THC Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 "surging si stalling" stallingu e usor de identificat corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 @ SpliffCat consuma? - a mea de exemplu consuma in jur de 6-6.5 in oras forjata destul de mult, la drum lung nu sare de 4.5 - un mixt pe la 5 si un pic Aici cu consumul, cel mai mult depinde versiunea de soft pe care o ai. Inainte de "remapare" cu versiunea economica, aveam un consum cu aproape 1l in plus la suta de km. Dupa ce am copiat softul de pe alt bmsc acum am consumuri la care inainte nici nu puteam visa. Btw, performantele sunt indentice Vezi semnatura pentru mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Asta e motoreta cu pricina http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...001-308617.html Este GS simplu sau Dakar? Intreb pentru ca am vazut ca nu are aripa fata (cea de deasupra rotii) si nu-mi dau seama din poza daca roata e 19" sau 21" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) Este GS simplu sau Dakar? Si tu te pricepi? Editat August 26, 2010 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Cumpar aripa fata(cea de deasupra rotii) de la touratech sau ceva de genul(sa fie mai mare , nu asa anemica ca si cea originala BMW). Daca are cineva...let me know! Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spliff Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Este GS simplu sau Dakar? Intreb pentru ca am vazut ca nu are aripa fata (cea de deasupra rotii) si nu-mi dau seama din poza daca roata e 19" sau 21" ... Eu unu' nu stiu ce model e exact! Cei de aici care au sau care se pricep mai bine pot spune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Eu cred ca e gs simplu ca e cam lasata in spate plus ca eu personal nu prea am vazut dakar cu abs ... (nu ca nu ar exista) vezi ca mai sunt 3 poze aici intr-un anunt mai vechi din mai cand era cu 700 eu mai scumpa http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Daca ai si ganduri de offroad o sa te cam enerveze inaltimea motocicletei caci intre 2000 si 2004 le faceau ori joase ori Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Eu cred ca e gs simplu ca e cam lasata in spate plus ca eu personal nu prea am vazut dakar cu abs ... (nu ca nu ar exista) vezi ca mai sunt 3 poze aici intr-un anunt mai vechi din mai cand era cu 700 eu mai scumpa http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Daca ai si ganduri de offroad o sa te cam enerveze inaltimea motocicletei caci intre 2000 si 2004 le faceau ori joase ori Dakar E GS simplu, fara indoiala. La enduro facut cum trebuie, inaltimea mare a seii nu deranjeaza. Doar incepatorii lipaie cu picioarele pe langa motoreta. Corect se merge cu picioarele in scarite si ridicat din sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 eu ma refeream la garda la sol care e prea joasa la gs-ul simplu pana in 2004. Inaltimea seii este optionala si tine de confortul fiecaruia. Am un prieten care are gs din 2001 si a cautat o groaza de variante sa-si inalte mobra fara sa schimbe ciclistica si a ajuns la concluzia ca e buna de touring cu consum scazut iar pentru offroad cand o avea bani ...cross eu personal sunt multumit de inaltimea gsului meu care este intre dakar si gs simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) E GS simplu, fara indoiala. La enduro facut cum trebuie, inaltimea mare a seii nu deranjeaza. Doar incepatorii lipaie cu picioarele pe langa motoreta. Corect se merge cu picioarele in scarite si ridicat din sa. La GS, simplu sau nu, conteaza inaltimea seii. Tine cont de faptul ca enduristii adevarati nu pleaca off road cu GS Editat August 26, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 ... La enduro facut cum trebuie, inaltimea mare a seii nu deranjeaza. Doar incepatorii lipaie cu picioarele pe langa motoreta. Corect se merge cu picioarele in scarite si ridicat din sa. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 La GS, simplu sau nu, conteaza inaltimea seii. Tine cont de faptul ca enduristii adevarati nu pleaca off road cu GS Andrei, ca sa nu ma intelegi gresit, e mai mult decat corect ce spui tu cu mersul in picioare si inaltimea seii. Problema este ca marea majoritate din cei care ies cu GS la coclau sunt, in domeniul enduro, incepatori sau putin peste. La categoria asta conteaza sa poti pune picioarele jos. Deci conteaza inaltimea seii. Cei care au trecut de un anumit nivel, in general, nu mai ies cu GS-ul la coclau. Astia cam trec la enduroaice adevarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Andrei, ca sa nu ma intelegi gresit, e mai mult decat corect ce spui tu cu mersul in picioare si inaltimea seii. Problema este ca marea majoritate din cei care ies cu GS la coclau sunt, in domeniul enduro, incepatori sau putin peste. La categoria asta conteaza sa poti pune picioarele jos. Deci conteaza inaltimea seii.Cei care au trecut de un anumit nivel, in general, nu mai ies cu GS-ul la coclau. Astia cam trec la enduroaice adevarate. Mda. Nu m-am gandit din punctul asta de vedere. Si ai perfecta dreptate. Eu insumi ma consider putin peste incepator in domeniul offroad cu vaca. Cum am mai spus, capra din dotare m-a facut sa avansez in dibacie offroad cu vaca. Inainte mergeam si eu cu picioarele pe jos. Inaltimea seii nu ma deranja pt ca sunt lung in craci dar ma deranja inaltimea generala a vacii (centrul de greutate sus). Pt stilul asta sunt avantajate motoretele joase gen cea a baiatului cu SV-ul. svgobi, parca. In alta ordine de idei, eu nu cunosc istoria F650-ului dar mie mi se pare ca toate au inaltimea seii mica in comparatie cu alte vaci: AT, ST, TA, Tenere, XR, XT, DR, Domi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Prin anii '80 oamenii astia castigau Dakarul... Gaston Rahier (ghiciti voi care din ei este ) se urca pe mobra... din mers! Sigur ca stiau cu fieru' mai mult decat noi toti la un loc, dar totusi... RESPECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Si eu sunt interesat de un mecanic cu tarife rezon care sa se bage prin cutie deci? Sa inteleg ca numai AB exista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 deci?Sa inteleg ca numai AB exista? Ai avea curaj in alta parte, mai ales pentru probleme la injectie, electronica si altele asemenea? Eu nu. Hai sa zici ca la chestii gen schimb de bucsi, simeringuri, amortizoare si altele, da. Chiar si anumite treburi la motor. Dar pentru cele enumerate mai sus eu n-as lasa motorul pe mana unuia care nu prea are de a face. Daca nici Tibi nu se pricepe care face bmw-uri zi de zi, atunci ce pretentii ai de la unu' care mai pune si el mana pe cate un bmw din cand in cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Ai avea curaj in alta parte, mai ales pentru probleme la injectie, electronica si altele asemenea? Eu nu.Hai sa zici ca la chestii gen schimb de bucsi, simeringuri, amortizoare si altele, da. Chiar si anumite treburi la motor. Dar pentru cele enumerate mai sus eu n-as lasa motorul pe mana unuia care nu prea are de a face. Daca nici Tibi nu se pricepe care face bmw-uri zi de zi, atunci ce pretentii ai de la unu' care mai pune si el mana pe cate un bmw din cand in cand? de acord cu tine, m-as duce cu cea mai mare placere la AB daca nu ar trebui sa dau 1/5 din valoarea mobrei pe manopera de schimbat o furca si 2 pinioane in cutie ca idee, proforma de la ei pentru manopera si piese pt aceasta operatiune este 3689lei din care 2165lei manopera.... la banii astia imi cumpar motor cu totul si cu transport de la motorworks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) de acord cu tine, m-as duce cu cea mai mare placere la AB daca nu ar trebui sa dau 1/5 din valoarea mobrei pe manopera de schimbat o furca si 2 pinioane in cutieca idee, proforma de la ei pentru manopera si piese pt aceasta operatiune este 3689lei din care 2165lei manopera.... la banii astia imi cumpar motor cu totul si cu transport de la motorworks... Astia de la AB trebuie incadrati la capitolul "ASA NU"! Initial am crezut ca-s rupti de realitate de cer asa sume mari .....insa rupti de realitate suntem noi...cei care platim asa mult! Cei care au ceva de reparat la mobra(nu de inlocuit cu piese noi) si nu muncesc in viata asta ptr smenarii de la AB...sunt invitati sa caute si in alta parte! Asa cum am gasit eu oameni priceputi la mobre...asa pot gasi si ei(macar ma intrebati pe mine)! Editat August 30, 2010 de krong28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Prin anii '80 oamenii astia castigau Dakarul... Gaston Rahier (ghiciti voi care din ei este ) se urca pe mobra... din mers! Sigur ca stiau cu fieru' mai mult decat noi toti la un loc, dar totusi... RESPECT! Foarte tare poza , si cand ma gandesc ca nu mi-am luat Dakar din cauza inaltimii seii... Cred ca e un cerc vicios, incepator fiind ai tendinta sa pui piciorul jos (in loc sa-i dai gaz) si te simti mai in siguranta stiind pamantul mai aproape. Cand prinzi curaj si mergi mai tare, fiind prea aproape de pamant incepi sa-l lovesti si atunci trebuie sa incetinesti si sa pui iarasi piciorul jos... Editat August 30, 2010 de VRAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 In urma cu cateva saptamani am avut un mic accident cu moto - am fost lovit de o soferita care venea de pe cedeaza si trantit jos (trantit doar pt ca aveam maxim 20 kmph si ea doar m-a sters un pic). Motoreta avariata usor e de vanzare - 1500 E. Top case original, windshield Ztechnik, low fender, an 2001, 42000 km. Mai multe detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 In urma cu cateva saptamani am avut un mic accident cu moto - am fost lovit de o soferita care venea de pe cedeaza si trantit jos (trantit doar pt ca aveam maxim 20 kmph si ea doar m-a sters un pic). Motoreta avariata usor e de vanzare - 1500 E. Top case original, windshield Ztechnik, low fender, an 2001, 42000 km. Mai multe detalii pe PM. dar ce-a patit de o dai asa de ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) Da si tu niste detalii: stare actuala, modificari, optionale, ce defecte are, acte, etc. Editat August 31, 2010 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Da si tu niste detalii: stare actuala, modificari, optionale, ce defecte are, acte, etc. Stare inainte de accident: fara absolut nicio problema. Moto folosit zi de zi doi ani (de cand o am) pt mers la job. Intretinuta f bine - de cand o am, am strans un teanc de facturi de zeci de milioane pt fiecare operatie efectuata sau piesa cumparata. Stare estetica 8.5/10. Cauciucurile sunt cam vechi si cam ar trebui inlocuite. Modificari: Ghidon inalt luat de la Louis si saua refacuta la Darian. Optionale: Windshield Ztechnik luat din UK, Top case original + suport (cheie unica) luat din Italia nou si aripa mica roata fata luata din Germania. NU are ABS sau manre incalzite. Defecte (de la accident): Roate fata bate f putin pe partea stanga (unde am fost atins initial); telescoapele furca (alea lucioase) - indoite f putin (putin = rostogolite pe sticla abia se observa o curbare uniforma iar in punctul maxim nu cred ca are 1mm). Jamba stanga (paharul...) - se vede unde a fost sters de spoilerul masinii; ghidonul indoit f putin pe partea stanga (de la cazatura); carena stanga spate - crapata pe o lungime de aprox. 3 cm, fara zgarieturi (tre' sa tragi de ea ca sa observi unde e crapata, altfel nu-ti dai seama); protectie termica toba stanga - zgariata. Acte - totul in regula. ITP pana prin 2012, rca ok, inmatriculata ok. Daca ma razgandesc si ma apuc de reparatii nu o mai dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 salutari tuturor! gs 2000, via italia, primul motor, deci incepator, deci:) nimic in plus fata de ce s-a spus aici...schimbat placute fata, anvelopa spate noua, schimbat uleiuri si cam atat. arata asa: acum vreo 2 saptamani am ramas fara semnalizare, far fata, claxon - electricianul zise ca sectionare cablu dreapta pe sub sea in aceeasi saptamana mi s-a oprit pe eminescu(buc) - nea electr. zise ca pe alimentare de la pompa benzina. cam atat ca brobleme... care din voi stie daca pot gasi piesa incercuita mai jos? sau cum pot adapta fixarea placii top case-ului pe racksurile (barele de metal)? drumuri frumoase! PS: intalniri prin bucale ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Se potriveste releul de incarcare de pe BMW F 650 GS 2001 pe BMW F 650 an 1996? Nu de alta dar sa nu cumpar unul nou degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.