bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Mai vorbiti in dodii. F650 din 2007 este de fapt F800 si nu este monocilindru ci bicilindru paralel, dar oricum erai pe aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Dragi BMW-insti, am si eu un F650 CS din 2004 pe injectie. Problema mea(poate imaginara) este ca atunci cand pornesc dimineatza (-5, -6 grade), motorul porneste dar se opreste dupa 2-3 secunde. Trebuie ca sa tin turatia din acceleratie 10-15 secunde ca sa stea la relanti, altfel, se opreste. Este o problema, sau doar asa trebuie sa faca? Multumesc anticipat pentru raspunsuri si va urez o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Mai vorbiti in dodii. F650 din 2007 este de fapt F800 si nu este monocilindru ci bicilindru paralel, dar oricum erai pe aproape exista si f650 in prezent, si f 800. f650 are defapt motorul de f800 limitat in putere, are furca clasica pe fatza (fata de upsidedown la f800)., etc. 650 din nume a ramas doar ca denumire comerciala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 exista si f650 in prezent, si f 800. f650 are defapt motorul de f800 limitat in putere, are furca clasica pe fatza (fata de upsidedown la f800)., etc. 650 din nume a ramas doar ca denumire comerciala hey! oameni! pe mine ma interesa un raspuns mai amplu legat si de varianta de 60 de cai ...si ... by the way ... pe mobile.de gasesti varianta de 68 de cai de prin 2004 ... deci ... nu prea merge ipoteza cu motorul de 800 cm cubi ... astept lamuriri! cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Din ce an au fost introduse doua bujii pe gs 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 hey! oameni! pe mine ma interesa un raspuns mai amplu legat si de varianta de 60 de cai ...si ... by the way ... pe mobile.de gasesti varianta de 68 de cai de prin 2004 ... deci ... nu prea merge ipoteza cu motorul de 800 cm cubi ... astept lamuriri! cu respect! ia arata si mie unu din asta, da un link cu el. ca eu nu am vazut @angi - dupa 2004 - de cand le-au facut euro 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Decembrie 4, 2007 Autor Share Postat Decembrie 4, 2007 Astazi am testat rezistenta bmw-ului la cazaturi pe liniile de tranvai ude. Am tras urmatoarele concluzii: + motorul este rezistent la cazaturi la viteze de 20km/h - se ridica greu de pe jos, fara ajutor nicio sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 - se ridica greu de pe jos, fara ajutor nicio sansa. Trebuie sa te contrazic. Depinde de cine ridica si de cum stie fiecare sa-si ridice propria motoreta. bafta --- Mesaj completat în 04 Dec 2007 22:10 ------------- dupa 2004 - de cand le-au facut euro 2 2004 inclusiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Trebuie sa te contrazic. Depinde de cine ridica si de cum stie fiecare sa-si ridice propria motoreta. bafta <small>--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 22:10 -------------</small><br/> 2004 inclusiv? inclusiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Astazi am testat rezistenta bmw-ului la cazaturi pe liniile de tranvai ude. Am tras urmatoarele concluzii: + motorul este rezistent la cazaturi la viteze de 20km/h - se ridica greu de pe jos, fara ajutor nicio sansa. Nenea ! Si eu te contrazic, De fapt ,chiar daca e greu ,se poate ridica si de o tanti, ia de vezi si invata tehnica: Si eu era sa cad ..pe linia de tramvai din Ploiesti,...m-am cam cacao pe mine de frica atunci cand mi-a fugit roata fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) din categoria :''ce stie sa faca asta:'' care stiti, va rog sa impartasiti tot ! ma intereseaza ce e cu rosu. multumesc! apropo de faza cu ridicatul mobrei hai ca se ridica usor.. am 65 de kg si il ridic f repede cica ar fi un ajutaj: http://dexonline.ro/search.php?cuv=ajutaj Editat Decembrie 5, 2007 de gabrielleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 din categoria :''ce stie sa faca asta:'' care stiti, va rog sa impartasiti tot ! ma intereseaza ce e cu rosu. multumesc! apropo de faza cu ridicatul mobrei hai ca se ridica usor.. am 65 de kg si il ridic f repede cica ar fi un ajutaj: http://dexonline.ro/search.php?cuv=ajutaj Ajuta la schimbarea lichidului de racire.Pui lichid in vasul de expansiune pana iese pe acolo(fiind deschis bineinteles).In felul asta si fii-mea de sapte ani poate sa-l schimbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Ajuta la schimbarea lichidului de racire.Pui lichid in vasul de expansiune pana iese pe acolo(fiind deschis bineinteles).In felul asta si fii-mea de sapte ani poate sa-l schimbe Buna treaba! Dar explica-mi la fel cum i-ai explica lui fiica-ta. Prima oara desfaci surubu' ala sa iasa tot lichidul de racire din instalatie, si abia dupa aia pui alt lichid pana iese pe acolo? Explica-mi sistematic, pe pasi, ca pentru copii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 Buna treaba! Dar explica-mi la fel cum i-ai explica lui fiica-ta. Prima oara desfaci surubu' ala sa iasa tot lichidul de racire din instalatie, si abia dupa aia pui alt lichid pana iese pe acolo? Explica-mi sistematic, pe pasi, ca pentru copii Gresit: Operatia este urmatoarea: 1. se desface capacul de pe radiator 2. se desface surubul de golire a instalatiei de apa (se afla in partea stanga sub pompa de apa) 3. se goleste de lichid motorul + vasul de expansiune 3a. se strange la loc surubul de golire 4. se desface surubul ala mentionat de tine (de langa bujie) 5. se toarna noul lichid in radiator pana curge prin surubul de sus de langa bujie 6. se strange surubul de langa bujie 7. se completeaza cu lichid pana la litrajul scris in manual 8. se strange capacul radiatorului 9. te odihnesti 10. dai o forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Gresit: Operatia este urmatoarea: 1. se desface capacul de pe radiator 2. se desface surubul de golire a instalatiei de apa (se afla in partea stanga sub pompa de apa) 3. se goleste de lichid motorul + vasul de expansiune 3a. se strange la loc surubul de golire 4. se desface surubul ala mentionat de tine (de langa bujie) 5. se toarna noul lichid in radiator pana curge prin surubul de sus de langa bujie 6. se strange surubul de langa bujie 7. se completeaza cu lichid pana la litrajul scris in manual 8. se strange capacul radiatorului 9. te odihnesti 10. dai o forja multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Gresit: Operatia este urmatoarea: 1. se desface capacul de pe radiator 2. se desface surubul de golire a instalatiei de apa (se afla in partea stanga sub pompa de apa) 3. se goleste de lichid motorul + vasul de expansiune 3a. se strange la loc surubul de golire 4. se desface surubul ala mentionat de tine (de langa bujie) 5. se toarna noul lichid in radiator pana curge prin surubul de sus de langa bujie 6. se strange surubul de langa bujie 7. se completeaza cu lichid pana la litrajul scris in manual 8. se strange capacul radiatorului 9. te odihnesti 10. dai o forja stii cumva cat intra? as vrea sa schimb lichidul.. ce antigel sa pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 ia arata si mie unu din asta, da un link cu el. ca eu nu am vazut @angi - dupa 2004 - de cand le-au facut euro 2 iti arat monser ... cum drac' nu! ... uite aici: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 no! amu' ai vazut???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 stii cumva cat intra? as vrea sa schimb lichidul.. ce antigel sa pun? " FĂźllmenge KĂźhlsystem ......................................................1,2 l im Ausgleichsbehälter ...................................+ 0,1 l " -zice in manual. Mare grija cu scoaterea aerului din instalatie!Am mai povestit pe-aici ce-am patit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 iti arat monser ... cum drac' nu! ... uite aici: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 no! amu' ai vazut???? explicatia e clara: mobile. de iti da puterea si in cai putere si in kw. Probabil tre sa completezi una din ele si pune automat dincolo In acte sunt trecuti kw, oamenii stiu de cp. Daca ala care a dat anuntul a trecut aia 50 de cai in campul pt kw atunci pe sait a aparut exact ca in linkul tau. Ia da pe google si vezi daca mai gasesti alte exemple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 " FĂźllmenge KĂźhlsystem ......................................................1,2 l im Ausgleichsbehälter ...................................+ 0,1 l " -zice in manual. Mare grija cu scoaterea aerului din instalatie!Am mai povestit pe-aici ce-am patit eu. MERCI MULT O SA CAUT IN TOPIC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 (editat) Mare grija cu scoaterea aerului din instalatie!Am mai povestit pe-aici ce-am patit eu. Eu sunt pensionar si nu mai am mult.......... Sa m-apuc acum de 83 de pagini........dau drak ortu popii... Hai fa un efort si mai zi o data ce-i cu aerul ala si cum se rezolva Editat Decembrie 6, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 explicatia e clara: mobile. de iti da puterea si in cai putere si in kw. Probabil tre sa completezi una din ele si pune automat dincolo In acte sunt trecuti kw, oamenii stiu de cp. Daca ala care a dat anuntul a trecut aia 50 de cai in campul pt kw atunci pe sait a aparut exact ca in linkul tau. Ia da pe google si vezi daca mai gasesti alte exemple posibil.... dar alea care sunt date la 60 cp, care-i treaba cu ele?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 posibil.... dar alea care sunt date la 60 cp, care-i treaba cu ele?!! daca sunt nemodificate nici o sansa. din fabrica nu au existat Altfel - filtru aer si carcasa filtru, toba, sw schimbat la injectie, vre-o manareala pe la axele cu came - chestiii care fac mobra sa se strice mai repede si sa consume mult mai mult. Eu nu as cumpara o mobra manarita doar ca sa zic ca am moto tunata. Pt endureala cuplul conteaza mai mult, de cross nu e cazul cu 200kile si daca vrei mai mult pe strada - vstorm, f800 - varadero - r1xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Eu sunt pensionar si nu mai am mult.......... Sa m-apuc acum de 83 de pagini........dau drak ortu popii... Hai fa un efort si mai zi o data ce-i cu aerul ala si cum se rezolva O pun pe toata. Vezi ce e subliniat! Operatiunea "repararea pompei de apa": -cumparat chitul de reparatie:rotorul cu ax,simeringuri,doua garnituri(pentru capacul de la pompa si pentru capacul de ambreiaj); -scule:un set de biti torx(bine e sa ai unul de calitate-eu am aruncat cateva,bani cu care puteam cumpara ceva bun);cheie '22(inelara sau fixa);un patent,cleste reglabil,un vas pentru recuperare lichid de racire,un vas pentru recuperare ulei. Se scoate saua,se da jos carena stanga(oricum o dai jos sa ai acces la radiator cand ii pui lichidul de racire si fara ea parca e mai liber sa lucrezi).Se demonteaza scutul.Se poate si fara ,dar o sa imprastii lichidele care or sa curga in el.Cu vasul de recuperare a lichidului de racire sub motor,demontezi capacul de pompa.Dupa ce te asiguri ca nu mai curge lichid,schimbi vasul de sub motor cu cel pentru ulei si demontezi teava pentru ulei.Pentru o mai buna manevrabilitate,de care o sa ai nevoie-am constatat ulterior-,am desfacut teava din prinderea superioara si de la rezervor(are furtun acolo),dar am golit si rezervorul de ulei ca sa fiu sigur ca nu o sa-mi curga in cap.Se desface cablul de ambreiaj impreuna cu piesa care prinde cablul(teava de ulei nu trece de piesa asta cand vrei sa o scoti).Dupa toate astea,se trece la demontarea capacului de ambreiaj.Are o gramada de suruburi printre care unul ascuns de scarita(eu am demontat si scarita ca sa am acces la el).Capacul de ambreiaj se desface partial astfel incat teava de ulei sa ramana intre capac si motor.Din aceasta pozitie se roteste,aseaza intr-o pozitie din care(putin fortata) trece peste esapament si poti scoate capacul foarte usor. Odata scos capacul de ambreiaj,se trece la repararea propriu-zisa a pompei de apa:se scoate roata dintata de pe ax(are un "shift") prin presare cu o surubelnita.Se scot simeringurile din capac(cu orice scula fara sa deteriorezi locasul).Dupa ce se sterge,curata locasul se pun simeringurile(atentie la pozitia lor!-partea cu arc spre lichide) care ,pentru a intra mai usor se ung cu vaselina sau ulei.Se monteaza axul cu rotorul pompei,se pune "shiftul" peste care intra prin presare roata dintata. Se curata foarte bine capacul si motorul de ramasitele de la garnitura.Se unge cu vaselina garnitura (ca sa stea lipita-pe pozitie) si se pune pe motor(are doaua ghidaje). Dupa toate astea se incepe montarea-operatiune inversa demontarii! Dupa ce operatiunea de montare e gata,se pune uleiul si lichidul de racire. Pentru instalatia de racire este necesara o foarte buna "aierisire"(surubul "teava" de aerisit este in partea dreapta,sus,deasupra senzorului de temperatura).Trebuie sa incalzesti motorul pentru ca termostatul sa intre in functiune si lichidul sa faca circuitul mare(radiator-pompa-motor-radiator). In momentul in care nu mai scoate aer,ventilatorul porneste si se opreste,e gata.Montezi si carena stanga si...la drum![/u] Daca am plictisit pe cineva-nu-mi pasa! Daca e util pentru cineva ce-am scris aici-ma bucur! Sa fiti iubiti! P.S. La final,am constatat ca am fisurata piesa care prinde cablul de ambreiaj de ax.Tot nu pot sa plec la drum.Astept sa vina de la nemti(costa 47 de roni).Ma bucur ca azi ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 O pun pe toata. Vezi ce e subliniat! Operatiunea "repararea pompei de apa": -cumparat chitul de reparatie:rotorul cu ax,simeringuri,doua garnituri(pentru capacul de la pompa si pentru capacul de ambreiaj); -scule:un set de biti torx(bine e sa ai unul de calitate-eu am aruncat cateva,bani cu care puteam cumpara ceva bun);cheie '22(inelara sau fixa);un patent,cleste reglabil,un vas pentru recuperare lichid de racire,un vas pentru recuperare ulei. Se scoate saua,se da jos carena stanga(oricum o dai jos sa ai acces la radiator cand ii pui lichidul de racire si fara ea parca e mai liber sa lucrezi).Se demonteaza scutul.Se poate si fara ,dar o sa imprastii lichidele care or sa curga in el.Cu vasul de recuperare a lichidului de racire sub motor,demontezi capacul de pompa.Dupa ce te asiguri ca nu mai curge lichid,schimbi vasul de sub motor cu cel pentru ulei si demontezi teava pentru ulei.Pentru o mai buna manevrabilitate,de care o sa ai nevoie-am constatat ulterior-,am desfacut teava din prinderea superioara si de la rezervor(are furtun acolo),dar am golit si rezervorul de ulei ca sa fiu sigur ca nu o sa-mi curga in cap.Se desface cablul de ambreiaj impreuna cu piesa care prinde cablul(teava de ulei nu trece de piesa asta cand vrei sa o scoti).Dupa toate astea,se trece la demontarea capacului de ambreiaj.Are o gramada de suruburi printre care unul ascuns de scarita(eu am demontat si scarita ca sa am acces la el).Capacul de ambreiaj se desface partial astfel incat teava de ulei sa ramana intre capac si motor.Din aceasta pozitie se roteste,aseaza intr-o pozitie din care(putin fortata) trece peste esapament si poti scoate capacul foarte usor. Odata scos capacul de ambreiaj,se trece la repararea propriu-zisa a pompei de apa:se scoate roata dintata de pe ax(are un "shift") prin presare cu o surubelnita.Se scot simeringurile din capac(cu orice scula fara sa deteriorezi locasul).Dupa ce se sterge,curata locasul se pun simeringurile(atentie la pozitia lor!-partea cu arc spre lichide) care ,pentru a intra mai usor se ung cu vaselina sau ulei.Se monteaza axul cu rotorul pompei,se pune "shiftul" peste care intra prin presare roata dintata. Se curata foarte bine capacul si motorul de ramasitele de la garnitura.Se unge cu vaselina garnitura (ca sa stea lipita-pe pozitie) si se pune pe motor(are doaua ghidaje). Dupa toate astea se incepe montarea-operatiune inversa demontarii! Dupa ce operatiunea de montare e gata,se pune uleiul si lichidul de racire. Pentru instalatia de racire este necesara o foarte buna "aierisire"(surubul "teava" de aerisit este in partea dreapta,sus,deasupra senzorului de temperatura).Trebuie sa incalzesti motorul pentru ca termostatul sa intre in functiune si lichidul sa faca circuitul mare(radiator-pompa-motor-radiator). In momentul in care nu mai scoate aer,ventilatorul porneste si se opreste,e gata.Montezi si carena stanga si...la drum![/u] Daca am plictisit pe cineva-nu-mi pasa! Daca e util pentru cineva ce-am scris aici-ma bucur! Sa fiti iubiti! P.S. La final,am constatat ca am fisurata piesa care prinde cablul de ambreiaj de ax.Tot nu pot sa plec la drum.Astept sa vina de la nemti(costa 47 de roni).Ma bucur ca azi ploua. multumim mult f util!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.