Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Un set de DVD despre reparatii si mentenanta pentru BMW F650 Funduro dar se potrivesc si pt modelele pe injectie:

 

http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...mp;postcount=43

 

DVD #1

1. Valve Adjustment

2. Rear Wheel Removal/Installation

3. Brake Pads

4. Tire Change

5. Chain Replacement

6. Chain Rollers Care

7. Center Stand Greasing

8. Front/Rear Sprocket Replacement

9. Swingarm Removal/Installation

10. Swingarm and Linkage Bearings

 

 

DVD #2

1. Dropping, splitting, and reassembling the motor

2. Lubricating GS steering head bearings*

 

 

DVD #3

1. Front wheel removal

2. Fork oil change

3. Fork boot installation

4. Wheel bearing lubrication

5. Wheel bearing replacement

6. Front wheel installation

7. Water pump rebuild

8. Head removal and replacement

9. Valve removal

10. Steering head bearing replacement

acest dvd are ceva in el si pt dakar 2005

Mesaj completat

pt cel care ma intrebat de dakar vb la tel 0722318215

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor, am nevoie de ajutor...

 

Legat de rulmnetii aia de la linkageuri, realoem.com zice ca ar fi de 12x24x18. 24 e clar ca e diametrul exterior.

 

Acuma, diametrul interior e 12 sau 18? Daca e de 12, inseamna ca is lungi de 18, daca e 18, inseamna ca is lungi de 12, care deja ii am. Deci care e varianta corecta? Am zis ca pun si rulmenti in oase, gata unsi cu MoS2 da chiar nu stiu care e varianta corecta.

 

Pe de alta parte, prin fiecare gaura trece cate un ax, corect? Axele care trec prin ele au ambele acelasi diametru de 12 mm sau unul e mai gros si unu mai subtire?

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, am nevoie de ajutor...

 

Legat de rulmnetii aia de la linkageuri, realoem.com zice ca ar fi de 12x24x18. 24 e clar ca e diametrul exterior.

 

Acuma, diametrul interior e 12 sau 18? Daca e de 12, inseamna ca is lungi de 18, daca e 18, inseamna ca is lungi de 12, care deja ii am. Deci care e varianta corecta? Am zis ca pun si rulmenti in oase, gata unsi cu MoS2 da chiar nu stiu care e varianta corecta.

 

Pe de alta parte, prin fiecare gaura trece cate un ax, corect? Axele care trec prin ele au ambele acelasi diametru de 12 mm sau unul e mai gros si unu mai subtire?

 

Thanks!

Cmon... chiar nu se poate nimeni uita...? Sau poate sa isi aduca aminte daca axele sunt la fel de groase sau au diametre diferite? Ar fi edificator... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cmon... chiar nu se poate nimeni uita...? Sau poate sa isi aduca aminte daca axele sunt la fel de groase sau au diametre diferite? Ar fi edificator... :bigstar:

 

Sal, daca mai poti astepta pana maine - ma apuc eu sa le desfac de pe motor si sa le masor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aici nu te prinzi? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=33&fg=20

Mesaj completat

Apropo, acolo ei zic de regula ID x OD x LEN

 

Ia uita-te la r1100, la rulmentii la care fac eu bucsi sa vezi in ce ordine is trecute dimensiunile :laugh:

Logic ar fi iD oD si length, dar nu tot pe BMW e logic :bigstar:

Sal, daca mai poti astepta pana maine - ma apuc eu sa le desfac de pe motor si sa le masor

E ok asa, astept. Daca poti face si ceva poze ar fi si mai frumos pentru posteritate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici poti sa le vezi direct online:

http://www.viddler.com/explore/natelepain/videos/

 

Un set de DVD despre reparatii si mentenanta pentru BMW F650 Funduro dar se potrivesc si pt modelele pe injectie:

 

http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...mp;postcount=43

 

DVD #1

1. Valve Adjustment

2. Rear Wheel Removal/Installation

3. Brake Pads

4. Tire Change

5. Chain Replacement

6. Chain Rollers Care

7. Center Stand Greasing

8. Front/Rear Sprocket Replacement

9. Swingarm Removal/Installation

10. Swingarm and Linkage Bearings

 

 

DVD #2

1. Dropping, splitting, and reassembling the motor

2. Lubricating GS steering head bearings*

 

 

DVD #3

1. Front wheel removal

2. Fork oil change

3. Fork boot installation

4. Wheel bearing lubrication

5. Wheel bearing replacement

6. Front wheel installation

7. Water pump rebuild

8. Head removal and replacement

9. Valve removal

10. Steering head bearing replacement

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

facem poze, facem :crack:

Primele seturi is gata. Dar nu imi zice nimeni cum e cu rulmentii aia?

 

77.png

 

E clar ca 24 e diam. exterior, banuiesc ca 12 e cel interior ca sa intre susrubu de M12 pe el si 18 ar fi lungimea lui. Dar nu sunt sigur... Daca da, care e treaba cu bucsa aia? Sau nu are legatura cu oasele si sta altundeva?

 

2011-02-22-001.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuu.... arata fremos tension linkurile :crack:

 

Bucsa banuiesc ca vine in interiorul rulmentului, ca sa nu se frece surubul direct pe interiorul rulmentului, iar prin mijlocul ei trece surubul de prindere... cel putin asa cred eu ca ar fi logic. Oricum a zis THC ca ne lamureste si cu cote si cu poze... :)

 

Asa ca dupa parerea mea, diametrul interior e de 18, lungimea e de 12 (ca sa aiba loc si garniturile de etansare, reperul 4 pe schema de mai sus), iar bucsele as putea paria ca au diametrul exterior de 18 si interior de 12, sau cat e surubul care trece prin ele. Si mor de curiozitate daca m-a inselat sau nu simtul meu ingineresc... :crack:

 

 

Later Edit:

Uite ce zice RealOEM despre reperul 4 din schema de mai sus: "04 Gasket ring D=18X24X3"

Eu zic ca e clar ca are diametrul exterior cat al gaurii mari din "os" si diametrul interior cat diametrul exterior al bucsei (sau cat cel interior al rulmentului). Gata, m-am asigurat ca aveam dreptate. :bigstar:

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuu.... arata fremos tension linkurile :)

 

Bucsa banuiesc ca vine in interiorul rulmentului, ca sa nu se frece surubul direct pe interiorul rulmentului, iar prin mijlocul ei trece surubul de prindere... cel putin asa cred eu ca ar fi logic. Oricum a zis THC ca ne lamureste si cu cote si cu poze... :bigstar:

 

Asa ca dupa parerea mea, diametrul interior e de 18, lungimea e de 12 (ca sa aiba loc si garniturile de etansare, reperul 4 pe schema de mai sus), iar bucsele as putea paria ca au diametrul exterior de 18 si interior de 12, sau cat e surubul care trece prin ele. Si mor de curiozitate daca m-a inselat sau nu simtul meu ingineresc... :moto:

 

 

Later Edit:

Uite ce zice RealOEM despre reperul 4 din schema de mai sus: \"04 Gasket ring D=18X24X3\"

Eu zic ca e clar ca are diametrul exterior cat al gaurii mari din \"os\" si diametrul interior cat diametrul exterior al bucsei (sau cat cel interior al rulmentului). Gata, m-am asigurat ca aveam dreptate. :crack:

 

Doamne cum de nu am vazut... bucsile alea intra in linkageuri... au 18x24x3, de aici diam interior e de 18 si la rulmenti si la bucse, exterior de 24 la rulmenti si bucse si ar fi lungimea de 3x2=6mm (bucsile) si inca 12 rulmentul ar insemna 18 mm ramanand cate 1 mm in fiecare capat, ca in imaginea asta:

 

BMW%20F650.jpg

 

Deci am lamurit-o :crack: Prin toata ingineria trece bucsa aia care la randu ei, prin ea trece surubu de 12. Ca si ala pe spate

 

Cine mai doreste, cine mai pofteste?

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, eu, evident... doar ca n-am apucat inca sa masor cum ziceam, asa ca nu stiu inca cu cati cm o vreau ridicata pe-a mea. Revin in vreo saptamana-doua cu comanda ferma :crack:

 

Inital ziceai ca urmeaza sa fie facute din otel galvanizat. Ulterior ai mentionat ca sunt facute din duraluminiu. E suficient de solid duraluminiul cat sa reziste la vibratii si socuri? Ca in principiu ni le inaltam ca sa dam cu ele in gropi fara jena ca agatam cu burta, iar fortele sunt de cateva ori mai mari decat cele de la roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, eu, evident... doar ca n-am apucat inca sa masor cum ziceam, asa ca nu stiu inca cu cati cm o vreau ridicata pe-a mea. Revin in vreo saptamana-doua cu comanda ferma :)

 

Inital ziceai ca urmeaza sa fie facute din otel galvanizat. Ulterior ai mentionat ca sunt facute din duraluminiu. E suficient de solid duraluminiul cat sa reziste la vibratii si socuri? Ca in principiu ni le inaltam ca sa dam cu ele in gropi fara jena ca agatam cu burta, iar fortele sunt de cateva ori mai mari decat cele de la roata.

Asa am zis, numai ca din otel manca freza la greu. Asta e duraluminiu, e arhisuficient de rezistent. Daca iti pui linkage-uri facute de mine si se rup, iti dau banii inapoi pe ele. Da nu o sa se rupa niciodata :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele seturi is gata. Dar nu imi zice nimeni cum e cu rulmentii aia?

 

77.png

 

E clar ca 24 e diam. exterior, banuiesc ca 12 e cel interior ca sa intre susrubu de M12 pe el si 18 ar fi lungimea lui. Dar nu sunt sigur... Daca da, care e treaba cu bucsa aia? Sau nu are legatura cu oasele si sta altundeva?

 

2011-02-22-001.jpg

 

 

sexy :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti pui linkage-uri facute de mine si se rup, iti dau banii inapoi pe ele. Da nu o sa se rupa niciodata :crack:

 

A... pai nu e vorba de bani... intreb pentru sanatatea mea :)

Nu am facut cursuri de rezistenta materialelor si nici nu am idee cam ce sarcini poate suporta duraluminiul. Nici macar nu stiu daca cedeaza brusc sau daca intai apar fisuri... de-aia intreb :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

am un bmw F650 GS din 2002. Motocicleta are aprox 30k km. Am schimbat de 2 ori pana acuma senzorul de presiune de ulei.

Vreau sa-mi spuneti daca ati mai intalnit si voi problema asta la acest model!?

Mai sunt si alte probleme generale de care stiti?

 

cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) ar fi o idee buna, dar exista sansa sa raman fara ulei in motor pe cine stie ce deal.

problema mea este ca isi pierde etanseitatea ( se strapunge) daca pot spune asa...imi curge ulei prin senzor

da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir!

Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir!

Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una :crack:

Si eu am patit la GS-ul meu. Am mers cu ala stricat in mana si am luat ce era pe raft sa se potriveasca la filet :) Parca era de ceva Dacie, Solenza sau Logan, dar daca il ai la indemana iti gaseste vanzatorul ceva potrivit :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir!

Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una :)

 

 

Si eu am patit la GS-ul meu. Am mers cu ala stricat in mana si am luat ce era pe raft sa se potriveasca la filet Parca era de ceva Dacie, Solenza sau Logan, dar daca il ai la indemana iti gaseste vanzatorul ceva potrivit

 

 

Ii bine macar ca nu-s un caz singular cu problema asta. Intrebare intrebatoare, sistemul de functionare al bulbului pe care l-ati montat ii la fel ca si la cel original sau nu? adica , daca cu bulbul original al motocicletei cand nu aveai presiune in rampa se aprindea martorul, la fel ii si la senzorul cu care l-ati inlocuit sau la acesta va ramae martorul aprins tot timpul si cand ramanesti fara presiune de ulei in rampa se stinge? adica functioneaza invers?

 

sper ca m-am facut inteles :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...