Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

zi ca zici bine ... :D

 

Am o propunere pentru posesorii de F650 GS din Bucuresti: am o sha modificata (umpluta cu vreo 4 cm de buret) si mie tot mi se pare tare :lol: deci, o pot oferi la test ca sa mi se spuna si mie daca nu cumva am eu o problema precum personaju din poveste sau intr-adevar shaua e naspeta.

 

 

 

daca va place putem vorbi de un schimb + diferenta, etc ...

 

:)

 

Ti-o pot oferi pe a mea spre testare, tot modificata (inaltata)...

Eu am ales sa imi puna un material mai flexibil in zona pilotului, tocmai pentru confortul sporit

post-11932-1248072853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am ales sa imi puna un material mai flexibil in zona pilotului, tocmai pentru confortul sporit

 

Dar sa nu dam nume ... :D

 

nush, a mea e tare frate ... dupa 200 km incep sa ma misc pe ea, nu-mi mai gasesc pozitia .. e aiurea.. si vroiam si sa plec la Timisoara dar cand ma gandesc la un drum de 600 km .. :lol:

 

hai, care vrei sa facem un schimb pentru o sapt ? poate sunt eu nebun doar ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dakar are o diferenta minora la cadru, pentru a pastra ciclistica in firea ei. 1 mm pe la juguri pe acolo.

Amortizorul spate pe dakar este ohlins, pe gs simplu showa

furca rata pe dakar este mai lunga. diferenta de inaltime intre modele este de aprox 10 cm - curza la suspensie mai mare

roata 21 pe dakar, 19 pe gs. roata de 21 isi spune cuvantul in teren, e mult mai fain. pe de alta parte cu gs simplu polizezi scaritele prin toate curbele, daca stii sa mergi faci misto de vitezane pe cheia - ajuta roata mai lata nitel

dakar are parbriz din fabrica, la gs este doar aftermarket

 

ambele pot fi cu sau fara ABS

 

ei... e cam foarte relativa treaba cu facutul misto de vitezane pe curbe... dar oricum nu pentru asa ceva i-mi trebe.

i-mi trebe pt touring pe drum rau sau f rau (drumuri judetene, forestiere, drumuri de tara) iar dealungul drumului daca mai vad un deal frumos sa pot urca in varful ei, fara mari probleme... iar daca trebe sa trec un parau sa nu se inece sau daca vreau sa ma duc dealungul paraului sa vad de unde izvoreste, sa ma pot descurca cu ea. in general pt ture gen adventure - discovery vreau astfel de moto

stiu ca e cam mult pt un motor :)

hard enduro nu-mi trebe (de obicei ma duc cu pasagera si bagaje), enduro touring mare (gen vstorm1000, africatwin, etc...) nu-mi trebe pt ca mi se par prea grele, f800gs nu-mi trebe ca nu am bani de asa ceva, asa ca ramane f650gs sau lc4 adv

 

asa ca daca stiti vreun posesor care vrea sa treaca pe motor de strada... :lol:

Mesaj completat

PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore?

personal nu simt nevoia sa ma dau joss intre 2 plinuri, indiferent daca pe strada sau offroad. asta inseamna cam 300 km +/- in functie de regimul de viteza.

am facut destule drumuri de 600 - 800 km / zi, pur strada sau combinat 60 /40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore?

 

depinde si de inaltime...

eu la 1.96 simt nevoia sa imi mai intind picioarele la fiecare 150-200km

 

Oricum este foarte comoda in rest..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... ieri am avut parte de o tura la prima vedere... si tot ieri m-am lamurit cu mitul ca " F650 GS nu are ce cauta pe hard-enduro ..." pot spune ca ... myth BUSTED!!! :angryfire:

E mult mai potenta decat mi-am putut imagina trotineta asta...

 

O sa revin cu poze... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de cand am dat jos 30Kg a inceput sa ma doara fundu dupa 150-200Km. Cand eram mai rotunjor nu simteam nimic :wave:

 

 

asta mi s-a spus si mie, cica sa pun niste kg pe mine ca daca stau pe oase .. :D

 

 

Mesaj completat

Salut... ieri am avut parte de o tura la prima vedere... si tot ieri m-am lamurit cu mitul ca " F650 GS nu are ce cauta pe hard-enduro ..." pot spune ca ... myth BUSTED!!!

E mult mai potenta decat mi-am putut imagina trotineta asta...

 

O sa revin cu poze... :moto:

 

 

F650 GS sau F650 GS DAKAR ? :angryfire:

 

nu de alta dar e o mica MARE diferenta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari la toata lumea, ca n-am mai dat de ceva vreme p-aci din diverse motive. Intre timp m-am hotarat sa-mi vand bmw-ul in speranta ca o sa imi iau ceva frumos (xchallenge :angryfire:), daca o sa am cu ce. Daca intereseaza pe cineva link-ul e la semnatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F650 GS sau F650 GS DAKAR ? :angryfire:

 

nu de alta dar e o mica MARE diferenta :D

 

Intelegi tu din poze...

 

post-10102-1248292987_thumb.jpgpost-10102-1248292997_thumb.jpg

post-10102-1248292958_thumb.jpgpost-10102-1248292943_thumb.jpgpost-10102-1248292934_thumb.jpg

 

Aprox 100km de offroad... tura frumoasa dar, foarte solicitanta.

 

Apropo pt toti care vor, la Tabla Butii (prima trecatoare intre tara romaneasca si transilvania) pe 6 august vor avea loc mai multe evenimente in memoria soldatiilor ingropati acolo (un cimitir in care au fost ingropati la un loc eroi al razboilui, indiferent de nationalitatea lor)... e in culmea muntiilor, drumul e forestier... cazare doar la cort... sau sub cerul liber... pt amatorii de aventura... e perfect!

 

Un loc plin de istorie TABLA BUTII

post-10102-1248293653_thumb.jpg

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici gs-ul nici dakarul nu sunt facute pentru trasee de genul asta. Pur si simplu sunt prea grele. Ceea ce e floare la ureche pentru un EXC, DRZ, RMZ, YZF e un chin pentru un gs, fie el chiar dakar.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici gs-ul nici dakarul nu sunt facute pentru trasee de genul asta. Pur si simplu sunt prea grele. Ceea ce e floare la ureche pentru un EXC, DRZ, RMZ, YZF e un chin pentru un gs, fie el chiar dakar.

de acord cu tine... nu e facut pt asa ceva... DAR, eu vroiam doar sa subliniez ca se poate... trebe doar vointa :wave: si crede-ma traseul ala prin albia de rau(mai degraba viitura)... n-a fost floare la ureche nici pt cei 3 posesori de drz cu care am fost... :angryfire:

plus ca asta fata de alea enumerate de tine e super ok si la drum lung :D

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
de acord cu tine... nu e facut pt asa ceva... DAR, eu vroiam doar sa subliniez ca se poate... trebe doar vointa :moto:

Si un sac de bani.

Daca vrei, poti cu orice.

Insa plasticele de F650, semnalizarile, oglinzile, rezervorul nu o sa aiba niciodata rezistenta si pretul unora apartinand unor motociclete dual-sport/enduro dedicate.

Enduro-toringul, spre disperarea noastra, ramane tipul de motociclism ce nu e nici in caruta nici in teleguta :D .

 

si crede-ma traseul ala prin albia de rau(mai degraba viitura)... n-a fost floare la ureche nici pt cei 3 posesori de drz cu care am fost... :angryfire:

Gumele tale agata f. greu si pe sleauri uscate. E nasol la ele faptul ca pierzi fata si risti sa te duci in cap.

Am avut Michelin Sirac 4-5000 de km si mi-am luat niste trante f. stranii cu ele.

Daca o sa pui Continental TKC 80, Mitas E09, Dunlop D606 sau D908, etc, o sa vezi diferenta.

Daca o sa pui Michelin S12 (macar asa de fun, osor uzate, de la un prieten sau chiar si noi fiindca nu sunt o avere - 110 Euro perechea), deja nu o sa crezi ce poate face BMW-ul sau o sa innebunesti de placere si o sa vrei un motor de maxim 135 de kg cu plinurile facute.

 

plus ca asta fata de alea enumerate de tine e super ok si la drum lung :wave:

Corect. Un motor foarte bun pentru touring - soft enduro (minim 75 % pe strazi) prin tari dezvoltate.

 

Felicitari pentru tura si pentru faptul ca te-ai tinut dupa niste motociclete mult mai usoare si mai cramponate decat a ta!

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELP!!!

Are cineva vreo spita pentru roata fata in plus? Cu imprumut pana-mi vine cea comandata de la AB!!!

Imi trebuie spita mai scurta, ce se prinde pe butucul de langa discul de frana.

 

Cred ca poti merge linistit fara o spita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca poti merge linistit fara o spita.

 

Da, stiu ca este relativ ok si fara o spita....doar ca pana la urma tot tre sa o pun, si parca nu-mi vine sa dau iau roata jos, sa dau iar cauciucul jos...etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se merge hard enduro cred ca e problema sa mergi fara spita,pt. ca acolo apar forte mari si-ti poti stramba geanta, pe care o repari f greu.Apropos,care v-ati reglat tensiunea spitelor(care nu canta la fel la atingerea cu ceva metalic),in cartea service scrie ca trebuie reglate din cand in cand ca sa nu faci opturi la roti,pe care le simti mai acut la viraje si la viteze mai mari,de unde se poate procura o cheie dinamometrica pt spite,in cluj n-am gasit nici un atelier moto care sa faca asa ceva cu dinamometrica.

numa'bine.

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un f 650 gs din 2003 si imi face o chestie ciudata. Pornesc motorul se stinge becul la ulei merg cam 2-3 km dupa care se aprinde becul din nou dar nu la intensitate maxima dupa inca cativa km se stinge definitiv. Mi-a facut chestia asta doua zile la rand si ieri si azi. Nu se simte nici o schimbare in mersul motorului, nici in turatie nici la relanti. Stiu ca poate sa faca asa in cazul in care a intrat apa la sonda de la spalat sau de la ploaie, dar acum nu e cazul.

Sa-i schimb uleiul si filtrul ( cu toate ca mai am de facut cu el vreo 5 mii km )? Sa fie cumva sonda de vina ? A mai intalnit cineva problema asta ?

Noroc si astept sfaturi !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un f 650 gs din 2003 si imi face o chestie ciudata. Pornesc motorul se stinge becul la ulei merg cam 2-3 km dupa care se aprinde becul din nou dar nu la intensitate maxima dupa inca cativa km se stinge definitiv. Mi-a facut chestia asta doua zile la rand si ieri si azi. Nu se simte nici o schimbare in mersul motorului, nici in turatie nici la relanti. Stiu ca poate sa faca asa in cazul in care a intrat apa la sonda de la spalat sau de la ploaie, dar acum nu e cazul.

Sa-i schimb uleiul si filtrul ( cu toate ca mai am de facut cu el vreo 5 mii km )? Sa fie cumva sonda de vina ? A mai intalnit cineva problema asta ?

Noroc si astept sfaturi !!!

..senzor presiune ulei..aprox 60lei...

http://faq.f650.com/FAQs/Photos/HGasketVal...os/OilPress.jpg

Mesaj completat

aaa.si mai repetati-mi si mie o data,please cum se ia nivelul si cum,corect ptr ulei?si cat se baga cu si fara filtru?

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa.si mai repetati-mi si mie o data,please cum se ia nivelul si cum,corect ptr ulei?si cat se baga cu si fara filtru?

multam

 

Odata cu uleiul se schimba si filtrul. Torni 2litri in rezervorul de ulei, pui capacul, pornesti motorul pentru 30 de secunde, opresti si mai adaugi 300ml.

 

Nivelul se masoara la temperatura de functionare. Motocicleta pe cricul central (daca are), motorul pornit pana se declanseaza ventilatorul, oprit, astepti un minut sa se aseze uleiul si masori cu joja, trebuie sa fie intre min si max. Daca n-ai joja te uiti pe vizorul din sticla, nivelul nu trebuie sa treaca de jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata cu uleiul se schimba si filtrul. Torni 2litri in rezervorul de ulei, pui capacul, pornesti motorul pentru 30 de secunde, opresti si mai adaugi 300ml.

 

Nivelul se masoara la temperatura de functionare. Motocicleta pe cricul central (daca are), motorul pornit pana se declanseaza ventilatorul, oprit, astepti un minut sa se aseze uleiul si masori cu joja, trebuie sa fie intre min si max. Daca n-ai joja te uiti pe vizorul din sticla, nivelul nu trebuie sa treaca de jumatate.

stiam eu de ceva complicaciuni,dar nu-mi ieseau toti pasii :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu sa imi iau un Kit de lant...

Fiind prima oara cand schimb lantul habar n-am de care s aimi iau...si mai ales de unde...

 

ceva detalii pls

 

PS: nu ma puneti sa caut in posturile anterioare ca n-am rabdare sa iau pagina cu pagina tot topicul si search-ul ma trimite la balarii....

 

merci

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am nevoie urgenta de urmatorul cod: 11512343451, e vorba de kit de reparatie pompa apa pentru Dakar din 2001. Am stat degeaba dupa o firma importatoare neserioasa. Am nevoie de el cat mai urgent. Daca este undeva pe stoc un P.M. va rog. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am nevoie urgenta de urmatorul cod: 11512343451, e vorba de kit de reparatie pompa apa pentru Dakar din 2001. Am stat degeaba dupa o firma importatoare neserioasa. Am nevoie de el cat mai urgent. Daca este undeva pe stoc un P.M. va rog. Multumesc

 

De la AB il ai intr-o saptamana. Pe mine m-a costat in 2007 150Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Uite eu tocmai am cumparat un kit de lant (pinion mic + pinion mare + lant) DID, X-ring de la Crazy Motors din Miercurea Ciuc. Foarte prompti, pret cinstit.

 

Intra pe www.crazymotors.ro

 

Numai bine,

 

Bogdant

 

Caut si eu sa imi iau un Kit de lant...

Fiind prima oara cand schimb lantul habar n-am de care s aimi iau...si mai ales de unde...

 

ceva detalii pls

 

PS: nu ma puneti sa caut in posturile anterioare ca n-am rabdare sa iau pagina cu pagina tot topicul si search-ul ma trimite la balarii....

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...