Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salut! Am probleme cu GS-ul meu ,curge radiatoru , pierd likid de racire,cind se incaljeste motoru tisneste din el un firisor suptire de likid. Ce-i de facut ,il schimb s-au merge reparatsi cit ocosta unu nou?

 

 

Poti sa incerci si unul SH in cazul in care nu te multumeste sudura. Vezi ca avea gabrielleru un post legat de piese de schimb, poate-ti gaseste unul SH in Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti sa incerci si unul SH in cazul in care nu te multumeste sudura. Vezi ca avea gabrielleru un post legat de piese de schimb, poate-ti gaseste unul SH in Germania.

Va multumesc pentru informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza.

Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul.

Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza.

Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul.

Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa?

 

 

La mine dupa spalat cand plecam cu ea mi se-aprindea lampa de abs si-mi cadea de tot indicatorul de viteza, nu mai inregistra nici km parcursi :crack: Tind sa cred ca intra umezeala la butoanele de pe bord(abs si incalzitoarele).

Mai nou am constatat ca si cablul de claxon care intra dedesubt in aripa este intrerupt undeva.

 

Nu mi-a raspuns nimeni daca trebuie facut intr-adevar acel reglaj la motor si ce se intampla daca nu-l faci regulat?

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine dupa spalat cand plecam cu ea mi se-aprindea lampa de abs si-mi cadea de tot indicatorul de viteza, nu mai inregistra nici km parcursi :crack: Tind sa cred ca intra umezeala la butoanele de pe bord(abs si incalzitoarele).

Mai nou am constatat ca si cablul de claxon care intra dedesubt in aripa este intrerupt undeva.

 

Bafta.

 

 

Rahat, cu GS-ul de l-am vandut n-am avut niciodata nicio problema. Pacat ca era prea scund pentru statura mea, ca nu-l dadeam in ruptul capului.

La mobrele astea vad ca e cam loterie. Cum ti-e norocul....... Anormal pentru un BMW.........

 

Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza.

Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul.

Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa?

 

Chiar nu stie nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie el neamtzu de ce interzice spalatul cu jet de presiune,dar imi bat gura de pomana.Le-am zis la o groaza de tovarasi sa nu mai o spele la spalatorie iar ei ziceau ca " ce are ba ,ca daca ploua nu-i la fel?" Nu-i la fel ca daca ar ploua cu cate atmosfere baga pistolul ala .......Apocalipsa :crack:

 

Stai calm ca nici eu nu bag jetul pe ea, o spal cu buretele si galeata :laugh:

In general la o motocicleta fara carene nu e indicat s-o speli cu presiune.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma duc la OMV, cumpar o fisa de 5 ron si o spal singur cu spuma si apa. Este tot jet dar am grija sa tin la pistolul la distanta. Am spalat de cateva ori acolo si nu a patit nimic. Eu zic ca se poate spala daca jetul este la distanta. Si eu am auzit la unii ca nu are nimic, ca e acelasi lucru cand ploua torential. Total gresit, motoreta e protejata la ploaie si la apa de pe asfalt. PLus ca jetul acela este MULT mai puternic decat orice ploaie, oricat de torentiala.

 

Ieri am facut primul schimb de ulei si filtre in regie proprie. Am muncit ceva insa a iesit super. Nu e greu, daca esti putin dibaci la surubait, ai documentatie si scule e perfect.

Am cateva nedumeriri si anume, in carte scrie ca trebuie pusi 2.3L ulei, eu am pus 2.2L, asa pun si la masina un pic mai putin decat maxim. Nu cred sa fie o problema, becul de ulei se stinge.

O alta chestie care ma framanta este ca ultima daca cand am facut un control, adica acum o luna lichidul de racire era la nivelul minim, am completat pana la nivelul maxim. Aseara cand am desfacut carenele, surpriza tot la minim era. Stiti cumva ce se intampla, asa ramane el la minim? Am mai pus putina apa asa pentru liniste. Daca stiti cum e treaba cu lichidul de racire, va rog sa-mi spuneti si mie. Exista un mod anume pentru al controla, la cald la rece etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii cica-si modifica aductiunea de aer..ca sa intre aer (?) mai repede

 

Cum o fi ?

 

Cred ca aerul care intra pe gaurile standard iese prin gaurile suplimentare. E ca si cand ai da gauri in teava de la aspitator.

Parerea mea... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca aerul care intra pe gaurile standard iese prin gaurile suplimentare. E ca si cand ai da gauri in teava de la aspitator.

Parerea mea... :unsure:

nu e asa, nu iese nimic de acolo. la aspirator intra si pe unde nu vrei de aia te deranjeaza.

 

 

gaura de admisie e pozitionata in asa fel incat sa nu ia apa daca mergi la scaldat cu mobra. daca tu ii dai gauri atunci poate sa ia chiar si la ploaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am probleme cu GS-ul meu ,curge radiatoru , pierd likid de racire,cind se incaljeste motoru tisneste din el un firisor suptire de likid. Ce-i de facut ,il schimb s-au merge reparatsi cit ocosta unu nou?

 

Merci mult pentru ajutor...v-am urmat sfaturile , am sudat radiatorul , l-am reinstalat, am introdus lichidul insa, am in continuare probleme....pornesc , se incalzeste motorul, porneste ventilatorul si nu se mai opreste , presupun ca nu se face aerisirea corect cu toate ca am incercat aerisirea pe la orificiul de sus...la un moment dat mi se aprinde si beculetul de avarie, semn ca motorul e incalzit. Precizez ca am introdus 1,3 l de lichid...e prea mult? ...sau prea putin??

Ce sa fac in continuare??....multumesc anticipat pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu mai pierzi lichid si totusi se incinge fieru', inseamna ca lichidul pur si simplu nu circula... Vezi sa n-ai vreun furtun gatuit... Uita-te si la pompa... Da, 1.3 litri e corect, asa ca nu asta-i problema...

 

Bafta !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pentru ajutor...v-am urmat sfaturile , am sudat radiatorul , l-am reinstalat, am introdus lichidul insa, am in continuare probleme....pornesc , se incalzeste motorul, porneste ventilatorul si nu se mai opreste , presupun ca nu se face aerisirea corect cu toate ca am incercat aerisirea pe la orificiul de sus...la un moment dat mi se aprinde si beculetul de avarie, semn ca motorul e incalzit. Precizez ca am introdus 1,3 l de lichid...e prea mult? ...sau prea putin??

Ce sa fac in continuare??....multumesc anticipat pentru sfaturi!

 

dupa ce ai umplut radiatorul si vasul de expansiune trebuie sa scoti aerul din sistem prin ventilul asta incercuit cu rosu. il lasi sa curga pana nu mai ies bule de aer, intre timp completezi nivelul lichidului in radiator.

post-12027-1217018903_thumb.jpg

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pentru ajutor...v-am urmat sfaturile , am sudat radiatorul , l-am reinstalat, am introdus lichidul insa, am in continuare probleme....pornesc , se incalzeste motorul, porneste ventilatorul si nu se mai opreste , presupun ca nu se face aerisirea corect cu toate ca am incercat aerisirea pe la orificiul de sus...la un moment dat mi se aprinde si beculetul de avarie, semn ca motorul e incalzit. Precizez ca am introdus 1,3 l de lichid...e prea mult? ...sau prea putin??

Ce sa fac in continuare??....multumesc anticipat pentru sfaturi!

cand faci aerisirea pune furtun transparent pe surubul ala si urmareste recomandarile din manual. fiecare pas are scopul lui. inclusiv tinutul mobrei in pozitie verticala. e posibil sa ai bule de aer in instalatie si atunci nu merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spal mobra si, dupa ce o pornesc, constat ca am aprinsa doar pozitia. Faza scurta/lunga e stinsa. Dupa putin timp de mers se aprinde si faza.

Parca tin minte ca a mai avut cineva problema asta. Am cautat dar n-am mai gasit postul.

Aveti idee care-i treaba? Unde intra apa?

 

Tot insist cu treaba asta deoarece voi pleca in concediu cu mobra si as vrea sa stiu macar despre ce e vorba.

Nimeni, nimic?

 

 

 

ps- Nu am spalat mobra cu jetul. Am spalat-o cu ligheanul si buretele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot insist cu treaba asta deoarece voi pleca in concediu cu mobra si as vrea sa stiu macar despre ce e vorba.

Nimeni, nimic?

 

 

 

ps- Nu am spalat mobra cu jetul. Am spalat-o cu ligheanul si buretele.

 

Ma tot uit in schemele electrice ca curca la lemne.

poate ti-ar fi de folos sa la citeasca un electronist

Invata-ma cum sa-ti trimit harta electrica a GS-ului

Cred ca ai un contact naspa sau un releu..ceva.

Cand pleci in conced ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot uit in schemele electrice ca curca la lemne.

poate ti-ar fi de folos sa la citeasca un electronist

Invata-ma cum sa-ti trimit harta electrica a GS-ului

Cred ca ai un contact naspa sau un releu..ceva.

Cand pleci in conced ?

 

 

Eu am o schema electrica oferita de RobbieB. Daca e cumva aceeasi, suntem doua curci care se uita la lemne :blbl:

Acum nici nu stiu cat m-ar putea ajuta sa stiu exact traseul firului. Nu prea pot sa ma apuc sa "demontez toata mobra". Eu speram sa mai fi patit cineva la fel ca mine si sa-mi spuna exact unde trebuie sa caut. Ideea e ca intra undeva apa si probabil se intrerupe ceva pe acolo.

Oricum, multumesc pentru bunavointa :disappointed:

 

ps- in concediu plec sambata, pe 2 aug

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o schema electrica oferita de RobbieB. Daca e cumva aceeasi, suntem doua curci care se uita la lemne :blbl:

Acum nici nu stiu cat m-ar putea ajuta sa stiu exact traseul firului. Nu prea pot sa ma apuc sa "demontez toata mobra". Eu speram sa mai fi patit cineva la fel ca mine si sa-mi spuna exact unde trebuie sa caut. Ideea e ca intra undeva apa si probabil se intrerupe ceva pe acolo.

Oricum, multumesc pentru bunavointa :disappointed:

 

ps- in concediu plec sambata, pe 2 aug

 

Parerea mea e ca buba se afla undeva in fata in jurul bordului daca spui ca ai probleme cu lumina, intrerupatoarele de pe ghidon, sau cele de avarie, incalzitoare, abs... Am avut 2 probleme electrice in zona aia, prima cu cablurile care duc la contact (sub carena din dreapta), si a doua la cablul care duce spre claxon. Ar mai exista posibilitatea cu sigurantele, dar la mine cel putin sunt sub sha, si nu cred ca dai shaua jos cand speli motocicleta :-L

In rest am si eu un manual (pdf in germana), poate e diferit de ce ai tu, si te ajuta macar sa treci la rangul de curcan, fata de curca :D , daca ai nevoie trimite-mi adresa pe pm.

In rest, iti doresc concediu placut, nenea Angi :)

 

PS Ce poza ,,Adventure'' si-a tras Robie in avatar :D

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am avut rabdare sa citesc tot topicul...

Totusi, vreau sa povestesc ceva ce se leaga de ultimele posturi:

Intr-o dimineata ma trezesc intr-o dispozitie proasta si cu chef de chiul de la munca :blbl:)! Nu plec dimineata de acasa, dar dupa-amiaza cand merg la motor (Dakar) pun contactul si... stupoare: nimic, nici un bec in bord aprins, nici un zgomot - nimic, motoru' e mort! Peste alte 2-3 ore, impreuna cu un prieten, incercam sa ne dam seama ce se'ntampla. Cu putin noroc, nu dupa mult timp, descoperim ca unul din firele ce iese din contact e intrerupt!? :disappointed: Ne-am chinuit, l-am lipit, l-am izolat si totul e OK.

Nu prea am inteles de ce s-a'ntamplat asta, cum de s-a retezat firul ala? Vina a cazut pe primul plastic de strange firele, pe care l-am eliminat, dandu-le in felul asta posibilitatea sa se miste mai mult...

Oricum, neplacuta intamplare... bafta mea ca nu mi s-a'ntamplat la drum!

 

Cat despre spalat: de cele mai multe ori cu furtunul, fara presiune f mare, dar mai ajunge si pe mana baietilor de la spalatorie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o schema electrica oferita de RobbieB. Daca e cumva aceeasi, suntem doua curci care se uita la lemne :blbl:

Acum nici nu stiu cat m-ar putea ajuta sa stiu exact traseul firului. Nu prea pot sa ma apuc sa "demontez toata mobra". Eu speram sa mai fi patit cineva la fel ca mine si sa-mi spuna exact unde trebuie sa caut. Ideea e ca intra undeva apa si probabil se intrerupe ceva pe acolo.

Oricum, multumesc pentru bunavointa :disappointed:

 

ps- in concediu plec sambata, pe 2 aug

 

as verifica mai intai daca becul face contact cum trebuie in soclu, sa nu se fi corodat vreo conexiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam ceva mai devreme ca a inceput sa ma dispere opritul motorului la mobra atunci cand vin pe franare (fata) cu ambreajul tras. Nu am apucat sa fac ce m-a invatat Iulian, inca, dar azi am obseervat ceva interesant: atunci cand franez fata in conditiile descrise mai sus, chiar si cand stau la semafor (deci cu mobra scoasa din viteza) relanti-ul tinde sa scada destul de mult, chiar sub 1400rpm, spre 1300. Stateam la stop si apasam puternic maneta de frana si dupa cateva secunde se ducea acul in jos...

 

Bai, nus daca ati mai vazut asta, nu are nici o legatura cu mobrele noastre (poate doar ca am vream sa dam si noi o tura pe acolo :disappointed: ), dar mie-mi pare foarte tare omu'...Downhill Swiss Alps

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu schemele alea amanuntite despre electrica gs-ului, poate prind vre-o idee

 

 

Hmm, asa amanuntite nu mi se par in manualul meu si sunt si alb-negru :disappointed:

Totusi daca ai nevoie de tot manualul (pdf in germana) da-mi un pm si ti-l pot arde pe un disc.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...