Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

[frumos motor, discu pe fata asa a venit vopsit? cat a costat parbrizu?

Motoru a fost al unei tanti din Germania-Sylt =insula prin marea Nordului (cred)

Avea 8500km la bord.

Dupa ce l-am luat am sesizat urme de rugina pe disc - aproape nou de altfel-fara uzura.

L-am curatat de rugina si l-am vopsit eu -Spray vopsea de etriere -rezistent la high temperatures.

Rad colegii de mine ca e rosu...unul zice ca trebuie sa-mi pun la oglinzi ciucurasii din aia de se puneau la tara la cheile sifonierelor-ciresele sau capsuni ---macrame ?

 

Parbrizu' l-am comandat in state 110 usd + 32 expeditia =142 usd

E facut insa din Policarbonat si nu din acril...cica nu se sparge.

 

Asa ca : cine ma ajuta cu niste "garofite" de pus la oglinzi ? :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La gs-urile 650 mai noi nu exista gemuletul pentru verificarea nivelului uleiului. Pe capacul pentru completarea uleiului exista o joja.

Nivelul pe joja se controleaza cu capacul infiletat pana la capat, sau se verifica cu capacul pus pe buza gatului rezervorului de ulei, fara a mai fi infiletat?

 

Multumesc anticipat :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoru a fost al unei tanti din Germania-Sylt =insula prin marea Nordului (cred)

Avea 8500km la bord.

Dupa ce l-am luat am sesizat urme de rugina pe disc - aproape nou de altfel-fara uzura.

L-am curatat de rugina si l-am vopsit eu -Spray vopsea de etriere -rezistent la high temperatures.

Rad colegii de mine ca e rosu...unul zice ca trebuie sa-mi pun la oglinzi ciucurasii din aia de se puneau la tara la cheile sifonierelor-ciresele sau capsuni ---macrame ?

 

Parbrizu' l-am comandat in state 110 usd + 32 expeditia =142 usd

E facut insa din Policarbonat si nu din acril...cica nu se sparge.

 

Asa ca : cine ma ajuta cu niste "garofite" de pus la oglinzi ? :kiss:

 

Arata bine,si eu iti doresc sa te bucuri de el fara incidente neplacute :kiss:

Dar parerea mea e ca arata mai bine cu parbrizul de la Dakar :eek:

post-18531-1202726093_thumb.jpg

 

Si al meu a fost tot rosu inainte :kiss:

Bafta :what:

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Parbrizu' l-am comandat in state 110 usd + 32 expeditia =142 usd

E facut insa din Policarbonat si nu din acril...cica nu se sparge.

 

Ma intereseaza si pe mine un parbriz de GS... Imi poti da un link de unde l-ai luat?

 

Cine ma poate ajuta cu un sfat despre crash-bars? Am vazut la Touratech si Wunderlich. Ceva pareri??

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine un parbriz de GS... Imi poti da un link de unde l-ai luat?

 

Cine ma poate ajuta cu un sfat despre crash-bars? Am vazut la Touratech si Wunderlich. Ceva pareri??

 

 

La motorul meu am crash bars- uri luate de la Louis, sant SW-MOTECH (made in germany), costa 120 euro si din pacate am avut ocazia de a le folosi de vreo 2-3 ori si si-au facut treaba cu succes. Sant foarte multumit de ele. Le vezi in poza de mai jos. Parbrizul e de Dakar.

:what: :kiss: :kiss:

 

post-28870-1202762570_thumb.jpg

Editat de aditorpan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine un parbriz de GS... Imi poti da un link de unde l-ai luat?

 

Cine ma poate ajuta cu un sfat despre crash-bars? Am vazut la Touratech si Wunderlich. Ceva pareri??

 

Eu l-am luat de aici:

http://www.grassrootsbmw.com/index.asp?Pag...&ProdID=123

 

Ai grija insa ca modelele de GS fabricate pana in 2003 au 3 puncte de prindere.

Modelele din 2004 au fost facute cu 4 puncte de prindere.

 

Cat despre crash-bars -cele de pe motorul lui AdiTorpan sunt super OK.

 

O sa caut si eu

 

@AdiTorpan -da-mi si mie te rog frumos codul produsului.

Am un crash bar (low) in jurul scutului insa o sa-mi comand si modelul tau (high) peste carene.

 

Salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie sincer mi se par cam scumpe crash-bars urile, adica doar niste tevi indoite si vopsite :wink: Am un amic cu un ST care dupa ce i-am dat o schitza de montaj(tot de la Louis), si-a facut el singur. Si n-arata rau deloc, singura problema ar fi sa nu rugineasca, mai asteptam cateva luni :)

Bafta :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, cele care se pot cumpara de la Touratech sunt cele mai inteligente

 

Wright !

 

Da..nenea Angi !

Cumva alea de jos costa 85 de iepuroi iar alea de sus costa la fel 85 de iepuroi ? :kiss:

Basca transportu ? :wink:

 

Mai bine ma duc sa tai tevile din bloc de la calorifer , le-ndoi si le bopsesc cu negru de sobe...

 

Da' 200 de iepuroi ..nu dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wright !

 

Da..nenea Angi !

Cumva alea de jos costa 85 de iepuroi iar alea de sus costa la fel 85 de iepuroi ? :lol:

Basca transportu ? :wink:

 

Mai bine ma duc sa tai tevile din bloc de la calorifer , le-ndoi si le bopsesc cu negru de sobe...

 

Da' 200 de iepuroi ..nu dau.

 

Bre, normal ca daca nu vrei nu iei. Eu am facut referire la model.

Initial, si eu m-am gandit ca sunt putin scumpe. Dar, daca studiezi putin modelul, vei observa ca iti protejeaza si capacele laterale ale motorului dar si carenele laterale + radiatoarele. Tinand cont ca, in caz de :lol: , numai o carena laterala e vreo 5 bulioane, eu voi strange putin cureaua si voi scoate din buzunar cei 200e :kiss:

Fiecare e liber sa-si faca la strungar orice tip si model de protectie. Sugestia mea era pentru cei care vor o protectie buna dar nu vor strungari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am luat de aici:

http://www.grassrootsbmw.com/index.asp?Pag...&ProdID=123

 

Ai grija insa ca modelele de GS fabricate pana in 2003 au 3 puncte de prindere.

Modelele din 2004 au fost facute cu 4 puncte de prindere.

 

Cat despre crash-bars -cele de pe motorul lui AdiTorpan sunt super OK.

 

O sa caut si eu

 

@AdiTorpan -da-mi si mie te rog frumos codul produsului.

Am un crash bar (low) in jurul scutului insa o sa-mi comand si modelul tau (high) peste carene.

 

Salut !

 

Salut

Momentan sant in Tg. Mures, ajung in Reghin maine si-ti trimit atunci codul deoarece acolo am catalogul de Louis. Sa auzim de bine.

:wink:

 

--- Mesaj completat în 13 Feb 2008 16:07 -------------
Salut!

Codurile sant urmatoarele:

 

SW-MOTECH (schwarz)

cod: 10023901 - 119.95 euro

si

a doua varianta: HEPCO&BECKER

cod: 10023355 - 149.95 euro

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe voi cat v-a tinut un kit de lant, de cand l-ati montat nou si pana l-ati schimbat, ma refer in km?Citeam pe un forum in Germania ca GS urile sunt cam distrugatoare de lanturi, le papa repede, asa o fi oare?

Bafta :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pt cunoscatori si priceputi. Vreau sa montez un radiator de ulei la un F650 din 99. Am observat ca vara la peste 120 km/h si cu pasager se incalzeste uleiul peste 100grade si cred ca un radiator de ulei ar face bine. Din motor catre rezevorul de ulei din cadru ies niste furtune, intrebarea este unde ar fi indicat sa intercalez radiatorul. A mai facut cineva miscarea asta? :wink:

 

Salut,

 

M-am uitat si eu pe genul de termometre pentru ulei.

Toate -cele pe care le-am vazut eu -au scala colorata cu ROSU incepand de la 120 de grade in sus.

 

Adica nu vad nici o problema sa ajunga temperatura uleiului la 118 grade celsius.

 

Sistemele de racire sunt foarte bine proiectate si gandite sa asigure functionarea optima a motorului

Asadar -lasa motoru asa -fara radiator de ulei.

 

Cred eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe voi cat v-a tinut un kit de lant, de cand l-ati montat nou si pana l-ati schimbat, ma refer in km?Citeam pe un forum in Germania ca GS urile sunt cam distrugatoare de lanturi, le papa repede, asa o fi oare?

Bafta :wink:

 

Mie nu mi-a papat lantul pana acum, nu-i place pt ca uleiul creste colesterolul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus.

 

Iarasi, posibila buba.

 

F650 GS 2007. 70 km facuti cu ea pana acum. Problema la cutia de viteze. Zice ca intra in vit I, nu intra de fapt, tre sa mai apas o data pedala. Prima apasare, se simte un "click" la pedala, se inchide becul de "N" de pe bord, insa nu e intrata.

 

Plus, stau pana ma ia naiba sa gasesc Neutrul.

 

E buba? de gasit N-ul greu am mai auzit ca se intampla. Dar asta cu vit. I ce ar putea sa fie? Mai ales ca e noua nouta mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus.

 

Iarasi, posibila buba.

 

F650 GS 2007. 70 km facuti cu ea pana acum. Problema la cutia de viteze. Zice ca intra in vit I, nu intra de fapt, tre sa mai apas o data pedala. Prima apasare, se simte un "click" la pedala, se inchide becul de "N" de pe bord, insa nu e intrata.

 

Plus, stau pana ma ia naiba sa gasesc Neutrul.

 

E buba? de gasit N-ul greu am mai auzit ca se intampla. Dar asta cu vit. I ce ar putea sa fie? Mai ales ca e noua nouta mobra?

 

Mergi si tu 1000 km. sa-si faca rodajul. Daca si dupa aia nu-ti intra in prima treapta cum trebuie, ai garantie si mergi peste aia de la bmw.

Treaba cu gasitul N-ului, poate inca nu esti obisnuit.

Concluzie: Mai ai putina rabdare. Fa mia si dupa aia vezi.

 

bafta :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe voi cat v-a tinut un kit de lant, de cand l-ati montat nou si pana l-ati schimbat, ma refer in km?Citeam pe un forum in Germania ca GS urile sunt cam distrugatoare de lanturi, le papa repede, asa o fi oare?

Bafta :kiss:

 

Lantul cu care vine din fabrica ar trebui sa tina cam 25.000. Normal, aici depinde si de cum a fost intretinut si de cum a fost folosit. Daca-l tii in socuri normal ca se intinde mai repede. Ceea ce ti-am spus e valabil pentru o intretinere buna si un mers normal.

 

bafta :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul cu care vine din fabrica ar trebui sa tina cam 25.000. Normal, aici depinde si de cum a fost intretinut si de cum a fost folosit. Daca-l tii in socuri normal ca se intinde mai repede. Ceea ce ti-am spus e valabil pentru o intretinere buna si un mers normal.

 

bafta :huh:

 

 

 

Un lant indiferent cit de bun ar fi nu te tine mult daca nu-l intretii periodic!Ca atare,dupa fiecare drum mai lung sau care sa aduca depuneri pe lant,trebuie facuta curatirea acestuia si ungerea care ii da viata. ;) Atentie,uneori si ungerea excesiva poate duce la distrugerea lantului,fiindca pe unsoarea sau spray-ul respectiv se acumuleaza nisip,praf sau noroi care uzeaza prematur lantul.Nu uitati ca periodic sa il intindeti,dar nu "coarda" fiindca i se scurteaza viata! :huh:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus.

 

Iarasi, posibila buba.

 

F650 GS 2007. 70 km facuti cu ea pana acum. Problema la cutia de viteze. Zice ca intra in vit I, nu intra de fapt, tre sa mai apas o data pedala. Prima apasare, se simte un "click" la pedala, se inchide becul de "N" de pe bord, insa nu e intrata.

 

Plus, stau pana ma ia naiba sa gasesc Neutrul.

 

E buba? de gasit N-ul greu am mai auzit ca se intampla. Dar asta cu vit. I ce ar putea sa fie? Mai ales ca e noua nouta mobra?

 

Chestia cu becul la neutral face si la mine cateodata, incearca sa-i dai scurt din acceleratie,apoi trebuie sa se (re)aprinda.Am facut scoala pe un CS si ala facea la fel cateodata.Cat despre prima viteza si eu te sfatuiesc sa-i faci intai mia de km, apoi mergi sa-ti mai regleze jocul de la maneta de ambreiaj.

Bafta :huh:

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 12:48 -------------</small><br/>

Lantul cu care vine din fabrica ar trebui sa tina cam 25.000. Normal, aici depinde si de cum a fost intretinut si de cum a fost folosit. Daca-l tii in socuri normal ca se intinde mai repede. Ceea ce ti-am spus e valabil pentru o intretinere buna si un mers normal.

 

bafta :cheers:

Am 24500 km acum si e dus, mai ales foaia din spate,multam frumos.

Bafta :huh:

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari fericitilor posesori de GSuri si GS Dakaruri!

 

Poate ma puteti ajuta si pe mine cu cateva informatii. Ma intereseaza sa cumpa niste coburi de aluminiu pentru un Dakar din 2000. Stie cineva pe cineva care face asa ceva in tara? Am gasit pe cineva care face nituite, dar n-ar fi rau sa aflu si de unele sudate. Din "comert" mi se pare destul de scumpe, cea mai buna oferta e de la Daerr, la 100E/bucata, dar are tabla subitre de 1.2 si as fi vrut minim de 1.5, daca nu de 2.

 

De asemenea ma intereseaza sistemele de prindere. Ce-mi recomandati? stie cineva un producator aotohton? Care vi se pare cea mai ieftina varianta? Pana acum am gasit Touratech la 44E/cutie, deci in jur de 100 amandoua. Stie cineva de ceva mai ieftin si care sa tina?

 

Tks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari fericitilor posesori de GSuri si GS Dakaruri!

 

Poate ma puteti ajuta si pe mine cu cateva informatii. Ma intereseaza sa cumpa niste coburi de aluminiu pentru un Dakar din 2000. Stie cineva pe cineva care face asa ceva in tara? Am gasit pe cineva care face nituite, dar n-ar fi rau sa aflu si de unele sudate. Din "comert" mi se pare destul de scumpe, cea mai buna oferta e de la Daerr, la 100E/bucata, dar are tabla subitre de 1.2 si as fi vrut minim de 1.5, daca nu de 2.

 

De asemenea ma intereseaza sistemele de prindere. Ce-mi recomandati? stie cineva un producator aotohton? Care vi se pare cea mai ieftina varianta? Pana acum am gasit Touratech la 44E/cutie, deci in jur de 100 amandoua. Stie cineva de ceva mai ieftin si care sa tina?

 

Tks

 

eu mi-am luat cutiile si sistemul de prindere de la hepco&becker alu box standard de 43 litri fiecare. le gasesti in catalog aici http://www.hepco-becker.de/katalog.pdf. Lista de preturi este aici http://www.hepco-becker.de/VK-Liste2008.pdf .

PS Touratech costa 189 eur/cutie

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni,

am invatat ceva pe pielea mea. bateria de motocicleta poate sa vina cu polaritate inversata. :cheers:

bateria veche m-a cam lasat dupa 2 ani....prin urmare, am procurat una noua.

toate bune, am verificat dimensiunile, am verificat sa fie cu acid, nu cu gel.

 

dar stupefactie, cand s-o pun, observ ca cea veche avea + in stanga, asta noua avea + in dreapta. :huh:

norocu meu ca observai, altfel prajeam ceva relee....

prin urmare, am tras un pic nefiresc de fire si am aranjat in asa fel incat sa fie ok.

 

aviz cumparatorilor de baterii! poate patiti ca mine si nu va avertizeaza d-l vanzator asupra polaritatii...

inainte de a cumpara bateria, uitati-va pe cea veche.

pe dakar, are +ul pe stanga.

 

bafta la drum in we!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...