yzulyka Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 60 pounds + transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 USED! Adica folosite. NU m-as baga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Doar pt simplu fapt ca sunt din UK ? Si tu vinzi chestii, chiar mai valoroase, dar totusi speri ca '''se baga'' cinava sa ti le cumpere, nu ? Ca fapt divers, am cumparat piese din UK (inclusiv SRS-ul de la Saab) si nu am avut probleme. Deci....nu peste tot e negotul rromanesc de la noi. In fine, era doar un pont/ idee de unde ar putea cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Multumesc frumos pentru link dar nici eu nu am prea mare incredere in discuri de frana uzate, poate daca exista posibilitatea de a le vedea. Oricum, nu au chiar un "pret de dumping". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Doar pt simplu fapt ca sunt din UK ?Si tu vinzi chestii, chiar mai valoroase, dar totusi speri ca '''se baga'' cinava sa ti le cumpere, nu ? Ca fapt divers, am cumparat piese din UK (inclusiv SRS-ul de la Saab) si nu am avut probleme. Deci....nu peste tot e negotul rromanesc de la noi. In fine, era doar un pont/ idee de unde ar putea cumpara. nu-i problema ca sunt din uk, si eu mi-am luat de peste tot piese, chiar si folosite, dar link-ul pus de tine e pentru niste discuri de frana FOLOSITE. Vorbim de discuri de frana, nu becuri, nu cizme. Tu ti-ai lua o casca folosita? E vorba de siguranta. Omul daca vrea sa schimbe discurile de frana, probabil e pentru ca le are uzate deja. Restul sunt povesti. Nu inteleg aluzia cu "negotul rromanesc", dar nici nu intru in detalii. Am si eu piese de rezerva uzate care le tin pentru mine, nu le pun la vanzare. Gen placute de frana consumate aproape pe jumatate. Imediat schimb si furtunul de frana si discurile. Si cauciucurile. Nu le pun insa la vanzare. Ce se mai poate folosi, cateva sute-mii km, le donez. Cand am ce dona. Sanatate si respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Cu ''negotul rrromanesc'' nicidecum nu am facut referire la tine, ci la cei de genu care vand carene sparte de Srad si pun anunt ca vand carenaj complet de GSR 600 in stare ireprosabila. Nu sustin ca englezii sunt usa de biserica, dar totusi cu ajutorul unor reviw-uri si a istoricului vanzatorului, poti sa-ti faci o idee cam e la cine cumperi. Stim cu totii cum mai sunt negustorii pe la RRomanica. Ce pot spune legat de discuri...DA, cu siguranta as cumpara, atata timp cat englezul imi da dimensiunea la disc si acesta s-ar incadra in limitele uzurii acceptabile...sa nu uitam, vorbim totusi de niste discuri de metal. De ex cand mi-am luat SRS-ul, in e-mail englezu' mi--a zis ca am dreptul sa il returnez in 14 zile daca ceva nu e ok. In fine, nu o mai lungim, fiecare e liber sa isi cumpere ce vrea si mai ales, de unde vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 am un cunoscut care avea discul pe spate NOU. fara uzura, te uitai la el si era nou. avea insa o problema mica. Avusese mobra un accident, si discul era putin stramb. Nu vedeai nimic la prima vedere, simteai insa la apasarea manetei de frana ca iti da maneta in fata si in spate in funtie de cat de repede mergeai. De asta zic, respectivii desfac mobre din varii motive, stolen and recovered, accidente, etc. Respectivul nu stie clar istoria mobrei. Cum s-a purtat proprietarul cu ea, unde a umblat pe unde a trantit-o. El canibalizeaza tot ce se poate vinde de pe mobra. De asta nu m-as risca sa cumpar asemenea repere pentru motorul cu care ma dau eu. E mai safe de pe ebay insa, cand ai de a face cu persoana care a scos piesa de pe motorul lui. Ala stie mai multe despre piesa. In ambele cazuri, poti trimite piesa inapoi in caz de defect nementionat. Ma intreb insa, crezi ca merita sa cumperi o piesa uzata, sa te risti, sa te complici, sa le trimiti inapoi, sa astepti sa iti trimita altele..etc, etc. Daca vine cineva si ia piesa de la mine, eu ii spun clar ce are. Daca e belita si nu stiu, vine cu ea inapoi acasa la mine. Stam la o bere si o rezolvam. Dar cu ala in anglia.... Ce povesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ce povesti.... N-avem de ales. Tinand cont ca NU avem probleme cu mobrele noastre, tre sa uplem si noi cumva cateva sute de pagini de posturi...pardon, povesti Vezi 1100/1150 GS-isti cate baiuri au cu ele...noi macar sa fim ca cei din povestea copilului cu drobu de sare ce da sa ii cada-n cap...ne facem scenarii daca defecte reale nu sunt. Hai noroc si asfalt uscat (sincer prefer noroiul, dar mai ma dau si pe asfalt cateodata ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 sunt plin pana peste de cap de accesorii si eu, zi-ne in ce conditii ai facut buy-back, detalii, ce an era a ta, cat ti-au dat pe ea, cat ai mai pus pe langa. salut, pentru cei interesati conditiile de buyback au fost urmatoarele: - mobra (2006) adusa in starea initiala, cu piesele originale, si dusa la ABV Bucuresti pentru evaluare - mi-au evaluat-o la cca 3,500 - am mai platit 3,700 si am luat twin-ul (deci pret final la twin 7,200 - de unde initial a fost scos pe bikeshop la 7,700, apoi redus la 7,400 - cand am inceput eu negocierea cu ei). - twin-ul nu era nou, avea 234km la bord Mi s-au parut foarte profi baietii de la ABV in toata tranzactia, nu pot decat sa ii recomand cu caldura. Ca sa revenim la oile noastre - azi am dat tankbag-ul si parbrizul, deci mai am de vanzare doar: - Protectii ghidon - CLICK AICI! - Softbag/Tailbag - geanta spate - CLICK AICI! - Toba esapament Hattech - CLICK AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 bai, tare forumul asta, am primit 17 mailuri ca ai postat pe topic, tare...ma intrebam ce poate fi atat de important...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Caut o aripa pentru roata fata (21) a Dakarului meu. Aripa de la TT e prea scumpa pentru mine. Ma gandesc ca poate as reusi sa adaptez ceva de la transalp, africa sau alte mobre cu 21 pe fata. Luminati-ma si pe mine daca stiti ceva de vanzare sau aveti vreo alta idee de improvizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Am eu una. Dar e portocalie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Am eu una. Dar e portocalie. Nu-i bai, ca si pe neoprenele pe care le am la furca scrie KTM Daca e aripa "pe roata" ca asta si nu e d-aia de enduro, da-mi nr tau pe PM si te sun sa vedem daca o pot potrivi pe furca Dakarului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Am glumit, man. Adica am una. Dar e montata pe EXC. Ma gandesc ca e destul de greu de gasit o aripa pe roata care sa se potriveasca la Dakar. Majoritatea sunt profilate pe furca lor. Cel mai bine vizionezi fiecare model in parte ca sa-ti dai seama care se adapteaza cel mai usor si mai estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Si eu caut de ceva vreme o aripa pt roata fata(touratech scump)...si nu am gasit nicaieri ceva ce s-ar potrivi. Am vazut la ceva coleg de pe forum ca a adaptat o aripa de la un 1100 sau 1150... Cred ca o idee ar fi sa ne-o imprumute cineva care are modelul touratech, care acopera mai mult din suprafata rotii decat cel orig bmw care e un fas', si ar face cineva un model...sa o facem din fibra... eu cred ca ar iesi mai ieftin Daca gasesti angi o alta solutie...si eu sunt foarte interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Octombrie 27, 2010 Autor Share Postat Octombrie 27, 2010 Va salut. As vrea sa-mi schimb si eu discurile de frana, cu tot cu placute si furtune. Ma gandeam sa iau niste discuri LUCAS de la louis. Mai are cineva aceste discuri? Alte recomandari? Furtune unde gasesc? Sunt MULT mai scumpe la Bavaria decat daca le-as lua de prin alte parti? Da. Am schimbat acum 3 ani discul de pe spate cu unul de la lucas. Multumit de el. In primavara trebuie sa schimb si discul fata si tot lucas o sa cumpar. Pt furtun de frana iti recomand sa apelezi la baietii care fac furtune de frana imbracate in metal. Sunt foarte bune si ieftine. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Daca gasesti angi o alta solutie...si eu sunt foarte interesat Am ales pana la urma solutia 0 lei. Initial am vrut sa cumpar o aripa moto second-hand si sa incerc s-o adaptez. Mi-am bagat picioru' si n-am mai cumparat nimic. Mi-am adus aminte ca am aruncat pe undeva un set de aripi din plastic pentru bicicleta. Am pornit "lucrarea" mai mult la misto, avand mari indoieli c-o sa iasa ceva. Nici n-am mai stat sa masor, sa tai si sa dau gaurile la milimetru, asa cum obisnuiesc. Am facut totul din ochi, fara mari stresuri, si cam asta a iesit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 La cum e pozitionata va fi utila, fara indoiala. Singura remarca: de la trepidatii sa nu fie agatata de cauciuc. Stiu ca aripile astea de bicicleta sunt dintr-un plastic destul de moale si nici forma lor nu le ajuta sa fie prea rigide/ferme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Singura remarca: de la trepidatii sa nu fie agatata de cauciuc. Doar in partea de jos a aripii ar fi putut sa apara problema asta, dar in cazul de fata nu are cum. Utilizand tehnologie NASA (flexu' si bormasina ) si o bucata de aluminiu, am facut o piesa anti-agatare. Chiar daca din cauza socurilor aripa o sa mai atinga cauciucul, e imposibil s-o agate Singura chestie de care mi-e teama e incarcarea cu noroi si blocarea rotii fata, chestie specifica aripilor "pe roata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) http://www.auto24bv.ro/moto-bmw-lanseaza-doua-noi-modele/ Dupa cum arata este aceeasi forma a lui F 650 GS dar cu mici retusuri. Au pus jante de aliaj si implicit cauciucuri tubeless. La prima vedere arata bine. Doar ca e fabricata in China. Editat Octombrie 29, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 http://www.auto24bv.ro/moto-bmw-lanseaza-doua-noi-modele/Dupa cum arata este aceeasi forma a lui F 650 GS dar cu mici retusuri. Au pus jante de aliaj si implicit cauciucuri tubeless. La prima vedere arata bine. Doar ca e fabricata in China. Serbane, marea majoritate a produselor de pe piata noastra sunt fabricate in China. De ex. am avut un Garmin, fabricat in China. TV-u' in China. DVD-ul in China. Toate in China. Si? Merg toate brici. Eu cred ca nu e absolut nicio problema cu produsele "branduite" fabricate in China. Crezi ca spre ex. italienii sunt oameni mai seriosi comparativ cu chinezii? Eu nu cred. Si nici mai profesionisti nu cred ca sunt. Plus ca acum foarte multe chestii in procesul de fabricare sunt automatizate. Cand spunem China, noi avem in cap produsele alea facute din materiale de proasta calitate. E, un BMW fabricat in China nu cred ca e facut din acelasi aliaj cu care sunt facute surubelnitele alea chinezesti care se indoaie dupa primul surub strans. Personal, nu am absolut niciun stres sa cumpar un BMW fabricat in China. Repet, produsele "branduite" fabricate in China nu cred ca au vreo legatura cu calitatea indoielnica a produselor chinezesti. Legat de mobra asta, arata super! Daca are tot conceptia rotax, e perfect. Astept varianta Dakar cu spite si 21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Eu zic ca, conteaza aliajele din metale la motor, calitatea plasticului, elasticitatea lui. Sunt formulele alea smechere pe care baietii cu ochii albastrii de la Bmw le tin pt ei ca tu sa poti da Bmw-ul de pamant si sa ramai cu o carena nu cu bucati de carena. Intelegi ideea... Editat Octombrie 30, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Aveti idee daca suspensia spate de GS potriveste pe CS ? Codurile pe Realoem difera, deci de acolo nu mi-am dat seama. Asa arata pe CS: Asa arata pe GS Mi-ar place sa pot pune pe spate suspensie reglabila, iar stock reglabila de CS e 1000 $ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 yzu>> la a mea este reglabila ... banuiesc ca te referi la roata aia pe care o rotesti si face click click ... daca vrei sa-ti dau detalii da-mi un email pe iradu@prosinco.ro ... eventual iti fac poze si dimensiuni ... mai are un surub cu doua pozitii S si H.. sub brat ... nu le-am folosit pe niciunele pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Aveti idee daca suspensia spate de GS potriveste pe CS ? Codurile pe Realoem difera, deci de acolo nu mi-am dat seama.Asa arata pe CS: Asa arata pe GS Mi-ar place sa pot pune pe spate suspensie reglabila, iar stock reglabila de CS e 1000 $ Salut Yzule, uite aftermarket: http://www.mrpmotorsports.com/ohlins-shock...s-f-650-cs.html http://www.wilbers-shop.de/motorradwelt.php http://www.wp-germany.com/index.php?option...=42&lang=en http://www.hagon-shocks.co.uk/HagMono.htm Teoretic ar trebui sa se potriveasca si cel de la GS, mai putin bracketul care tine preloadul, vezi ca avea userul @albanezul un amortizor de vanzare...poate te intelegi cu el sa il probezi inainte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.