SRJN Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Husele cu gel fac mai mult rau decat bine. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2013 Autor Share Postat Septembrie 26, 2013 De ce?eu am citit asa. ca se muleaza pe zona aia si exercita presiune peste tot. c.uru omului e "gindit" sa se sprijine pe cele doua oase din buci. experienta mea cu saua cu gel a cam confirmat asta da' nu toti avem c.ururi la fel. scuzati limbajul poate prea tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Pentru ca se misca pe sea, cel putin alea din Decathlon. Si am incercat cu husa si fara, pana la urma am ajuns la concluzia ca e mai bine fara, cel putin la drumuri pana in 100 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 imi poate da cineva vreun link sau vreo adresa de magazin de unde sa-mi cumpar o bicicleta NOUA cu o singura viteza si frana prin retropedalare ( sau "torpedo")? deci nu bicicleta "fixa", pe aia se pedaleaza si inainte si inapoi, pt ca butucul e solidar cu pinionul, iar cu franarea nu ma pot obisnui. multumesc celor care inteleg ce vreau si ma pot ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Aveau prin decathlon vreo 2 modele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 27, 2013 Admin Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Ieri mi-a sosit capra, ce-am constatat dupa primii 10/12 km: -Munca-i grea (chiar si la pedalat), daca era usoara plecau ovreii cu ea in spate. -Simt cum imi iau coapsele foc, astept febra musculara. -Tot am tendinta sa trag de mansonul drept, sa pun gazul pe ea.. . -Incerc sa invat care schimbator este pentru foaie si care pt.pinioane, care pt.urcare si care pt.retrogradare, constat ca nu-i greu sa le incurc cu mare succes ) Editat Septembrie 27, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 imi poate da cineva vreun link sau vreo adresa de magazin de unde sa-mi cumpar o bicicleta NOUA cu o singura viteza si frana prin retropedalare ( sau "torpedo")? deci nu bicicleta "fixa", pe aia se pedaleaza si inainte si inapoi, pt ca butucul e solidar cu pinionul, iar cu franarea nu ma pot obisnui. multumesc celor care inteleg ce vreau si ma pot ajuta! Daca nu ai mari pretentii gasesti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 -Incerc sa invat care schimbator este pentru foaie si care pt.pinioane, care pt.urcare si care pt.retrogradare, constat ca nu-i greu sa le incurc cu mare succes ) Cel mai simplu e sa te obisnuiesti sa il folosesti doar pe cel din dreapta - e cel de pinioane. Foile le schimbi mult mai rar de cat pinioanele, asa ca e un inceput bun. Dupa aia te prinzi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 Cel mai simplu e sa te obisnuiesti sa il folosesti doar pe cel din dreapta - e cel de pinioane. Foile le schimbi mult mai rar de cat pinioanele, asa ca e un inceput bun. Dupa aia te prinzi tu.sau iti iei un Shimano Alfine 11 http://www.wiggle.com/shimano-alfine-11-speed-disc-hub-without-fittings/ ai un singur schimbator si viteze unice. chiar daca aparent la sistem cu foi si pinioane ai de ex 3x6=18 viteze, diferentele sub 10% nu sint considerate viteze "reale", deci un Alfine 11 e cumva echivalent cu cel putin 18 viteze, asta ignorind pinionul ala uphill sau cum ii zice. ca tot am adus vorba, am citit ca pierderile la sistemele cu viteze in butuc nu sint atit de mari pe cit ar crede unii. oricum, vorbesc si eu discutii pt. ca pe linga cei 500 si ceva $ mai trebuie schimbatorul si inca vreo 2 accesorii, deci nu merita sa bagi paraii decit daca e o bicla pe care o s-o tii mult si chiar o folosesti intr-un mod care chiar "cere" asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Caut sa cumpar o geanta pentru transportul bicicletei cu avionul, la un pret rezonabil. Aveti careva de vanzare asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 28, 2013 Admin Share Postat Septembrie 28, 2013 Am realizat cit de avantajati suntem noi, motociclistii, atunci cind ne dam cu bicla prin trafic! Deja avem reflexele formate, atentia distributiva, ochii pe jos la nisip, ulei, stanga/dreapta dupa masini,etc.. Unuia care nu este motocicliost cred ca ii este mult mai greu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 sau iti iei un Shimano Alfine 11 http://www.wiggle.com/shimano-alfine-11-speed-disc-hub-without-fittings/ ai un singur schimbator si viteze unice. chiar daca aparent la sistem cu foi si pinioane ai de ex 3x6=18 viteze, diferentele sub 10% nu sint considerate viteze "reale", deci un Alfine 11 e cumva echivalent cu cel putin 18 viteze, asta ignorind pinionul ala uphill sau cum ii zice. ca tot am adus vorba, am citit ca pierderile la sistemele cu viteze in butuc nu sint atit de mari pe cit ar crede unii. oricum, vorbesc si eu discutii pt. ca pe linga cei 500 si ceva $ mai trebuie schimbatorul si inca vreo 2 accesorii, deci nu merita sa bagi paraii decit daca e o bicla pe care o s-o tii mult si chiar o folosesti intr-un mod care chiar "cere" asa ceva. La 3x6 nu ai 18 viteze nu pentru ca sunt diferente sub 10%, ci pentru ca unele sunt duplicate (adica foaia medie in unele combinatii de pinioane are aproape aceleasi rapoarte ca foaia mare cu pinioane mai mari. Raportul de 15% e optim pentru pedalat, dar nu e obligatoriu. Si nu ai neaparat nevoie de Alfine 11, merge si XX1 - o singura foaie si 11 pinioane. Am realizat cit de avantajati suntem noi, motociclistii, atunci cind ne dam cu bicla prin trafic! Deja avem reflexele formate, atentia distributiva, ochii pe jos la nisip, ulei, stanga/dreapta dupa masini,etc.. Unuia care nu este motocicliost cred ca ii este mult mai greu.. Da, dar vezi ca motociclistii au cele mai multe salturi peste cap cu bicicleta, frana fata pe bicicleta te da usor peste cap pentru ca ai alta distributie a greutatii; daca la moto poti sa folosesti 100% frana fata in aproape orice conditii la bicicleta e bina sa franezi aproape egal cu ambele frane. Ti-o spun ca unul care a patit asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 29, 2013 Admin Share Postat Septembrie 29, 2013 Eu oricum franez cu ambele, asa ca sunt obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2013 Autor Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) La 3x6 nu ai 18 viteze nu pentru ca sunt diferente sub 10%, ci pentru ca unele sunt duplicate (adica foaia medie in unele combinatii de pinioane are aproape aceleasi rapoarte ca foaia mare cu pinioane mai mari. Raportul de 15% e optim pentru pedalat, dar nu e obligatoriu. Si nu ai neaparat nevoie de Alfine 11, merge si XX1 - o singura foaie si 11 pinioane.pai ori n-am inteles eu ce-ai spus tu, ori invers. ca mie-mi pare ca am zis acelasi lucru. ai 3x6 viteze, le insiri in ordinea raportutilor. din cele 18, le tai pe cele care difera cu mai putin de 10% de cele de linga. daca de exemplu cu foaia mare si pinionul al 2-lea ai raport 3 si cu foaia mijlocie si pinionul al 5-lea ai 3,1, e ca si cum ar fi o zingura viteza, diferenta fiind de doar 3% (nu se simte). ce conteaza e raportul maxim/minin, atit timp cit diferentele dintre raporturi sint de ~10%. ceea ce urmaresc sa realizeze producatorii de schimbatoare in butuc. treaba cu raportul de 15% n-am mai auzit-o, sau iar n-am inteles ce vrei sa zici. eu stiu ca exista o cadenta optima, pe la 90 rot/min, 60 fiind un minim recomandat, dar variaza de la om la om (vezi Armstrong sau Froome vs. Ullrich, de ex.). si, evident, exista si o viteza minima recomandata. din toate astea putindu-se deriva niste cifre. Editat Septembrie 29, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Schimbarea optima de viteze e 15% intre raportul anterior, cel curent si cel superior. Rapoartele duplicate gen 44/15 si 32/11 nu are rost sa le contorizezi de 2 ori, mai ales ca 32/11 nu are sens, asa ca ramai cu doar vreo 10 viteze efectiv. Cadenta optima e intre 82 si 90, 60 e pentru babe grase la plimbare pe bulevard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Felicitări lui Andrei Nechita la CM! După ce i-am disecat anii trecuți pe marii campioni, hai să discutăm puțin și de ciclismul românesc. Avem ciclism în România? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 29, 2013 Autor Share Postat Septembrie 29, 2013 Cadenta optima e intre 82 si 90, 60 e pentru babe grase la plimbare pe bulevard te-ai uitat la TdF cind era Ullrich in perioada maxima a carierei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 @cicloburu - Merită felicitări pentru încăpățânarea cu care s-a ținut de pluton. Mă uitam la el, în imaginile (puține de altfel) în care a apărut.... ar fi cedat poate la fiecare pedală, dar n-a făcut-o. Apoi, la capitolul susținere tehnică... nu am văzut vreo mașină care să-i aducă cele necesare, am văzut doar (sper să nu fi greșit) un soigneur... ce să mai zic... adevărată atitudine de ciclist... spre diferență de domnișoarele din echipa Marii Britanii de exemplu, care s-au retras la autobuz că-și udaseră ciorăpeii... Cât despre întrebarea ta.... nu cred că avem ciclism în România. Nu încă. Nu ciclism de șosea, că la MTB e un progres vizibil. Dar viitorul sună bine. Văd că Tușnad-ul merge bine, în București au reînceput să apară echipe, Sibiul iarăși stă bine. Cum zicea la un moment dat Novak (sper să nu greșesc), speranțe mari ar trebui să avem de la oameni ca Nechita, care au plecat de nevoie prin Italia sau alte țări cu tradiție, care au kilometri în picioare și care vor veni să alerge pentru România și de ce nu, să se implice apoi și la nivel de organizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Eu cand ma uit la rutieri si ii vad pe DN1 sau pe centura ma ia cu fiori pe sira spinarii. Ca sa faci ciclism iti trebuie infrastructura, o placere sa faci ciclism in Spania, Franta, Italia, Austria, Germania chiar si in tarile nordice desi e mai frig/ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 @cicloburu - Merită felicitări pentru încăpățânarea cu care s-a ținut de pluton. Mă uitam la el, în imaginile (puține de altfel) în care a apărut.... ar fi cedat poate la fiecare pedală, dar n-a făcut-o. Apoi, la capitolul susținere tehnică... nu am văzut vreo mașină care să-i aducă cele necesare, am văzut doar (sper să nu fi greșit) un soigneur... ce să mai zic... adevărată atitudine de ciclist... spre diferență de domnișoarele din echipa Marii Britanii de exemplu, care s-au retras la autobuz că-și udaseră ciorăpeii... Cât despre întrebarea ta.... nu cred că avem ciclism în România. Nu încă. Nu ciclism de șosea, că la MTB e un progres vizibil. Dar viitorul sună bine. Văd că Tușnad-ul merge bine, în București au reînceput să apară echipe, Sibiul iarăși stă bine. Cum zicea la un moment dat Novak (sper să nu greșesc), speranțe mari ar trebui să avem de la oameni ca Nechita, care au plecat de nevoie prin Italia sau alte țări cu tradiție, care au kilometri în picioare și care vor veni să alerge pentru România și de ce nu, să se implice apoi și la nivel de organizare. Mulțam de răspuns, Alex! Sînt tare curios dacă noi ne-am întîlnit vreodată pe șosea sau pe la vreunul din „reparacioșii” de biciclete din București. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Cred ca te-am vazut odata cu un grup de vreo 2-3 oameni pe DN3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Anul ăsta n-am ieșit în direcția aia, dar s-a întîmplat în anii trecuți. Am ieșit pe toate DN-urile ce pleacă din București. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Nu anul asta, anul trecut parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 @cicloburu - e foarte posibil să ne fi "intersectat" pe la evenimente sau plimbări... cât despre repărăcioși, eu merg pe la Nea Gelu'... chiar și când n-am nimic de reparat.... că intră mai bine berea "povestită" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Da, știu că mergi pe la Nea Gelu', am citit mai demult prin postările tale. Eu am trecut mai rar p-acolo, mai ales cînd era Bazavan p-acolo. Sînt bun prieten cu Gabi Dolinschi. La el la atelier mergeam pentru același lucru pentru care mergi tu la Nea Gelu'. Eu și la Gabi (cînd avea atelierul din Giurgiului) tot singur îmi făceam bicicleta. Gabi m-a învățat să „fac” roțile. Cînd mergeam mult, rupeam destul de des, deci am fost nevoit să învăț. Am spițat și centrat roată pe marginea drumului, în furcă! Spuneam mai demult cum duceam cîteva spițe în ghidon, tot de la el am învățat trucul. Cîțiva ani am dus spițe așa, chiar uitasem că le am acolo, pînă cînd am rupt trei spițe la o singură groapă, de n-aveam altfel cum să ajung acasă și mi-am adus aminte brusc că le am cu mine și asta m-a salvat! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.