am o problema cu amortizorul de sub sa,pare ca nu mai am niciun fel de presiune in el.Pana ajung la un service in Bucuresti,ce as putea eu sa-i fac? Se reincarca cu vreun gaz special sau doar cu aer comprimat? Multumesc anticipat pentru orice fel de raspuns... Amortizorul ar trebui să aibă o valvă în partea de sus unde poți băga presiune de la un compresor (ca la roată) pană iți rezolvi problema. Din ce îmi amintesc, presiunea nu trebuie să fie mai mare de 2bari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.