brake Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Un set de DVD despre reparatii si mentenanta pentru BMW F650 Funduro dar se potrivesc si pt modelele pe injectie: http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...mp;postcount=43 DVD #1 1. Valve Adjustment 2. Rear Wheel Removal/Installation 3. Brake Pads 4. Tire Change 5. Chain Replacement 6. Chain Rollers Care 7. Center Stand Greasing 8. Front/Rear Sprocket Replacement 9. Swingarm Removal/Installation 10. Swingarm and Linkage Bearings DVD #2 1. Dropping, splitting, and reassembling the motor 2. Lubricating GS steering head bearings* DVD #3 1. Front wheel removal 2. Fork oil change 3. Fork boot installation 4. Wheel bearing lubrication 5. Wheel bearing replacement 6. Front wheel installation 7. Water pump rebuild 8. Head removal and replacement 9. Valve removal 10. Steering head bearing replacement acest dvd are ceva in el si pt dakar 2005 Mesaj completat pt cel care ma intrebat de dakar vb la tel 0722318215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Am o pereche de ghete Salewa (noi), nr 44. Sunt cu goretex, deci rezistente la apa.Pret 250 ron.Daca e cineva interesat ne auzim la tel 0745648088. Sa auzim be bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Fratilor, am nevoie de ajutor... Legat de rulmnetii aia de la linkageuri, realoem.com zice ca ar fi de 12x24x18. 24 e clar ca e diametrul exterior. Acuma, diametrul interior e 12 sau 18? Daca e de 12, inseamna ca is lungi de 18, daca e 18, inseamna ca is lungi de 12, care deja ii am. Deci care e varianta corecta? Am zis ca pun si rulmenti in oase, gata unsi cu MoS2 da chiar nu stiu care e varianta corecta. Pe de alta parte, prin fiecare gaura trece cate un ax, corect? Axele care trec prin ele au ambele acelasi diametru de 12 mm sau unul e mai gros si unu mai subtire? Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 acest dvd are ceva in el si pt dakar 2005 Este o serie de DVD pentru F650 Funduro, dar intr-o mare porportie detaliile se portrivesc si pentru F650 GS si Dakar dupa 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Fratilor, am nevoie de ajutor... Legat de rulmnetii aia de la linkageuri, realoem.com zice ca ar fi de 12x24x18. 24 e clar ca e diametrul exterior. Acuma, diametrul interior e 12 sau 18? Daca e de 12, inseamna ca is lungi de 18, daca e 18, inseamna ca is lungi de 12, care deja ii am. Deci care e varianta corecta? Am zis ca pun si rulmenti in oase, gata unsi cu MoS2 da chiar nu stiu care e varianta corecta. Pe de alta parte, prin fiecare gaura trece cate un ax, corect? Axele care trec prin ele au ambele acelasi diametru de 12 mm sau unul e mai gros si unu mai subtire? Thanks! Cmon... chiar nu se poate nimeni uita...? Sau poate sa isi aduca aminte daca axele sunt la fel de groase sau au diametre diferite? Ar fi edificator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 De aici nu te prinzi? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=33&fg=20 Mesaj completat Apropo, acolo ei zic de regula ID x OD x LEN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Cmon... chiar nu se poate nimeni uita...? Sau poate sa isi aduca aminte daca axele sunt la fel de groase sau au diametre diferite? Ar fi edificator... Sal, daca mai poti astepta pana maine - ma apuc eu sa le desfac de pe motor si sa le masor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 De aici nu te prinzi? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=33&fg=20Mesaj completat Apropo, acolo ei zic de regula ID x OD x LEN Ia uita-te la r1100, la rulmentii la care fac eu bucsi sa vezi in ce ordine is trecute dimensiunile Logic ar fi iD oD si length, dar nu tot pe BMW e logic Sal, daca mai poti astepta pana maine - ma apuc eu sa le desfac de pe motor si sa le masor E ok asa, astept. Daca poti face si ceva poze ar fi si mai frumos pentru posteritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 E ok asa, astept. Daca poti face si ceva poze ar fi si mai frumos pentru posteritate facem poze, facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Uite aici poti sa le vezi direct online: http://www.viddler.com/explore/natelepain/videos/ Un set de DVD despre reparatii si mentenanta pentru BMW F650 Funduro dar se potrivesc si pt modelele pe injectie: http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...mp;postcount=43 DVD #1 1. Valve Adjustment 2. Rear Wheel Removal/Installation 3. Brake Pads 4. Tire Change 5. Chain Replacement 6. Chain Rollers Care 7. Center Stand Greasing 8. Front/Rear Sprocket Replacement 9. Swingarm Removal/Installation 10. Swingarm and Linkage Bearings DVD #2 1. Dropping, splitting, and reassembling the motor 2. Lubricating GS steering head bearings* DVD #3 1. Front wheel removal 2. Fork oil change 3. Fork boot installation 4. Wheel bearing lubrication 5. Wheel bearing replacement 6. Front wheel installation 7. Water pump rebuild 8. Head removal and replacement 9. Valve removal 10. Steering head bearing replacement Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 facem poze, facem Primele seturi is gata. Dar nu imi zice nimeni cum e cu rulmentii aia? E clar ca 24 e diam. exterior, banuiesc ca 12 e cel interior ca sa intre susrubu de M12 pe el si 18 ar fi lungimea lui. Dar nu sunt sigur... Daca da, care e treaba cu bucsa aia? Sau nu are legatura cu oasele si sta altundeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Uuu.... arata fremos tension linkurile Bucsa banuiesc ca vine in interiorul rulmentului, ca sa nu se frece surubul direct pe interiorul rulmentului, iar prin mijlocul ei trece surubul de prindere... cel putin asa cred eu ca ar fi logic. Oricum a zis THC ca ne lamureste si cu cote si cu poze... Asa ca dupa parerea mea, diametrul interior e de 18, lungimea e de 12 (ca sa aiba loc si garniturile de etansare, reperul 4 pe schema de mai sus), iar bucsele as putea paria ca au diametrul exterior de 18 si interior de 12, sau cat e surubul care trece prin ele. Si mor de curiozitate daca m-a inselat sau nu simtul meu ingineresc... Later Edit: Uite ce zice RealOEM despre reperul 4 din schema de mai sus: "04 Gasket ring D=18X24X3" Eu zic ca e clar ca are diametrul exterior cat al gaurii mari din "os" si diametrul interior cat diametrul exterior al bucsei (sau cat cel interior al rulmentului). Gata, m-am asigurat ca aveam dreptate. Editat Februarie 22, 2011 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Uuu.... arata fremos tension linkurile Bucsa banuiesc ca vine in interiorul rulmentului, ca sa nu se frece surubul direct pe interiorul rulmentului, iar prin mijlocul ei trece surubul de prindere... cel putin asa cred eu ca ar fi logic. Oricum a zis THC ca ne lamureste si cu cote si cu poze... Asa ca dupa parerea mea, diametrul interior e de 18, lungimea e de 12 (ca sa aiba loc si garniturile de etansare, reperul 4 pe schema de mai sus), iar bucsele as putea paria ca au diametrul exterior de 18 si interior de 12, sau cat e surubul care trece prin ele. Si mor de curiozitate daca m-a inselat sau nu simtul meu ingineresc... Later Edit: Uite ce zice RealOEM despre reperul 4 din schema de mai sus: \"04 Gasket ring D=18X24X3\" Eu zic ca e clar ca are diametrul exterior cat al gaurii mari din \"os\" si diametrul interior cat diametrul exterior al bucsei (sau cat cel interior al rulmentului). Gata, m-am asigurat ca aveam dreptate. Doamne cum de nu am vazut... bucsile alea intra in linkageuri... au 18x24x3, de aici diam interior e de 18 si la rulmenti si la bucse, exterior de 24 la rulmenti si bucse si ar fi lungimea de 3x2=6mm (bucsile) si inca 12 rulmentul ar insemna 18 mm ramanand cate 1 mm in fiecare capat, ca in imaginea asta: Deci am lamurit-o Prin toata ingineria trece bucsa aia care la randu ei, prin ea trece surubu de 12. Ca si ala pe spate Cine mai doreste, cine mai pofteste? Editat Februarie 22, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Eu, eu, evident... doar ca n-am apucat inca sa masor cum ziceam, asa ca nu stiu inca cu cati cm o vreau ridicata pe-a mea. Revin in vreo saptamana-doua cu comanda ferma Inital ziceai ca urmeaza sa fie facute din otel galvanizat. Ulterior ai mentionat ca sunt facute din duraluminiu. E suficient de solid duraluminiul cat sa reziste la vibratii si socuri? Ca in principiu ni le inaltam ca sa dam cu ele in gropi fara jena ca agatam cu burta, iar fortele sunt de cateva ori mai mari decat cele de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Eu, eu, evident... doar ca n-am apucat inca sa masor cum ziceam, asa ca nu stiu inca cu cati cm o vreau ridicata pe-a mea. Revin in vreo saptamana-doua cu comanda ferma Inital ziceai ca urmeaza sa fie facute din otel galvanizat. Ulterior ai mentionat ca sunt facute din duraluminiu. E suficient de solid duraluminiul cat sa reziste la vibratii si socuri? Ca in principiu ni le inaltam ca sa dam cu ele in gropi fara jena ca agatam cu burta, iar fortele sunt de cateva ori mai mari decat cele de la roata. Asa am zis, numai ca din otel manca freza la greu. Asta e duraluminiu, e arhisuficient de rezistent. Daca iti pui linkage-uri facute de mine si se rup, iti dau banii inapoi pe ele. Da nu o sa se rupa niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Primele seturi is gata. Dar nu imi zice nimeni cum e cu rulmentii aia? E clar ca 24 e diam. exterior, banuiesc ca 12 e cel interior ca sa intre susrubu de M12 pe el si 18 ar fi lungimea lui. Dar nu sunt sigur... Daca da, care e treaba cu bucsa aia? Sau nu are legatura cu oasele si sta altundeva? sexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Daca iti pui linkage-uri facute de mine si se rup, iti dau banii inapoi pe ele. Da nu o sa se rupa niciodata A... pai nu e vorba de bani... intreb pentru sanatatea mea Nu am facut cursuri de rezistenta materialelor si nici nu am idee cam ce sarcini poate suporta duraluminiul. Nici macar nu stiu daca cedeaza brusc sau daca intai apar fisuri... de-aia intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Am mai cautat si pe net si nu am vazut sa se rupa astea. Nici OEM nici aftermarket-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Salut am un bmw F650 GS din 2002. Motocicleta are aprox 30k km. Am schimbat de 2 ori pana acuma senzorul de presiune de ulei. Vreau sa-mi spuneti daca ati mai intalnit si voi problema asta la acest model!? Mai sunt si alte probleme generale de care stiti? cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Da, se recomanda blana sa nu aiba timp senzorul sa mai citeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 ) ar fi o idee buna, dar exista sansa sa raman fara ulei in motor pe cine stie ce deal. problema mea este ca isi pierde etanseitatea ( se strapunge) daca pot spune asa...imi curge ulei prin senzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 ) ar fi o idee buna, dar exista sansa sa raman fara ulei in motor pe cine stie ce deal. problema mea este ca isi pierde etanseitatea ( se strapunge) daca pot spune asa...imi curge ulei prin senzor da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir! Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir! Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una Si eu am patit la GS-ul meu. Am mers cu ala stricat in mana si am luat ce era pe raft sa se potriveasca la filet Parca era de ceva Dacie, Solenza sau Logan, dar daca il ai la indemana iti gaseste vanzatorul ceva potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ionut Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 da am patit eu! vezi ca se potriveste sonda de opel (corsa sau astra) dute ca a ta la un magazin de piese auto si cere o sonda de corsa sau astra si e ok lucreaza la acceasi presiune are accelasi filet numai ca tre sa ii schimbi papunul dupa fir! Ps: eu mi-am luat si de rezerva ca doar e 15 lei una Si eu am patit la GS-ul meu. Am mers cu ala stricat in mana si am luat ce era pe raft sa se potriveasca la filet Parca era de ceva Dacie, Solenza sau Logan, dar daca il ai la indemana iti gaseste vanzatorul ceva potrivit Ii bine macar ca nu-s un caz singular cu problema asta. Intrebare intrebatoare, sistemul de functionare al bulbului pe care l-ati montat ii la fel ca si la cel original sau nu? adica , daca cu bulbul original al motocicletei cand nu aveai presiune in rampa se aprindea martorul, la fel ii si la senzorul cu care l-ati inlocuit sau la acesta va ramae martorul aprins tot timpul si cand ramanesti fara presiune de ulei in rampa se stinge? adica functioneaza invers? sper ca m-am facut inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 la un dakar pe care îl Âştim amândoi, are de golf parcă Âşi funcționează invers dar îÂşi face treaba Âşi ieftin încă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.