Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

Tot in postul de unde ai luat poza zice ca cele doua piese pentru care tu ai pierdut timp sa le incercuiesti foarte frumos... sunt pt Mihai. In rest n-am inteles nimic

n-a fost nici un deranj , imi place sa fac cerculete, ma linisteste...

In noua situatie complicata aparuta , trebuie vazut cine e Mihai si ce-l mînă pe el în luptă....daca a reținut cele doua rîndunici sau pe toate....poate mai are el alte rîndunici...sau facebook...

 

Ar trebui facut ceva...cineva sa spuna o data ca are randunicile.... pentru ca suspansul a devenit insuportabil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Interesant articolul!Păcat că s-au pierdut acele motociclete.Referitor la mitraliera de pe ataș,răcită cu lichid,știe cineva mai multe? Adică avea radiator de răcire cu lichid?

Mitralierele aveau pentru racire un tub, un rezervor in jurul tevii umplut cu apa. Referitor la articolul facut de Aleko ( pe care il felicit ) motocicletele Harley au fost in dotarea armatei romane si in timpul razboiului al doilea dar in tara nu pe front. Cu ani in urma spunea un domn veteran care fusese la tancuri ca aveau la unitate in tara harley din 26 zicea el cu marsarier .A primit ordin sa ii asigure escorta regelui Mihai o data si a facut-o cu motociclete Harley. Tot inainte de razboi am mai avut si motociclete Gnome Rhone cum are Mihai iar in 38, 39 am luat si bmw r 12 cu atas varianta civila care au fost in dotarea jandarmeriei probabail in jur de 60,70 de bucati. Nu se stie ce s-a intamplat cu motoarele Harley dupa razboi cert este ca in 48,49 armata mai avea 85 de motociclete bmw si zundapp , In 49 fiind importate primele motociclete M-72 cu atas din URSS un numar de 118 bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Astazi pe la noi a fost vremea excelenta , asa ca am convins junioara sa plecam la o plimbarica scurta. Mobra s-a comportat de nota :10: pe durata celor aprox 40 km , la intoarcere acasa ne-am vitaminizat cu un suc de portocale proaspat :)

 

post-33671-0-35967200-1451149920_thumb.jpgpost-33671-0-35782900-1451149968_thumb.jpg

post-33671-0-29877000-1451150188_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi pe la noi a fost vremea excelenta , asa ca am convins junioara sa plecam la o plimbarica scurta. Mobra s-a comportat de nota :10: pe durata celor aprox 40 km , la intoarcere acasa ne-am vitaminizat cu un suc de portocale proaspat :)

 

attachicon.gifCARRETERA 234.jpgattachicon.gifIJ JUPITER 4 ORANGE.jpg

attachicon.gifIJ JUPITER 4.jpg

Hai ca ne-ai tradus! Asa arata la voi natura acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Stadiul actual. Scaunul se constituie si in element de rigidizare, iar dedesupt un compartiment de bagaje de cca 55 L. Astazi in targu de vechituri am gasit si arcul pt rabatarea scaritei. Urmeaza un mic hop cu frana si apoi vopsitorie. Sper in martie sa ies din nou la probe.

post-8769-0-60891100-1454245711_thumb.jpg

post-8769-0-38701300-1454245729_thumb.jpg

post-8769-0-99689000-1454245747_thumb.jpg

post-8769-0-16262300-1454245766_thumb.jpg

post-8769-0-34543600-1454245789_thumb.jpg

post-8769-0-75662800-1454245815_thumb.jpg

post-8769-0-62837400-1454246172_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URGENT!!!


Cumpăr ataş БП-56 sau БП-58 ca cele din fotografii Nu mă interesează ataş БП-62 decât ca "soluţie" finală. Ofer recompensă şi pentru orice informaţie care se finalizează cu procurarea modelelor mai sus amintite.


post-3360-0-22766400-1454403682_thumb.jpg

post-3360-0-20694000-1454403695_thumb.jpg

post-3360-0-27704800-1454403701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce atata graba. Lucru bun la noo luni.


» Post actualizat in 14 Feb 2016 14:10

Rigidizare prinderi fata si spate. Pompa de frana a atasului montata pe aceeasi pedala. Boltul original inlocuit cu unu dublu, care actioneaza ambele pompe. Boltul ramane pe motocicleta, iar pompa pe atas, la demontarea acestuia.

post-8769-0-68823200-1455458989_thumb.jpg

post-8769-0-50882300-1455459005_thumb.jpg

post-8769-0-98989700-1455459020_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...