rul Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 (editat) Salut, din ce am vazut eu pe net, F-ul normal are garda la sol 5,1 inci ( 12,75 cm) si dakarul 5,8 inci (14,5 cm). Imposibil!!! KLE-ul meu are garda de 18 cm !!! asa cred si eu !!!!trebuie sa fie mult mai mare!! transalp-ul are 19,5!! Editat August 26, 2007 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 27, 2007 Autor Share Postat August 27, 2007 Salut, o precizare as dori si m-ai convins. Imbunatatirile astea de mers sunt la F-ul clasic? Intreb ca sa ma asigur ca intradevar merita, pt ca la aproape 50 de roni bucata sa le schimb inseamna ceva litri buni de benzina la care renunt. Numai bine, mersi frumos Pt ca esti chitros ca si mine eu am facut un calcul pt tine: Cu bujia iridium am scos o economie de 1 litru la 100km fie in oras fie afara. Bujia se schimba la 20.000 km 20.000km / 100km = 200 x 1litru = 200 litrii x 3,27lei/litru de benzina = 654 lei economie in 20.000km pe 2 buji dai maxim 80 lei si in 20.000km faci economie de 654 lei. Ce zici se merita sau nu aceasta bujie de iridium fata de una normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parapantistul Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Salut toti posesorii de BMW si nu numai. Intrebarea mea e pentru cei care au modelul dupa 2000 (GS) : ati avut ceva probleme grave de fiabilitate? De ce intreb asta? Pt ca intentionez sa achizitionez unul si am auzit la cineva ca un prieten de-al lui ar fi luat unul nou si in primii doi ani ar fi schimbat amortizoarele fata-spate, bascula care se decalibrase.... si alte probleme si ar fi avut noroc ca era in garantie ca altfel il costa enorm de mult sa schimbe toate astea... Acum dupa ce am auzit asta am ceva dubii cu privire la fiabilitatea legendara BMW. In consecinta, astept pareri avizate de la cunoscatori! Multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zulex75 Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Salut toti posesorii de BMW si nu numai. Intrebarea mea e pentru cei care au modelul dupa 2000 (GS) : ati avut ceva probleme grave de fiabilitate? De ce intreb asta? Pt ca intentionez sa achizitionez unul si am auzit la cineva ca un prieten de-al lui ar fi luat unul nou si in primii doi ani ar fi schimbat amortizoarele fata-spate, bascula care se decalibrase.... si alte probleme si ar fi avut noroc ca era in garantie ca altfel il costa enorm de mult sa schimbe toate astea... Acum dupa ce am auzit asta am ceva dubii cu privire la fiabilitatea legendara BMW. In consecinta, astept pareri avizate de la cunoscatori! Multumiri frate iati ce crezi shi ce-ti place[ca asta conteaza] daca dispui financiar. uni o sa zica sa iti iei gs, ca e pe injectie, ca e mai nou, alti clasicul .Parerea mea cu cat moto e mai simplu cu atat mai bine, cat mai clasic fara prea multa electronica. eu am 650 st shi sunt super incantat de neamt , am facut cea mai buna alegere avad in vedere ca il folosesc zilnic [giob, plimbari .etc]shi nu am de gand sa il las nici la iarna. pe curand shi pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Salut toti posesorii de BMW si nu numai. Intrebarea mea e pentru cei care au modelul dupa 2000 (GS) : ati avut ceva probleme grave de fiabilitate? De ce intreb asta? Pt ca intentionez sa achizitionez unul si am auzit la cineva ca un prieten de-al lui ar fi luat unul nou si in primii doi ani ar fi schimbat amortizoarele fata-spate, bascula care se decalibrase.... si alte probleme si ar fi avut noroc ca era in garantie ca altfel il costa enorm de mult sa schimbe toate astea... Acum dupa ce am auzit asta am ceva dubii cu privire la fiabilitatea legendara BMW. In consecinta, astept pareri avizate de la cunoscatori! Multumiri Pai ce i-a facut frate? I-a dat drumul de pe deal si nu i s-a deschis parapanta? Nici la Mobra n-am auzit asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parapantistul Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Pai ce i-a facut frate? I-a dat drumul de pe deal si nu i s-a deschis parapanta? Nici la Mobra n-am auzit asa ceva! L-a folosit in enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 astia de la bavaria sunt cacanari dobitoci, incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult sa caut surse alternative de consumabile. Am fost azi la ei si sustineau sus si tare ca numai uleiu ala de 38 ron/l e recomandat si ca altceva nu au avut niciodata. Abia un baiat d la service mi-a confirmat ca e ulei semisintetic 15w40-ul care il au ei. Pe bidonul de 15w40 era desenat motor de masina si scria pt motoare diesel si pe benzina. Pe un bidon de ulei pt boxere scria clar ca e pt motociclete. Mie imi pute urat aici. Am luat doar filtru si o sa dau un mail la bmw la mama lor sa nu uit acu o luna aveau ulei mineral la 23 ron/l ai dreaq dobitoci Atasez niste poze cu bidonul de ulei cumparat de la bavaria in urma cu 3 luni la pretul de 17 lei/litru. Acum tot ce sper sa nu fie vorba de acelasi ulei care timp de 2 ani a costat 17 lei si acum sa se lacomeasca cei de la bavaria. Zidu tu ce cutie ai vazut la ei???? Semana cu asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 parca desenul de pe el nu seamana. la inceputul saptamanii viitoare trebuie sa cumpar ce dau ei la 38 ron si sa fac schimbul. nu am solutie, km se aduna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Atasez niste poze cu bidonul de ulei cumparat de la bavaria in urma cu 3 luni la pretul de 17 lei/litru. Acum tot ce sper sa nu fie vorba de acelasi ulei care timp de 2 ani a costat 17 lei si acum sa se lacomeasca cei de la bavaria. Zidu tu ce cutie ai vazut la ei???? Semana cu asta??? Da, asta e bidonu....38Ron litrul acum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Atasez niste poze cu bidonul de ulei cumparat de la bavaria in urma cu 3 luni la pretul de 17 lei/litru. Acum tot ce sper sa nu fie vorba de acelasi ulei care timp de 2 ani a costat 17 lei si acum sa se lacomeasca cei de la bavaria. Zidu tu ce cutie ai vazut la ei???? Semana cu asta??? Nu cred ca asta este uleiul potrivit. Pe al meu scrie 20W 50, scrie ca este pentru motociclete si arata pe eticheta o parte din motorul boxer de la BMW. Ala din imagine este sigur pentru masini mai ales ca arata si motorul de masina pe el. Eu l-am luat de la BMW cu 22,5 lei litrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zulex75 Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 (editat) Deci, sa inteleg ca nu vrea nimeni sa ma jute si pe mine... bro astea sunt .Cost pana-n 20 lei Editat August 31, 2007 de zulex75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 bro astea sunt .Cost pana-n 20 lei exact asta ma asteptam sa gasesc si eu pe bidonul de 15w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 31, 2007 Autor Share Postat August 31, 2007 Nu cred ca asta este uleiul potrivit. Pe al meu scrie 20W 50, scrie ca este pentru motociclete si arata pe eticheta o parte din motorul boxer de la BMW. Ala din imagine este sigur pentru masini mai ales ca arata si motorul de masina pe el. Eu l-am luat de la BMW cu 22,5 lei litrul. Eu de 3 ani numai ulei din asta am cumparat de la bavaria nu din ala pt boxere. Am mers cu talonul si mi-au dat uleiul asta care pe cutie are un motor de masina. Teapa nu am luat pt ca motorul merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 bro astea sunt .Cost pana-n 20 lei Exact acelasi tip de ulei il am si eu. Am fost la BMW si le-am cerut ulei pentru motocicleta si asta mi-au dat. Fiecare baga ce vrea la urma urmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 mai din raspunsurile voastre se pare ca astia de la reprezentanta recomanda fix ce au pe stoc, fara sa tina cont ce range de temperatura trebuie folosit si alte alea adica li se rupe grav, doar sa nu se strice mobra prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 31, 2007 Autor Share Postat August 31, 2007 mai din raspunsurile voastre se pare ca astia de la reprezentanta recomanda fix ce au pe stoc, fara sa tina cont ce range de temperatura trebuie folosit si alte alea adica li se rupe grav, doar sa nu se strice mobra prea repede. Banuiesc ca fac o diferenta intre motorul pe injectie si cel pe carburatie. Nu cred ca nu au tot timpul pe stoc ulei si filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 (editat) mi-am pus iridium la gs-ul meu dual spark si sincer nu imi dau seama de diferenta. poate o consuma mai putin, desi m-as mira, asta ramane de vazut. cei care au simtit imbunatatiri majore probabil ca aveau probleme cu bujia veche si o bujie OEM noua ar fi facut treaba la fel de buna ca una iridium. bujiile OEM sunt tot ngk. Poate ca povestea difera si in functie de model: clasic, gs cu o bujie sau cu doua. In cazul meu nu se simte o schimbare radicala, parca ar trage mai bine la turatii joase, sau doar parca. Cred ca solutia gasita de producatorul motocicletei este cea mai buna, restul e marketing. Editat Septembrie 2, 2007 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddy Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 mi-am pus iridium la gs-ul meu dual spark si sincer nu imi dau seama de diferenta. poate o consuma mai putin, desi m-as mira, asta ramane de vazut. cei care au simtit imbunatatiri majore probabil ca aveau probleme cu bujia veche si o bujie OEM noua ar fi facut treaba la fel de buna ca una iridium. bujiile OEM sunt tot ngk. Poate ca povestea difera si in functie de model: clasic, gs cu o bujie sau cu doua. In cazul meu nu se simte o schimbare radicala, parca ar trage mai bine la turatii joase, sau doar parca. Cred ca solutia gasita de producatorul motocicletei este cea mai buna, restul e marketing. Si m-ai pacalit si pe mine sa-mi iau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Eu am cumparat un F650 de circa o luna. Consumul este de 5,5 l/100 in conditiile in care 80%din traseu este enduro. Am si manual in limba engleza daca vrei pot sa-ti fac un set de copii xerox si sa-l pun la posta. Daca esti interesat te rog sa ma suni la 0744508734(Ionut) sau sa-mi lasi un mesaj la contact@comaro.ro am si eu m\nevoie de manual, engleza sau italiana merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Aici poti sa gasesti ce te intereseza www.tanga-moteurs.ro/service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg_escu Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Salutare tuturor, Sunt si eu proaspat proprietar de BMW f650 GS din 2000, cu ABS si manere incalzite. Stie cineva unde pot gasi accesorii si piese ceva mai ieftine ca la Bavarie te ingroapa? As avea nevoie de un suport de top-case (la Bav. este 7 mil. ) eventual si pentru laterale, un parbriz mai inalt decat cel stock, un set de placute de frana (macar de fata dar le-as schimba si pe spate) si altele pe parcurs... Multumesc in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Salutare tuturor, Sunt si eu proaspat proprietar de BMW f650 GS din 2000, cu ABS si manere incalzite. Stie cineva unde pot gasi accesorii si piese ceva mai ieftine ca la Bavarie te ingroapa? As avea nevoie de un suport de top-case (la Bav. este 7 mil. ) eventual si pentru laterale, un parbriz mai inalt decat cel stock, un set de placute de frana (macar de fata dar le-as schimba si pe spate) si altele pe parcurs... Multumesc in avans ...si eu caut de cateva luni.Am comandat suport(si lateral) si parbriz si le astept(saptamana viitoare ar trebui sa ajunga).Dupa ce le montez ,fac poze si spun si de unde si cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg_escu Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 ...si eu caut de cateva luni.Am comandat suport(si lateral) si parbriz si le astept(saptamana viitoare ar trebui sa ajunga).Dupa ce le montez ,fac poze si spun si de unde si cat costa. 10x. Imi poti spune de unde le-ai comandat? O alta intrebare. Nu stiu exact daca e o problema sau nu dar va descriu simptomele: Cand accelerez, in treapta a 2-a, fie pe la 4000 fie pe la 5000 de ture (depinde cat de tare accelerez) are un moment in care ma smuceste (ca un kick) apoi accelereaza in continuare. Precizez ca se intampla numai in a 2-a, nu si in celelalte trepte, si ca nu se intampla la o anume turatie, ci practic in functie de cat de tare accelerez. Daca e o acceleratie violenta face asa pe la 5000 de ture, daca e mai lenta face fie pe la 3200 fie pe la 4000, iar daca e o accelerare lina nu face deloc. Are cineva idee ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 As avea nevoie de un suport de top-case (la Bav. este 7 mil. ) eventual si pentru laterale, un parbriz mai inalt decat cel stock, un set de placute de frana (macar de fata dar le-as schimba si pe spate) si altele pe parcurs... Multumesc in avans salut pt transportat cate ceva mi-am cumparat rucsacul asta: http://www.louis.de/_10c365f0dbd941d689e1f...tnr_gr=10025088 placute de frana fata am cumparat de la bavaria, au costat 233.56 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg_escu Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 salut pt transportat cate ceva mi-am cumparat rucsacul asta: http://www.louis.de/_10c365f0dbd941d689e1f...tnr_gr=10025088 placute de frana fata am cumparat de la bavaria, au costat 233.56 ron Sa inteleg ca ai renuntat la ideea de top-case? Ideea e ca ai pun o casca, o husa, un lant din astea. In geanta de rezervor nu am cum sa le pun, plus ca macar top-case-ul il lasi acolo, gata montat. Geanta nu stii cand te trezesti fara ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.