Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Si eu am (inca) K60 de iarna pe motor. Le-am pus anul trecut inainte de craciun, inca mai au carne sa ajung cu ele pana in vara la anul. Pe gheata nu faci fata decat cu niste cuie, dar pe zapada proaspata, te scot repede. Eu unul am mers aproape toata iarna trecuta (o luna n-am avut plastic) si am fost si sunt foarte multumit de ele. Plus ca vara, avand o compozitie mai moale decat cele normale, se lipesc efectiv de sosea. Eu cred ca am facut 15-16.000 de km cu ele, nu mi se pare ca se duc atat de repede. Ce-i drept nici nu fac burn-out cu ele ca si cu Mitasurile, care dupa 35.000 de km facuti, aveau inca crampoanele la locul lor, insa bagai mana prin crapaturi....

 

Overall, urmatorul rand de gume, tot asta va fi. Sunt putin mai scumpe decat cele normale, dar isi merita banii daca vrei sa faci iarna cu ele. Nu te astepta, cum am zis, sa te scoata din orice mizerie. Pana la urma avem doar doua roti, daca e zapada batatorita, multa si cu ghiata pe sub ea... e distractiv pana la un punct.

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merg de 2 ani cu k60 si de vara si de iarna, si pe fata si pe spate.

 

alea de iarna fac o diferenta pe asfalrul rece. profilul e identic intre vara si iarna deci din zapada amandoua te scot la fel. Ala de iarna se duce mai repede vara pentru ca e moale.

 

Tin 10 mii km daca dai in ele destul de serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit. Alea de iarna au crampoanele mai inalte si avand si alta compozitie a cauciucului, "adera mai bine pe zapada.

Exista material de cauciuc care are aderenta mai mare pe zapada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in caz ca cineva doreste sa isi face service-ul singur, si are nelamuriri:

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/F650%20Service.html

 

 

FOARTE INTERESANT!!! ... am mai aflat una alta... nu vreau sa imi bag eu mainile in ea... la inceput o sa merg la cineva care a mai facut asta dar am o MARE intrebare: gasesc undeva pe cineva care sa aiba un GS911 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dimensiune au furcile in partea superioara, atat la Dakar cat si la GS?

41 mm ? :goodposting:

 

 

Ce vrei sa faci musiu, te bate un gand si pe tine? :blink:

Cele de Yamaha sunt de 46...mai sunt si de 48, mai noi si mai scumpe...alea de 46 sunt exact ce trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma plictisesc, sincer sa fiu, si de multa vreme (mai exact de cand am cumparat CS-ul ) ma dispera supensia fata, motiv pt care, daca tot am ocazia si e pe GRATIS, vreau sa montez o furca cu tot cu roata de 19 pe Scarver.

Se prea poate sa nu puste planul de acasam cu cel din targ, dar sper ca maine seara sa pot uploada aici o poza cu CS-ul upgradat.

Chiar sunt curios cum se va comporta pe drum :goodposting:

Azi am fost de mi-am masurat furca la CS si e de 41 mm sus (la jug ), de 50 mm jamba, distanta intra janta si roata pe dreapta la ax e de 31mm, ax roata de 25 mm , iar suprafata activa al discului de frana este de 37.5 mm.Am facut masuratorile astea in ideea ca voi pastra roata de 17 a CS-ului.

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o testare la bavaria costa aproape 900 de mii, am facut-o eu zilele trecute. In caz ca vrea cineva sa bage bani in buzunarul lor...

 

mai mult ca sigur o sa ma duc si eu cand imi schimb cureaua ... restu` le fac pe la "colegii" de forum care se ocupa cu asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai niciun motiv sa mergi la AB sa iti schimbe cureaua.Eu singur mi-am dat-o jos, singur mi-o tensionez. E extrem de simplu....mult mai simplu decat sa schimbi un lant, crede-ma.

Plus de asta, daca nu mergi pe litoral sa zgurmi tot nisipul de pe plaja, i-ati gandul de la curea in urmatorii 100.000 km :blink:

La 50k km ii faci o verificare a dintilor, implicit a tensionarii.

daca vrei mai multe detalii, PM

 

:goodposting:

Mesaj completat

YZU>> daca ii mai pui si suspenise spate ti-ai tras un GS :D ma rog daca nu te uiti la curea si articulatia spate ...

120 lire suspensia spate cu pretensionare de CS + transport 12 lire :D

------------------------

Acum CS se odihneste, ca am o racheta (eu asa o vad in comparatie cu mono-ul meu) si inca nu m-am saturat de ea.

GSR 600..98 HP in comparatie cu 50 ai CS-ului...14 k rpm in comparatie cu 7500 ale CS-ului

 

DSC01128.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor :blink:

Cam de o luna ma pot bucura si eu alaturi de un BMW GS 650 din 2004 .

Buna idee topicul ! Am si eu o intrebare : una dintre cele 2 tevi de esapament, in care se afla catalizatorul are un dop, ii infundat de tot. Voi ati umblat acolo ? As face o gaura ca sa sune motorul mai tare. (daca fac gaura nu prea mai am cale de intorarcere, de aceea mai astept si alte solutii) Ce sfatuiti ?

Asfalt uscat cat se mai poate :D

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor :blink:

Cam de o luna ma pot bucura si eu alaturi de un BMW GS 650 din 2004 .

Buna idee topicul ! Am si eu o intrebare : una dintre cele 2 tevi de esapament, in care se afla catalizatorul are un dop, ii infundat de tot. Voi ati umblat acolo ? As face o gaura ca sa sune motorul mai tare. (daca fac gaura nu prea mai am cale de intorarcere, de aceea mai astept si alte solutii) Ce sfatuiti ?

Asfalt uscat cat se mai poate :D

:goodposting:

 

Salut, vezi ca ti-am rspuns la rubrica "service" - are userul Angi de vanzare o toba deja "golita"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a mai discutat si acum cateva pagini in urma de toba "golita", gaurita... Parerea generala, dupa asemenea operatiuni e ca toba suna mai prost, mai tare, dar urat. Plus, atentie cand dai gaura, cum o dai, sa nu belesti ce e prin toba. Catalizatorul adica.

 

Mai bine strange niste bani iarna asta si stai cu ochii pe Ebay, sa iti iei o toba buna si ieftina, sau vezi ca sunt pe forum ceva oameni de fac tobe. Mai scapi si de o greutate daca ramai intr-o toba, si stii ca ai facut o treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai niciun motiv sa mergi la AB sa iti schimbe cureaua.Eu singur mi-am dat-o jos, singur mi-o tensionez. E extrem de simplu....mult mai simplu decat sa schimbi un lant, crede-ma.

un lant dintr-o bucata. daca vorbim de lant cu za de imbinare, se cam schimba treaba! :goodposting:

Plus de asta, daca nu mergi pe litoral sa zgurmi tot nisipul de pe plaja, i-ati gandul de la curea in urmatorii 100.000 km :blink:

fir-ar sa fie, trebuia sa-i dau si curelei mele sa citeasca asta. nesimtita s-a rupt la fix 42.000 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...