crazvy Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! poate o sa dezmembrez eu ca vad ca nu se infige nimeni la cumparat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Ok, merci! Pana la urma s-a dus cu el la Brasov. Daca totusi o dezmembrezi, da-mi de stire, ca mai are nevoie de una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 clar imi trebuie niste butoane de pe la comenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Nici tie nu-ti mai merge bine butonul de dat flash-uri si semnalizarea? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 buton de flasuri - out de ceva vreme si am fost suficient de idiot sa stric ceva cand am incercat sa il curat. semnalizarea are uzura extrema - si cel mai enervant lucru e ca nu se opreste cand apas pe buton si trebuie sa ii caut pozitia de off kill switch - si ala e muit (anulat acum) intrerupatorul de la ambreiaj nu merge de multi ani (nu ca mi-ar trebui da deh.....) manerele incalzite - posibil sa aiba nevoie de a 2-a reparatie capitala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Am si eu o problema cu panoul ceasurilor de bord.Cand pornesc motorul, acele ceasurilor o iau razna.Fara sa accelerez, acul turometrului se da peste cap, iar cel de la vitezometru urca de nebun pana la 180 si sta acolo.Dupa cateva minute de stat cu motorul pornit, revin la parametrii normali. Aveti idee care ar putea fi cauza? Mentionez ca bateria este noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Contactele de la baterie. Strange cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Contactele de la baterie. Strange cu incredere. Am verificat! Sunt stranse bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 spray contact la mufele din spatele bordului ? al meu are o problema similara - cand e cald afara si se apropie gazu de rezerva incepe sa urce aiurea vitezometrul E bine din 2 motive: a)stiu ca mai am 20-30 km pana se aprinde becul de rezerva poate sa arate 200+ pe bord = foarte util daca e ceva pasaret ca ruxac. Impresioneaza si oricum se va termina benzina curand ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Salutare Un cric central pentru Dakar sau GS simplu are cineva la vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 cric de dakar nu exista decat aftermarket si sunt foarte rare. Se poate face din ala de GS simplu prin lungirea lui. DAca iei cric SH - ai grija sa il iei cu tot cu arcuri, saibe si bucsile pe care culiseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Salutare! Motocicleta mea, f650gs din 2000, se manifesta ciudat de cateva zile. Cand ajung la 3500-4000rot/min, pierde putere(da in nas). Schimbat bujie, suflat filtrul de aer(aprox 4000km), curatat cam tot ce se poate da jos usor in jurul injectorului... Urmeaza schimb de filtru de benzina. Alte idei? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 mufe si cabluri - verifica amanuntit. poate e doar un contact prost. Nu incerca sa vezi cum merge cu motorul in gol (nu iti da voie sa ii dai blana brusc atunci cand e scos din viteza). fa proba in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 In mers se manifestau problemele, care se pare ca s-au rezolvat odata cu schimbarea filtrului de benzina. Mersi ZIDU'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 Salutare tuturor si la multi ani ! Ce imbunatatire pot aduce suspensiei fata, in afara schimbarii acesteia ? Arcuri progresive si/sau valve ( supape ) si-a montat cineva, si cat de mult si-a schinbat comportamentul suspensia in off road ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 nu uita de vascozitatea uleiului (pentru strada eu merg cu 10w ) si - cel mai important - burdufe pt furca - crese considerabil durata de viata a semeringurilor » Post actualizat in 01 Jan 2017 15:23Are cineva o bucsa - distantier - aia lunga care vine pe axul rotii fata ? am reusit sa o crap pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 (editat) Am protectii jambe de la Touratech. Intr-adevar, anul trecut am pus in furca ulei 15w, o mare prostie. Mi s-a parut ca cu 10W este furca prea moale pe off, dar cu 15W toate socurile le transmitea in maini. Clar voi reveni la 10W dar as vrea si arcuri progressive. Editat Ianuarie 1, 2017 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica Fii celor care mergeau cu Daciile break la piata, incarcate cu zarzavat, stiu ca pe offroad trebuie suspensii mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 Domnule Andrei Belcic, stiu bine cu ce se mananca mecanica, viscuozitatea si onctuozitatea unui lubrifiant de exemplu, am spus clar ca mi s-a parut ca cu 10w este prea moale, imi lansa la vizete mari destul de tare prin bolovani ( ceva de genul unei suspensii auto fara amortizor ) si in comparative cu furca de la Yamaha DT era destul de instabila. Ma gandeam ca prin alegerea unui ulei cu viscozitatea din manual + arcuri progressive si valve pot obtine o furca apropiata unei motociclete enduro. Exista posibilitatea ca fostul proprietar sa nu fi introdus cantitatea necesara 550 ml pe fiacare jamba si de acolo sa fie acea lansare continua care ma deranja ca de curs nici vorba. Aceste valve aftermarket au gaurile mai mari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Hehe, am pus la mililitru uleiul in furcă, exact ca la carte! Doar specificația a fost aleasă alta, 10W, senzația de moale a furcii fiind evidentă cu 7.5W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Pentru ca vreau sa-I pun simeringuri de Viton la pompa de apa as vrea sa-mi comand si simeringurile de la schimbatorul de viteze si ambreiaj, ca sa fie, dar nu stiu dimensiunile. Cine ma poate ajuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 intra pe realoem.com, ai dimensiunile acolo la toate simeringurile, eu am pus Viton si la pompa de apa si la schimbatorul de viteze .. unde vezi ca sunt 2 modele, eu le-am luat pe amandoua, unul din ele are "buza" mai lata, ala l-am pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Orice ai incerca, nu vei putea face niciodata Dakarul sa tina pasul cu KTM-ul pe off-road . E o diferenta foarte mare de greutate si asta conteaza enorm. La fel si de suspensii, cutie de viteze, raport de transmisie la lant, etc, etc. Sunt motociclete din doua clase diferite. Poate doar daca ai fi la fel de bun ca si Graham Jarvis, dar in cazul ala ai avea deja alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Pentru ca vreau sa-I pun simeringuri de Viton la pompa de apa as vrea sa-mi comand si simeringurile de la schimbatorul de viteze si ambreiaj, ca sa fie, dar nu stiu dimensiunile. Cine ma poate ajuta ? Omule daca tu mergi pe off cu cineva care are KTM 450 ori respectivul e pilaf ori tu esti un fel de Peterhansel nedescoperit. Numai faptul ca poti trece pe unde merge tipul cu KTM-ul e o performanta in sine, asta presupunand ca nu mergeti asa pe un camp plat. Suspensia la BMW-uri in general variaza de la proasta la foarte proasta, dar asa e la cam toate motocicletele din clasa asta [enduro touring] exeptand KTM-ul probabil. Nu exista solutii ieftine si chiar daca pana la urma iti faci curaj si schimbi suspensia [ceea ce iti doresc din toata inima si nici nu e asa de scump daca pui mana si te documentezi bine] nu vei putea face cu Dakar-ul ceea ce face un EXC 450 pur si simplu din cauza diferentei de masas si al volantei grele care face ca Dakarul sa fie cel mai smooth mono pe care am mers pana acum. Despre ulei, ar trebui sa stii ca la mobrele de enduro nu se pune ulei la ml ci la mm. Ce vreau sa spun cu asta, am aflat-o de la un mecanic prima data. Omul mi-a pus cu un nr de ml in plus [parca 50 ] pt ca stia el ca atata ramane pe peretii vasului. Iar ulterior cand mi-am refacut suspensia la 800, in service-ul celor de la RAMS am vazut ca la enduro se pune ulei in furca apoi se extrage un cu un fel de seringa un anumit nr de mm care vor ramane cu aer, in functie de cun vrei sa fie suspensia. Pt ca nu eram foarte sigur de ceea ce vreau, l-am rugat pe Ionut, suspension guru sa imi determine pt furca mea cat inseamna un cm de aer sau ulei in ml si pt marzzochi de 45 inseamna 15 ml. Apoi l-am rugat sa imi puna mai mult ulei decat ar fi pus el in mod normal pt ca imi era mai usor sa scot decat sa adaug. Sfatul meu este sa te informezi bine despre suspensii [advrider e un prieten de nadejde] si apoi sa te duci la un specialist in suspensii, insa ai grija sa cauti unul cu mintea deschisa pt ca din experienta mea sunt multi care sunt obisnuiti numai cu capre si nu vor sa se bage la altceva si nici nu realizeaza diferentele dintre mobrele alea si vacile de adv si diferentele dintre nevoile specifice ale riderilor. Ca o abordare neconventionala dar nici pe departe la fel de eficienta fata de o furca buna poti sa te gandesti la niste "intiminatoare" https://store.ricorshocks.com/ Multa bafta iti doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.