Sari la conținut

Accident 24 Aprilie.padurea Bogatii....brasov


soso-bum
 Share

Postări Recomandate

revin si imi exprim punctul de vedere asupra incidentului de data asta caci cu topicul e clar.

 

Dubistu nu a acordat prioritate si asta este foarte clar.

In schimb motoristul nu a condus preventiv. Poti conduce preventiv si daca conduci tare sau te dai pe curbe, nu asociati condusul preventiv cu mersul incet.

In opinia mea avea sansa sa scape daca in momentul in care a vazut duba semnalizand, oprindu-se si calcand linia continua ar fi redus viteza.

Dar nu toti au acel puternic instinct de conservare, unii plutesc, e normal, e firesc, dar instinctul de conservare ne tine pe 2 roti. Si instinctul de conservare se manifesta sub foarte multe forme!

 

ia poza si uitate ...alegeti in ce masina vrei sa intrii,,,,domnu cu tanga......

sau daca ocoleai duba dadeai in celalalt motociclist......

a.....scuzama poate daca aveam tanga si un procesor pentium 100......scapam dupa tine

scuzama dar sunt prost ....vinovat....vedeta....rossi camicaze sau cum vreti voi

eu stiu foarte bine cum a fost si nu ma intereseaza ce credeti voi

v-am expus cazu sa vedeti pericolele reale de pe strada....care nu depind de motociclist

 

revin si imi exprim punctul de vedere asupra incidentului de data asta caci cu topicul e clar.

 

Dubistu nu a acordat prioritate si asta este foarte clar.

In schimb motoristul nu a condus preventiv. Poti conduce preventiv si daca conduci tare sau te dai pe curbe, nu asociati condusul preventiv cu mersul incet.

In opinia mea avea sansa sa scape daca in momentul in care a vazut duba semnalizand, oprindu-se si calcand linia continua ar fi redus viteza.

Dar nu toti au acel puternic instinct de conservare, unii plutesc, e normal, e firesc, dar instinctul de conservare ne tine pe 2 roti. Si instinctul de conservare se manifesta sub foarte multe forme!

 

 

poate daca eram super membru sau cu tanga pe mine aveai alta parere.....asta e....

poate tu iei conservant inainte sa iesi cu xx pe strada....si gandesti mai bine si mai repede :laugh:

post-16973-1210322536_thumb.jpg

post-16973-1210322563_thumb.jpg

Editat de soso-bum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 605
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

 

ia poza si uitate ...alegeti in ce masina vrei sa intrii,,,,domnu cu tanga......

sau daca ocoleai duba dadeai in celalalt motociclist......

a.....scuzama poate daca aveam tanga si un procesor pentium 100......scapam dupa tine

scuzama dar sunt prost ....vinovat....vedeta....rossi camicaze sau cum vreti voi

eu stiu foarte bine cum a fost si nu ma intereseaza ce credeti voi

v-am expus cazu sa vedeti pericolele reale de pe strada....care nu depind de motociclist

poate daca eram super membru sau cu tanga pe mine aveai alta parere.....asta e....

poate tu iei conservant inainte sa iesi cu xx pe strada....si gandesti mai bine si mai repede :laugh:

 

 

 

 

Soso, nu trebuie sa fi rautacios. Uizu si-a exprimat parerea .Poate ca asa l-a vazut el. Poate ca dupa 12 ani de condus mobra asa o sa vedem si noi iesirile din diverse situatii. Eu am fost in spatele lui intr-o situatie similara si a actionat exact asa cum a scris mai sus, evitand un accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

mai soso citeste cu atentie ca ai destul timp :laugh:

 

am scris asa CLAR:

 

1. dubistul este CLAR de vina pentru ca nu a acordat prioritate.

2. pilotul putea sa aiba o sansa in situatia in care atunci cand a vazut ca duba a incetinit si intentioneaza sa intoarca, reducea viteza si se pregatea de o posibila franare sau manevra evaziva. asta numesc eu conduita preventiva si condus preventiv.

 

in rest insanatosire grabnica si next time fii mai grijuliu caci te scapa de belea, crede-ma, been there done that

Editat de Wizzie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu offence, fara offence, legea e lege. Pot sa-ti fac dovada ca se poate merge cu limita maxima admisa de lege, Bucuresti - Cluj, FARA SA TE CAZEZI...la fel si cu Brasov - Sighisoara. Nu sunt cifre scoase din burta, sunt cifre care asigura intr-un numar impresionant de mare, cazurile in care vei scapa cu viata si vei putea sa eviti MAJORITATEA accidentelor, produse din vina tau sa a altora.

Bun, packarde, acum spune-ne si noua, tu ai mers vreodata cu motocicleta distanta Bucuresti-Cluj

(adica 400 de km) intr-o singura zi?

Nu?

Poti sa ne spui cati km ai facut tu maxim cu motocicleta intr-o zi?

Of, of, mai, mai.

PS: Nu ma bagam in discutie daca nu-l cunosteam pe packard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, packarde, acum spune-ne si noua, tu ai mers vreodata cu motocicleta distanta Bucuresti-Cluj

(adica 400 de km) intr-o singura zi?

Nu?

Poti sa ne spui cati km ai facut tu maxim cu motocicleta intr-o zi?

Of, of, mai, mai.

PS: Nu ma bagam in discutie daca nu-l cunosteam pe packard.

lasa-l mah in pace...nu-l mai baga in seama. poate scapam de ei de pe aici :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci va mai rog inca o data (a cata oara?): evaluati si comentati strict valoarea de adevar a celor spuse aici.

nu conteaza cine zice conteaza ce zice.

einstein a fost un biet functionar la primarie (avea si el ghiseul lui ca mine :laugh:) totusi teoriile lui au zdruncinat fizica si matematica din temelii.

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

in topicurile cu accidente as lasa acces numai pentru initiator.

Editat de Wizzie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu propun sa faceti toate topicurile read-only.

 

moama ce zacaminte de intelepciune poti gasi pe aici.....

repect minerilor pe 2 roti.

Cand 3 oameni iti spun ca esti beat, te duci si te culci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker
eu propun sa faceti toate topicurile read-only.

 

moama ce zacaminte de intelepciune poti gasi pe aici.....

repect minerilor pe 2 roti.

 

stimabile, daca te adresezi personal incearca pe pm.

 

PS si nu in maghiara ca iti dedic ceva frumos http://www.youtube.com/watch?v=CuNHoBKHioA

toate bune :laugh:

Editat de Wizzie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimabile, daca te adresezi personal incearca pe pm.

 

PS si nu in maghiara ca iti dedic ceva frumos http://www.youtube.com/watch?v=CuNHoBKHioA

toate bune :laugh:

HOOPA....charlie....al nostru ....e UDMR-ist.....cu origini in mongolia....galbejit....poate tot el e si cu tibetu

multumim omului cu acces la id smekerilor......faina piesa wizzie....mi s-a facut pielea de gaina ....ca is ardelean

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Attachment-ul e pentru cei care n-au inteles mai nimic din acest thread. Orice asemanare cu persoane/animale, este pur intamplatoare.

 

 

P.S. M-am tavalit pe jos la fiecare click dat in Paint. A meritat fiecare secunda.

Enjoy it!

post-28093-1210346038_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Attachment-ul e pentru cei care n-au inteles mai nimic din acest thread. Orice asemanare cu persoane/animale, este pur intamplatoare.

 

 

P.S. M-am tavalit pe jos la fiecare click dat in Paint. A meritat fiecare secunda.

Enjoy it!

:laugh: :) :P :( :D :D :D :D

 

HOOPA....charlie....al nostru ....e UDMR-ist.....cu origini in mongolia....galbejit....poate tot el e si cu tibetu

multumim omului cu acces la id smekerilor......faina piesa wizzie....mi s-a facut pielea de gaina ....ca is ardelean

E propunerea mea :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum s-a ajuns la concluzia ca as fi udemerist. incurcate mai sint meandrele cognitive ale patrupedelor! insa tre sa marturisesc sincer ca nu m-ar deranja sa fiu. asta penca mi o jena perpetua ca apartin natiei mioritice care n-a produs mai nimic in existenta ei afara doar de prea multe exemplare patrupede precum majoritatea celor de pe aici...

 

caricatura cu ghiseul denota o crunta lipsa de imaginatie si o induiosatoare precaritate a "echipamentului" intelectual al autorului precum si al consumatorilor acestei productii neurale atat de suculente.

eu sincer sa fiu nu am gasit nici o microfibra de umor in chestia aia desi mi-as fi dorit.

mno hai nu va mai incruntati asa urit caci va asigur ca io va ador asa simple minded cum sinteti.

no hardfeelings.

Editat de charlie_root
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum s-a ajuns la concluzia ca as fi udemerist. incurcate mai sint meandrele cognitive ale patrupedelor! insa tre sa marturisesc sincer ca nu m-ar deranja sa fiu. asta penca mi o jena [...]

 

mi nu e prea bine, amice. Mi-e sau mi-i (a doua se foloseste daca esti de la tara).

Sa nu mai vorbim de semnele de punctuatie, pe care le-ai lasat acasa.

 

Te-ai ofensat vazand caricatura? Te-ai simtit "acuzat" de ea? Am spus-o, orice asemanare este pur intamplatoare. :laugh:

Relax, nici nu ma asteptam sa radeti voi. Cine a ras de voi, a ras din cauza posturilor si ideilor pe care le sustineti, nu din cauza unei caricaturi. :)

Dar cum a zis cineva mai sus, suntem pe un forum public. Toti avem dreptul la opinii.

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Attachment-ul e pentru cei care n-au inteles mai nimic din acest thread. Orice asemanare cu persoane/animale, este pur intamplatoare.

 

 

P.S. M-am tavalit pe jos la fiecare click dat in Paint. A meritat fiecare secunda.

Enjoy it!

 

Genial, hai ca m-ai destins, m-am (cuvant urat) pe mine de ras, asa rau incat dupa ce m-am oprit, am ramas surprins ca radea si ala micu din pantaloni :laugh:

Avea rasul subtirel asa...

 

Fara suparare pentru nimeni, dar fetzele alora de la ghiseu sunt absolut geniale !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exactly. vreti sa-mi fac upgrade la o hayabusa ?

sa-mi ziceti cand simtiti nevoia.

cert e ca voi erati cu jucareaua-n nisip pe vremea cand eu calaream rebela asta pe ulitele satului.

totusi nici o clipa nu am avut senzatia ca a merge pe 2 roti e o chestie de categoria "rocket science".

pana si beutorii satului reuseau sa se tina pe 2 roti la iesirea din "biblioteca" satului.

 

M-am abtinut sa ma iau de tine pentru ca la inceput ma amuzai.Acum ai inceput sa ma enervezi si odata cu mine cam pe toti de pe aici.Cred ca confunzi magarul satului pe care il calareai tu cu mobra aia de te lauzi ca o ai prin garaj.

Esti prea idiot ca sa iti mai explic ce inseamna motociclism ....si idiot e un eufemism pentru tine :laugh:

Daca vrei sa te joci de-a razboinicul singur impotriva tuturor ai gresit forumul....aici sunt doar motociclisti....soarecii de biblioteca se joaca in alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu propun sa faceti toate topicurile read-only.

 

moama ce zacaminte de intelepciune poti gasi pe aici.....

repect minerilor pe 2 roti.

 

 

Daca te mai iei de mineri,o sa ai de-a face cu mine! :P

Dar vad ca totusi le porti respect,te iert! :)

Ar trebui sa nu mai compari scursurile "cu zacaminte sterile pe cerebel" gasite pe-aici cu minerii,ca atunci chiar ma superi! :laugh:

Asfalt uscat tuturor si sanatate pentru Soso...indiferent daca este sau nu vinovat de ce i s-a intimplat! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Genial, hai ca m-ai destins, m-am (cuvant urat) pe mine de ras, asa rau incat dupa ce m-am oprit, am ramas surprins ca radea si ala micu din pantaloni :lol:

Avea rasul subtirel asa...

 

Fara suparare pentru nimeni, dar fetzele alora de la ghiseu sunt absolut geniale !

 

My pleasure. :lol:

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum eu imi cunosc limitele asa ca daca cu masina rar depasesc 80km/h va dati seama ca cu mobra rar voi avea tupeul sa merg cu mai mult de 50-60km/h pe drum public cu trafic.

thats all.

 

Salut oameni buni

 

In primul rand, ca sa nu se trezeasca nimeni peste doua post-uri sa strige-n gura mare ca-s impostor, precizez eu de la inceput: singurele 2 roti pe care le am is la bicicleta. Cu care am facut poate mai multi kilometri decat au facut altii cu "motocicleta" din garaj din cate bag se seama..

In rest, accelerez prin viraje pe 4 roti de vreo 6 ani. M-am bagat in seama fiindca m-a luat flama recent cu motoarele si ma grabesc cat pot de tare sa-mi iau A.

Intre timp, ma uit la altii, visez, fac "poligon".. tot ce se poate ca sa treaca timpul mai repede. M-am lamurit foarte bine ce-nseamna echipament de protectie, ce'nseamna a nu vedea motociclistii cand ai 4 roti sub tine si inca una'n mana, si incerc sa fac tot ce pot sa fie bine.

 

Acu', uite de ce m-am apucat sa scriu. In lipsa de motoare, am fost vreo 14 nebuni la karting ieri. Ca sa nu povestesc irelevantetzuri doua zile, ma rezum la ce conteaza: unul din cei 2 care nu mai pusese mana pe volan vreodata, era (surprinzator..?) si unul dintre cei care spunea ca daca si-ar lua carnet ar fi unul din cei pe care viteza nu l-ar atrage deloc, si care ar fi un sofer model. Ca ar fi atent, ca nu s-ar entuziasma aiurea, ca n-ar face greseli stupide, si ca ar merge cu 0.5 km la ora daca asta ar fi viteza la care s-ar simti el in control. Rezultatul? dupa 3 ture de circuit, i s-a lipit talpa de 'gaz'. Si cand si-a dat seama ca nu-i de bine, a calcat... acceleratia. Din greseala. A zburat de pe traseu, direct in public si tot ce mai era prin zona. Concluzia e ca astia care conduc masini cu 80 si motoare cu 60 sunt mai periculosi ca ceilalti. Am avut si eu partea mea de izbituri, si cu masini, si cu 2 roti si-un om putere. DAR niciodata n-a fost nimeni inafara de mine in pericol. EVER. Aici vad eu marea diferenta sincer sa fiu. Aici si in faptul ca in general "descreieratii" care gonesc cu acul pe adrenalometru la maxim (cel putin asa e in ceea ce-i priveste pe toti cei pe care-i cunosc eu), inteleg mult mai bine (sau macar inteleg) cum functioneaza ce-i sub ei. Fie ca-s 2, 4 sau 18 roti, oamenii astia pricep de ce vehiculul se apleaca in viraj pe-o parte sau pe alta, de ce cand accelerezi e mai greu de luat viraj si de ce cand franezi e mai usor, ca miscarea si inertia muta centrul de greutate mai aproape sau mai departe de roata sau rotile care vireaza, ca sa nu mai zic de ce se intampla prin motor, transmisie, directie si frane in diversele tranzitii de la o stare de miscare la alta.

 

Cum naiba sa asculti cu rabdare ce idei are unu' despre cum eviti un obstacol cand "opresc inainte sa ajung in dreptul lui" nu mai e o varianta, daca tot ce-a reusit sa scoata din inteligenta lui pana acum e ca daca mergi tot drumul cu 80, nu tre sa te stresezi cu asemenea probleme? Cunosc extrem bine cum se circula in tari civilizate, si cunosc cel putin bine cum se circula la noi. Copii care bat mingea, oi, vaci, caini, carutze, tractoare, biciclisti beti morti, samd, iti ies in fata oricand, oriunde. Culmea, chiar si pe autostrada. Daca-ti iese in fata la 80, pana-ti dai seama ce vezi de fapt, pana nimeresti frana (daca nu cumva aia-i acceleratia, ca la cat is ei de obisnuiti s-o calce, le e mult mai putin familiara decat ne e noua frana), si pana se mai si opreste tona de metal, ai trecut de mult de punctul ala.

Daca le povestesti algoritmi stricti cu pasi, de evitare, de reducere a vitezei la maxim inainte de impact in caz ca nu mai poti evita, samd, iti spun ca esti tu tampit, ca nici un om nu mai reactioneaza la viteza aia, si ca degeaba te dai tu smecher acum cand stai pe loc, ca n-ai fi in stare sa faci ce zici in situatia reala. Si poate nici n-as fi! Dar macar stiu ce tre sa fac si mai si plec de la premisa ca in caz de nevoie asta o sa incerc sa fac. Ori ei pleaca de la premisa ca "oricum nu mai apuc sa fac nimic", si pentru asta nici nu au urechi s'auda ce-ar trebui sa faca.

 

Concluzia finala e urmatoarea: niciodata n-o sa vada un sofer cu roti>2 o motocicleta decat daca pe ea e o gagica goala, cu doua girofaruri, motorul e rosu, si pe strada nu mai e NICI UN ALT VEHICUL. Pe de o parte asa e creierul nostru "cablat". Observam pericole in ordinea posibilitatii acestora de-a ne rani, deci vedem intai TIR-ul, dupaia Dacia care sta pe loc un pic mai incolo, si abia dupaia motorul care vine cu 110 si e la 200 de metri distanta. Niciodata n-o s-o vada inainte de a se urca pe motor sa vada cum e, sau macar inainte de-a acorda macar o ora sau doua de gandire acestui subiect. Si nu dupa 10 beri. Ce-a patit Soso o sa mai pateasca multi altii. Nu's pesimist, nu's negativist, nu's morbid, nu-mi place sa ma includ nici la "realisti" ca slava domnului nu's unul. Dar inteleg niste chestii.

Nu stiu ce o sa se intample dupa ce-mi iau permis si motor. Sunt convins ca primul o sa fie de maxim 600, si sunt convins ca-s in stare sa ma omor, si pe mine si pe altii, si cu unul de 200cc. Si sunt constient ca nu asta e cel mai important. Sa ma apuc sa vorbesc despre cum ies oamenii din scoala de soferi din romania? Cu orgoliul cat un munte si cunostinte destule incat sa reuseasca sa mute vehiculul din loc, din maxim 3 incercari. Am fost unul din ei, mi-am facut masina praf dupa 3 luni, am mai facut vreo cateva sute de mii de km in vreo 5 ani si ceva, si-am realizat cat de incepator sunt inca.

 

Acum sa-mi zica si mie cineva.. e cazu sa-mi iau motor sau nu? Ca voi va stiti, stiti cum ganditi, si cum ati gandit la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, ma, primu` post al omului, si ce bine gandeste! :lol:

Sunt de aceeasi parere. Mai bine ma duc impreuna cu unul care merge tare decat cu unul care doarme pe drum. Pentru ca stiu ca cel care merge tare (exceptand aici pe cei inconstienti) are reflexe, stie cum sa reactioneze in situatii neasteptate. Pe cand unul care doarme pe el...

Cu privire la sfat, eu nu-s in masura sa ti-l dau. Dar cu siguranta, exista aici multi oameni cu experienta care o pot face.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut oameni buni

 

In primul rand, ca sa nu se trezeasca nimeni peste doua post-uri sa strige-n gura mare ca-s impostor, precizez eu de la inceput: singurele 2 roti pe care le am is la bicicleta. Cu care am facut poate mai multi kilometri decat au facut altii cu "motocicleta" din garaj din cate bag se seama..

In rest, accelerez prin viraje pe 4 roti de vreo 6 ani. M-am bagat in seama fiindca m-a luat flama recent cu motoarele si ma grabesc cat pot de tare sa-mi iau A.

Intre timp, ma uit la altii, visez, fac "poligon".. tot ce se poate ca sa treaca timpul mai repede. M-am lamurit foarte bine ce-nseamna echipament de protectie, ce'nseamna a nu vedea motociclistii cand ai 4 roti sub tine si inca una'n mana, si incerc sa fac tot ce pot sa fie bine.

 

Acu', uite de ce m-am apucat sa scriu. In lipsa de motoare, am fost vreo 14 nebuni la karting ieri. Ca sa nu povestesc irelevantetzuri doua zile, ma rezum la ce conteaza: unul din cei 2 care nu mai pusese mana pe volan vreodata, era (surprinzator..?) si unul dintre cei care spunea ca daca si-ar lua carnet ar fi unul din cei pe care viteza nu l-ar atrage deloc, si care ar fi un sofer model. Ca ar fi atent, ca nu s-ar entuziasma aiurea, ca n-ar face greseli stupide, si ca ar merge cu 0.5 km la ora daca asta ar fi viteza la care s-ar simti el in control. Rezultatul? dupa 3 ture de circuit, i s-a lipit talpa de 'gaz'. Si cand si-a dat seama ca nu-i de bine, a calcat... acceleratia. Din greseala. A zburat de pe traseu, direct in public si tot ce mai era prin zona. Concluzia e ca astia care conduc masini cu 80 si motoare cu 60 sunt mai periculosi ca ceilalti. Am avut si eu partea mea de izbituri, si cu masini, si cu 2 roti si-un om putere. DAR niciodata n-a fost nimeni inafara de mine in pericol. EVER. Aici vad eu marea diferenta sincer sa fiu. Aici si in faptul ca in general "descreieratii" care gonesc cu acul pe adrenalometru la maxim (cel putin asa e in ceea ce-i priveste pe toti cei pe care-i cunosc eu), inteleg mult mai bine (sau macar inteleg) cum functioneaza ce-i sub ei. Fie ca-s 2, 4 sau 18 roti, oamenii astia pricep de ce vehiculul se apleaca in viraj pe-o parte sau pe alta, de ce cand accelerezi e mai greu de luat viraj si de ce cand franezi e mai usor, ca miscarea si inertia muta centrul de greutate mai aproape sau mai departe de roata sau rotile care vireaza, ca sa nu mai zic de ce se intampla prin motor, transmisie, directie si frane in diversele tranzitii de la o stare de miscare la alta.

 

Cum naiba sa asculti cu rabdare ce idei are unu' despre cum eviti un obstacol cand "opresc inainte sa ajung in dreptul lui" nu mai e o varianta, daca tot ce-a reusit sa scoata din inteligenta lui pana acum e ca daca mergi tot drumul cu 80, nu tre sa te stresezi cu asemenea probleme? Cunosc extrem bine cum se circula in tari civilizate, si cunosc cel putin bine cum se circula la noi. Copii care bat mingea, oi, vaci, caini, carutze, tractoare, biciclisti beti morti, samd, iti ies in fata oricand, oriunde. Culmea, chiar si pe autostrada. Daca-ti iese in fata la 80, pana-ti dai seama ce vezi de fapt, pana nimeresti frana (daca nu cumva aia-i acceleratia, ca la cat is ei de obisnuiti s-o calce, le e mult mai putin familiara decat ne e noua frana), si pana se mai si opreste tona de metal, ai trecut de mult de punctul ala.

Daca le povestesti algoritmi stricti cu pasi, de evitare, de reducere a vitezei la maxim inainte de impact in caz ca nu mai poti evita, samd, iti spun ca esti tu tampit, ca nici un om nu mai reactioneaza la viteza aia, si ca degeaba te dai tu smecher acum cand stai pe loc, ca n-ai fi in stare sa faci ce zici in situatia reala. Si poate nici n-as fi! Dar macar stiu ce tre sa fac si mai si plec de la premisa ca in caz de nevoie asta o sa incerc sa fac. Ori ei pleaca de la premisa ca "oricum nu mai apuc sa fac nimic", si pentru asta nici nu au urechi s'auda ce-ar trebui sa faca.

 

Concluzia finala e urmatoarea: niciodata n-o sa vada un sofer cu roti>2 o motocicleta decat daca pe ea e o gagica goala, cu doua girofaruri, motorul e rosu, si pe strada nu mai e NICI UN ALT VEHICUL. Pe de o parte asa e creierul nostru "cablat". Observam pericole in ordinea posibilitatii acestora de-a ne rani, deci vedem intai TIR-ul, dupaia Dacia care sta pe loc un pic mai incolo, si abia dupaia motorul care vine cu 110 si e la 200 de metri distanta. Niciodata n-o s-o vada inainte de a se urca pe motor sa vada cum e, sau macar inainte de-a acorda macar o ora sau doua de gandire acestui subiect. Si nu dupa 10 beri. Ce-a patit Soso o sa mai pateasca multi altii. Nu's pesimist, nu's negativist, nu's morbid, nu-mi place sa ma includ nici la "realisti" ca slava domnului nu's unul. Dar inteleg niste chestii.

Nu stiu ce o sa se intample dupa ce-mi iau permis si motor. Sunt convins ca primul o sa fie de maxim 600, si sunt convins ca-s in stare sa ma omor, si pe mine si pe altii, si cu unul de 200cc. Si sunt constient ca nu asta e cel mai important. Sa ma apuc sa vorbesc despre cum ies oamenii din scoala de soferi din romania? Cu orgoliul cat un munte si cunostinte destule incat sa reuseasca sa mute vehiculul din loc, din maxim 3 incercari. Am fost unul din ei, mi-am facut masina praf dupa 3 luni, am mai facut vreo cateva sute de mii de km in vreo 5 ani si ceva, si-am realizat cat de incepator sunt inca.

 

Acum sa-mi zica si mie cineva.. e cazu sa-mi iau motor sau nu? Ca voi va stiti, stiti cum ganditi, si cum ati gandit la inceput.

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia e ca astia care conduc masini cu 80 si motoare cu 60 sunt mai periculosi ca ceilalti. Am avut si eu partea mea de izbituri, si cu masini, si cu 2 roti si-un om putere. DAR niciodata n-a fost nimeni inafara de mine in pericol. EVER. Aici vad eu marea diferenta sincer sa fiu. Aici si in faptul ca in general "descreieratii" care gonesc cu acul pe adrenalometru la maxim (cel putin asa e in ceea ce-i priveste pe toti cei pe care-i cunosc eu), inteleg mult mai bine (sau macar inteleg) cum functioneaza ce-i sub ei. Fie ca-s 2, 4 sau 18 roti, oamenii astia pricep de ce vehiculul se apleaca in viraj pe-o parte sau pe alta, de ce cand accelerezi e mai greu de luat viraj si de ce cand franezi e mai usor, ca miscarea si inertia muta centrul de greutate mai aproape sau mai departe de roata sau rotile care vireaza, ca sa nu mai zic de ce se intampla prin motor, transmisie, directie si frane in diversele tranzitii de la o stare de miscare la alta.

 

 

Acum sa-mi zica si mie cineva.. e cazu sa-mi iau motor sau nu? Ca voi va stiti, stiti cum ganditi, si cum ati gandit la inceput.

 

Bine ai venit ! Sa nu crezi ca am ceva cu tine, dar totusi nu sunt de acord cu ceea ce zici tu. Si ar fi cam asa :

1. Tu zici ca sunt mai periculosi aia care merg cu masina cu 80 si cu motoru cu 60. Am stat, m-am gandit de cateva ori si nu am reusit sa gasesc un sambure de logica in ceea ce zici. Adica, dupa parerea ta, astia care merg cu 60 cu motorul sigur nu stiu sa execute manevra de evitare nu ? Ei se bazeaza numai pe franat pana in spatele unui obstacol ? Si acum ... sa presupunem ca o persoana in cauza stie sa evite la 60 la ora. Cand e mai greu de evitat ? la 60 la ora ? sau la 150 ?

 

2. Multi "descreierati" au crezut ca stapanesc motorul si pana la urma au ajuns in copac.

Editat de claudiu nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...