zeroo Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 (editat) Si eu am (inca) K60 de iarna pe motor. Le-am pus anul trecut inainte de craciun, inca mai au carne sa ajung cu ele pana in vara la anul. Pe gheata nu faci fata decat cu niste cuie, dar pe zapada proaspata, te scot repede. Eu unul am mers aproape toata iarna trecuta (o luna n-am avut plastic) si am fost si sunt foarte multumit de ele. Plus ca vara, avand o compozitie mai moale decat cele normale, se lipesc efectiv de sosea. Eu cred ca am facut 15-16.000 de km cu ele, nu mi se pare ca se duc atat de repede. Ce-i drept nici nu fac burn-out cu ele ca si cu Mitasurile, care dupa 35.000 de km facuti, aveau inca crampoanele la locul lor, insa bagai mana prin crapaturi.... Overall, urmatorul rand de gume, tot asta va fi. Sunt putin mai scumpe decat cele normale, dar isi merita banii daca vrei sa faci iarna cu ele. Nu te astepta, cum am zis, sa te scoata din orice mizerie. Pana la urma avem doar doua roti, daca e zapada batatorita, multa si cu ghiata pe sub ea... e distractiv pana la un punct. Editat Noiembrie 13, 2010 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 merg de 2 ani cu k60 si de vara si de iarna, si pe fata si pe spate. alea de iarna fac o diferenta pe asfalrul rece. profilul e identic intre vara si iarna deci din zapada amandoua te scot la fel. Ala de iarna se duce mai repede vara pentru ca e moale. Tin 10 mii km daca dai in ele destul de serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Gresit. Alea de iarna au crampoanele mai inalte si avand si alta compozitie a cauciucului, "adera mai bine pe zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Gresit. Alea de iarna au crampoanele mai inalte si avand si alta compozitie a cauciucului, "adera mai bine pe zapada. Exista material de cauciuc care are aderenta mai mare pe zapada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 da. cauciucurile cu cuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 nu exista cauciuc aderent la zapada. exista cauciuc aderent la beton rece. inaltimea crampoanelor nu difera. exista doar o mica crestatura pe mijlocul crampoanelor la cele de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 in caz ca cineva doreste sa isi face service-ul singur, si are nelamuriri: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/F650%20Service.html FOARTE INTERESANT!!! ... am mai aflat una alta... nu vreau sa imi bag eu mainile in ea... la inceput o sa merg la cineva care a mai facut asta dar am o MARE intrebare: gasesc undeva pe cineva care sa aiba un GS911 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 O sa imi iau eu in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 O sa imi iau eu in curand marfa!!! vin la cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 O sa dau de stire cand il primesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Ce dimensiune au furcile in partea superioara, atat la Dakar cat si la GS? 41 mm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Ce dimensiune au furcile in partea superioara, atat la Dakar cat si la GS?41 mm ? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Ce dimensiune au furcile in partea superioara, atat la Dakar cat si la GS?41 mm ? Ce vrei sa faci musiu, te bate un gand si pe tine? Cele de Yamaha sunt de 46...mai sunt si de 48, mai noi si mai scumpe...alea de 46 sunt exact ce trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Ma plictisesc, sincer sa fiu, si de multa vreme (mai exact de cand am cumparat CS-ul ) ma dispera supensia fata, motiv pt care, daca tot am ocazia si e pe GRATIS, vreau sa montez o furca cu tot cu roata de 19 pe Scarver. Se prea poate sa nu puste planul de acasam cu cel din targ, dar sper ca maine seara sa pot uploada aici o poza cu CS-ul upgradat. Chiar sunt curios cum se va comporta pe drum Azi am fost de mi-am masurat furca la CS si e de 41 mm sus (la jug ), de 50 mm jamba, distanta intra janta si roata pe dreapta la ax e de 31mm, ax roata de 25 mm , iar suprafata activa al discului de frana este de 37.5 mm.Am facut masuratorile astea in ideea ca voi pastra roata de 17 a CS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 seems like a bolt on job! Sa pui poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 gasesc undeva pe cineva care sa aiba un GS911 ? Am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 YZU>> daca ii mai pui si suspenise spate ti-ai tras un GS ma rog daca nu te uiti la curea si articulatia spate ... textoru>> timisoara? in bucuresti se pare ca nu au ajuns gageturile astea:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 o testare la bavaria costa aproape 900 de mii, am facut-o eu zilele trecute. In caz ca vrea cineva sa bage bani in buzunarul lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 o testare la bavaria costa aproape 900 de mii, am facut-o eu zilele trecute. In caz ca vrea cineva sa bage bani in buzunarul lor... mai mult ca sigur o sa ma duc si eu cand imi schimb cureaua ... restu` le fac pe la "colegii" de forum care se ocupa cu asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 N-ai niciun motiv sa mergi la AB sa iti schimbe cureaua.Eu singur mi-am dat-o jos, singur mi-o tensionez. E extrem de simplu....mult mai simplu decat sa schimbi un lant, crede-ma. Plus de asta, daca nu mergi pe litoral sa zgurmi tot nisipul de pe plaja, i-ati gandul de la curea in urmatorii 100.000 km La 50k km ii faci o verificare a dintilor, implicit a tensionarii. daca vrei mai multe detalii, PM Mesaj completat YZU>> daca ii mai pui si suspenise spate ti-ai tras un GS ma rog daca nu te uiti la curea si articulatia spate ... 120 lire suspensia spate cu pretensionare de CS + transport 12 lire ------------------------ Acum CS se odihneste, ca am o racheta (eu asa o vad in comparatie cu mono-ul meu) si inca nu m-am saturat de ea. GSR 600..98 HP in comparatie cu 50 ai CS-ului...14 k rpm in comparatie cu 7500 ale CS-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LoloDDD Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Salut tuturor Cam de o luna ma pot bucura si eu alaturi de un BMW GS 650 din 2004 . Buna idee topicul ! Am si eu o intrebare : una dintre cele 2 tevi de esapament, in care se afla catalizatorul are un dop, ii infundat de tot. Voi ati umblat acolo ? As face o gaura ca sa sune motorul mai tare. (daca fac gaura nu prea mai am cale de intorarcere, de aceea mai astept si alte solutii) Ce sfatuiti ? Asfalt uscat cat se mai poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Salut tuturor Cam de o luna ma pot bucura si eu alaturi de un BMW GS 650 din 2004 . Buna idee topicul ! Am si eu o intrebare : una dintre cele 2 tevi de esapament, in care se afla catalizatorul are un dop, ii infundat de tot. Voi ati umblat acolo ? As face o gaura ca sa sune motorul mai tare. (daca fac gaura nu prea mai am cale de intorarcere, de aceea mai astept si alte solutii) Ce sfatuiti ? Asfalt uscat cat se mai poate Salut, vezi ca ti-am rspuns la rubrica "service" - are userul Angi de vanzare o toba deja "golita" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 s-a mai discutat si acum cateva pagini in urma de toba "golita", gaurita... Parerea generala, dupa asemenea operatiuni e ca toba suna mai prost, mai tare, dar urat. Plus, atentie cand dai gaura, cum o dai, sa nu belesti ce e prin toba. Catalizatorul adica. Mai bine strange niste bani iarna asta si stai cu ochii pe Ebay, sa iti iei o toba buna si ieftina, sau vezi ca sunt pe forum ceva oameni de fac tobe. Mai scapi si de o greutate daca ramai intr-o toba, si stii ca ai facut o treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 N-ai niciun motiv sa mergi la AB sa iti schimbe cureaua.Eu singur mi-am dat-o jos, singur mi-o tensionez. E extrem de simplu....mult mai simplu decat sa schimbi un lant, crede-ma. un lant dintr-o bucata. daca vorbim de lant cu za de imbinare, se cam schimba treaba! Plus de asta, daca nu mergi pe litoral sa zgurmi tot nisipul de pe plaja, i-ati gandul de la curea in urmatorii 100.000 km fir-ar sa fie, trebuia sa-i dau si curelei mele sa citeasca asta. nesimtita s-a rupt la fix 42.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.