Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salut, din ce am vazut eu pe net, F-ul normal are garda la sol 5,1 inci ( 12,75 cm) si dakarul 5,8 inci (14,5 cm). Imposibil!!! KLE-ul meu are garda de 18 cm !!!

:smoke: asa cred si eu !!!!trebuie sa fie mult mai mare!! transalp-ul are 19,5!! :agree:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, o precizare as dori si m-ai convins. Imbunatatirile astea de mers sunt la F-ul clasic? Intreb ca sa ma asigur ca intradevar merita, pt ca la aproape 50 de roni bucata sa le schimb inseamna ceva litri buni de benzina la care renunt.

Numai bine, mersi frumos

 

 

Pt ca esti chitros ca si mine eu am facut un calcul pt tine:

 

Cu bujia iridium am scos o economie de 1 litru la 100km fie in oras fie afara.

Bujia se schimba la 20.000 km

20.000km / 100km = 200 x 1litru = 200 litrii x 3,27lei/litru de benzina = 654 lei economie in 20.000km

 

pe 2 buji dai maxim 80 lei si in 20.000km faci economie de 654 lei. :agree:

 

Ce zici se merita sau nu aceasta bujie de iridium fata de una normala :smoke: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti posesorii de BMW si nu numai.

Intrebarea mea e pentru cei care au modelul dupa 2000 (GS) : ati avut ceva probleme grave de fiabilitate?

De ce intreb asta? Pt ca intentionez sa achizitionez unul si am auzit la cineva ca un prieten de-al lui ar fi luat unul nou si in primii doi ani ar fi schimbat amortizoarele fata-spate, bascula care se decalibrase.... si alte probleme si ar fi avut noroc ca era in garantie ca altfel il costa enorm de mult sa schimbe toate astea...

Acum dupa ce am auzit asta am ceva dubii cu privire la fiabilitatea legendara BMW.

In consecinta, astept pareri avizate de la cunoscatori!

Multumiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti posesorii de BMW si nu numai.

Intrebarea mea e pentru cei care au modelul dupa 2000 (GS) : ati avut ceva probleme grave de fiabilitate?

De ce intreb asta? Pt ca intentionez sa achizitionez unul si am auzit la cineva ca un prieten de-al lui ar fi luat unul nou si in primii doi ani ar fi schimbat amortizoarele fata-spate, bascula care se decalibrase.... si alte probleme si ar fi avut noroc ca era in garantie ca altfel il costa enorm de mult sa schimbe toate astea...

Acum dupa ce am auzit asta am ceva dubii cu privire la fiabilitatea legendara BMW.

In consecinta, astept pareri avizate de la cunoscatori!

Multumiri

frate iati ce crezi shi ce-ti place[ca asta conteaza] daca dispui financiar. uni o sa zica sa iti iei gs, ca e pe injectie, ca e mai nou, alti clasicul .Parerea mea cu cat moto e mai simplu cu atat mai bine, cat mai clasic fara prea multa electronica. eu am 650 st shi sunt super incantat de neamt , am facut cea mai buna alegere avad in vedere ca il folosesc zilnic [giob, plimbari .etc]shi nu am de gand sa il las nici la iarna. pe curand shi pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti posesorii de BMW si nu numai.

Intrebarea mea e pentru cei care au modelul dupa 2000 (GS) : ati avut ceva probleme grave de fiabilitate?

De ce intreb asta? Pt ca intentionez sa achizitionez unul si am auzit la cineva ca un prieten de-al lui ar fi luat unul nou si in primii doi ani ar fi schimbat amortizoarele fata-spate, bascula care se decalibrase.... si alte probleme si ar fi avut noroc ca era in garantie ca altfel il costa enorm de mult sa schimbe toate astea...

Acum dupa ce am auzit asta am ceva dubii cu privire la fiabilitatea legendara BMW.

In consecinta, astept pareri avizate de la cunoscatori!

Multumiri

 

 

Pai ce i-a facut frate? I-a dat drumul de pe deal si nu i s-a deschis parapanta? :D

Nici la Mobra n-am auzit asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia de la bavaria sunt cacanari dobitoci, incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult sa caut surse alternative de consumabile.

Am fost azi la ei si sustineau sus si tare ca numai uleiu ala de 38 ron/l e recomandat si ca altceva nu au avut niciodata. Abia un baiat d la service mi-a confirmat ca e ulei semisintetic 15w40-ul care il au ei. Pe bidonul de 15w40 era desenat motor de masina si scria pt motoare diesel si pe benzina. Pe un bidon de ulei pt boxere scria clar ca e pt motociclete. Mie imi pute urat aici. Am luat doar filtru si o sa dau un mail la bmw la mama lor

sa nu uit acu o luna aveau ulei mineral la 23 ron/l ai dreaq dobitoci

 

 

Atasez niste poze cu bidonul de ulei cumparat de la bavaria in urma cu 3 luni la pretul de 17 lei/litru. Acum tot ce sper sa nu fie vorba de acelasi ulei care timp de 2 ani a costat 17 lei si acum sa se lacomeasca cei de la bavaria.

Zidu tu ce cutie ai vazut la ei????

Semana cu asta???

post-794-1188489394_thumb.jpg

post-794-1188489442_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasez niste poze cu bidonul de ulei cumparat de la bavaria in urma cu 3 luni la pretul de 17 lei/litru. Acum tot ce sper sa nu fie vorba de acelasi ulei care timp de 2 ani a costat 17 lei si acum sa se lacomeasca cei de la bavaria.

Zidu tu ce cutie ai vazut la ei????

Semana cu asta???

 

Da, asta e bidonu....38Ron litrul acum ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasez niste poze cu bidonul de ulei cumparat de la bavaria in urma cu 3 luni la pretul de 17 lei/litru. Acum tot ce sper sa nu fie vorba de acelasi ulei care timp de 2 ani a costat 17 lei si acum sa se lacomeasca cei de la bavaria.

Zidu tu ce cutie ai vazut la ei????

Semana cu asta???

 

 

Nu cred ca asta este uleiul potrivit. Pe al meu scrie 20W 50, scrie ca este pentru motociclete si arata pe eticheta o parte din motorul boxer de la BMW. Ala din imagine este sigur pentru masini mai ales ca arata si motorul de masina pe el. Eu l-am luat de la BMW cu 22,5 lei litrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca asta este uleiul potrivit. Pe al meu scrie 20W 50, scrie ca este pentru motociclete si arata pe eticheta o parte din motorul boxer de la BMW. Ala din imagine este sigur pentru masini mai ales ca arata si motorul de masina pe el. Eu l-am luat de la BMW cu 22,5 lei litrul.

 

 

Eu de 3 ani numai ulei din asta am cumparat de la bavaria nu din ala pt boxere. Am mers cu talonul si mi-au dat uleiul asta care pe cutie are un motor de masina. Teapa nu am luat pt ca motorul merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

bro astea sunt .Cost pana-n 20 lei :bounce:

 

 

Exact acelasi tip de ulei il am si eu. Am fost la BMW si le-am cerut ulei pentru motocicleta si asta mi-au dat. Fiecare baga ce vrea la urma urmei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai

din raspunsurile voastre se pare ca astia de la reprezentanta recomanda fix ce au pe stoc, fara sa tina cont ce range de temperatura trebuie folosit si alte alea

adica li se rupe grav, doar sa nu se strice mobra prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai

din raspunsurile voastre se pare ca astia de la reprezentanta recomanda fix ce au pe stoc, fara sa tina cont ce range de temperatura trebuie folosit si alte alea

adica li se rupe grav, doar sa nu se strice mobra prea repede.

 

 

Banuiesc ca fac o diferenta intre motorul pe injectie si cel pe carburatie. Nu cred ca nu au tot timpul pe stoc ulei si filtre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus iridium la gs-ul meu dual spark si sincer nu imi dau seama de diferenta. poate o consuma mai putin, desi m-as mira, asta ramane de vazut. cei care au simtit imbunatatiri majore probabil ca aveau probleme cu bujia veche si o bujie OEM noua ar fi facut treaba la fel de buna ca una iridium. bujiile OEM sunt tot ngk. Poate ca povestea difera si in functie de model: clasic, gs cu o bujie sau cu doua. In cazul meu nu se simte o schimbare radicala, parca ar trage mai bine la turatii joase, sau doar parca. Cred ca solutia gasita de producatorul motocicletei este cea mai buna, restul e marketing.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus iridium la gs-ul meu dual spark si sincer nu imi dau seama de diferenta. poate o consuma mai putin, desi m-as mira, asta ramane de vazut. cei care au simtit imbunatatiri majore probabil ca aveau probleme cu bujia veche si o bujie OEM noua ar fi facut treaba la fel de buna ca una iridium. bujiile OEM sunt tot ngk. Poate ca povestea difera si in functie de model: clasic, gs cu o bujie sau cu doua. In cazul meu nu se simte o schimbare radicala, parca ar trage mai bine la turatii joase, sau doar parca. Cred ca solutia gasita de producatorul motocicletei este cea mai buna, restul e marketing.

 

 

Si m-ai pacalit si pe mine sa-mi iau! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cumparat un F650 de circa o luna.

Consumul este de 5,5 l/100 in conditiile in care 80%din traseu este enduro.

Am si manual in limba engleza daca vrei pot sa-ti fac un set de copii xerox si sa-l pun la posta.

Daca esti interesat te rog sa ma suni la 0744508734(Ionut) sau sa-mi lasi un mesaj la contact@comaro.ro

am si eu m\nevoie de manual, engleza sau italiana merci mult! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt si eu proaspat proprietar de BMW f650 GS din 2000, cu ABS si manere incalzite.

 

Stie cineva unde pot gasi accesorii si piese ceva mai ieftine ca la Bavarie te ingroapa?

 

As avea nevoie de un suport de top-case (la Bav. este 7 mil. :) ) eventual si pentru laterale, un parbriz mai inalt decat cel stock, un set de placute de frana (macar de fata dar le-as schimba si pe spate) si altele pe parcurs...

 

 

Multumesc in avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Sunt si eu proaspat proprietar de BMW f650 GS din 2000, cu ABS si manere incalzite.

 

Stie cineva unde pot gasi accesorii si piese ceva mai ieftine ca la Bavarie te ingroapa?

 

As avea nevoie de un suport de top-case (la Bav. este 7 mil. :) ) eventual si pentru laterale, un parbriz mai inalt decat cel stock, un set de placute de frana (macar de fata dar le-as schimba si pe spate) si altele pe parcurs...

Multumesc in avans

...si eu caut de cateva luni.Am comandat suport(si lateral) si parbriz si le astept(saptamana viitoare ar trebui sa ajunga).Dupa ce le montez ,fac poze si spun si de unde si cat costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si eu caut de cateva luni.Am comandat suport(si lateral) si parbriz si le astept(saptamana viitoare ar trebui sa ajunga).Dupa ce le montez ,fac poze si spun si de unde si cat costa.

 

 

10x.

 

Imi poti spune de unde le-ai comandat?

 

O alta intrebare.

 

Nu stiu exact daca e o problema sau nu dar va descriu simptomele:

 

Cand accelerez, in treapta a 2-a, fie pe la 4000 fie pe la 5000 de ture (depinde cat de tare accelerez) are un moment in care ma smuceste (ca un kick) apoi accelereaza in continuare. Precizez ca se intampla numai in a 2-a, nu si in celelalte trepte, si ca nu se intampla la o anume turatie, ci practic in functie de cat de tare accelerez. Daca e o acceleratie violenta face asa pe la 5000 de ture, daca e mai lenta face fie pe la 3200 fie pe la 4000, iar daca e o accelerare lina nu face deloc.

 

Are cineva idee ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

As avea nevoie de un suport de top-case (la Bav. este 7 mil. :) ) eventual si pentru laterale, un parbriz mai inalt decat cel stock, un set de placute de frana (macar de fata dar le-as schimba si pe spate) si altele pe parcurs...

Multumesc in avans

 

salut pt transportat cate ceva mi-am cumparat rucsacul asta:

http://www.louis.de/_10c365f0dbd941d689e1f...tnr_gr=10025088

 

placute de frana fata am cumparat de la bavaria, au costat 233.56 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut pt transportat cate ceva mi-am cumparat rucsacul asta:

http://www.louis.de/_10c365f0dbd941d689e1f...tnr_gr=10025088

 

placute de frana fata am cumparat de la bavaria, au costat 233.56 ron

 

 

Sa inteleg ca ai renuntat la ideea de top-case? Ideea e ca ai pun o casca, o husa, un lant din astea. In geanta de rezervor nu am cum sa le pun, plus ca macar top-case-ul il lasi acolo, gata montat. Geanta nu stii cand te trezesti fara ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...