RobbieB Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 salut cam de o luna mi am cumparat si eu un f 650 gs din 2006, 12000 km notorul are abs doar pe spate(se vede inelul si senzorul der abs) iar pe fata lipseste si inelul si senzorul de abs. intrebarea mea este daca poate sa functioneze abs ul doar pe spate daca pe fata e anulat?(la mine nu merge),si cat mar costa sa montez pe fata inelul ,senzorul si ce mai e nevoie sa mearga abs ul. astept sa ma ajutati multumesc!! Sa-l stapanesti sanatos! Asta n-am mai auzit-o... A fost accidentata in fata? Altfel nu-mi explic lipsa componentelor ABS doar pe fata... Spatele iti functioneaza? Oricum ar fi, fiind vorba de frane, sfatul meu este sa te duci intr-un service serios pentru asta, ca nu-i de joaca. Eu nu m-as apuca sa fac "inventii" pe la frane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 salut cam de o luna mi am cumparat si eu un f 650 gs din 2006, 12000 km notorul are abs doar pe spate(se vede inelul si senzorul der abs) iar pe fata lipseste si inelul si senzorul de abs. intrebarea mea este daca poate sa functioneze abs ul doar pe spate daca pe fata e anulat?(la mine nu merge),si cat mar costa sa montez pe fata inelul ,senzorul si ce mai e nevoie sa mearga abs ul. astept sa ma ajutati multumesc!! asa e si la mine...si nu am abs... acela e senzorul de kilometraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Care este senzorul de kilometraj? La mine mai nou, cand incepe sa ploua tare nu-mi mai merge vitezometrul si kilometrajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Pe butucul spate, pe partea cu discul de frina. Spala-l cu jet de apa si vezi dupa aceea cum merge. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Care este senzorul de kilometraj?La mine mai nou, cand incepe sa ploua tare nu-mi mai merge vitezometrul si kilometrajul.... urmareste firul marcat cu sagetile rosii...duce la un senzor... acela cred ca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Schimbarea semeringurilor de furca si al uleiului 1 - Ridici mobra pe cricul central ca sa scoti roata fata (nu uita sa pui un ghiozdan ceva in spate ca sa se ridice fata suficient 2 - scoti roata fata (2 suruburi - surubul de strangere si surubul de la ax) 3 - dai jos etrierul desfacand suruburile marcate cu 4 in poza 4 - desfaci suruburile superioare de prindere al furcii (marcat cu 1 in poza) 5 - desfaci capacele jambelor - pentru varianta Dakar : (marcat cu 2 in poza) pentru ; atentie! sub aceste capace se afla arcuri; trebuie desfacute cu atentie ca sa nu iti sara cand se desfac; deasemenea trebuie desfacute cu atentie deoarece filetul este foarte fin si se poate strica! - pentru GS simplu: a) se scot capacelele negre de la capatul jambelor; sub ele se afla un capac din aluminiu cu un Oring care este tinut la locul lui de un inel intrerupt (circlip in engleza, in romana imi scapa). Se apasa cu capatul de plastic al unei surubelnite pe capacul din aluminiu si se scoate "circlip-ul" cu o surubelnita micuta c) Se ridica incet capacul de aluminiu Atentie! sub capacul de aluminiu se afla un arc, ridicati-l incet 5 - se desfac suruburile de scurgere ale jambelor (nr 3 in poza) 6 - astepti sa se scurga bine tot uleiul dupa care dai jos furca prin desfacerea celor 2 suruburi pe fiecare jamba (marcate cu 5 in poza) 7 - cu furca data jos, scoti protectiile de praf si "circlip-urile" de dedesubt (care tin semeringul de furca) 8 - desfaci suruburile din capatul de jos al jambelor (marcat cu 6 in poza) 9 - tinand intr-o mana slider-ul (partea lucioasa a jambei) si in cealalalta mana partea de jos (cea mata) a jambei tragi cu putere in exterior (vezi poza); repeti aceasta operatiune pana slider-ul iese din jamba cu tot cu semering. 10 - avand in acest moment desfacuta jamba, cureti toate componentele cu spray de curatat lantul (eu asta am folosit) 11 - montezi la loc jambele punand semeringul cel nou cu scrisul in sus. vezi in poza ordinea pieselor in jamba 12 - bati semeringul cu o scula speciala sau cu ciocan&surubelnita boanta (vezi poza mai jos) 13 - dupa ce bati semeringurile, pui la loc "circlip-ul" peste semering si deasupra protectiile de praf 14 - montezi la loc furca pe mobra fara sa strangi suruburile marcate cu 1 mai sus 15 - torni uleiul in fiecare jamba a furcii (vezi tabelul de mai jos pentru detalii) 16 - Pui dopurile la jambe, strangi toate suruburile la cote, montezi roata si etrierul. cam atat Daca am uitat ceva rog sa ma corectati @66c-bmw De obicei se schimba impreuna semeringurile de ulei cu protectiile de praf insa nu e obligatoriu; oricum nu vin la set, se comanda separat. Uleiul din cate am citit si eu e de preferat sa se schimbe anual, nu pot sa iti spun de ce insa o data pe an mi se pare decent. Editat Iunie 30, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 sursele de inspiratie pentru tutorial, surse din care m-am inspirat si cand ma documentam sa fac eu operatiunea: Link1 link2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Vand arcuri progresive Wirth pentru furca BMW F 650 GS Dakar - 80 euro - info Touratech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 sursele de inspiratie pentru tutorial, surse din care m-am inspirat si cand ma documentam sa fac eu operatiunea:Link1 link2 Foarte multumesc,am fost chiar ieri la Bavaria Cluj sa comand semeringurile si surpriza, cel de la moto imi spune ca setul se vinde complet cu jamba cu tot nu separat,ca sa vezi ce paraleli sunt astia fata de motoare,la protestul meu a zis ca se mai intereseaza sa revin,prima data a vrut sa-mi comande inelul ala de cupru numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 La Bavaria cica nu se mai vinde doar maneta de ambreiaj - cod 32727650994 - ci acum vine doar cu tot cu sistem de prindere - cod 32727650993. Diferenta? Pai inainte costa 130 maneta simpla, acum dai 250 pe maneta plus cateva suruburi. Am aflat si eu dupa 3 sapt de cand am comandat codul vechi si acum tre' sa fac cerere sa-mi iau banii inapoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicksteel2006 Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Salutare tuturor. De putina vreme am trecut de la Yamaha Thundercat la BMW F 650 gs Dakar din 2005. Spunea cineva ca e un motor care parca atunci cand a fost proiectat a fost gandit pentru Romania, cu drumuri rurale sau urbane, asfalt sau noroi, gropi, dealuri, iarba sau pur si simplu pe aratura. Sunt foarte incantat de ce poate face, atat cat am reusit sa descopar in cateva sute de km facuti in cateva zile. Pe asfalt are un comportament decent dar indata ce iesi de pe asfalt incepe sa isi arate adevarata natura si iti doresti sa il tii cat mai departe de zona urbana, care oricum numai drumuri in regula nu are. E un compromis impresionant daca ar fi sa-l caracterizez dupa primele impresii dar din pacate nu il pot calari in voie, nefiind in tara cea mai mare parte din timp. Respect si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Bravo, bine ai venit si sa te tina sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 A cazut vreun bembeu de-al nostru azi dupa ora 17 in apropiere de Bikers Otopeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) Ori nu stiu eu matematica ori mobra mea consuma extrem de putin - am mers numai in oras 254 km cu 12.12 litri -> 4.77 %. Stiam ca ia in jur de 5 dar acum am urmarit mai strict. Nu merg in trafic f aglomerat (ore de varf) si nici nu ii dau peste 4000 ture decat f rar dar totusi.... Nu poate deca sa ma bucure dar parca e cam dubios. Mereu fac plinul pe cricul lateral si bag pana la prima oprire automata a pompei. Gresesc undeva?? Editat Iulie 6, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Ori nu stiu eu matematica ori mobra mea consuma extrem de putin - am mers numai in oras 254 km cu 12.12 litri -> 4.77 %. Stiam ca ia in jur de 5 dar acum am urmarit mai strict.Nu merg in trafic f aglomerat (ore de varf) si nici nu ii dau peste 4000 ture decat f rar dar totusi.... Nu poate deca sa ma bucure dar parca e cam dubios. Mereu fac plinul pe cricul lateral si bag pana la prima oprire automata a pompei. Gresesc undeva?? Pai e consum normal... prin oras ... io i-am calculat cam la 4,5% pt ca n-am facut nici un plin in plin la mers numai prin oras...dar in afara... cand am fost la Rosia Montana i-am scos consum de 3,2% in regim de mers 80-90 km/h... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Ham doua intrebari: 1. Plinu se face pe cricu lateral ??? parca asa citisem si eu undeva, intra mai multa benzina asa sau care e faza ? Eu bag benzina cu motoru pe cricu central .. 2. Am facut o proba si am dat jos parbrizu de Dakar si guess what ? S-a facut LINISTE !! Se pare ca-mi arunca tot aerul direct in casca, era oribil ... acum, intrebarea este cine are un parbriz de test (as vrea sa-l schimb dar vreau inainte sa vad cum e) pentru model 2001 ? Orice alt model decat parbrizul de Dakar. Cred ca nu e buna combinatia inaltime parbriz - inaltimea mea ... Dau o bere, evident ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Ham doua intrebari: 1. Plinu se face pe cricu lateral ??? parca asa citisem si eu undeva, intra mai multa benzina asa sau care e faza ? Eu bag benzina cu motoru pe cricu central .. 2. Am facut o proba si am dat jos parbrizu de Dakar si guess what ? S-a facut LINISTE !! Se pare ca-mi arunca tot aerul direct in casca, era oribil ... acum, intrebarea este cine are un parbriz de test (as vrea sa-l schimb dar vreau inainte sa vad cum e) pentru model 2001 ? Orice alt model decat parbrizul de Dakar. Cred ca nu e buna combinatia inaltime parbriz - inaltimea mea ... Dau o bere, evident ! daca vrei, iti pot imprumuta parbrizul meu kappa/givi cu care am avut fix aceeasi senzatie: arunca aerul in ochi - zgomot la casca dar comfort la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 1. Plinu se face pe cricu lateral ??? parca asa citisem si eu undeva, intra mai multa benzina asa sau care e faza ? Eu bag benzina cu motoru pe cricu central .. Plinul din cate stiu eu se poate face ori pe central ori pe lateral, nu conteaza. Ce conteaza e sa te opresti cand a sarit siguranta la pompa, asta stiu ca scria in manualul de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Plinul din cate stiu eu se poate face ori pe central ori pe lateral, nu conteaza. Ce conteaza e sa te opresti cand a sarit siguranta la pompa, asta stiu ca scria in manualul de utilizare. ete na eu bag in el pana nu mai intra deloc. trebuie sa pleci repede la drum daca il umpli ochi, daca il lasi pe cricul central nu e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) Ham doua intrebari: 1. Plinu se face pe cricu lateral ??? parca asa citisem si eu undeva, intra mai multa benzina asa sau care e faza ? Eu bag benzina cu motoru pe cricu central .. 2. Am facut o proba si am dat jos parbrizu de Dakar si guess what ? S-a facut LINISTE !! Se pare ca-mi arunca tot aerul direct in casca, era oribil ... acum, intrebarea este cine are un parbriz de test (as vrea sa-l schimb dar vreau inainte sa vad cum e) pentru model 2001 ? Orice alt model decat parbrizul de Dakar. Cred ca nu e buna combinatia inaltime parbriz - inaltimea mea ... Dau o bere, evident ! 1. fac plinul pe cricul lateral, pun benzina pana o vad aproape de gura (cam 0.8l -1l peste oprirea automata a pompei) Teoretic intra mai multa benzina daca il pui pe cricul lateral datorita orientarii gurii de umplere a rezervorului. 2. am parbrizul de mai jos, daca ti se pare ca ar face treaba mai buna decat ala de Dakar, vedem cum facem sa il probezi Salut baieti, Am si eu o rugaminte... imi spuneti va rog de unde as putea lua niste cauciucuri noi pt dakar ? ... la un pret cat mai mic. Ma intereseaza si fata si spatele. Sigur se gaseste ceva informatie pe forum dar nu o gasesc acum. Multumesc, Bogdan www.heidenau.ro ; recomand profilul K60, e bun atat pe asfalt cat si pe off; in plus e foarte ieftin. Editat Iulie 8, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Vezi ca M+S sunt parca pentru iarna, zidu stie mai bine ca el isi pusese din astea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Acum 2 saptamani am constat ca s-a desumflat roata spate. Dupa ce am schimbat camera, acum e desumflata din nou. De unde pot sa cumpar o camera si sa imi verifice cineva calumea cauciucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 gata am rezolvat. am facut comanda de Heidenau K60. 130/80-17 spate 240 ron 90/90-21 fata 150 ron Multumesc de ajutor baieti. Acum sa vad unde le montez. Mai am de luat un kit de lant. Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) La nici trei luni de cand am schimbat rulmenti de la jug la AB azi am observat ca la rotirea ghidonului se aude un scartait. Pe langa asta la o franare la viteza f mica am avut supriza sa imi intre in voblaj usor. Am luat mana de pe frana si motorul tragea stanga de nebun, se simtea efectiv in ghidon o forta. Cred ca mesterii de la AB mi-au pus rulmentii asa cum erau, fara pic de vaselina si probabil ca nici reglajul nu a fost facut corect. Roata este centrata si echilibrata de curand, presiunea in roti este ok si cauciucul nu este uzat. In afara de rulmentii aia care scatie (90 roni bucata) nu vad ce altceva ar putea fi. O sa ma prezint la ei ca am inteles ca manopera are garantie 3 luni si sper sa rezolvam civilizat. Editat Iulie 8, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 1. fac plinul pe cricul lateral, pun benzina pana o vad aproape de gura (cam 0.8l -1l peste oprirea automata a pompei)Teoretic intra mai multa benzina daca il pui pe cricul lateral datorita orientarii gurii de umplere a rezervorului. 2. am parbrizul de mai jos, daca ti se pare ca ar face treaba mai buna decat ala de Dakar, vedem cum facem sa il probezi www.heidenau.ro ; recomand profilul K60, e bun atat pe asfalt cat si pe off; in plus e foarte ieftin. ..nu mai este FOARTE IEFTIN....DIN PACATE...anul trecut l-am luat cu 1.6 acum e 2.8(mil)cete de 140.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.