smar2 Postat Septembrie 27, 2024 Share Postat Septembrie 27, 2024 De ce nu iti iei un soft BMW de diagnoza/service de pe torrente? Ai nevoie doar de un cablu KKL de vreo 50 de lei... Cauta ISTA-D sau Rheingold... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 27, 2024 Share Postat Septembrie 27, 2024 Acum 10 ore, smar2 a spus: De ce nu iti iei un soft BMW de diagnoza/service de pe torrente? Ai nevoie doar de un cablu KKL de vreo 50 de lei... Cauta ISTA-D sau Rheingold... Mersi de pont! Am cercetat si nu pare foarte la indemana dar ma intriga si o sa incerc. Softul de care zici e pentru auto dar inteleg ca merge si pentru moto. Pare ca pe langa acel cablu de care spui, mai am nevoie si de asta: MotoScan e bun de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 28, 2024 Share Postat Septembrie 28, 2024 Acum 11 ore, tiyuta a spus: Softul de care zici e pentru auto dar inteleg ca merge si pentru moto. Pare ca pe langa acel cablu de care spui, mai am nevoie si de asta: Softul e pentru tot ce produce grupul BMW: auto, moto, inclusiv Mini si Bentley (parca). In orice caz, recunoaste F650gs-ul, ii accesezi usor functiile, etc. E recomandat si un cablu ca in poza pe langa KKL, dar cu putina grija merge si fara. Acum vreo 10 ani cand nu erau conectori de-astia la chinezi, am legat niste papuci electrici de pinii kkl-ului si i-am tras la mufa motocicletei. Acum vreun an-doi gasisem pe nu-sh ce torrent ISTA-D cu tot cu installer, practic rulai installerul si facea el tot, instalarea .NET-ului si a nu mai stiu ce runtime-uri, etc. Ce mai aveai de facut era sa setezi numarul portului COM in functie de ce iti aloca calculatorul pentru cablul KKL.. Deci sunt si variante simple cu instalatul. Atat doar ca are spre 100GB kit-ul. ----- Poti cauta pe Google "ista standalone 4.32.1x" si e imposibil sa nu gasesti link de download pentru kit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Septembrie 30, 2024 Share Postat Septembrie 30, 2024 La 28.09.2024 la 4:59, smar2 a spus: Softul e pentru tot ce produce grupul BMW: auto, moto, inclusiv Mini si Bentley (parca). In orice caz, recunoaste F650gs-ul, ii accesezi usor functiile, etc. E recomandat si un cablu ca in poza pe langa KKL, dar cu putina grija merge si fara. Acum vreo 10 ani cand nu erau conectori de-astia la chinezi, am legat niste papuci electrici de pinii kkl-ului si i-am tras la mufa motocicletei. Acum vreun an-doi gasisem pe nu-sh ce torrent ISTA-D cu tot cu installer, practic rulai installerul si facea el tot, instalarea .NET-ului si a nu mai stiu ce runtime-uri, etc. Ce mai aveai de facut era sa setezi numarul portului COM in functie de ce iti aloca calculatorul pentru cablul KKL.. Deci sunt si variante simple cu instalatul. Atat doar ca are spre 100GB kit-ul. ----- Poti cauta pe Google "ista standalone 4.32.1x" si e imposibil sa nu gasesti link de download pentru kit. Multumesc! Am comandat cablurile, am gasit si softul. O sa revin cu un update cand le pun cap la cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 24, 2024 Share Postat Octombrie 24, 2024 (editat) donatie cutie de viteze+piston, cilindru (fara capac lateral si capac culbutori) are cam 100k, 2001 ridicare personala din Sfantu Gheorghe sau posibil Brasov Editat Octombrie 24, 2024 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 29, 2024 Share Postat Octombrie 29, 2024 La 24.10.2024 la 10:44, crazvy a spus: donatie cutie de viteze+piston, cilindru (fara capac lateral si capac culbutori) are cam 100k, 2001 ridicare personala din Sfantu Gheorghe sau posibil Brasov dat la remat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat 15 ore în urmă Share Postat 15 ore în urmă Salutare. Am nevoie de un pic de ajutor. Am dat de problema care am vazut ca ocazional apare la pompa de benzina de la aceste motociclete si anume topirea plasticului din jurul pinului pozitiv de la alimentarea pompei. Problema e ca si dupa ce-am identificat problema, am curatat contactele, pinul tot se incalzeste excesiv, se simte dupa doar vreo 2-3 minute de relanti, cand pun degetul pe corpul de plastic in zona indicata in poza atasata. Am incercat si cu un fir in prelungire, tot se incalzeste soclul, nu e de la mufa mama. As avea nevoie ca cineva sa faca acest experiment, cu motocicleta pornita de la rece, sa-mi spuna daca se observa acelasi fenomen. Si verificati-va si calitatea contactului la pinul de plus, ca sa evitati problema. Multumesc in avans pentru oricine si-ar face timp sa ma ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Asta de obicei se intampla de la filtru murdar. Exista, nu stiu daca mai e disponibil, kit OEM BMW de reparatie mufa. Am avut problema asta la G650 si mi-au rezolvat-o la service (reparat mufa cu kit-ul de reparatie). In plus au dat o gaura in capac si au tras un fir suplimentar, mai gros. Gaura "sigilata" cu ceva silicon sau sudura ABS, nu mai stiu. Dar daca imi amintesc bine era vorba de pin-ul de masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.