Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Vrei sa zici ca cei care au proiectat sistemul de prindere al oglinzilor, semnalizarile, si carenele au scapat? :P

n-au scapat ... ;) impreuna cu ala micul de n-a pus protectie pt pietrele care sar in radiator......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am luat de curand un GS din 2002 cu ABS si 24.000 km la bord. Am apucat sa merg ceva cu el prin oras si mi se pare cam... somnoros. Nu stiu, poate pentru c-am mers inainte pe o Honda Dominator tot de 650 si aveam asteptari similare in privinta cuplului, chiar daca intr-adevar greutatea motorului este mai mare...

post-47486-1276897796_thumb.jpg

 

F650-urile stiu ca au viteza de top mai mare decat restul monocilindrelor de 650. Poate din cauza asta au demaraj mai slab. Vezi si ce raport de pinioane la lant ai comparativ cu fostul Domi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb pe la 4500. Mi se pare ca trage greu jos de tot, adica prima si a doua treapta. Comparativ, cand ma mai urc pe Domi parca sunt pe un cal naravas. In fine, mi-am dat seama ca fiind motor pe injectie are alt comportament fata de unul pe carburatie, e clar ca trebuie sa ma obisnuiesc un pic cu el ca sa-mi dau seama daca are vreo hiba sau pur si simplu asa e construit. Pana una-alta, m-am programat la Bavaria doar pentru diagnoza motor si soft, costa sub 100 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt unele variante de soft - astea mai noi - care sunt puturoase jos in ture.

Iarasi, fiind un motor pe injectie - cat de brusc tragi de gaz atat merge. in comparatie la carburator tragi nitel si motorul urca cat de rapid poate el pt noua pozitie a carburatorului.

atentie - fiind altfel construit decat domi - da alte senzatii. mergi in paralel cu alta mobra sa vezi ce si cum

 

aa sa nu uit - pt distractie schimba la 6500 -7000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce bavareze aveti voi, dar al meu uneori se ridica de roata fata si in trapta a doua de viteza.

Probabil cutia totusi sa difere, ca de putere nu cred ca e vorba (50 cp ) :)

Mesaj completat

E drept ca pe spate am foia cu 82 de dinti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce bavareze aveti voi, dar al meu uneori se ridica de roata fata si in trapta a doua de viteza.

Probabil cutia totusi sa difere, ca de putere nu cred ca e vorba (50 cp ) :)

Mesaj completat

E drept ca pe spate am foia cu 82 de dinti :D

Se ridica pe roata fata intr-a doua cu 82 dinti la foaia spate si 50HP? Si asta fara sa folosesti frana fata?

Mesaj completat

Se ridica pe roata fata intr-a doua cu 82 dinti la foaia spate si 50HP? Si asta fara sa folosesti frana fata?

 

Scuze. Nam citit conjunctia "de". Luat de val cu faza foaie de 82 dinti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am nevoie de ajutor! Am o mica problema.... care ma agaseaza, de o saptamana! Mobra face nazuri cand o pornesc la rece! Mai exact nu porneste daca nu o ajut 1-2 secunde din acceleratie! Mentionez ca se invarte f bine electomotorul.... motorul incepe sa mearga...si imediat ii taie ...ceva! Accentuez ca are aceasta manifestare numai cand motorul este rece!

Ca un "amanunt" ... mobra a fost spalata(la spalatorie cu jet puternic de apa) fara carene si fara sa de catre mecanicul meu obsedat de curatenie :) ! Am scos mufele si le-am suflat cu aer de la compresor ...zic io ca le-am si pus la loc cel putin la fel de bine! Nu stiu daca are vreo importanta...da' mentionez ca am schimbat uleiul ...am bagat un "no name" 20W50 tot atunci cand "a luat apa"!

Multzam anticipat ptr sfaturi......si va rog frumos nu ma trimiteti la AB! Avem un coleg aici care a fost programat peste 9 zile(din ziua in care a vorbit) ptr a-i citi eventualele erori!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am nevoie de ajutor! Am o mica problema.... care ma agaseaza, de o saptamana! Mobra face nazuri cand o pornesc la rece! Mai exact nu porneste daca nu o ajut 1-2 secunde din acceleratie! Mentionez ca se invarte f bine electomotorul.... motorul incepe sa mearga...si imediat ii taie ...ceva! Accentuez ca are aceasta manifestare numai cand motorul este rece!

Ca un "amanunt" ... mobra a fost spalata(la spalatorie cu jet puternic de apa) fara carene si fara sa de catre mecanicul meu obsedat de curatenie :) ! Am scos mufele si le-am suflat cu aer de la compresor ...zic io ca le-am si pus la loc cel putin la fel de bine! Nu stiu daca are vreo importanta...da' mentionez ca am schimbat uleiul ...am bagat un "no name" 20W50 tot atunci cand "a luat apa"!

Multzam anticipat ptr sfaturi......si va rog frumos nu ma trimiteti la AB! Avem un coleg aici care a fost programat peste 9 zile(din ziua in care a vorbit) ptr a-i citi eventualele erori!! :)

 

Oi fi suflat tu mufele dar, intre timp, poate au mai oxidat. Mai desfa-le o data si da-le cu spray de contact (WD40, etc). Nu poate fi decat ceva electric in urma spalarii. De la ulei poate doar invarte mai greu ca 20W e mai gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie unde pot gasi surubul ala de scurgere din baie de ulei, adica ala cu magnet in el?Si la ce pret?

In Arad nu gasesc niciunde...nici macar pe comanda decat peste foooarte mult timp...

Ca dimensiune parca era M24x2.

Sau daca poate cineva sa imi dea/cumpere/vanda si trimite prin posta...banii prin retur!

Dau si'o bere! :)

Tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie unde pot gasi surubul ala de scurgere din baie de ulei, adica ala cu magnet in el?Si la ce pret?

In Arad nu gasesc niciunde...nici macar pe comanda decat peste foooarte mult timp...

Ca dimensiune parca era M24x2.

Sau daca poate cineva sa imi dea/cumpere/vanda si trimite prin posta...banii prin retur!

Dau si'o bere! :)

Tnx

uite aici http://www.romimoto-piese.ro/category/1040...3/article/89289

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M18 cu pas fin cam e standard la bmw si nu numai la moto ci si la masini. eu am futizat cateva spire la funduro si am vrut sa-i dau o gaura mai mare si am luat tarod de 20 si era urias....la 24 nici nu vreau sa ma gandesc cat de mare e! sigur nu gresesti...pen ca de la 18 la 24 tre sa fi trecut gaura pe la 20 , 22.

eu am un buson facut la strung de 20 cu pas fin dara e din otel...deci rugineste si e o solutie temporara. e facut dupa modelul de la loui doar ca e de 20...are si locas pt magnet

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e bun...e mic M18x1,5, astea sunt si pe Louis...

ma gandeam la alte surse :)

 

Si mie mi se pare 24 imens. Sigur ai masurat surubul la filet? Sau e pt cheie de 24? Adica capul surubului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite niste poze. busonul e facut dintrun surub! post-43689-1277413462_thumb.jpgpost-43689-1277413472_thumb.jpg

din ce imi amintesc marginea stelutelor(ext) pe moneda de 10 bani era de 18. asta e exact pe marginea monedei si e 20

daca te ajuta ti-l dau cu imprumutul pe termen nelimitat (pana cand futizez si restul spirelor , putin probabil ca mi-am invatat lectia) ca vreau sa gasesc un strungar care sa-mi confectioneze unul dintr-un material ce nu rugineste sapoi sa am model. vezi ca garnitura la asta trebuie confectionata separat si home made. ce e in comert nu e bun

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie unde pot gasi surubul ala de scurgere din baie de ulei, adica ala cu magnet in el?Si la ce pret?

In Arad nu gasesc niciunde...nici macar pe comanda decat peste foooarte mult timp...

Ca dimensiune parca era M24x2.

Sau daca poate cineva sa imi dea/cumpere/vanda si trimite prin posta...banii prin retur!

Dau si'o bere! :laugh:

Tnx

Iti trimit eu.

Mi-am cumparat de o luna de zile dar inca nu am schimbat uleiul.

Lasa-mi adresa exacta pe PM si un nr de tel.

In 5 min iti spun si cat costa, de indata ce gasesc factura.

 

Yzu 0744 973 166

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate este de 24 :cheers:

 

Screw plug, magnetic M24X2 11137690496

Gasket ring 24X30X1,5 1 11417652949

Pe factura imi apar codurile: garnitura 11 41 7 652 949 la pretul de 6.14 roni , iar surubuul (luftfurbrung ) : 46 63 7 661 900 la 42.36 roni.

 

Nu e cu cheie hexagonala de 24, ci cu inbus de 10 sau 12 :laugh:

Mesaj completat

Asa-i..doar 5 euro...intr-o saptamana. Comanda-i tu de acolo :haha:

Mesaj completat

:D

post-36079-1277449949_thumb.jpg

post-36079-1277449954_thumb.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...