Teone Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 In mers se manifestau problemele, care se pare ca s-au rezolvat odata cu schimbarea filtrului de benzina. Mersi ZIDU'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 Salutare tuturor si la multi ani ! Ce imbunatatire pot aduce suspensiei fata, in afara schimbarii acesteia ? Arcuri progresive si/sau valve ( supape ) si-a montat cineva, si cat de mult si-a schinbat comportamentul suspensia in off road ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 nu uita de vascozitatea uleiului (pentru strada eu merg cu 10w ) si - cel mai important - burdufe pt furca - crese considerabil durata de viata a semeringurilor » Post actualizat in 01 Jan 2017 15:23Are cineva o bucsa - distantier - aia lunga care vine pe axul rotii fata ? am reusit sa o crap pe a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 (editat) Am protectii jambe de la Touratech. Intr-adevar, anul trecut am pus in furca ulei 15w, o mare prostie. Mi s-a parut ca cu 10W este furca prea moale pe off, dar cu 15W toate socurile le transmitea in maini. Clar voi reveni la 10W dar as vrea si arcuri progressive. Editat Ianuarie 1, 2017 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica Fii celor care mergeau cu Daciile break la piata, incarcate cu zarzavat, stiu ca pe offroad trebuie suspensii mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 Domnule Andrei Belcic, stiu bine cu ce se mananca mecanica, viscuozitatea si onctuozitatea unui lubrifiant de exemplu, am spus clar ca mi s-a parut ca cu 10w este prea moale, imi lansa la vizete mari destul de tare prin bolovani ( ceva de genul unei suspensii auto fara amortizor ) si in comparative cu furca de la Yamaha DT era destul de instabila. Ma gandeam ca prin alegerea unui ulei cu viscozitatea din manual + arcuri progressive si valve pot obtine o furca apropiata unei motociclete enduro. Exista posibilitatea ca fostul proprietar sa nu fi introdus cantitatea necesara 550 ml pe fiacare jamba si de acolo sa fie acea lansare continua care ma deranja ca de curs nici vorba. Aceste valve aftermarket au gaurile mai mari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Hehe, am pus la mililitru uleiul in furcă, exact ca la carte! Doar specificația a fost aleasă alta, 10W, senzația de moale a furcii fiind evidentă cu 7.5W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Pentru ca vreau sa-I pun simeringuri de Viton la pompa de apa as vrea sa-mi comand si simeringurile de la schimbatorul de viteze si ambreiaj, ca sa fie, dar nu stiu dimensiunile. Cine ma poate ajuta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Orice ai incerca, nu vei putea face niciodata Dakarul sa tina pasul cu KTM-ul pe off-road . E o diferenta foarte mare de greutate si asta conteaza enorm. La fel si de suspensii, cutie de viteze, raport de transmisie la lant, etc, etc. Sunt motociclete din doua clase diferite. Poate doar daca ai fi la fel de bun ca si Graham Jarvis, dar in cazul ala ai avea deja alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Pentru ca vreau sa-I pun simeringuri de Viton la pompa de apa as vrea sa-mi comand si simeringurile de la schimbatorul de viteze si ambreiaj, ca sa fie, dar nu stiu dimensiunile. Cine ma poate ajuta ? Omule daca tu mergi pe off cu cineva care are KTM 450 ori respectivul e pilaf ori tu esti un fel de Peterhansel nedescoperit. Numai faptul ca poti trece pe unde merge tipul cu KTM-ul e o performanta in sine, asta presupunand ca nu mergeti asa pe un camp plat. Suspensia la BMW-uri in general variaza de la proasta la foarte proasta, dar asa e la cam toate motocicletele din clasa asta [enduro touring] exeptand KTM-ul probabil. Nu exista solutii ieftine si chiar daca pana la urma iti faci curaj si schimbi suspensia [ceea ce iti doresc din toata inima si nici nu e asa de scump daca pui mana si te documentezi bine] nu vei putea face cu Dakar-ul ceea ce face un EXC 450 pur si simplu din cauza diferentei de masas si al volantei grele care face ca Dakarul sa fie cel mai smooth mono pe care am mers pana acum. Despre ulei, ar trebui sa stii ca la mobrele de enduro nu se pune ulei la ml ci la mm. Ce vreau sa spun cu asta, am aflat-o de la un mecanic prima data. Omul mi-a pus cu un nr de ml in plus [parca 50 ] pt ca stia el ca atata ramane pe peretii vasului. Iar ulterior cand mi-am refacut suspensia la 800, in service-ul celor de la RAMS am vazut ca la enduro se pune ulei in furca apoi se extrage un cu un fel de seringa un anumit nr de mm care vor ramane cu aer, in functie de cun vrei sa fie suspensia. Pt ca nu eram foarte sigur de ceea ce vreau, l-am rugat pe Ionut, suspension guru sa imi determine pt furca mea cat inseamna un cm de aer sau ulei in ml si pt marzzochi de 45 inseamna 15 ml. Apoi l-am rugat sa imi puna mai mult ulei decat ar fi pus el in mod normal pt ca imi era mai usor sa scot decat sa adaug. Sfatul meu este sa te informezi bine despre suspensii [advrider e un prieten de nadejde] si apoi sa te duci la un specialist in suspensii, insa ai grija sa cauti unul cu mintea deschisa pt ca din experienta mea sunt multi care sunt obisnuiti numai cu capre si nu vor sa se bage la altceva si nici nu realizeaza diferentele dintre mobrele alea si vacile de adv si diferentele dintre nevoile specifice ale riderilor. Ca o abordare neconventionala dar nici pe departe la fel de eficienta fata de o furca buna poti sa te gandesti la niste "intiminatoare" https://store.ricorshocks.com/ Multa bafta iti doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Din experienta, va reproduc: daca se intampla ca motorul sa porneasca normal, sa mearga normal, pana ce se incalzeste si apoi sa moara, odata cald, cand e la relanti, e foarte probabil sa fie de vina termostatul. Asta se blocheaza pe inchis si apa nu mai circula, nu mai ajunge in radiator, nu mai declanseaza ventialtorul, etc. Pistonul cred ca se dilata si apuca sa stranga pe cilindru, cred ca de aia se opreste doar la relanti, nu si cand e in sarcina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 nu cred ca ajunge pana la gripare mecanica si mai scapa garnitura de chiulasa....... In plus - ar trebui sa se aprinda becul de temperatura in bord cu mult inainte de orice gripaj mecanic. Asta are senzor de chiulasa daca imi amintesc corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha_01 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Va salut ! Este cineva din bucuresti care detine un f650gs Dakar si ar fi bun la suflet sa ma lase si pe mine sa stau 3 min pe el pentru a vedea pozitia in sa ? Raman dator cu o bere Editat Ianuarie 30, 2017 de yamaha_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nandor Alex Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Salutare! Nu stiu daca mai este un topic de genul asta sau daca am postat bine aici, dar as vrea o parere de mecanic daca modelul acesta BMW f 650 GS ii o alegere buna? sau un detinator sa ma indrume daca ii un motor acceptabil si ca service/intretinere. Am un Honda Dominator si as vrea sa il schimb si sa achizitionez modelul asta de BMW din anul 2003-2004.Mai exact am umblat si cu Suzuki Dr Z 650 si Transalp an 96' , da parca ma atrage mai mult BMW F 650 GS. Ce spuneti? Multumesc! si scuze daca nu am postat unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 BMW F650GS din 2004, cu ABS, foarte multumit de el. Mai greu in schimb decat Suzuki DR650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Depinde pe unde vrei sa mergi. Editat Ianuarie 30, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 foarte bun, foarte fiabil, ciclistica buna, consum mic, piese schimb cacalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Un fel de tractoras.De,monocilindru,nu ceri viteza,cel mai bun in consum,mai vibreaza putin ,dar bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nandor Alex Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 (editat) Is obisnuit de la Dominator cu vibratiile sincer! Ideea ii ca am mers tot asa pe incredere si cu Dominatorul si m-a tinut un sezon...trebuie sa schimb o gramada in el si am zis ca mai bine cumpar alt model si cum am spus cu Suzuki Dr Z 650 am umblat destul de mult si pot sa zic ca ii destul de bun la ture mai scurte. La ture lungi si cu multe bagaje cam greu cu el sincer, am incercat cu supermoto Yamaha Xtx 660 si nu tare am fost multumit la ture lungi, de exemplu am avut un tir in fata care mergea cu 90 km/h de abia am atins 125 sa il depasesc si atunci am crezut ca tot intru in voblaj la cum juca fata ) De aia am zis ca vreau sa ma duc pe BMW F 650 GS, am auzit ca sunt si bune la drumuri lungi + daca ai si windshield ii lux. Doar ca nu stiam ca piese si mecanica cat de costisitoare sunt si cat de mult tin. Multumesc! Editat Ianuarie 30, 2017 de Nandor Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nandor Alex Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 DR 650,DR-Z e de 400. Ai dreptate! M-am incurcat! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Cam puturos 650 oricare ar fi el ,cauta ceva mai mare pt ture lungi si bagaje,mai bine mergi cu rata daca te chinui s depasesti tirul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Daca nu vrei vibratii iti recomand Transalp 650,consumul e ok 4,7-5% afara mers cu 120Km/h,6-6.5% oras,ciclistica e ca de bicicleta,fiabilitate dovedita(era unul pe forumul din afara care trecuse deja de 200k si nu manca ulei),dar din pacate nu are ABS(din punctul meu de vedere e singurul minus) si cred ca e cel mai ok din categoria ''light'' enduro-touring(600-650 cmc).Am un amic care a avut un gs650 si l-a vandut ca devenea insuportabil la ture lungi cand mergeam cu 110-120, zicea ca s-a saturat sa isi ia suturi in cwaie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 VStrom 650 e f bine cotat, are ca + si farurile alea mari care se aprind ambele pe faza mica. Doar ca e in alta zona de pret decat F-ul, mi se pare insa mult mai adecvat pt ture lungi, pasager, bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 sara buna, as vrea sa stiu daca e vriun model de dakar care are abs doar pe spate. ceva an 2000 sau 2001? am impresia ca coloritul este pe negru, stiti ceva de asa ceva? daca are doar pe spate, pe fata se poate pune? multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.