Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

hopa, dar ce ai patit? ca tocmai ce le schimbasei furcile, nu?

Am ''taiat '' un sens giratoriu din Cluj, dupa ce un mare dibaci m-a lovit din lateral, el veniind in spatele meu, ambii urmand a intra in sens.

Nu avea sens sa pun frana (ploua ), asa ca am accelerat in ideea sa sar peste bordura si sa ies pe partea ai'lalta a rondoului.

Am sperat degeaba ca jantele sa nu sufere in urma impactului cu bordura inalta , estimez eu, undeva la 20 cm.

Mai aveam cca 1.5 m si reuseam sa cobor pe cealalta parte daca nu era noroi, tufe de arbusti si trandafiri care sa-mi stea in cale. :angryfire:

Merci de linkuri, am sa iau legatura cu respectivii. ;)

Nu gasesc carena stanga, doar dreapta pe toate motoarele de cautare e-bay :D

Si, cel mai probabil am sa iau dauna totala de la asigurari...iarasi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scriam in pagina 416, anul de gratie..... :angryfire: ca imi lipseste un accesoriu. Mi-am adus aminte sa fac un fel de ?up? ca poate are cineva si ii prisoseste. Merge si alta culoare ca dau cu spray argintiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ''taiat '' un sens giratoriu din Cluj, dupa ce un mare dibaci m-a lovit din lateral, el veniind in spatele meu, ambii urmand a intra in sens.

Nu avea sens sa pun frana (ploua ), asa ca am accelerat in ideea sa sar peste bordura si sa ies pe partea ai'lalta a rondoului.

Am sperat degeaba ca jantele sa nu sufere in urma impactului cu bordura inalta , estimez eu, undeva la 20 cm.

Mai aveam cca 1.5 m si reuseam sa cobor pe cealalta parte daca nu era noroi, tufe de arbusti si trandafiri care sa-mi stea in cale. :angryfire:

Merci de linkuri, am sa iau legatura cu respectivii. ;)

Nu gasesc carena stanga, doar dreapta pe toate motoarele de cautare e-bay :D

Si, cel mai probabil am sa iau dauna totala de la asigurari...iarasi ;)

 

 

:P((( naspa rau!!!

tocmai ce ma uitam si eu pe ebay si mi se par scumpe ... cred ca idea cu cs-ul ala la 1000 e cea mai buna ... atat numai sa nu fie furat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti cumva idee daca exista la noi ceva Scarver dezmembrat?

Era ceva in Bucuresti, il gasisem pe Mibilepctde , dar a disparut. :rolleyes:

Am nevoie de: furca, roata fata, carena stnga, semnale, schimbator , scarite stanga.

Mai concret cam tot ce se sparge cand ratezi un rondou de sens giratoriu :rolleyes: Ajutat, ce-i drept.

 

furca:

http://cgi.ebay.de/BMW-F650CS-F-650-CS-TEL...=item255d2fae5b

mai are si alte repere.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :rolleyes:

 

vreau sa-mi pun un crash bar pe cs. Am vazut pe ebay pe la 119 euro. nu imi place cum arata. stiti cumva se mai fac si pe la noi de meseriasi.

daca nu o sa-l iau pe ala ... pana la urma nu conteaza asa de mult cum arata ...

 

thx:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :rolleyes:

 

vreau sa-mi pun un crash bar pe cs. Am vazut pe ebay pe la 119 euro. nu imi place cum arata. stiti cumva se mai fac si pe la noi de meseriasi.

daca nu o sa-l iau pe ala ... pana la urma nu conteaza asa de mult cum arata ...

 

thx:)

 

 

http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am montat arcurile progresive Touratech, pe care le-am luat de la Zeroo. Scule folosite: un torx (nu m-am uitat de cat e :rolleyes:) pentru capacul cu butoane de pe ghidon, cheie de 13 pentru ghidon, o coada de ciocan din lemn, o surubelnita mica pentru siguranta de otel din capatul superior al furcii. Timp de munca, cascat gura, minunat si cautat suruburile, cam 60 de minute.

Reteta:

1. ridici roata fata in aer cu niste lemne sub scut

2. desfaci capacul cu butoanele de abs si avarii (cine are) de pe ghidon cu torx-ul

3. desfaci ghidonul de pe tripla cu cheia de 13

4. tragi ghidonul spre fata si il asiguri cu o cordelina elastica, sfoara etc.

5. scoti dopul negru de protectie si apesi dopul metalic cu coada de ciocan, cheie tubulara in T, sau ce ti se potriveste

6. scoti siguranta de otel si feresti capul, sau pui mana sa recuperezi dopul

7. scoti distantierul si saiba din capatul arcului

8. scoti arcul incet, sa se scurga uleiul de pe el

8. bagi arcul nou, cu spirele mai stranse in sus

9. bagi saiba, distantierul, dopul si siguranta

Asta-i partea cea mai dificila, pentru ca arcul touratech este mai lung cu 2-3cm si se comprima mai greu. Este esential sa ai roata fata in aer, pentru a detensiona arcul la maxim. Eu m-am suit pe scaritele pilotului pentru a nu se lasa fata cand comprim arcul. Am pus bicepsul si am reusit sa bag dopul suficient cat sa intre siguranta.

10. pui la loc dopul negru de plastic, ghidonul si capacul cu butoane.

 

Observatii:

Arcurile touratech dizloca un volum mai mare de ulei, nivelul in furca a crescut cu 1 cm. Conform instructiunilor trebuie folositi 550ml ulei 15W, cu 50ml mai putin decat varianta oem. Eu am scos cam 30ml pentru a ajunge la acelasi nivel, plus ce a mai ramas pe arc.

 

Acum am 10W si furca este deja foarte tare, cred ca o sa raman cu uleiul asta deocamdata si daca o sa fie prea saltareata combinatia o sa trec pe 15W.

Mesaj completat

Ii rog pe cei care au facut modificarea asta sa-mi zica cum se comporta motocicleta si ce combinatie de vascozitate/cantitate de ulei au folosit si/sau recomanda.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii rog pe cei care au facut modificarea asta sa-mi zica cum se comporta motocicleta si ce combinatie de vascozitate/cantitate de ulei au folosit si/sau recomanda.

 

Am avut si eu arcuri d-astea si motoru' se comporta ca dracu'. Pe macadam furca nici nu mai lucra, parca era un bat care prelua socurile doar din unduire. Pe asfalt imi vobla in curbe. Le-am scos foarte repede si am scapat de ele. Am pus arcurile originale cu ulei 10w si mobra merge brici.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu arcuri d-astea si motoru' se comporta ca dracu'. Pe macadam furca nici nu mai lucra, parca era un bat care prelua socurile doar din unduire. Pe asfalt imi vobla in curbe. Le-am scos foarte repede si am scapat de ele. Am pus arcurile originale cu ulei 10w si mobra merge brici.

naspa, 10w cu arcuri originale am avut pana acum si inca mai am, dar pe raft in garaj. Desi era un pic mai tare, nu mai raspundea la fel de bine pe denivelari si tot ajungeam cu furca-n capat. Am crezut ca se poate face din rahat bici cu arcurile astea. Ramane sa vad cu ochii mei la primavara. Ma gandesc ca se poate lucra la pretensionare, care acum cu distantierele stock este cam puternica. Probabil cu 2-3cm mai scurte ar fi ok. Ce vascozitate avea uleiul, mai stii?

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

naspa, 10w cu arcuri originale am avut pana acum si inca mai am, dar pe raft in garaj. Desi era un pic mai tare, nu mai raspundea la fel de bine pe denivelari si tot ajungeam cu furca-n capat. Am crezut ca se poate face din rahat bici cu arcurile astea. Ramane sa vad cu ochii mei la primavara. Ma gandesc ca se poate lucra la pretensionare, care acum cu distantierele stock este cam puternica. Probabil cu 2-3cm mai scurte ar fi ok. Ce vascozitate avea uleiul, mai stii?

 

Este adevarat ca eu am Dakar si exista posibilitatea sa fie o mica diferenta la furci. Cert e ca nu am ajuns niciodata cu furca la capat indiferent de ulei.

In trecut am avut si eu un GS "simplu" si intr-adevar cu ala am ajuns de multe ori cu furca la capat.

 

Cu arcurile progresive am avut 10w.

Tu spui ca daca nu esti multumit de 10w vrei sa bagi 15. Pai cu 15 n-o sa fie si mai tare? Daca vrei sa pastrezi arcurile astea, mai degraba as zice sa incerci 5w.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu spui ca daca nu esti multumit de 10w vrei sa bagi 15. Pai cu 15 n-o sa fie si mai tare? Daca vrei sa pastrezi arcurile astea, mai degraba as zice sa incerci 5w.

 

10w s-ar putea sa fie prea subtire pt arcurile astea si sa nu ajute furca pe compresie si in special pe revenire, nu va opune suficienta rezistenta arcurilor. 5w iese din calcul, poti la fel de bine sa nu pui ulei deloc. ca sa fac furca mai moale mai degraba micsorez distantierele de pretensionare, cat se poate.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fac furca mai moale mai degraba micsorez distantierele de pretensionare, cat se poate.

 

Daca micsorezi distantierele nu faci altceva decat sa cobori garda la sol cand esti calare. Adica motocicleta se va lasa mai mult pe fata atunci cand te urci pe ea dar furca va fi la fel de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat ca eu am Dakar si exista posibilitatea sa fie o mica diferenta la furci. Cert e ca nu am ajuns niciodata cu furca la capat indiferent de ulei.

In trecut am avut si eu un GS "simplu" si intr-adevar cu ala am ajuns de multe ori cu furca la capat.

 

Cu arcurile progresive am avut 10w.

Tu spui ca daca nu esti multumit de 10w vrei sa bagi 15. Pai cu 15 n-o sa fie si mai tare? Daca vrei sa pastrezi arcurile astea, mai degraba as zice sa incerci 5w.

nici eu nu am ajuns niciodata la capatul cursei nici cu 10w nici cu 15w...iar cu 15w parca e mai ok, nu mai e asa moale si nu mai balanseaza asa tare la franare pe sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar spre ex. pe un drum macadam, nu e prea tare furca?

chiar de loc...eu unul nu l-am simtit tare prin hartoape, si eu chiar ma bag cu el, iar pe macadam ...pufff

acuma , probabil si arcurile de Dakar sunt proiectate spre offroad si poate au alta configuratie decat cele de GS normal care e mai spre sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar de loc...eu unul nu l-am simtit tare prin hartoape...

 

Hai ca poate am sa incerc si eu un 15w la primavara, sa vedem cum se comporta.

 

-------------------

 

In alta ordine de idei, pana la urma cum e mai bine iarna? Sa mai pornesti din cand in cand motorul sau mai bine sa-l lasi nepornit toata iarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care iarna? :rolleyes:

 

Azi am plecat la job calare. Ceva ghetus de dimineata pe strazile laturalnice, dar practicabil. M-a disperat traficul cu masina in saptamana in care l-am lasat deoparte... Si ma stresa si ca-i scadea curentul in baterie cu alarma pornita. Dar a plecat la sfert (desi ma indoiesc ca exista expresia asta pentru monocilindru :rolleyes: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu l-am pornit de vreo 2 saptamani, de dinainte de ger si cand am vrut sa il pornesc sa isi mai scuture prafu' ...ioc curent. Nici macar faru' nu s-a mai aprins. Bateria la incarcat si azi sper sa apuc sa ii dau cheie sa isi mai miste sangele

 

Si da angi, eu o data pe saptamana il pornesc si il las sa mearga cam 10 min sau dau o tura scurta pe camp si malul muresului cu el...asa de dezmorteala...depinde si cat e de frig

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si da angi, eu o data pe saptamana il pornesc si il las sa mearga cam 10 min sau dau o tura scurta pe camp si malul muresului cu el...asa de dezmorteala...depinde si cat e de frig

 

Ideea este ca pornitul asta la rece nu e foarte bun pentru motor, si d-aia am intrebat. Nu stiu cum e mai bine........sau mai rau. S-o pornesc la rece sa zicem o data pe luna sau s-o las 3 luni nepornita?

Oricum, merci pentru raspuns :rolleyes:

 

--------------------

 

Mai astept si alte raspunsuri la subiect, ca intrebarea nu a fost cine merge sau nu iarna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu raspunsesem la obiect...si iarna asta, ca si cealalta, ca si una dinainte, am mers zilnic aproape.

 

Asta inseamna pornit la rece, dimineata, la pranz si seara, ca sa pot sa merg cu mobra, zilnic.

 

Inclusiv la minus 10. Daca ai ulei mai subtirel, si nu faci burnout imediat ce s-a aprins becul...nu cred ca are ce sa ii faca rau. Mie nu mi s-a stricat nimic. A pornit un pict mai greu decat de obicei, ca deh, si bateria aia are niste limite de temperatura pentru a functiona perfect. In rest...nimic.

 

In manual nu scrie ca sub o anumita temperatura sa pun patura pe ea si sa o bag in pat langa mine. La mine in manual scrie ca sa ii pun benzina cand se aprinde becul de rezerva si sa ii schimb uleiul la 10K. In rest, sa ma dau voios.

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu raspunsesem la obiect...si iarna asta, ca si cealalta, ca si una dinainte, am mers zilnic aproape.

 

Asta inseamna pornit la rece, dimineata, la pranz si seara, ca sa pot sa merg cu mobra, zilnic.

 

Inclusiv la minus 10. Daca ai ulei mai subtirel, si nu faci burnout imediat ce s-a aprins becul...nu cred ca are ce sa ii faca rau. Mie nu mi s-a stricat nimic. A pornit un pict mai greu decat de obicei, ca deh, si bateria aia are niste limite de temperatura pentru a functiona perfect. In rest...nimic.

 

In manual nu scrie ca sub o anumita temperatura sa pun patura pe ea si sa o bag in pat langa mine. La mine in manual scrie ca sa ii pun benzina cand se aprinde becul de rezerva si sa ii schimb uleiul la 10K. In rest, sa ma dau voios.

 

Zeroo, aici mi-ai explicat ce faci tu. Asta nu inseamna neaparat ca e "formula castigatoare". Practic, singurele argumente pe care mi le-ai dat tu au fost ce scrie sau nu in manual si faptul ca tie inca nu ti s-a stricat nimic. Pai spre exemplu scrie in manual daca e bine sa mergi pana la mare si inapoi pe-o roata, intr-a-ntaia si la turatie maxima? Nu scrie, dar tu stii ca asa ceva nu are cum sa fie bine pentru motor, nu?

Explicatia ta e putin simplista. As fi vrut sa aud altfel de argumente.

 

Asa ca, daca mai exista si alte opinii care sa contina poate si ceva argumente tehnice, eu m-as bucura sa le aud.

Stiu ca nu e capat de tara si nici nu moare motocicleta daca o pornesc sau nu, dar eram curios sa stiu daca sunt mai nocive pentru motor primele rotatii la rece, pe frig, atunci cand uleiul este gros si nu exista ungere, sau este mai nociva nepornirea motorului timp de 3 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pornesc motorul iarna, doar de dragul de a-l auzi mergand, nu are ce sa se strice in motor daca sta nepornit. Unii zic ca, daca nu pornesti motorul o perioada mai lunga, e bine sa pui cateva picaturi de ulei in capatul pistonului, prin gaura bujiei. Eu nu fac asta, ci doar pun la cateva zile redresorul pe baterie pana se incarca si cu asta basta. Daca iei bateria in casa e si mai bine. In primavara fac schimbul de ulei si filtre si o scot la plimbare. Unii zic ca uleiul folosit este corosiv si ar trebui schimbat inainte de hibernare, lucru de care totusi ma indoiesc, prefer sa pornesc sezonul cu ulei fresh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu e capat de tara si nici nu moare motocicleta daca o pornesc sau nu, dar eram curios sa stiu daca sunt mai nocive pentru motor primele rotatii la rece, pe frig, atunci cand uleiul este gros si nu exista ungere, sau este mai nociva nepornirea motorului timp de 3 luni.

Daca o pornesti regulat, si nu va ganditi la prostii :rolleyes: , uleiul nu apuca sa se depuna si el sa devina astfel mai vascos...pt ca asta poate ca ar face rau la motor..o fortare prin miscarea unei substante mai vascoase

Eu am vazut motoare in care uleiul dupa mult timp de neutilizare era ca si vaselina...ce sa mai vorbim de pornirea motorului...ioc

La fel si cu antigelul...prin pornire el se misca permanent si nu apuca sa se "depuna" pe marginile tevilor...plus ca in caz de frig extrem si dc antigelul nu e foarte concentrat eviti inghetul in tevi

 

zic eu... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...