Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Aici gresesti... daca ridici mobra cu x cm, se ridica implicit si punctul in care e articulat cricul. Singurele care nu se ridica sunt rotile si partile mobile ale suspensiei, restul cadrului se ridica, impreuna cu punctul de fixare al cricului... dar cum lungimea lui e constanta, va ajunge la x cm mai sus de sol, nu pe sol. Singurul caz in care nu se aplica de am scris mai sus este daca cricul e prins pe swingarm in apropierea axului spate, dar numai la biciclete am vazut cric lateral prins pe swingarm. Tre sa iti dau dreptate, tu ai F nu eu Oricum ne va zice THC mai multe dupa ce i le dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Oricum, stiam de faza asta cu modificatul cricurilor. Cred ca si RobbieB a avut problema asta cand si-a urcat motorul pe "tocuri", ca sa-l citez Si oricum, nu ma sperie treaba asta, tot voi da comanda de "inaltatoare". Eu doar iti sugeram o posibila idee noua de afacere. Cricuri centrale lungi, sau prelungitoare de cricuri... ceva de genul asta. Mai ales daca vrei sa iesi si pe piata externa cu tension link-urile, nu ar fi rau sa te gandesti daca nu le poti oferi strainilor si cricuri "asortate", ca ei is mai plug and play majoritatea, si e posibil sa fie destui interesati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Legat de inaltat/coborat mobre si cricuri... Inaltarea/coborarea se va face de la cadru in sus, nu un jos. Eu zic ca daca o inalti/cobori, o sa stea la fel pe cric ca si inainte. Doar la mobrele cu telelever si paralever (alea care se inalta la franare ) cricul sta la fel indiferent daca inalti/cobori cadrul. Acum serios: trebuie gasita o modalitate de inaltare si a fetei mobrei (pt coborat e simplu). Varianta cu capace lungi de telescoape e cam precara. Jugul superior va tine telescoapele prin intermediul filetului capacelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Am impresia ca GSul simplu dar si Dakarul au cricul identic sudat fix in aceeasi pozitie. De ce spun asta. Acum am un Dakar si in trecut am avut un GS simplu. GSu' statea mai drept pe cric in timp ce Dakarul e mai lasat. Dakarul, avand "picioarele" mai lungi, se lasa mai mult pe cricul care, cum am mai spus, banuiesc ca e identic cu cel da la GSul simplu. Daca ceea ce spun nu e o tampenie, de aici as trage concluzia ca nu veti avea probleme daca inaltati GS-urile. Vor sta putin mai inclinate, la fel cum sta si Dakarul Mesaj completat Acum serios: trebuie gasita o modalitate de inaltare si a fetei mobrei (pt coborat e simplu). Varianta cu capace lungi de telescoape e cam precara. Jugul superior va tine telescoapele prin intermediul filetului capacelor. Daca lasi telescoapele cat sa mai "muste" macar 2-3mm din jugul de sus, varianta capacelor e valabila. Facand asta, 1,5 - 2cm tot castigi, fara modificari mari la bani multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Doar la mobrele cu telelever si paralever (alea care se inalta la franare ) cricul sta la fel indiferent daca inalti/cobori cadrul. Acum serios: trebuie gasita o modalitate de inaltare si a fetei mobrei (pt coborat e simplu). Varianta cu capace lungi de telescoape e cam precara. Jugul superior va tine telescoapele prin intermediul filetului capacelor. Partea buna e ca pot face si capace mai inalte Numa sa am unu de model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Angi, din ce vad eu pe RealOEM, cricurile laterale au coduri diferite pentru GS (46537669899) si pentru Dakar (46537669902). Din asta eu deduc ca difera cricurile. La piesele identice intre GS si Dakar sunt aceleasi coduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Angi, din ce vad eu pe RealOEM, cricurile laterale au coduri diferite pentru GS (46537669899) si pentru Dakar (46537669902). Din asta eu deduc ca difera cricurile. La piesele identice intre GS si Dakar sunt aceleasi coduri. Nu te contrazic. Constatarea mea despre cricurile celor doua modele era facuta doar asa, ochiometric. Acum, daca o sa vi se para prea lasata mobra pe cric dupa inaltare, poate ar fi o idee sa dati doua gauri in talpa cricului si sa prindeti cu suruburi un fel de distantier din aluminiu. Practic, in loc sa modificati teava cricului, doar sa ingrosati talpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Partea buna e ca pot face si capace mai inalte Numa sa am unu de model Daca furca de Funduro pupa cu cea de GS la dimensiuni, am eu o furca sprijinita de perete care o poti lua de model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Tre sa iti dau dreptate, tu ai F nu eu Oricum ne va zice THC mai multe dupa ce i le dau Va voi spune ochiometric si cu poze, ca inca nu se prea poate iesi cu mobra Pentru cei care sunt in dubii legat de cei 6 cm cu care vreau sa inalt mobra, va repet, nu sunt vreo schja de om, am 1.95 si 120 kile si merg 50% din timp cu pasager si bagaje... este un calcul asumat...daca nu ma simt confortabil imi comand si unele de 3 o sa am tocuri cui si medii Acum serios: trebuie gasita o modalitate de inaltare si a fetei mobrei eu zic ca ar merge treaba cu preloaderele de care zicea smar2 - trebuie sa ma interesez un pic Daca furca de Funduro pupa cu cea de GS la dimensiuni, am eu o furca sprijinita de perete care o poti lua de model nu e la fel legat de inaltarea furcii prin schimbarea dopurilor, este viabila numai in cazul Dakarului, GS-ul are niste capace obosite care sunt tinute in loc de niste sigurante gen semiluna..care mai si ruginesc pe deasupra Editat Ianuarie 27, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Va voi spune ochiometric si cu poze, ca inca nu se prea poate iesi cu mobra Pentru cei care sunt in dubii legat de cei 6 cm cu care vreau sa inalt mobra, va repet, nu sunt vreo schja de om, am 1.95 si 120 kile si merg 50% din timp cu pasager si bagaje... este un calcul asumat...daca nu ma simt confortabil imi comand si unele de 3 o sa am tocuri cui si medii Nu e nevoie, am zis ca le schimb, mi le dai alea inapoi si iti dau de 3 cm daca nu iti potrivesc. La @Albanezu (Nelu) ii fac de 3 cm. Aveti mobre la fel, deci o sa fie interesant sa vedem feedback, unu cu 6 cm si celalalt cu 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Vrea cineva sa isi monteze bixenon cu lupa pe motor? Nu pot sa cumpar numai 1 lupa, trebuie sa cumpar un set de 2 (seturile sunt pt masini). Deci caut pe cineva cu care sa impart un set de 2 lupe. Lupele sunt model G3 pe care eu il consider Ok pentru farul nostru de GS. Setul costa 500 lei. Luat din Ro pt a avea si garantie. Pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Sorry , dublu post Mesaj completat Poze nu pot sa atasez acu, pentru ca saitu motociclism.ro are toane. Am sa incerc mai tirziu. Editat Ianuarie 27, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 are cineva asa ceva? http://www.touratech-usa.com/Store/371/PN-...650GS-and-Dakar as vrea sa-mi construiesc ca la astia mi se pare cam exagerat pretul:) Chiar nu are nimeni asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Chiar nu are nimeni asa ceva? Vezi daca se potrivesc Acerbis Air Flow Concept. http://www.enduro-store.de/plastik/ktm/pla...hutzspoiler.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Vezi daca se potrivesc Acerbis Air Flow Concept. http://www.enduro-store.de/plastik/ktm/pla...hutzspoiler.php o sa bricolez din teava de plastic, d-aia gri de scurgere, prinderea de jos mi se pare mai greu de fabricat Merci Doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 se poate inalta si fata de gs, dar trebuei piese putin mai complicate la strungarie. pasul minim de inaltare este egal cu grosimea jugului+3mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Sorry , dublu postMesaj completat Poze nu pot sa atasez acu, pentru ca saitu motociclism.ro are toane. Am sa incerc mai tirziu. Cam asa arata lupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Cam asa arata lupa. cat ar costa aceasta combinatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) cat ar costa aceasta combinatie? Am gasit un set de 2 lupe (setul este pentru masini) la 600 lei. Pe din doua iesim la 300 de lei fiecare. Fiecare proiector are droserul lui + controler faza scurta/faza lunga. Ceea ce trebuie sa stii este ca pentru a fi montat trebuie desfacut farul (data sticla jos), montata lupa si apoi resigilat farul la loc. Lupa are si "angel eye" pe care intentionez sa il conectez ca pozitie, deoarece becul original de pozitie al farului este posibil sa fie acoperit de lupa. LE. Important este sa ai sticla farului transparenta (fara striatii) pentru a putea folosi lupa la maxima ei valoare. Mesaj completat LLE. Pina la urma am gasit pe cineva care vinde si numai o lupa pentru a fi montata pe motor. Daca totusi este cineva interesat de aceasta operatiune, sa imi spuna. Eu oricum o sa fac aceasta treaba cind vine caldura. Numai bine. Mesaj completat Cam asa arata "angel eye" si faza scurta. Editat Ianuarie 28, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 se poate inalta si fata de gs, dar trebuei piese putin mai complicate la strungarie. pasul minim de inaltare este egal cu grosimea jugului+3mm detaliaza te rog, ca nu pot sa imi dau seama cum s-ar putea face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 nu faceti asa ceva. Chiar si sticla clara este un dispersor, gandit sa mearga cu un anume bec Eu am schimbat becul meu, am pus un xenon de 4300, am mai multa lumina, dar patternul nu mai e chiar ok. xenonul meu e un h4 - in teorie ar fi trebuit sa fie absolut identic cu un bec normal. dar nu e. La montaj am rupt o clema de plastic si nu mai pot reveni la bec normal. pixu itp la rar. MAi ales daca o vinzi la bucuresti te pune sa dai xenonu jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Eu am schimbat becul meu, am pus un xenon de 4300, am mai multa lumina, dar patternul nu mai e chiar ok. Asta stiu pentru ca am si eu xenon H4 de 4300 pus in farul original. In cea mai mare parte decizia schimbarii xenonului H4 simplu cu xenonul cu lupa am luat-o datorita a ceea ce ai spus tu mai sus. Cu xenonul cu lupa este cu totul altceva. In bine ma refer. Nu incerc sa conving pe nimeni de avantajele xenonului cu lupa. Prima ar fi schema unui xenon cu lupa si cealalta a unu far normal. Si asa se vede patternul unui xenon cu lupa pe faza scurta. Editat Ianuarie 29, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 ..., sa vad cu cat poate fi inaltata rezonabil, prin folosirea de preloadere,... Ce fel de preloadere vrei sa folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Daca inca nu v-ati cheltuit banii, eu recomand urmatorul setup: Hella ff50 cu xenon in ele de 4300k. Iese cam la 500 RON un set de proiectoare cu xenoane in ele. Partea buna e ca daca vrei si de ceata, gasesti FF50 de aceeasi forma, aceeasi culoare. Deci cu 1000 RON ai lumina mai ceva ca sabia Jedi din Galceava-n Ceruri. Nu ma credeti? Iaca: Setupul asta vrea sa il fac si eu pe mobra din dotare, deocamdata am doar niste chinezarii de proiectoare de ceata cu halogen in ele, de care sunt insa foare multumit. Da ca sa fii cel mai tare din raion, musai hella + HID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Hella + un set de pedale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.