Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ia umbla tu la mobra si vezi unde are necazuri, ca altfel daca te prinde ploaie imi e mila de tine

 

 

Pe undeva ai dreptate, dar nu-mi vine sa cred c-ar intra asa o cantitate mare de apa la bord, si daca intr-adevar ,,toarna cu galeata'' vreodata, atunci ne ascundem amandoi :hug: Atunci chiar am exagerat la spalare, aveam buretele plin cu apa si am dat pe tot bordul cu el.

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 17:34 -------------</small><br/>

Cele de Dakar se potrivesc?

Mersi!!!!

 

Se potrivesc, am eu pe al meu din 2001 si nu cred ca nu s-ar potrivi si pe un 2006 :( Dar atentie, incepand din 2004 sunt prinse cu un shurub in plus, deci cauta de Dakar de la 2004 in sus!

 

 

Pentru cei care participa sambata 12.04 la miting, n-ati dori sa ne intalnim inainte sa ne cunoastem apoi sa mergem eventual intr-un grup al nostru? :burnout:

 

Bafta :cheers:

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor...

Stie careva de unde-mi pot lua un parbriz "aftermarket" pt. GS-ul meu (2006)? Evident mai inalt decat cel original....

Cele de Dakar se potrivesc?

Mersi!!!!

nu se potrivesc intre generatii - cele pana in 2003 au 3 suruburi de prindere, cele mai noi au 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor...

Stie careva de unde-mi pot lua un parbriz "aftermarket" pt. GS-ul meu (2006)? Evident mai inalt decat cel original....

Cele de Dakar se potrivesc?

Mersi!!!!

 

Ia un link:

http://cgi.ebay.de/Tourenscheibe-Puig-BMW-...1QQcmdZViewItem

 

E foarte asemanator cu cel original ,are prindere in 4 suruburi

dar e mai inalt cu +16cm

 

PUIG brand

 

Bafta

 

 

--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 08:32 -------------
Iotete ce frumos merge motoru de bembe !

 

http://www.motobins.co.uk/bike/F650%20motobins.swf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un link:

http://cgi.ebay.de/Tourenscheibe-Puig-BMW-...1QQcmdZViewItem

 

E foarte asemanator cu cel original ,are prindere in 4 suruburi

dar e mai inalt cu +16cm

 

PUIG brand

 

Bafta

<small>--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 08:32 -------------</small><br/>Iotete ce frumos merge motoru de bembe !

 

http://www.motobins.co.uk/bike/F650%20motobins.swf

il aduc cu 120 eur . 90 parbrizu, 10 transportul in germania, 10 transportul in romania, 10 comisionul meu . tre sa am avans pt astfel de articol. avans : laurentiu bucuresti 0727 87 01 18 daca il vreti in 4 sau 5 zile inca 10 euro la costul final(tre sa ma deplasez special pt asta deci benzina)

toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are sa-mi imprumute si mie o cheie carlig ca sa desfac furca fatza? Vreau sa verific rulmentii,vaselina etc ca de la un timp am senzatii tari.

Cheia arata cam asa:

/index.php?showtopic=196097

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem mai intai cati confirma ca vin la miting.

Eu unul vin

 

De venit vin și eu si multi alții -sper- dar problema este că stăm în toate colțurile orașului... Cred că mai degrabă ne vedem direct acolo și ne grupăm toți BMW-iștii direct la "locul faptei"! Asta ar fi frumos!...

 

il aduc cu 120 eur . 90 parbrizu, 10 transportul in germania, 10 transportul in romania, 10 comisionul meu . tre sa am avans pt astfel de articol. avans : laurentiu bucuresti 0727 87 01 18 daca il vreti in 4 sau 5 zile inca 10 euro la costul final(tre sa ma deplasez special pt asta deci benzina)

toate cele bune!

 

Mersi pt. ofertă! Dar parcă-mi place mai mult cel de la Wunderlich... Cred că-l voi lua pe acela...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu daca vin... ca in ultima perioada am avut niste probleme cu motorul...

 

S-au dus placutele de frana (de tot), asa ca incerc sa le schimb. Cu ocazia asta voi incerca sa schimb si lichidul de frana... Am scos instructiunile din manual si de pe faq.f650.com, si nu pare extrem de complicat... trebuie doar putina atentie...

 

Dar partea cea mai interesanta e ca daca intorc ghidonul spre stanga mi se taie tot curentul (si implicit moare motorul). Cand mi s-a intamplat prima data pe Magheru, la ora de varf, cand ma strecuram intre masinile oprite a fost de mare efect psihologic... :angryfire:. Oricum, buba e de la cablurile care ies de sub cheia de contact. Pana acum am demontat switchul de sub cheie (voi patenta procedura de scoatere, ca nu am gasit-o nicaieri, si e isteata :angryfire: ) si urmeaza sa inlocuiesc cablul (sau cablurile intrerupte). Asta dupa ce dau cu multimetrul in ele, sa identific mai exact buba. :angryfire:

 

Asa ca... weekendul asta am treaba :baldy:, plus ca nu ma pot deplasa cu motorul :angryfire:

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu daca vin... ca in ultima perioada am avut niste probleme cu motorul...

 

S-au dus placutele de frana (de tot), asa ca incerc sa le schimb. Cu ocazia asta voi incerca sa schimb si lichidul de frana... Am scos instructiunile din manual si de pe faq.f650.com, si nu pare extrem de complicat... trebuie doar putina atentie...

 

Dar partea cea mai interesanta e ca daca intorc ghidonul spre stanga mi se taie tot curentul (si implicit moare motorul). Cand mi s-a intamplat prima data pe Magheru, la ora de varf, cand ma strecuram intre masinile oprite a fost de mare efect psihologic... :angryfire:. Oricum, buba e de la cablurile care ies de sub cheia de contact. Pana acum am demontat switchul de sub cheie (voi patenta procedura de scoatere, ca nu am gasit-o nicaieri, si e isteata :angryfire: ) si urmeaza sa inlocuiesc cablul (sau cablurile intrerupte). Asta dupa ce dau cu multimetrul in ele, sa identific mai exact buba. :baldy:

 

Asa ca... weekendul asta am treaba :baldy:, plus ca nu ma pot deplasa cu motorul :angryfire:

 

/index.php?...91&st=1100#

 

problema deja clasica :angryfire:

 

esti al 3-lea de care aud: cablurile din dreapta care intra in contact (rosu si verde din manson) sunt rupte si trebuie sa le inadesti( litate si otelite, nu tocmai flexibile de la mama lor).

cel mai simplu folosesti o punte d'aia chioara care se gaseste la set de 10 bucati lipite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smar2:Eu am vazut ca undeva dedesupt la contact sunt 2 nituri care trebuiesc gaurite sa le poti scoate :angryfire: Aceeasi reparatie am facut si eu ca NaeL si daca le izolezi bine n-ai probleme.

Oricum daca te apuci sa le scoti de tot mai bine le inlocuiesti pe toate si le bagi mai lungi :angryfire:

 

In legatura cu maine cum ramane, sunteti de acord cu propunerea mea de mai sus?

 

Pe asta ati vazut-o?A fost surprinsa undeva pe Magheru:

 

post-18531-1207903761_thumb.jpg

 

Bafta :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smar2:Eu am vazut ca undeva dedesupt la contact sunt 2 nituri care trebuiesc gaurite sa le poti scoate :angryfire: Aceeasi reparatie am facut si eu ca NaeL si daca le izolezi bine n-ai probleme.

 

Pai eu am scos deja comutatorul rotativ (cel actionat de cheia de contact), si nu trebuie gaurit nimic... chiar daca asa pare din manualul de service.

 

Hai sa va expun exact ce am facut si cum l-am scos, ca poate patiti si voi, si sa stiti ce e de facut:

1. Am scos carenele laterale (desi era suficient doar cea stanga, ca e mai mult loc pe acolo).

2. Se roteste ghidonul spre stanga cat mai mult. Daca te uiti sub butuc/comutator vezi ca partea inferioara (din care ies cablurile) se scoate desuruband 2 suruburi foarte mici cu cap in cruce.

3. Se foloseste surubelnita mica din dotarea trusei de scule pentru a scoate suruburile. Suruburile sunt foarte bine stranse si ies greu de tot, asa ca daca incercati sa invartiti surubelnita cu mana, aveti sanse sa rotunjiti capul surubului. Asa ca, HINT!!!: cheia de 10 merge infipta perpendicular pe surubelnita. Iar cu cheia de 24 (capatul fara cheie) faci un fel de parghie cu care presezi in capul surubelnitei ca sa nu scape din capul surubului. In felul asta ai forta, si nici nu scapa surubelnita din capul surubului.

4. dupa scoaterea celor 2 suruburi, comutatorul rotativ iese usor, poate fi demontat, si in principiu faci ce vrei dupaia...

 

Eu voi inlocui tot setul de 4 fire, doar ca trebuie sa gasesc fir similar colorat... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca fac si eu primul post dupa un an de cand tot citesc forumul.

 

Proaspat posesor de 650 GS din 2001. O am de 3 zile dar din pacate nu suntem in legalitate pentru ca trebuie sa vina carnetul. Am mers o jumatate de ora prin parcarile din Piata Alba Iulia si sunt foarte incantat de achizitie. Cu toate ca nu a fost prima optiune (nu am abut bani destui pentru ce doream, deh, trebuie si echipament complet) cred ca e cea mai rationala. Nu mi-a placut niciodata viteza si nu m-a interesat sa iau ceva cu prea multi cai putere. Motoreta e dotata cu ABS dar sper sa nu ajung sa ma salveze din situatii periculoase si am primit si cateva optionale cum ar fi parbriz inalt, suport + topcase, husa, set de placute frana si cablu de ambreiaj. Ce am observat e ca e mai manevrabila decat motoarele pe care am facut scoala si care erau de cilindree mica - 250 si 400 cmc. Singura problema pe care trebuie sa o rezolv este sa ii iau cauciuc pe fata pentru ca am descoperit o taietura de vreo 3 cm si nu e ok sa circul asa. Intrebarea mea era ce recomandati sa pun (acum are Metzler pe ea) si de unde sa achizitionez. Am incercat sa caut pe net dar sunt cam in pom cu informatiile legate de subiectul asta. Anyway, salutari si sa ne vedem pe sosea. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Metz Tourance pana acum 2 zile... si de 2 zile incoace am un set nou tot de Tourance-uri... Cum ar veni, am fost tare multumit de ele...

 

Cu abs-ul... vrand nevrand il vei folosi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca fac si eu primul post dupa un an de cand tot citesc forumul.

 

Proaspat posesor de 650 GS din 2001. O am de 3 zile dar din pacate nu suntem in legalitate pentru ca trebuie sa vina carnetul. Am mers o jumatate de ora prin parcarile din Piata Alba Iulia si sunt foarte incantat de achizitie. Cu toate ca nu a fost prima optiune (nu am abut bani destui pentru ce doream, deh, trebuie si echipament complet) cred ca e cea mai rationala. Nu mi-a placut niciodata viteza si nu m-a interesat sa iau ceva cu prea multi cai putere. Motoreta e dotata cu ABS dar sper sa nu ajung sa ma salveze din situatii periculoase si am primit si cateva optionale cum ar fi parbriz inalt, suport + topcase, husa, set de placute frana si cablu de ambreiaj. Ce am observat e ca e mai manevrabila decat motoarele pe care am facut scoala si care erau de cilindree mica - 250 si 400 cmc. Singura problema pe care trebuie sa o rezolv este sa ii iau cauciuc pe fata pentru ca am descoperit o taietura de vreo 3 cm si nu e ok sa circul asa. Intrebarea mea era ce recomandati sa pun (acum are Metzler pe ea) si de unde sa achizitionez. Am incercat sa caut pe net dar sunt cam in pom cu informatiile legate de subiectul asta. Anyway, salutari si sa ne vedem pe sosea. :angryfire:

 

este vb de gs-ul rosu a lui dragos popescu? :angryfire:

pacat pe ala trebuia sa il iau eu :angryfire: sa ai bafta cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix ala. Foarte ok Dragos si motorul la fel. Acum sa vad cu transferul de proprietate ca eu nu am acte pe Bucuresti (de ani de zile tot imi spun sa-mi schimb buletinul dar e lenea mare) si sper sa nu imi sara mintile cu drumuri Buc - GL. Astept momentan sa imi dea hartia de la administratia financiara de la el. Legat de asta, o intrebare mai stupida: Pot sa pastrez numerele de Bucuresti si sa o inregistrez la mine la FISC in Galati sau trebuie numere noi etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Symbolic:Fii binevenit.Il inmatriculezi in orasul unde ai domiciliul trecut in buletin,sta Galati, ai numere de Galati. Sau il inmatriculezi pe numele cuiva care are domiciliul trecut in Bucuresti si iti poti pastra acel nr.

Ramai la Metzeler,Tourance sau Anakee, ultimile fiind o idee mai scumpe, o idee mai bune, si se uzeaza o idee mai repede( cca.30%).Tot pe acest forum la piese de schimb gasesti oameni care iti aduc la comanda.

 

Eu voi fi maine la ora 9:00 la locul stabilit si voi astepta pana la 9:15, apoi voi merge la ceilalti.

 

Bafta :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu voi fi maine la ora 9:00 la locul stabilit si voi astepta pana la 9:15, apoi voi merge la ceilalti.

Bafta :angryfire:

 

Ne vedem la 9.

 

 

--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 12:06 -------------
Haha, in clipul facut de realitatea ne vedem si noi, cele 4 GS-uri care ne-am grupat la plecare : eu, NaeL, Phantom si inca un baiat. http://www.realitatea.net/173951_Motocicli...n-trafic-.html#

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce ordonati stateam cu totii :angryfire: A iesit bine si ma bucur pentru organizatori.

A fost o placere sa fiu alaturi de voi Domnilor :angryfire:

 

Bafta :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai datorita faptului ca am stat asa frumos 4 in linie l-a plecare l-a facut pe cameraman sa tina camera pe noi atat de mult timp. Ne-a luat din departare si a stat pe noi pana a facut prim plan. Aratam tare bine, de efect :angryfire:

Placerea a fost si de partea noastra Domnule!

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa schimb si eu becul pentru faza scurta la un F650 din 99. Asta care il am acum e chior rau de tot.

Aveti idee ce tip de bec merge ? (sau ma las pagubas si merg cu faza lunga sa fiu sigur ca ma vad masinile seara :bigstar: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa schimb si eu becul pentru faza scurta la un F650 din 99. Asta care il am acum e chior rau de tot.

Aveti idee ce tip de bec merge ? (sau ma las pagubas si merg cu faza lunga sa fiu sigur ca ma vad masinile seara :finger: )

 

scoate-l si ia-l de exemplu. gasesti prin comert diferite marci de becuri, io mi-am luat de la augsburg, aveau destule.

daca mergi cu faza lunga, cum mai avertizezi bizonu? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate-l si ia-l de exemplu. gasesti prin comert diferite marci de becuri, io mi-am luat de la augsburg, aveau destule.

daca mergi cu faza lunga, cum mai avertizezi bizonu? :finger:

 

Sperii bizonul comutand pe faza scurta. La asta nu o sa se astepte :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...