alexxx Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Eu am ales sa imi puna un material mai flexibil in zona pilotului, tocmai pentru confortul sporit Dar sa nu dam nume ... nush, a mea e tare frate ... dupa 200 km incep sa ma misc pe ea, nu-mi mai gasesc pozitia .. e aiurea.. si vroiam si sa plec la Timisoara dar cand ma gandesc la un drum de 600 km .. hai, care vrei sa facem un schimb pentru o sapt ? poate sunt eu nebun doar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 dakar are o diferenta minora la cadru, pentru a pastra ciclistica in firea ei. 1 mm pe la juguri pe acolo.Amortizorul spate pe dakar este ohlins, pe gs simplu showa furca rata pe dakar este mai lunga. diferenta de inaltime intre modele este de aprox 10 cm - curza la suspensie mai mare roata 21 pe dakar, 19 pe gs. roata de 21 isi spune cuvantul in teren, e mult mai fain. pe de alta parte cu gs simplu polizezi scaritele prin toate curbele, daca stii sa mergi faci misto de vitezane pe cheia - ajuta roata mai lata nitel dakar are parbriz din fabrica, la gs este doar aftermarket ambele pot fi cu sau fara ABS ei... e cam foarte relativa treaba cu facutul misto de vitezane pe curbe... dar oricum nu pentru asa ceva i-mi trebe. i-mi trebe pt touring pe drum rau sau f rau (drumuri judetene, forestiere, drumuri de tara) iar dealungul drumului daca mai vad un deal frumos sa pot urca in varful ei, fara mari probleme... iar daca trebe sa trec un parau sa nu se inece sau daca vreau sa ma duc dealungul paraului sa vad de unde izvoreste, sa ma pot descurca cu ea. in general pt ture gen adventure - discovery vreau astfel de moto stiu ca e cam mult pt un motor hard enduro nu-mi trebe (de obicei ma duc cu pasagera si bagaje), enduro touring mare (gen vstorm1000, africatwin, etc...) nu-mi trebe pt ca mi se par prea grele, f800gs nu-mi trebe ca nu am bani de asa ceva, asa ca ramane f650gs sau lc4 adv asa ca daca stiti vreun posesor care vrea sa treaca pe motor de strada... Mesaj completat PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore? personal nu simt nevoia sa ma dau joss intre 2 plinuri, indiferent daca pe strada sau offroad. asta inseamna cam 300 km +/- in functie de regimul de viteza. am facut destule drumuri de 600 - 800 km / zi, pur strada sau combinat 60 /40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 PS: cat de confortabil un f650gs dakar sau normal, la mers prin gropi timp de cateva ore? depinde si de inaltime... eu la 1.96 simt nevoia sa imi mai intind picioarele la fiecare 150-200km Oricum este foarte comoda in rest.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) Eu de cand am dat jos 30Kg a inceput sa ma doara fundu dupa 150-200Km. Cand eram mai rotunjor nu simteam nimic Editat Iulie 21, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Salut... ieri am avut parte de o tura la prima vedere... si tot ieri m-am lamurit cu mitul ca " F650 GS nu are ce cauta pe hard-enduro ..." pot spune ca ... myth BUSTED!!! E mult mai potenta decat mi-am putut imagina trotineta asta... O sa revin cu poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Eu de cand am dat jos 30Kg a inceput sa ma doara fundu dupa 150-200Km. Cand eram mai rotunjor nu simteam nimic asta mi s-a spus si mie, cica sa pun niste kg pe mine ca daca stau pe oase .. Mesaj completat Salut... ieri am avut parte de o tura la prima vedere... si tot ieri m-am lamurit cu mitul ca " F650 GS nu are ce cauta pe hard-enduro ..." pot spune ca ... myth BUSTED!!! E mult mai potenta decat mi-am putut imagina trotineta asta... O sa revin cu poze... F650 GS sau F650 GS DAKAR ? nu de alta dar e o mica MARE diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 salutari la toata lumea, ca n-am mai dat de ceva vreme p-aci din diverse motive. Intre timp m-am hotarat sa-mi vand bmw-ul in speranta ca o sa imi iau ceva frumos (xchallenge ), daca o sa am cu ce. Daca intereseaza pe cineva link-ul e la semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) F650 GS sau F650 GS DAKAR ? nu de alta dar e o mica MARE diferenta Intelegi tu din poze... Aprox 100km de offroad... tura frumoasa dar, foarte solicitanta. Apropo pt toti care vor, la Tabla Butii (prima trecatoare intre tara romaneasca si transilvania) pe 6 august vor avea loc mai multe evenimente in memoria soldatiilor ingropati acolo (un cimitir in care au fost ingropati la un loc eroi al razboilui, indiferent de nationalitatea lor)... e in culmea muntiilor, drumul e forestier... cazare doar la cort... sau sub cerul liber... pt amatorii de aventura... e perfect! Un loc plin de istorie TABLA BUTII Editat Iulie 22, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) nici gs-ul nici dakarul nu sunt facute pentru trasee de genul asta. Pur si simplu sunt prea grele. Ceea ce e floare la ureche pentru un EXC, DRZ, RMZ, YZF e un chin pentru un gs, fie el chiar dakar. Editat Iulie 22, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) nici gs-ul nici dakarul nu sunt facute pentru trasee de genul asta. Pur si simplu sunt prea grele. Ceea ce e floare la ureche pentru un EXC, DRZ, RMZ, YZF e un chin pentru un gs, fie el chiar dakar. de acord cu tine... nu e facut pt asa ceva... DAR, eu vroiam doar sa subliniez ca se poate... trebe doar vointa si crede-ma traseul ala prin albia de rau(mai degraba viitura)... n-a fost floare la ureche nici pt cei 3 posesori de drz cu care am fost... plus ca asta fata de alea enumerate de tine e super ok si la drum lung Editat Iulie 22, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 (editat) de acord cu tine... nu e facut pt asa ceva... DAR, eu vroiam doar sa subliniez ca se poate... trebe doar vointa Si un sac de bani. Daca vrei, poti cu orice. Insa plasticele de F650, semnalizarile, oglinzile, rezervorul nu o sa aiba niciodata rezistenta si pretul unora apartinand unor motociclete dual-sport/enduro dedicate. Enduro-toringul, spre disperarea noastra, ramane tipul de motociclism ce nu e nici in caruta nici in teleguta . si crede-ma traseul ala prin albia de rau(mai degraba viitura)... n-a fost floare la ureche nici pt cei 3 posesori de drz cu care am fost... Gumele tale agata f. greu si pe sleauri uscate. E nasol la ele faptul ca pierzi fata si risti sa te duci in cap. Am avut Michelin Sirac 4-5000 de km si mi-am luat niste trante f. stranii cu ele. Daca o sa pui Continental TKC 80, Mitas E09, Dunlop D606 sau D908, etc, o sa vezi diferenta. Daca o sa pui Michelin S12 (macar asa de fun, osor uzate, de la un prieten sau chiar si noi fiindca nu sunt o avere - 110 Euro perechea), deja nu o sa crezi ce poate face BMW-ul sau o sa innebunesti de placere si o sa vrei un motor de maxim 135 de kg cu plinurile facute. plus ca asta fata de alea enumerate de tine e super ok si la drum lung Corect. Un motor foarte bun pentru touring - soft enduro (minim 75 % pe strazi) prin tari dezvoltate. Felicitari pentru tura si pentru faptul ca te-ai tinut dupa niste motociclete mult mai usoare si mai cramponate decat a ta! Editat Iulie 22, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 HELP!!! Are cineva vreo spita pentru roata fata in plus? Cu imprumut pana-mi vine cea comandata de la AB!!! Imi trebuie spita mai scurta, ce se prinde pe butucul de langa discul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 HELP!!!Are cineva vreo spita pentru roata fata in plus? Cu imprumut pana-mi vine cea comandata de la AB!!! Imi trebuie spita mai scurta, ce se prinde pe butucul de langa discul de frana. Cred ca poti merge linistit fara o spita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Cred ca poti merge linistit fara o spita. Da, stiu ca este relativ ok si fara o spita....doar ca pana la urma tot tre sa o pun, si parca nu-mi vine sa dau iau roata jos, sa dau iar cauciucul jos...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) Daca se merge hard enduro cred ca e problema sa mergi fara spita,pt. ca acolo apar forte mari si-ti poti stramba geanta, pe care o repari f greu.Apropos,care v-ati reglat tensiunea spitelor(care nu canta la fel la atingerea cu ceva metalic),in cartea service scrie ca trebuie reglate din cand in cand ca sa nu faci opturi la roti,pe care le simti mai acut la viraje si la viteze mai mari,de unde se poate procura o cheie dinamometrica pt spite,in cluj n-am gasit nici un atelier moto care sa faca asa ceva cu dinamometrica. numa'bine. Editat Iulie 24, 2009 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Salutare, Am un f 650 gs din 2003 si imi face o chestie ciudata. Pornesc motorul se stinge becul la ulei merg cam 2-3 km dupa care se aprinde becul din nou dar nu la intensitate maxima dupa inca cativa km se stinge definitiv. Mi-a facut chestia asta doua zile la rand si ieri si azi. Nu se simte nici o schimbare in mersul motorului, nici in turatie nici la relanti. Stiu ca poate sa faca asa in cazul in care a intrat apa la sonda de la spalat sau de la ploaie, dar acum nu e cazul. Sa-i schimb uleiul si filtrul ( cu toate ca mai am de facut cu el vreo 5 mii km )? Sa fie cumva sonda de vina ? A mai intalnit cineva problema asta ? Noroc si astept sfaturi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Salutare,Am un f 650 gs din 2003 si imi face o chestie ciudata. Pornesc motorul se stinge becul la ulei merg cam 2-3 km dupa care se aprinde becul din nou dar nu la intensitate maxima dupa inca cativa km se stinge definitiv. Mi-a facut chestia asta doua zile la rand si ieri si azi. Nu se simte nici o schimbare in mersul motorului, nici in turatie nici la relanti. Stiu ca poate sa faca asa in cazul in care a intrat apa la sonda de la spalat sau de la ploaie, dar acum nu e cazul. Sa-i schimb uleiul si filtrul ( cu toate ca mai am de facut cu el vreo 5 mii km )? Sa fie cumva sonda de vina ? A mai intalnit cineva problema asta ? Noroc si astept sfaturi !!! ..senzor presiune ulei..aprox 60lei... http://faq.f650.com/FAQs/Photos/HGasketVal...os/OilPress.jpg Mesaj completat ..senzor presiune ulei..aprox 60lei...http://faq.f650.com/FAQs/Photos/HGasketVal...os/OilPress.jpg aaa.si mai repetati-mi si mie o data,please cum se ia nivelul si cum,corect ptr ulei?si cat se baga cu si fara filtru? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 aaa.si mai repetati-mi si mie o data,please cum se ia nivelul si cum,corect ptr ulei?si cat se baga cu si fara filtru?multam Odata cu uleiul se schimba si filtrul. Torni 2litri in rezervorul de ulei, pui capacul, pornesti motorul pentru 30 de secunde, opresti si mai adaugi 300ml. Nivelul se masoara la temperatura de functionare. Motocicleta pe cricul central (daca are), motorul pornit pana se declanseaza ventilatorul, oprit, astepti un minut sa se aseze uleiul si masori cu joja, trebuie sa fie intre min si max. Daca n-ai joja te uiti pe vizorul din sticla, nivelul nu trebuie sa treaca de jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Odata cu uleiul se schimba si filtrul. Torni 2litri in rezervorul de ulei, pui capacul, pornesti motorul pentru 30 de secunde, opresti si mai adaugi 300ml. Nivelul se masoara la temperatura de functionare. Motocicleta pe cricul central (daca are), motorul pornit pana se declanseaza ventilatorul, oprit, astepti un minut sa se aseze uleiul si masori cu joja, trebuie sa fie intre min si max. Daca n-ai joja te uiti pe vizorul din sticla, nivelul nu trebuie sa treaca de jumatate. stiam eu de ceva complicaciuni,dar nu-mi ieseau toti pasii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) Caut si eu sa imi iau un Kit de lant... Fiind prima oara cand schimb lantul habar n-am de care s aimi iau...si mai ales de unde... ceva detalii pls PS: nu ma puneti sa caut in posturile anterioare ca n-am rabdare sa iau pagina cu pagina tot topicul si search-ul ma trimite la balarii.... merci Editat Iulie 27, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salut Am nevoie urgenta de urmatorul cod: 11512343451, e vorba de kit de reparatie pompa apa pentru Dakar din 2001. Am stat degeaba dupa o firma importatoare neserioasa. Am nevoie de el cat mai urgent. Daca este undeva pe stoc un P.M. va rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 SalutAm nevoie urgenta de urmatorul cod: 11512343451, e vorba de kit de reparatie pompa apa pentru Dakar din 2001. Am stat degeaba dupa o firma importatoare neserioasa. Am nevoie de el cat mai urgent. Daca este undeva pe stoc un P.M. va rog. Multumesc De la AB il ai intr-o saptamana. Pe mine m-a costat in 2007 150Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Salut, Uite eu tocmai am cumparat un kit de lant (pinion mic + pinion mare + lant) DID, X-ring de la Crazy Motors din Miercurea Ciuc. Foarte prompti, pret cinstit. Intra pe www.crazymotors.ro Numai bine, Bogdant Caut si eu sa imi iau un Kit de lant...Fiind prima oara cand schimb lantul habar n-am de care s aimi iau...si mai ales de unde... ceva detalii pls PS: nu ma puneti sa caut in posturile anterioare ca n-am rabdare sa iau pagina cu pagina tot topicul si search-ul ma trimite la balarii.... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 @ thc eu mi-am luat acum 2 saptamani de la Kawa Motors de la razoare, 5.6 milioane, DID. Ei la randul lor au luat de la cotroceni, fostul MotoAdventure cred ca e acolo. Deci, treci mai intai pe acolo, aveau pe stoc. La kawa a ajuns in o ora dupa comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.