Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

verifica daca nu s-a dezlipit un fir de la butonul care cupleaza sau decupleaza abs-ul... mie personal mi s-a intamplat si nici azi nu imi explic de ce s-a decuplat din cauza unui fir care s-a dezlipit :P

 

merci , alta chestie in urma traseului asta , nu-mi mai indica nici vitezometru... or inghetat toate pe acolo, mentionez ca astea s-au intamplat la -15 grade drum de 200 km cu totul a fost 300 dar minus 10 15 a fost o portiune (mica de 200 km) acolo au inghetat astea... daca scot bateria si o bag la caldurica oare se rezolva treaba? sau o bag la caldura si nu scot bateria? stiu ca pare :makeout: :wink: dar... poate dau de personalitati aventuriere care au mai facut de astea.. daca nu imi iau inima in dantura si sufletul in portofel si ma duc cu ea la un mecanic chestia e ca motorul e in moldova in garaj si sa o aduc aici ar insemna sa merg fara vitezometru si fara abs(abs -ul nu ar fi o problema oricum e mai riscant pe zapada cand decelerezi brusc sau schimbi in treapta inferioara) multumesc!

 

--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 09:14 -------------

curata mizeria din disculetul ala cu fante pe care citeste senzorul. defapt curata tot jegul de pe la senzori, amandoi, ca altfel nu merge.

am spalat cu presiune mi-am luat aparat special pt asta am curatat.. dar.. nada .. cred ca o pun in garaj undeva, si fac caldura la 30 de grade poate asa.. acum sta in garaj neincalzit in modova(acolo e frig nene...) si poate de asta inca nu merge? ce repercursiuni poate suferi bizonul coios ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merci , alta chestie in urma traseului asta , nu-mi mai indica nici vitezometru... or inghetat toate pe acolo, mentionez ca astea s-au intamplat la -15 grade drum de 200 km cu totul a fost 300 dar minus 10 15 a fost o p

 

pai bre, problema ta e la senzorul spate - poate e mort poate a sarit mufa sau e doar zgariat pe centru - pun pariu ca merge foarte prost mobra in momentul asta si nu stii de la ce e. Ia vezi pe f650.com ce zic baietii despre senzorul spate.....

Senzorasul asta are rol pt vitezometru si pentru ABS in acelasi timp. Daca e dus nu merge nici una din ele.

ABS merge doar daca ambii senzori sunt sunt in regula....

 

auzi!!!? zidule!!!!? ... ia baga nasul in kestia asta si zi-mi daca merita sa dau pe ea 5000 - ca nu vrea ala sa scada mai mult. mersi de ajutor. dau o bere.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

cred ca gasesti mai ieftina din 2003 sau mai noua la banii aia. totusi asta nu pare sa aiba accesorii pe ea deloc. Pretul ei corect ar fi cu 1000 mai jos, poate chiar mai mult :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Senzorasul asta are rol pt vitezometru si pentru ABS in acelasi timp. Daca e dus nu merge nici una din ele.

 

ok merci hai ca am sa incerc sa ma uit mai atent in spate , o pun pe cric curat pornesc o bag in viteza, si vad daca inregistreaza, de de scos pe sosea deocamdata nu o scot :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si ce sa fac eu vere??!! ... am stiut eu ca-l dai??? apropo , la cat l-ai dat??

anyway imi iau de afara pentru ca sunt afara. do you copy me??

 

stima si respect!

 

sa traiesti

 

2005 38000 km

5200 euro

spatele tot schimbat (chit lant, disc frane etc)

revizii la bavaria

nu mai conteaza

si daca esti afara e ALTCEVA

 

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine e din Bucuresti si e dragut sa ne ajute sa incercam un BMW F650 GS (setat cat mai jos cu putinta)? Suntem 3 carora ni s-a pus pata pe motorul asta si am vrea sa vedem daca ne si place pozitia etc. Eu m-am mai urcat si mi-a placut, dar ceilalti doi nu stiu cum e. Precizez ca nu plecam la plimbare cu motorul, ca stim ca nu e frumos. :blink: Astept PM. Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani !

 

Dupa o perioada de cateva saptamani de stat in frig si ceata, F650-ul meu nu mai porneste. Initial am dat la buton pana s-a dus bateria, apoi am legat-o la bateria de la masina, si am mai dat ceva la buton, si tot nimic. Pe esapament iese miros de benzina, deci injectia isi face treaba.

 

Am scos mufa din bujie si am infipt-o in alta bujie de rezerva pe care o aveam in dotare si am dat din nou la buton sa vad daca face scanteie. Faza ciudata e ca din 10 scantei, doar vreo 2, poate 3 le facea in electrozii bujiei, restul le scanteia prin pipa aia de plastic sau cauciuc care se infige in bujie.

 

Sugestii, opinii? Thanks...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Just_John clar releul

@smar2 ia vezi matale cu o bujie noua... si daca face necazuri in continuare fisatre schimbata.

 

apropo gs din 2000 daca au primele versiuni de soft pe ele fac figuri la pornirile sub 0 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Just_John clar releul

@smar2 ia vezi matale cu o bujie noua... si daca face necazuri in continuare fisatre schimbata.

 

apropo gs din 2000 daca au primele versiuni de soft pe ele fac figuri la pornirile sub 0 grade

 

Nenea Zidu

Ia fi atent ce face GS-u meu din 2000(decembrie)

 

odata porneste (greu) si apoi nu tine ralantiu,...se opreste

 

dau doua smetii peste ceafa

 

a doua oara porneste bine si tine ralantiu,,

 

cand vrea...cand nu vrea

 

Softu' ala se poate upgrada ?

S-or precepe baietii de la Bavaria ?

 

Salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea Zidu

Ia fi atent ce face GS-u meu din 2000(decembrie)

 

odata porneste (greu) si apoi nu tine ralantiu,...se opreste

 

dau doua smetii peste ceafa

 

a doua oara porneste bine si tine ralantiu,,

 

cand vrea...cand nu vrea

 

Softu' ala se poate upgrada ?

S-or precepe baietii de la Bavaria ?

 

Salut !

se poate, se pricep, dar e pe bani. nu stiu seriile sa spun daca al tau are necazuri sau nu. Cel mai bine mergi cu el sa il puna pe un tester sa vezi ce zice computerul din el . parca era in jur de 100 ron operatia.

asta presupunand ca ai eliminat tu chestii gen bujie nasoala, benzina de cacao, filtru de aer cu rame in el, jocuri la supape nereglate de muuuuulta vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si io o mica problema.

Poate ma ajuta cineva si pe mine cu un sfat.

Cum nu pot sa ma astampar cu mersul pe motor, chiar si cand ai frig, de 2 sapt merg cu el la servici. Ieri cand eram pe Vicrotia ups un nor mare de fum alb si un fasait iese de la motor. Tai repede gazul, si opresc. Cand m-a uit, iesise furtunul de la pompa de apa si s-a scurs ceva apa cu antigel pe galerie care s-a evaporat instant. Toate bune si frumoase :friends:

Pun mana pe surubelnita, strang la loc colierul si plec mai departe.

Ajung la servici, desfac carcasa si verific nivelul de apa. OK!

Gata am scapat!! :friends:

Azi cand sa ajung la garaj, ups se aprinde becul de temperatura la bord. Mai aveam putin, asa ca m-am oprit direct la garaj. Acum interbarea mea de profan este : ce trebuie sa verific acum?

De oprit l-am oprit si am verificat daca se stinge becul, :rock: dar nu !!

Deci? Duminica o sa am ceva timp de el.

Multumesc si sper ca cineva sa aiva idee despre ce am patit.

Bafta.

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si io o mica problema.

Poate ma ajuta cineva si pe mine cu un sfat.

Cum nu pot sa ma astampar cu mersul pe motor, chiar si cand ai frig, de 2 sapt merg cu el la servici. Ieri cand eram pe Vicrotia ups un nor mare de fum alb si un fasait iese de la motor. Tai repede gazul, si opresc. Cand m-a uit, iesise furtunul de la pompa de apa si s-a scurs ceva apa cu antigel pe galerie care s-a evaporat instant. Toate bune si frumoase :friends:

Pun mana pe surubelnita, strang la loc colierul si plec mai departe.

Ajung la servici, desfac carcasa si verific nivelul de apa. OK!

Gata am scapat!! :friends:

Azi cand sa ajung la garaj, ups se aprinde becul de temperatura la bord. Mai aveam putin, asa ca m-am oprit direct la garaj. Acum interbarea mea de profan este : ce trebuie sa verific acum?

De oprit l-am oprit si am verificat daca se stinge becul, :rock: dar nu !!

Deci? Duminica o sa am ceva timp de el.

Multumesc si sper ca cineva sa aiva idee despre ce am patit.

Bafta.

ai patit un lucru rau. trebuia sa completezi si sa aierisesti instalatia urgent. Fa asta imediat si roaga-te sa nu se fi belit ceva pe la garnitura de chiulasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zidule, mahria ta!

zi si mie daca gasesc prin tara piese de skimb pt dakar(aparatoare toba, aripa fata, laterale carena)

mersi!

nu cred, poate la bavaria si eu am carena stanga zgariata, greutatea de pe aripa zgariata, etc. ma apuc in curand sa le schimb si iti zic daca aflu ceva. daca afli tu toarna.

Vreau neaparat cu actipildele originale de daka, ca arata beton :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred, poate la bavaria si eu am carena stanga zgariata, greutatea de pe aripa zgariata, etc. ma apuc in curand sa le schimb si iti zic daca aflu ceva. daca afli tu toarna.

Vreau neaparat cu actipildele originale de daka, ca arata beton :friends:

 

Nene Zidu ,

piesele din catalogul de BMW original sunt fara actipildele originale de daka

Se pot comanda separat

 

iar carenele sunt pe cod culori exact ca din fabrica ,codul culorii ...stii mata...sub sa

 

 

--- Mesaj completat în 28 Jan 2008 13:32 -------------

zidule, mahria ta!

zi si mie daca gasesc prin tara piese de skimb pt dakar(aparatoare toba, aripa fata, laterale carena)

mersi!

 

La Automobile Bavaria gasesti orice piesa originala

Ca sa nu pierzi prea mult timp si sa fii sigur ce comanzi, ai nevoie de codul produsului

 

Intra pe http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp de exemplu si gasesti piesa necesara dupa modelul tau si anul de fabricatie

 

ca in foto:

 

Plata se face in avans iar pesele vin in vreo 2 saptamani.

 

Bafta !

post-27837-1201519910_thumb.jpg

post-27837-1201519924_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi!!!? zidule!!!!? ... ia baga nasul in kestia asta si zi-mi daca merita sa dau pe ea 5000 - ca nu vrea ala sa scada mai mult. mersi de ajutor. dau o bere.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

Si mie mi se pare cam scumpa,nefiind nici modelul cu aprindere dubla care se fabrica din 2004.

Mai incearca si aici:http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Home.aspx.

Bafta :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema semnalata de mine, cum ca nu mai pornea de nici un fel motorul, s-a rezolvat prin demontarea bujiei, prin uscarea la soare vreme de 20 de minute, impins motorul bagat in viteza, ca sa scoata din cilindru eventualu condens de benzina, montat totul la loc, si a luat-o din prima.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred, poate la bavaria si eu am carena stanga zgariata, greutatea de pe aripa zgariata, etc. ma apuc in curand sa le schimb si iti zic daca aflu ceva. daca afli tu toarna.

Vreau neaparat cu actipildele originale de daka, ca arata beton :D

 

 

zidule ai inebunit

vrei sa dai o GROAZA de bani pe "hactipilduri' cu BMW

 

dupa cat circuli tu prin noroaie crezi ca merita

 

 

bafta

 

tu erai la intrarea in ploiesti .... nu

insa ma tare grabeam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zidule ai inebunit

vrei sa dai o GROAZA de bani pe "hactipilduri' cu BMW

 

dupa cat circuli tu prin noroaie crezi ca merita

bafta

 

tu erai la intrarea in ploiesti .... nu

insa ma tare grabeam

eu eram. ture de acomodare cu iju, am inceput sapt trecuta pana la pustnicu, we asta am fost la ploiesti si am luat niste pantaloni beton de la paula's, we viitoar poate mai departe. Oricum de azi sunt cu mobra la munca.

Pe ktm era angi

 

O sa dau banii pe actipildurile de dakar ca imi plac :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema semnalata de mine, cum ca nu mai pornea de nici un fel motorul, s-a rezolvat prin demontarea bujiei, prin uscarea la soare vreme de 20 de minute, impins motorul bagat in viteza, ca sa scoata din cilindru eventualu condens de benzina, montat totul la loc, si a luat-o din prima.

 

:hug:

 

Data viitoare da-i si tu cu un feon ceva la bujie, nu mai sta 20 de minute dupa soare,avem iarna inca :kiss:

Interesante turele voastre, ma bag si eu data viitoare, da-mi si mie un PM la urmatoarea rogu-te!

Bafta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai patit un lucru rau. trebuia sa completezi si sa aierisesti instalatia urgent. Fa asta imediat si roaga-te sa nu se fi belit ceva pe la garnitura de chiulasa

 

am verificat totul.

din pacate este bulit termostatul.

in clipa de fata l-am scos si merg fara el.

sper sa ajung cat mai curand la Bavaria sa fac comanda de piese si sa-l montez la loc.

stie cineva daca se strica ceva daca merg mai mult faca termostat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se strica ceva daca merg mai mult faca termostat?

 

Da, se strica, mai ales acum, cand e frig. Motorul se raceste non stop = ulei rece = ulei vascos = ungere precara = uzura prematura.

Mai bine mergi maine sa-ti comanzi termostatul, si pana vine, las-o parcata.

Asta e doar parerea mea

 

bafta :what:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...