albanezu Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 La Gs-ul meu din 2000 am niste stiuturi din cauciuc pozitionate in partea de jos la corpul filtrului de aer. In doua din ele ar trebui sa fie doua piulite , iar la celalalt in interior ar trebui sa stea fixat un stiut de metal, pe care vine prins un furtun . Despre cele din poze e vorba. are cineva idee unde le gasesc ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Pai cred ca ar trebui sa le poti comanda de la oricine se ocupa cu piese moto. Cauta codurile exacte pe http://www.realoem.com/ si vezi dupa aia cu cineva ce aduce piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 La Gs-ul meu din 2000 am niste stiuturi din cauciuc pozitionate in partea de jos la corpul filtrului de aer. In doua din ele ar trebui sa fie doua piulite , iar la celalalt in interior ar trebui sa stea fixat un stiut de metal, pe care vine prins un furtun . Despre cele din poze e vorba. are cineva idee unde le gasesc ? Multumesc. Exact piesele astea le am comandata eu acum ceva timp, eu am dat comanda direct la BMW cu codurile de pe realoem... Baftă, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Multumesc ! Am gasit codurile pe realoem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 La Brasov parca era ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! gasesti la bucuresti. pe grivit langa cimitiru sfanta vineri. Eu la el am sudat cand am avut nevoie - sunt vulnerabile radiatoarele daca dai cu moto de tarla http://www.reparatiiradiatoare.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salutare! Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului. Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina. Merci anticipat! poate o sa dezmembrez eu ca vad ca nu se infige nimeni la cumparat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Ok, merci! Pana la urma s-a dus cu el la Brasov. Daca totusi o dezmembrezi, da-mi de stire, ca mai are nevoie de una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 clar imi trebuie niste butoane de pe la comenzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Nici tie nu-ti mai merge bine butonul de dat flash-uri si semnalizarea? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 buton de flasuri - out de ceva vreme si am fost suficient de idiot sa stric ceva cand am incercat sa il curat. semnalizarea are uzura extrema - si cel mai enervant lucru e ca nu se opreste cand apas pe buton si trebuie sa ii caut pozitia de off kill switch - si ala e muit (anulat acum) intrerupatorul de la ambreiaj nu merge de multi ani (nu ca mi-ar trebui da deh.....) manerele incalzite - posibil sa aiba nevoie de a 2-a reparatie capitala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Am si eu o problema cu panoul ceasurilor de bord.Cand pornesc motorul, acele ceasurilor o iau razna.Fara sa accelerez, acul turometrului se da peste cap, iar cel de la vitezometru urca de nebun pana la 180 si sta acolo.Dupa cateva minute de stat cu motorul pornit, revin la parametrii normali. Aveti idee care ar putea fi cauza? Mentionez ca bateria este noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Contactele de la baterie. Strange cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Contactele de la baterie. Strange cu incredere. Am verificat! Sunt stranse bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 spray contact la mufele din spatele bordului ? al meu are o problema similara - cand e cald afara si se apropie gazu de rezerva incepe sa urce aiurea vitezometrul E bine din 2 motive: a)stiu ca mai am 20-30 km pana se aprinde becul de rezerva poate sa arate 200+ pe bord = foarte util daca e ceva pasaret ca ruxac. Impresioneaza si oricum se va termina benzina curand ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Salutare Un cric central pentru Dakar sau GS simplu are cineva la vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 cric de dakar nu exista decat aftermarket si sunt foarte rare. Se poate face din ala de GS simplu prin lungirea lui. DAca iei cric SH - ai grija sa il iei cu tot cu arcuri, saibe si bucsile pe care culiseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Salutare! Motocicleta mea, f650gs din 2000, se manifesta ciudat de cateva zile. Cand ajung la 3500-4000rot/min, pierde putere(da in nas). Schimbat bujie, suflat filtrul de aer(aprox 4000km), curatat cam tot ce se poate da jos usor in jurul injectorului... Urmeaza schimb de filtru de benzina. Alte idei? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 mufe si cabluri - verifica amanuntit. poate e doar un contact prost. Nu incerca sa vezi cum merge cu motorul in gol (nu iti da voie sa ii dai blana brusc atunci cand e scos din viteza). fa proba in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 In mers se manifestau problemele, care se pare ca s-au rezolvat odata cu schimbarea filtrului de benzina. Mersi ZIDU'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 Salutare tuturor si la multi ani ! Ce imbunatatire pot aduce suspensiei fata, in afara schimbarii acesteia ? Arcuri progresive si/sau valve ( supape ) si-a montat cineva, si cat de mult si-a schinbat comportamentul suspensia in off road ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 nu uita de vascozitatea uleiului (pentru strada eu merg cu 10w ) si - cel mai important - burdufe pt furca - crese considerabil durata de viata a semeringurilor » Post actualizat in 01 Jan 2017 15:23Are cineva o bucsa - distantier - aia lunga care vine pe axul rotii fata ? am reusit sa o crap pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 (editat) Am protectii jambe de la Touratech. Intr-adevar, anul trecut am pus in furca ulei 15w, o mare prostie. Mi s-a parut ca cu 10W este furca prea moale pe off, dar cu 15W toate socurile le transmitea in maini. Clar voi reveni la 10W dar as vrea si arcuri progressive. Editat Ianuarie 1, 2017 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.