smar2 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Uuu.... arata fremos tension linkurile Bucsa banuiesc ca vine in interiorul rulmentului, ca sa nu se frece surubul direct pe interiorul rulmentului, iar prin mijlocul ei trece surubul de prindere... cel putin asa cred eu ca ar fi logic. Oricum a zis THC ca ne lamureste si cu cote si cu poze... Asa ca dupa parerea mea, diametrul interior e de 18, lungimea e de 12 (ca sa aiba loc si garniturile de etansare, reperul 4 pe schema de mai sus), iar bucsele as putea paria ca au diametrul exterior de 18 si interior de 12, sau cat e surubul care trece prin ele. Si mor de curiozitate daca m-a inselat sau nu simtul meu ingineresc... Later Edit: Uite ce zice RealOEM despre reperul 4 din schema de mai sus: "04 Gasket ring D=18X24X3" Eu zic ca e clar ca are diametrul exterior cat al gaurii mari din "os" si diametrul interior cat diametrul exterior al bucsei (sau cat cel interior al rulmentului). Gata, m-am asigurat ca aveam dreptate. Editat Februarie 22, 2011 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Uuu.... arata fremos tension linkurile Bucsa banuiesc ca vine in interiorul rulmentului, ca sa nu se frece surubul direct pe interiorul rulmentului, iar prin mijlocul ei trece surubul de prindere... cel putin asa cred eu ca ar fi logic. Oricum a zis THC ca ne lamureste si cu cote si cu poze... Asa ca dupa parerea mea, diametrul interior e de 18, lungimea e de 12 (ca sa aiba loc si garniturile de etansare, reperul 4 pe schema de mai sus), iar bucsele as putea paria ca au diametrul exterior de 18 si interior de 12, sau cat e surubul care trece prin ele. Si mor de curiozitate daca m-a inselat sau nu simtul meu ingineresc... Later Edit: Uite ce zice RealOEM despre reperul 4 din schema de mai sus: \"04 Gasket ring D=18X24X3\" Eu zic ca e clar ca are diametrul exterior cat al gaurii mari din \"os\" si diametrul interior cat diametrul exterior al bucsei (sau cat cel interior al rulmentului). Gata, m-am asigurat ca aveam dreptate. Doamne cum de nu am vazut... bucsile alea intra in linkageuri... au 18x24x3, de aici diam interior e de 18 si la rulmenti si la bucse, exterior de 24 la rulmenti si bucse si ar fi lungimea de 3x2=6mm (bucsile) si inca 12 rulmentul ar insemna 18 mm ramanand cate 1 mm in fiecare capat, ca in imaginea asta: Deci am lamurit-o Prin toata ingineria trece bucsa aia care la randu ei, prin ea trece surubu de 12. Ca si ala pe spate Cine mai doreste, cine mai pofteste? Editat Februarie 22, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Eu, eu, evident... doar ca n-am apucat inca sa masor cum ziceam, asa ca nu stiu inca cu cati cm o vreau ridicata pe-a mea. Revin in vreo saptamana-doua cu comanda ferma Inital ziceai ca urmeaza sa fie facute din otel galvanizat. Ulterior ai mentionat ca sunt facute din duraluminiu. E suficient de solid duraluminiul cat sa reziste la vibratii si socuri? Ca in principiu ni le inaltam ca sa dam cu ele in gropi fara jena ca agatam cu burta, iar fortele sunt de cateva ori mai mari decat cele de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Eu, eu, evident... doar ca n-am apucat inca sa masor cum ziceam, asa ca nu stiu inca cu cati cm o vreau ridicata pe-a mea. Revin in vreo saptamana-doua cu comanda ferma Inital ziceai ca urmeaza sa fie facute din otel galvanizat. Ulterior ai mentionat ca sunt facute din duraluminiu. E suficient de solid duraluminiul cat sa reziste la vibratii si socuri? Ca in principiu ni le inaltam ca sa dam cu ele in gropi fara jena ca agatam cu burta, iar fortele sunt de cateva ori mai mari decat cele de la roata. Asa am zis, numai ca din otel manca freza la greu. Asta e duraluminiu, e arhisuficient de rezistent. Daca iti pui linkage-uri facute de mine si se rup, iti dau banii inapoi pe ele. Da nu o sa se rupa niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Primele seturi is gata. Dar nu imi zice nimeni cum e cu rulmentii aia? E clar ca 24 e diam. exterior, banuiesc ca 12 e cel interior ca sa intre susrubu de M12 pe el si 18 ar fi lungimea lui. Dar nu sunt sigur... Daca da, care e treaba cu bucsa aia? Sau nu are legatura cu oasele si sta altundeva? sexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Daca iti pui linkage-uri facute de mine si se rup, iti dau banii inapoi pe ele. Da nu o sa se rupa niciodata A... pai nu e vorba de bani... intreb pentru sanatatea mea Nu am facut cursuri de rezistenta materialelor si nici nu am idee cam ce sarcini poate suporta duraluminiul. Nici macar nu stiu daca cedeaza brusc sau daca intai apar fisuri... de-aia intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Am mai cautat si pe net si nu am vazut sa se rupa astea. Nici OEM nici aftermarket-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Salut am un bmw F650 GS din 2002. Motocicleta are aprox 30k km. Am schimbat de 2 ori pana acuma senzorul de presiune de ulei. Vreau sa-mi spuneti daca ati mai intalnit si voi problema asta la acest model!? Mai sunt si alte probleme generale de care stiti? cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Da, se recomanda blana sa nu aiba timp senzorul sa mai citeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 ) ar fi o idee buna, dar exista sansa sa raman fara ulei in motor pe cine stie ce deal. problema mea este ca isi pierde etanseitatea ( se strapunge) daca pot spune asa...imi curge ulei prin senzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 ) ar fi o idee buna, dar exista sansa sa raman fara ulei in motor pe cine stie ce deal. problema mea este ca isi pierde etanseitatea ( se strapunge) daca pot spune asa...imi curge ulei prin senzor da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir! Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir! Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una Si eu am patit la GS-ul meu. Am mers cu ala stricat in mana si am luat ce era pe raft sa se potriveasca la filet Parca era de ceva Dacie, Solenza sau Logan, dar daca il ai la indemana iti gaseste vanzatorul ceva potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir! Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una Si eu am patit la GS-ul meu. Am mers cu ala stricat in mana si am luat ce era pe raft sa se potriveasca la filet Parca era de ceva Dacie, Solenza sau Logan, dar daca il ai la indemana iti gaseste vanzatorul ceva potrivit Ii bine macar ca nu-s un caz singular cu problema asta. Intrebare intrebatoare, sistemul de functionare al bulbului pe care l-ati montat ii la fel ca si la cel original sau nu? adica , daca cu bulbul original al motocicletei cand nu aveai presiune in rampa se aprindea martorul, la fel ii si la senzorul cu care l-ati inlocuit sau la acesta va ramae martorul aprins tot timpul si cand ramanesti fara presiune de ulei in rampa se stinge? adica functioneaza invers? sper ca m-am facut inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 la un dakar pe care îl Âştim amândoi, are de golf parcă Âşi funcționează invers dar îÂşi face treaba Âşi ieftin încă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 la un dakar pe care îl Âştim amândoi, are de golf parcă Âşi funcționează invers dar îÂşi face treaba Âşi ieftin încă. sal. dar nu e ciudat sa stai cu martorul aprins cind mergi si sa se stinga cind ai probleme?citisem pe forum ca se potriveste de la o masina si functioneaza exact ca cel original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 sal. dar nu e ciudat sa stai cu martorul aprins cind mergi si sa se stinga cind ai probleme?citisem pe forum ca se potriveste de la o masina si functioneaza exact ca cel original Da-l jos pe al tau, ala care curge, meri la magazin de piese auto si ia unu care se potriveste la filet si o sa fie la fel de bun ca ala original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 nu reusesc sa pun mai multe "quote" in acelasi reply....firar (ziceti-mi cum sa fac!?) stiam de partea cu inlocuitul bulbului de presiune cu cele de la autov, imi spusese patrik acuma ceva vreme, dar tinand cont ca si autov si motocicletele au cam aceeasi presiune in rampa, ma gandesc sa nu cunva sa se strapunga si alea. Momentan senzorul de pe motor este bun, dar vroiam sa fiu precaut si sa-mi i-au masuri de siguranta sa nu incep sa dau telefon dupa platforme sau dube sa ma aduca de nu mai stiu eu unde, poate o sa-mi fie greu sa-i zic si unde is...( sun la 112 sa ma localizeze prin tel, asta daca am semnal ), in cazul in care crapa senzorul. Bulan pe mine pana acuma o fost de ambele dati ca in oras am patit-o cu piederile de ulei destul de insemnate. Cand stateam la semafor vedeam cu iese fum si se simtea mirosul specific uleiului ars. Se scurgea uleiul direct pe esapament. ca si concluzie, am sa-l dau jos si-am sa caut unu auto cu aceleasi dimensiuni ( pas filet, diametru...etc) sa am la mine in caz ca-si mai baga dracu coada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Apesi Quote pe mai multe posturi apoi de jos dai Add Reply Daca zici ca iti curge asa de mult ceva e in neregula. Si la mine curgea, o curs 20k km, dar picura cate putin, nu asa de mult cum zici tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Intrebare. Vreau sa schimb lichidul de racire. Ce sa bag, G11 (albastru) sau G12 (rosu)? Firma ? eu am luat de la mol EVOX Premium E30 - facut de ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samir-hd Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 eu am luat de la mol EVOX Premium E30 - facut de ei... Cel mai recomandat este G-12 , acela este facut special sa protejeze Aluminiu . Eu dinala am bagat , de la cele mai vechi mobre pana la cele mai noi , diluat cu apa distilata . Am citit ca cele de moto , sunt concepute ceva mai special pt moto , din cauza circuitului , si a pompelor de apa , care au nevoie de o ungere . Dar cred ca orice antigel e bun pana la urma . Daca e pe moto , recomand Motoul sau Motorex . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Apesi Quote pe mai multe posturi apoi de jos dai Add Reply Daca zici ca iti curge asa de mult ceva e in neregula. Si la mine curgea, o curs 20k km, dar picura cate putin, nu asa de mult cum zici tu. Am presiune prea mare la lichidul de ungere ) Editat Februarie 24, 2011 de radu_ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Oameni buni, stie cineva pe unde as putea gasi (except ebay) piese s-h pentru F650GS 2000-2007? Ma intereseaza mizilicuri de la sistemul de franare, cum ar fi senzorii si discurile de ABS. Nici o centrala nu ar pica prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Oameni buni, stie cineva pe unde as putea gasi (except ebay) piese s-h pentru F650GS 2000-2007? Ma intereseaza mizilicuri de la sistemul de franare, cum ar fi senzorii si discurile de ABS. Nici o centrala nu ar pica prost Userul Albanezu avea la un moment dat mai multe chestii la vanzare; de la el am luat un etrier pe spate si cush drive-ul Mesaj completat Cel mai recomandat este G-12 , acela este facut special sa protejeze Aluminiu . Eu dinala am bagat , de la cele mai vechi mobre pana la cele mai noi , diluat cu apa distilata . Am citit ca cele de moto , sunt concepute ceva mai special pt moto , din cauza circuitului , si a pompelor de apa , care au nevoie de o ungere . Dar cred ca orice antigel e bun pana la urma . Daca e pe moto , recomand Motoul sau Motorex . Lichid antigel concentrat, de cea mai buna calitate, conținând exclusiv aditivi organici, destinat in mod special motoarelor moderne, cu bloc motor din aluminiu - asta scrie la ala de la mol Daca e pt blocuri de aluminiu si nu are silicati si nitriti e ok Editat Februarie 24, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 (editat) vinde careva pe aici scarita dreapta spate (pt pasager)? am vazut ca-s identice si cu cele de F clasic, si posibil si cu altele de pe atunci in alta ordine de idei mi-am luat de pe ebay o sonda lambda noua, dar noname, compatibila perfect cu ce avem noi (inclusiv cablul si mufa). sunt curios daca-mi scade consumul dupa ce o schimb pe cea veche cu asta. am un consum infiorator (se vede in semnatura)... Editat Martie 1, 2011 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 (editat) Sper sa iti lucre bine somda. Recent am citit pe in alt forum de afara despre sonde, tipuri, preturi, firme, etc. Concluzia finala o fost ca... calitatea lor e direct proportipnala cu pretu. Cand a fi sa crape a mea, o sa iau una de masina, stiu ca a, garantie la ea Editat Martie 1, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.