Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu gasesc acum poza exacta ( am mai facut doar cu prelungirea pt cineva), dar cred ca iti dai seama cam cum vine. Prinsa pe sub cu 3 nituri, neagra si rezistenta. Munca de nimic si nu mai am treaba cu noroiul spre radiator. Daca nu se vede sau nu intelegi, o sa mai fac poze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Am nevoie de o piesa cum este in poza , dar sa fie dotata cu gaurile de prindere pentru aripa.A mea nu are si nu as vrea sa dau gauri in ea.

Daca ai dimensiunile la piesa originala pot incerca eu sa iti fac una ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai pus o data poza asta dar am zis s-o repostez, poate va vin idei, mai ales ca nu costa mare lucru si se realizeaza relativ usor..

Am facut-o din doua aripi de bicicleta. Am mers deja cateva mii si totul se prezinta bine. Nu s-a rupt. Vad ca rezista foarte bine.

post-5780-1294397735_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai dimensiunile la piesa originala pot incerca eu sa iti fac una ;)

Dane multam de oferta.Ma gandeam ca poate ar fi bine sa studiezi "oasele" din poza.Vreau sa ridic motobra putin ca stau ca pe buda.Ce zici se poate?Daca le pun mai mici se ridica mobra suficient.

post-41582-1294398164_thumb.jpg

post-41582-1294398193_thumb.jpg

post-41582-1294398245_thumb.jpg

post-41582-1294398267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de filtrul de benzina problema e lamurita. Il tin pana crapa.

In legatura cu uleiul sunt inca in dubii: mineral sau semi-sintetic. Teoretic, din ce am citit aici: http://www.smartsynthetics.com/articles/mo...nical_facts.htm , problema nu pare a fi neaparat tipul uleiului ci aditivii de frictiune incompatibili ci umbreajul umed, astfel, daca sunt indeplinite specificatiile JASO-MA ar trebui sa fie OK. Pe forumul advrider.com unii chiar confirma utilizarea uleiului sintetic fara probleme. Oare chiar asa o fi? Voi ati utilizat semi sau full sintetic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut Extenda Fenda' dintr-o bucata de bara de protectie de masina si nu a costat 30 de euro o bucata de plastic si 3 nituri.

 

nu este bine prinsa in nituri ci surub cu fluturasi,de multe ori trebuie sa o dai jos din cauza noroiului (si cea oricinala de la touratech se incarca cum dai de noroi).

 

cel mai indicat din punctul meu de vedere este improvizatie atasata pe ce-a oricinala si flututasi ai dat de noroi in 2 min o demontezi o prinzi cu sufa pe locul pasagerului si mergi mai departe.Am fost 2 motoare 1.aripa originala-DAKAR 2004 nu are ni-ci o treaba cu noroiul.2 aripa touratech se incarca 1n 10m pana bloca roata

pun si poza cu ambele aripi de unde am dedus ca nu merita touratech ci prelungire improvizata si prinsa cu suruburi cu fluturasi in partea de sus

post-58415-1294477415_thumb.jpg

post-58415-1294477473_thumb.jpg

post-58415-1294477520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de filtrul de benzina problema e lamurita. Il tin pana crapa.

In legatura cu uleiul sunt inca in dubii: mineral sau semi-sintetic. Teoretic, din ce am citit aici: http://www.smartsynthetics.com/articles/mo...nical_facts.htm , problema nu pare a fi neaparat tipul uleiului ci aditivii de frictiune incompatibili ci umbreajul umed, astfel, daca sunt indeplinite specificatiile JASO-MA ar trebui sa fie OK. Pe forumul advrider.com unii chiar confirma utilizarea uleiului sintetic fara probleme. Oare chiar asa o fi? Voi ati utilizat semi sau full sintetic?

 

Pe la pag 346 gasesti pareri. Eu am Castrol 10W 40 (cu API SL, JASO MA- deci full sintetic). Da, confirm utilizarea uleiului sintetic fara probleme ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane multam de oferta.Ma gandeam ca poate ar fi bine sa studiezi "oasele" din poza.Vreau sa ridic motobra putin ca stau ca pe buda.Ce zici se poate?Daca le pun mai mici se ridica mobra suficient.

Deci piesele alea sunt in partea de jos la amortizor. Zici tu ca daca le faci mai scurte, se ridica motorul? Nu am in fata un GS ca sa imi pot da seama, dar daca tot ai un subler la indemana, as avea nevoie de cote si schita exacta cu ce vrei sa faci.

 

Cum zic, iti pot face orice, dar neavand motorul in fata mea, las la latitudinea ta sa ii gandesti noua geometrie, eu avand nevoie doar de schita si dimensiunile exacte ca sa iti execut piesa ;)

 

Putm continua discutia pe PM ca sa nu poluam topicul, urmand sa afisam la sfarsit rezultatele finale palpabile :banana:

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci piesele alea sunt in partea de jos la amortizor. Zici tu ca daca le faci mai scurte, se ridica motorul? Nu am in fata un GS ca sa imi pot da seama, dar daca tot ai un subler la indemana, as avea nevoie de cote si schita exacta cu ce vrei sa faci.

 

Cum zic, iti pot face orice, dar neavand motorul in fata mea, las la latitudinea ta sa ii gandesti noua geometrie, eu avand nevoie doar de schita si dimensiunile exacte ca sa iti execut piesa ;)

 

Putm continua discutia pe PM ca sa nu poluam topicul, urmand sa afisam la sfarsit rezultatele finale palpabile :banana:

 

Dan.

 

 

Nu se poluezi nimic, si eu sunt interesat de asa ceva. Raportul e de undeva de 3:1. Mai scurte cu un centimetru inseamna cu aproximativ 3 centimetri in plus la inaltime la mobra. Problema e ca trebuiesc facute dintr-un material destul de solid, chiar si astea din fabrica, in timp, la socuri puternice, se torsioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duraluminiu am vazut ca e la Varadero, dar ma gandesc ca inox face treaba la fel de buna ;)

La inox ma gandeam si eu.Cu facutul schitei sunt de parere ca trebuie sa dau piesa jos si cand am timp fac un drum la Cluj sa o vezi . Intr-o parte are si un rulment cu ace.Vedem ce iese si punem pe forum sa vada si ZEROO poate vrea si el.Intre timp sa faci o socoteala sa vezi cat ne costa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma intereseaza daca se face "comanda" de tension link-uri mai scurte. In plus, as vrea sa pun niste preloadere cu vreo 2-3 cm mai lungi pe fata, oricum, la greutatea mea cand ma sui pe ea intra destul de mult tuburile unul intr-altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu incearca nimeni sa vada preturi pe aici http://www.racetech.com/HTML_FILES/EMULATORGVBMW.HTML ?

totusi umblatu aiurea pe la suspensii nu e cel mai sanatos

Mesaj completat

defapt am gasit eu - pare ok 168 usd pt a face furca reglabila http://old.racetech.com/evalving/english/S...angname=english

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza si pe mine sa ridic motorul de spate cu ajutorul acelor link-uri. Nu stiu dimensiunile acestor linkuri. Oricum stiu ca trebuie sa fie mai scurte pentru a o ridica. Mai studiez problema.

Mesaj completat

Cam aceste ar fi linkurile. Nu am nici o dimensiune din pacate.

post-40812-1294516782_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea dimensiunilor oscioarelor de la suspensia spate duce atat la modificarea fortelor ce actioneaza in zona oscioarelor cat si la modificarea cursei suspensiei. Pentru inaltarea sau coborarea mobrei in partea din spate cel mai bine este sa se modifice unul din punctele de prindere ale amortizorului. Sus, la sa, este mai complicat. Asa ca se opereaza la oscioare. Trebuie modificata forma lor. Nu trebuie schimbata distantele dintre gaurile oscioarelor pt a nu se modifica parghiile.

post-7680-1294518217_thumb.jpg

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea dimensiunilor oscioarelor de la suspensia spate duce atat la modificarea fortelor ce actioneaza in zona oscioarelor cat si la modificarea cursei suspensiei. Pentru inaltarea sau coborarea mobrei in partea din spate cel mai bine este sa se modifice unul din punctele de prindere ale amortizorului. Sus, la sa, este mai complicat. Asa ca se opereaza la oscioare. Trebuie modificata forma lor. Nu trebuie schimbata distantele dintre gaurile oscioarelor pt a nu se modifica parghiile.

 

 

Modificata forma?

 

Ce zici tu acolo? La modificarea pe lungime a acestor link-uri se lucreaza in milimetri. Daca pui link-urile de la F-ul vechi (diferenta de vreo 3 cm si ceva lungime in minus fata de GS) se ridica mobra mult prea mult. Si atunci, da, se beleste totul. Dar daca vorbim de maxim un cm in minus la link-urile noi, ceea ce inseamna vreo 3 virgula ceva pe inaltime la roata spate.

 

Asta nu compenseaza insa lungimea amortizorului (travel-ul), dar cat de cat esti mai linistit ca nu mai dai cu burta de pamant.

 

Eu am castigat vreo 2-3 cm cu amortizorul nou pe spate, insa tot nu mi se pare de ajuns. Chiar si cu cei 2-3 castigati si cu furca noua (ca sa pastrez bicicleta echilibrata), cu niste link-uri din astea, plus o roata de 21 pe fata, am rezolvat problema.

 

Si acum, ma intreb, de ce naiba nu mi-am luat Dakar de la bun inceput.

 

 

 

 

Pentru ca eram prost si, mai mult de atat, prost. Sa dau 1500 de euro in plus pentru roata de 21 si ca e mobra un pic mai inalta....prostii...ma descurc si asa...

 

 

si in mai putin de un an de zile mi-am dat seama ca mai bine dadeam banii aia din start. dar deh...

Mesaj completat

plus ca, in desenachele facut de tine, crezi ca e mai rezistenta piesa de jos, decat cea de sus? cea cu un unghi? Fata de cea dreapta?

 

Plus ca, oasele astea, au doar doua gauri...Si cu cat micsorezi distanta dintre cele doua gauri de prindere (una aproape fixa, drept dovada ca din start a fost desenata sa functioneze fara rulmenti in ea), cred eu, in deplinatatea incapacitatii mele de mecanic cu diploma, ca se mareste rezistenta acestei piese.

 

Vezi ca e mai sus o poza cu oasele astea.

 

78.png

Uite si o schema a lor, cred ca tu voiai sa te referi la alta piesa, nu la "oase", ci la piesa aia mai mare, din mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se doreste a se face mai scurte si solicitare mai mare pe ele, si daca spatiul permite (nu vad de ce nu ar permite), se pot face mai groase ca sa compenseze ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat costa litrul de castrol de asta si cam ce avantaje crezi ca iti aduce?

la schimbarea vitezelor se simte vreo diferenta?

 

chiar nu ai citit postul meu de la pag 346? (vis-a-vis de schimbarea vitezelor). Daca gugalesti pretul lui, il vei gasi la 40 Ron / L. Eu l-am luat la o oferta cu 30 Ron / L. Care cum apuca, cum gasesti, unde gasesti.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am gindit la un moment data sa imi schimb amortizorul spate cu unul de Dakar... Asa cred ca as mai cistiga 2 cm. Fara sa schimb linkurile. Merita?

 

Eu zic ca nu. Daca ai bani de aruncat, mai bine schimba furca si inalta-l pe spate din oase, sau cel mai bine vinde mobra si ia-ti un Dakar ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...