Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

buza ai eu cred ca vine totusi spre exterior. pe aceeasi parte cu buza exista shtantzat pe pinion si o serie, care este rational sa vina in in exterior pentru a putea fi citata.

 

imaginile cred ca sunt edificatoare.

 

daca gresesc sa ma corecteze cineva, pentru ca si eu am schimbat lantul de curand (cu bunavointa d-lui buzoianu:) ) si pinionul a fost montat cu buza in exterior.

 

numai bine!

post-39669-1251438724_thumb.png

post-39669-1251438865_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buza ai eu cred ca vine totusi spre exterior. pe aceeasi parte cu buza exista shtantzat pe pinion si o serie, care este rational sa vina in in exterior pentru a putea fi citata.

 

imaginile cred ca sunt edificatoare.

 

daca gresesc sa ma corecteze cineva, pentru ca si eu am schimbat lantul de curand (cu bunavointa d-lui buzoianu:) ) si pinionul a fost montat cu buza in exterior.

 

numai bine!

 

conform schemei, buza vine pe interior!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buza,ca de altfel toate buzele pe care le stiu :) ,este in exterior si in cazul de fata,asta sigur! :)

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

musiu THC, matale vezi invers?

 

:)

 

nu vezi invers, numai ca imaginea e invers fata de cum avem noi pozitionat lantul pe partea dreapta, in sensul de mers. Carelevasazica, schema e facuta de Leonardo da Vinci...e in oglinda.

 

 

nea ivane! RESPECTELE MELE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea perceptia sa ne joace o festa la toti in interpretatea acestei imagini.

la prima vedere asa este ...imaginea pare a fi in oglinda si buza este in exterior...

INSA daca ne uitam atenti imaginea cred ca nu este totusi in oglinda. trebuie luata in considerare si motocicleta pozitionata in partea dreapta jos a imaginii, care e pusa acolo ca reper...de asemenea sensul suruburilor 17 si 19 nu prea isi au rostul in felul asta daca imaginea ar fi intr-adevar in oglinda...cauciucurile antisoc de asemenea...

 

deci..? ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

musiu THC, matale vezi invers?

 

:)

 

nu vezi invers, numai ca imaginea e invers fata de cum avem noi pozitionat lantul pe partea dreapta, in sensul de mers. Carelevasazica, schema e facuta de Leonardo da Vinci...e in oglinda.

 

 

nea ivane! RESPECTELE MELE!

 

deci conform cu schema, chiar vine cu buza pe interior...asa spune logica mea...

practic insa buza vine pe exterior (asta dupa 5 min de cautat pe net) :)

post-11932-1251441588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io citez din experienta,nu mi-am bagat ochiul prin scheme,desene...dar stiu ca siguranta sau piulita care vin peste pinion trebuiesc montate cumva,iar pe acea suprafata plana se pot lejer desface,sari...chiar avind tablita de siguranta indoita.Asa am gasit si pe capra mea pinionul montat (era originalul) si la toate modelele pe care le-am avut prin curte erau la fel.Poate sa difere oare la capra voastra?Nu cred!In definitiv daca este bine strins,nu are batai sau joc,iar lantul nu merge oblic,poate fi montat oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm....fiec cu varianta lui...eu am pus-o cu buza aia spre motor(interior) pt ca m-am uitat la pinionu' vechi si se vedea clar urma lasat-a de saiba de siguranta pe partea opusa buzei...si mai e ceva....pe asta nu scrie EXT cum arata ce scrie pe altele si nu are adancitura pt saiba,e perfect plana pe partea opusa http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ChainPhoto...SprocketNut.jpg

si inca ceva ce m-a convins s-o pun asa e ca dc o puneam invers(cu buza spre exterior) saiba de siguranta era mai lata decat buza si nu prea strangea bine pe pinion

 

voi ati pus ceva de lipit vreodata cand ati schimbat pinionu' ??

:)

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm....fiec cu varianta lui...eu am pus-o cu buza aia spre motor(interior) pt ca m-am uitat la pinionu' vechi si se vedea clar urma lasat-a de saiba de siguranta pe partea opusa buzei...si mai e ceva....pe asta nu scrie EXT cum arata ce scrie pe altele si nu are adancitura pt saiba,e perfect plana pe partea opusa http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ChainPhoto...SprocketNut.jpg

si inca ceva ce m-a convins s-o pun asa e ca dc o puneam invers(cu buza spre exterior) saiba de siguranta era mai lata decat buza si nu prea strangea bine pe pinion

 

voi ati pus ceva de lipit vreodata cand ati schimbat pinionu' ??

:)

 

 

parerea mea este ca varianta corecta este cu buza in afara.

m-am mai uitat acum o data si am constatat ca buza are aproximativ acelasi diametru cu siguranta (saiba) care vine intre pinion si piulitza ceea ce ma face sa cred ca asta este modul corect de montaj.

nici pe pinionul meu nu scrie EXT (kit DID 520 vx x-ring) asa cum scria pe pinionul original, insa are stantat pe fata cu buza o serie (un alt argument ca partea cu buza tre sa vina in exterior).

nu am adaugat nici un fel de adeziv, fiind suficient ca dupa strangerea piulitei sa indoi saiba peste una din laturile piulitei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. ca ma facuratzi si pe mine confuz :) aseara am sunat un fost mecanic de la Bavaria si mi-a confirmat ca se pune cu scrisul si buza in afara. Acu daca si ala nu stie, nush ce sa mai zic.

 

O zi buna tuturor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. ca ma facuratzi si pe mine confuz :D aseara am sunat un fost mecanic de la Bavaria si mi-a confirmat ca se pune cu scrisul si buza in afara. Acu daca si ala nu stie, nush ce sa mai zic.

 

O zi buna tuturor,

si daca scrisu' e pe partea opusa acelei buze...cum e la mine,eu am pus ca sa-l vad...acuma oi vedea ce-o fii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la sfirsitul lui martie cind la tot poporul BMW-ist de pe forum curgeau telescoapele scriam asta:

 

"Eu fiindca nu am avut semeringuri originale am facut o improvizatie. Astfel am cumparat un semering industrial de 54x41x7 mm. Spre deosebire de original acesta are doar o singura "buza" de etansare cu inel metalic. Originalul are dimensiunile 54x41x11mm. Am facut din teflon o saiba cu canal pe mijloc in care am introdus un snur o-ring de 1,8 - 2mm astfel incit cind am presat o-ring-ul in canalul saibei am obtinut un diametru interior de cca 40 mm. Am presat semeringul in locas , am pus saiba asta (53x40x4 mm) deasupra si apoi am blocat cu inelul metalic de retinere care era acolo."

 

Acum dupa 10.000 km facuti de atunci in diferite conditii (on si off) pot sa declar sus si tare cum ca "coafura rezista". A meritat incercarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...