NaeL Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 am montat parbrizul de la kappa(givi) kd234s: + aerul e aruncat cam de la nas in sus (daca las viziera crapata la prima pozitie nu se simte curent, la urmatoarea deschidere incepe sa bata vantu) si pot sa merg cu flipul deschis prin oras, doar cu ochelarii de soare - parca e mai mult zgomot -atinge putin in bratele oglinzilor cand intorc ghidonul la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Salutare, Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 (editat) Salutare, Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ? Nu s-a strambat ghidonul. Jugurile nu mai sunt aliniate perfect. Privite de sus le vezi pe amandoua, in loc sa se suprapuna perfect. Direfenta e mica. Se observa destul de greu cu ochiul liber. Varianta urgenta, de coclauri - prinzi roata intre genunchi si tragi de ghidon in sensul invers anomaliei. Varianta serioasa - indreptat ca mai sus, dupa care desfacute jugurile unul cate unul, facut pompe in furca fata, strans la loc. Editat Mai 31, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 se poate sa se fi strambat ghidonul, a patit-o un prieten de-ai mei la un f650 clasic. I l-a indreptat un tinichigiu, nu a trebuit sa-l schimbe. E putin probabil sa se fi sucit amortizoarele din jug la o cadere in lateral, asta se intampla mai degraba cand lovesti tare si frontal roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) Am si eu o intrebare legata de cauciucuri.... Momentan am Metzeler Tourance fata-spate. As vrea sa pun Heidenau K60 pe spate si sa pastrez Metzeler Tourance pe fata pana acum n-am mers decat cu gume la fel fata-spate.. Intrebarea este...merge combinatia de cramponata pe spate cu touring pe fata? Editat Iunie 1, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salut am si eu un bmw f650gs 2005. de cateva zile il am. vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva motorul a stat cam un an si jumatate nu a fost folosit. multumesc Poti sa ii pui uleiul recomandat pe care il cumperi de la AB..... Sau...te apuci si cauti uleiuri folosite de altii pe acest topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Am si eu o intrebare legata de cauciucuri.... Momentan am Metzeler Tourance fata-spate. As vrea sa pun Heidenau K60 pe spate si sa pastrez Metzeler Tourance pe fata pana acum n-am mers decat cu gume la fel fata-spate.. Intrebarea este...merge combinatia de cramponata pe spate cu touring pe fata? Eu am mers vreo 3000 km pe Freewind cu Anakee pe fatza si Enduro 3 Sahara pe spate. A fost ok, n-am simtit nimic deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Baietii mi-a venit minunatul capac ... acu am alta problema, butucul a venit chel (adica lipseste un fel de saiba) aia care agata cand e inchis. Rugamintea mea catre voi, cei care aveti topcase original BMW sa-mi zice-ti si mie niste dimensiuni la "saiba" aia... eventual o poza sa-mi fac idee de cum ar trebuii sa arate. Multumesc mult!!! Astea-s pozele butucului meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) Gata am gasit-o si am comandat-o... tre sa caut io acasa piesele si sa ma duc cu codurile la ei... ca... vad ca se pricep al dreaq la motoare astia de la AB ... Editat Iunie 1, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 se poate sa se fi strambat ghidonul, a patit-o un prieten de-ai mei la un f650 clasic. I l-a indreptat un tinichigiu, nu a trebuit sa-l schimbe. E putin probabil sa se fi sucit amortizoarele din jug la o cadere in lateral, asta se intampla mai degraba cand lovesti tare si frontal roata fata. Salutare, Da, mersi de informatie cu indreptatul. Bine ca se poate si asa. Si eu cred ca e doar ghidonul ca se vede si cu ochiul liber din fata ca pe o parte e mai scurt adica impins mai in spate... am trantit-o la 15kmh pe pamant ud fiind intrat cu niste "slick-uri" tari... si cred ca s-a proptit in pamant cand s-a oprit, si vaca fiind grea... M-am gandit ca daca as bloca bine roata fata sa imping cu piciorul inapoi de partea indoita. Se vede clar ca e doar ghidonul. O sa ma duc la un mecanic sau tinichigiu s-a trag de el. Mersi. Aaaa si inca o chestie, am mers pe ploaie sambata mai mult si numai mergea vitezometrul deloc. Acum cand s-a uscat si-a revenit. Smecher rau vitezometrul de GS vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 bre,fac Âşi io o întrebare... merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva? mulțumesc, Bogdan Merge, am schimbat si eu, si e foarte ok, nici un fel de problema la motor, injectie, admisie, etc.; mai ales ca sunet nu se compara cu toba originala, si parca trage mai bine de cand cu toba noua. In plus, e mai usoara cu vreo 4 kile decat originalul. Detalii aici: http://www.hattech.de/shop/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 cine are inaltatoare de ghidon de 3 cm montate ? vreau sa vad si eu pozitia de mers cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Merge, am schimbat si eu, si e foarte ok, nici un fel de problema la motor, injectie, admisie, etc.; mai ales ca sunet nu se compara cu toba originala, si parca trage mai bine de cand cu toba noua. In plus, e mai usoara cu vreo 4 kile decat originalul.Detalii aici: http://www.hattech.de/shop/index.html o poză pliiiiiz ai? sau un clip cu sunet... teava din interior e directa sau e cu camere si site intermediare, multumesc, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 cine are inaltatoare de ghidon de 3 cm montate ? vreau sa vad si eu pozitia de mers cu ele pai cum vrei sa vezi pozitia? in poze? eu am de la touratech (3.5 cm inaltare)si oricand ai chef poti sa treci sa vezi. pot doar sa spun ca s-a inbunatatit foate tare confortul la drum iar la forestiere e mana cereasca atunci cand mergi in picioare. forta de recul a amotizorului nu mai bate in maini. deci o investitie mica dar cu rezultate excepionale. recomand oricarui posesor de GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Bai baieti...la cat timp sau la ce numar de kilometrii se schimba bujiile la motoretele noastre? Si inca ceva, mi-am cumparat baterie Exide de aici de pe forum. A venit goala, tre sa-i pun acid. Omu' mi-a zis ca tre sa-i pun acid, sa o las vreo 30 de minute si apoi e buna de pus pe mobra. Chiar nu mai trebuie pus la redresor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Bai baieti...la cat timp sau la ce numar de kilometrii se schimba bujiile la motoretele noastre?Si inca ceva, mi-am cumparat baterie Exide de aici de pe forum. A venit goala, tre sa-i pun acid. Omu' mi-a zis ca tre sa-i pun acid, sa o las vreo 30 de minute si apoi e buna de pus pe mobra. Chiar nu mai trebuie pus la redresor? /index.php?...t&p=1775663 /index.php?...t&p=1775951 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Sunt plin de spume - nu-mi mai vine sa plec nicaieri pe motocicleta daca e ud pe jos ca distrug incaltamintea - tot jegul imi este aruncat pe incaltaminte si pe pantaloni pana la genunchi. Aripa aia de la roata din fata de la BMW am auzit ca nu face 2 bani, cica e prea scurta in partea din spate si e degeaba. Voi cum ati rezolvat problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ropagaro Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Sunt plin de spume - nu-mi mai vine sa plec nicaieri pe motocicleta daca e ud pe jos ca distrug incaltamintea - tot jegul imi este aruncat pe incaltaminte si pe pantaloni pana la genunchi. Aripa aia de la roata din fata de la BMW am auzit ca nu face 2 bani, cica e prea scurta in partea din spate si e degeaba. Voi cum ati rezolvat problema asta? exista aripioara mai lunga in partea de spate de la touratech, 78 de euro + costuri de expeditie. Destul de scumpa dar e buna. Eu tocmai m-am jucat in ploaie weekendul asta pin la mare. Ideea e ca nu o sa iti mai sara zmag de la roata...dar ce te faci cu masini si camioane, care nu aripioare... Daca te ajuta...linkul http://www.touratech.com/shops/001/product...482143b6419e2be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) Bai baieti...la cat timp sau la ce numar de kilometrii se schimba bujiile la motoretele noastre?Si inca ceva, mi-am cumparat baterie Exide de aici de pe forum. A venit goala, tre sa-i pun acid. Omu' mi-a zis ca tre sa-i pun acid, sa o las vreo 30 de minute si apoi e buna de pus pe mobra. Chiar nu mai trebuie pus la redresor? legat de bujii: 1. Varianta "am auzit" ... ca la 10 mii se schimba alea normale si alea iridium ar duce-o pe la 30 mii... 2 Varianta "realista" ... nu exista un nr de km strict care trebuie sa functioneze... cand vezi ca nu mai tine turatia constanta sau vezi ca nu iti mai merge calumea verifici bujia, daca e normala si are electrodu "ros" si/sau e afumata nu e in regula ... la iridium io o am de 10 mii de km si e un roscat deschis-caramiziu ... motoru functioneaza in parametrii...deci... n-am nici un motiv s-o schimb... desi "verificarea" bujiei a fost cu scopu de a o schimba desi motoru nu prezenta vre-un simptom de scanteie slaba... si legat de aripi... intrebare... exista ceva pt a "astupa" spatiul dintre bascula si suportul de plastic de sub sa!??! ma refer la spatiul prin care noroiu sare exact pe amortizoru central... Daca nu se gaseste asa ceva de cumparat sau e prea scump ma gandeam sa improvizez io ceva din cauciuc si prins cu vreo 2 pop-nituri sau surube... Editat Iunie 2, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 exista aripioara mai lunga in partea de spate de la touratech, 78 de euro + costuri de expeditie. Destul de scumpa dar e buna. Eu tocmai m-am jucat in ploaie weekendul asta pin la mare. Ideea e ca nu o sa iti mai sara zmag de la roata...dar ce te faci cu masini si camioane, care nu aripioare... Daca te ajuta...linkul http://www.touratech.com/shops/001/product...482143b6419e2be am eu aceasta aripa ..NU AJUTA LA NIMIC...decat noroi sa nu mai sar pe motor ca apa tot pe picior sare! drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) pfff, cred ca o sa-mi iau niste "jambiere" din astea: si o sa le tin in rucsac in caz ca am nevoie.... F enervanta chestia asta cu stropitul... m-am mai uitat pe strada si la altii dar parca nu am vazut sa stropeasca in halul asta... Editat Iunie 2, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Sunt plin de spume - nu-mi mai vine sa plec nicaieri pe motocicleta daca e ud pe jos ca distrug incaltamintea - tot jegul imi este aruncat pe incaltaminte si pe pantaloni pana la genunchi. Aripa aia de la roata din fata de la BMW am auzit ca nu face 2 bani, cica e prea scurta in partea din spate si e degeaba. Voi cum ati rezolvat problema asta? Pe acelasi topic, pagina 251 la postul 2501 ai sa vezi solutia gasita de mine. Sufeream de aceeasi problema ca si tine. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 o poză pliiiiiz ai? sau un clip cu sunet... teava din interior e directa sau e cu camere si site intermediare, multumesc, Bogdan Uite poza... Tzava e simpla, adica nu are decat un colier pe exterior, cu care o strangi de saxofon. E foarte simplu de montat, demontezi tobele originale, o pui pe asta, strangi colierul si gata. N-am clip cu sunet, dar o sa fac unul sa pun pe youtube... acum ca ai intrebat, mi-am adus aminte ca ma rugase si Hatt - producatorul - sa ii pun impresiile pe tube, ca reclama Uite in schimb unul gata pus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salut, am si eu o mica problema constatata ieri seara,,,cand am pornit am observat ca farul este cam palid,,, cred ca mai sta aprinsa doar pozitia si nu faza scurta cum trebuia ,,, intrebarea ar fi de unde pot cumpara un bec si cam pe la ce pret ,,, e dakar din 2002 mobra va salut si ce ziceti mai e asfaltul uscat zilele astea ? ... ) cu respect, Bogdan de la orice benzinarie sau magazin cu piese auto. iti trebuie un h4. costa intre 5 si 40 lei. eu luam phillips pe la 20 --dau lumina mai faina. Atentie cand le schimbi sa nu rupi ceva pe la far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Salut, Stiu ca sunt ieftine si nu prea bune dar fiind criza asta e... orice iau tot sunt mai bune fata de ce am pe ea acum... Care credeti ca sta mai bine pe asfalt ud dintre astea doua ? http://www.motorcycletyres.net.au/shop/ima...ar-large-05.jpg http://www.motorcycletyres.net.au/shop/ima...8rear-large.jpg Stiu de Heidenau da numai am chef sa dau 100 de telefoane si sa mai stau 1 sapt... sau mai e Bogdan! de pe forum parca, nu, cu preturi bune la cauciucuri da din ce am auzit are in general caucioace mai bune si mai scumpe Daca stiti o solutie mai de criza asa la preturi adica cam pe unde sunt Mitas urile astea: 2,7mil spate si 2mil fata Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.