Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Partial adevarat... senzorul ala nu face altceva decat sa ii zica la ECU cate grade ii deschisa clapeta ca sa stie ECU cum sa modifice avansu pentru turatii joase. Adica functioneaza pana la sa zicem jumate din plaja de turatie, de acolo incolo nemaiavand nici un efect, motoru mere la fel si fara el (cu mufa scoasa).

 

Daca zici ca il cureti si il pui la loc... nu e cumva si reglabil? Adica sa il pui intr-o anumita pozitie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

senzorul TPS, adică throttle position sensor, nu trebuie neapărat schimbat. se poate Âşi curăța. eu am avut aceeaÂşi problemă la xmoto, care are acelaÂşi motor ca gs-ul, Âşi, după multă lectură pe advrider, am curățat throttle-body în totalitate Âşi cu un reset general (scos mufă ecu, aÂşteptat juma de oră, pus mufă, pus contact, învârtit accelerația de trei ori, oprit contact Âşi pornit din nou) problema a dispărut. senzorul ăla vine în capătul clapetei de accelerație Âşi dacă e murdar zăpăceÂşte turația de relanti când e motorul rece.

 

De la senzorul TPS nu se poate curata decat mufa. El este capsulat. Se poate vedea in pozele mele ca a trebuit sa il tai ca sa ajung la potentiometrul din interior.

Senzorul nu se regleaza. Are o singura pozitie in care poti sa il montezi si in care intra o tija in el. (Tija legata de clapeta de acceleratie.) Tibi spunea ca poti sa il mai reglezi din suruburile de prindere... Nu stiu ce sa spun. In manual spunea ca este "self teaching system".

 

Intr-adevar, inainte de a-l schimba trebuie curatata mufa ca sa elimini orice alta cauza posibila. La mine nu mai mergea asta cu curatatul. Dupa ce curatam tot, fenomenul nu disparea. In plus, fenomenul cu opritul dupa cateva secunde de la pornire s-a manifestat din primii kilometri ai motocicletei, deci cred ca al meu era defect de la inceput dar nu mi-am dat eu seama ca sa ii pun sa il schimbe in garantie.

 

Senzorul nou m-a costat cam 250RON, adica foarte mult pentru ce piesa de cacao e. Apropo: stiti cat costa o contrapiulita de la oglinzi (aia care se rupe cand cadem cu motorul)? Nici mai mult nici mai putin de 63RON. Mi se pare imens pentru o piulita. Radea si baiatul care facea comenzile si spunea ca trebuie sa dea de undeva valoare motorului ca altfel, daca aduni doar valoarea pieselor noi, nu ajungi la pretul cerut pe motocicleta noua. VAX.

 

Oricum, eu mi-am comandat o pompa de apa, macar sa o am pregatita daca mi se strica. Oi gasi eu un motociclist bun samaritean sa ma gazduiasca si sa ma ajute sa o schimb de m-o lovi ghinionul.

Editat de andreisamoil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor cu rotile. M-am lamurit si linistit :)

 

Vin cu o alta intrebare de incepator, trebuie sa-mi schimb uleiul...ce pun?

Nu am schimbat ulei pana acum si nu stiu ce a fost pus inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor cu rotile. M-am lamurit si linistit :)

 

Vin cu o alta intrebare de incepator, trebuie sa-mi schimb uleiul...ce pun?

Nu am schimbat ulei pana acum si nu stiu ce a fost pus inainte.

daca vine din italia aia merg cu bardahl.e f renumit la ei. am pus motorex dar nu mi place.caut bardahl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain pt.raspunsul complet.

Schimbatul cu semnale pe led (in viitor) este doar pt.ca lumineaza mai bine si pt.a nu mai ramane pe drum fara semnale sau stop. In rest sunt scumpe doar pt.fitze...

 

Mai exista o varianta DIY daca iti place sa mesteresti, iti garantez ca rezultatul e super! Ia ce am facut eu la GS cand inca il aveam...

 

 

Si da, ma mai gandeam si la consumul de curent pt. a mai pune niste proiectoare fata. (tot pt. a fi bine vazut in trafic)

Numai bine.

 

Nu iti fa griji si nu fa modificare din cauza asta. Chiar daca ai proiectoare si esti la limita cu consumul de curent, semnalele le folosesti pentru perioade scurte de timp, gen cateva zeci de secunde maxim. Poate ca nu ar mai face alternatoru fata in cazut asta, deci o sa iti consume din baterie si o sa se descarce, dar de indata ce opresti semnalizarea se incarca la loc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin cu o alta intrebare de incepator, trebuie sa-mi schimb uleiul...ce pun?

Nu am schimbat ulei pana acum si nu stiu ce a fost pus inainte.

Pai nu mai conteaza ce a fost pus(bun sau rau)...conteaza ce-i pui! Multa lume asculta ce zice producatorul...ulei mineral! Cauta si matale ulei mineral cu specificatii cat mai inalte.....si nu-ti fa griji! Motorul merge f bine si cu ulei sintetic(io asa am luat mobra...apoi am pus numai mineral si nu e nici o diferenta notabila)!

Editat de krong28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul TPS, adică throttle position sensor, nu trebuie neapărat schimbat. se poate Âşi curăța. eu am avut aceeaÂşi problemă la xmoto, care are acelaÂşi motor ca gs-ul, Âşi, după multă lectură pe advrider, am curățat throttle-body în totalitate Âşi cu un reset general (scos mufă ecu, aÂşteptat juma de oră, pus mufă, pus contact, învârtit accelerația de trei ori, oprit contact Âşi pornit din nou) problema a dispărut. senzorul ăla vine în capătul clapetei de accelerație Âşi dacă e murdar zăpăceÂşte turația de relanti când e motorul rece.

La un anumit moment capata uzura si singura solutie e sa il schimbi. se distruge mai ales la utilizare urbana sau pe off -lamelele alea sunt de vina.

Ce zice tibi de reglajul din suruburi - ii schimba nitel pozitia ca sa nu mai calce la pornire si ture mici pe zona nasoala (de asta ti se pare ca merge dupa ce cureti) - in scurt timp va fi la fel de enervant ca inainte.

Mecanismul este intr-adevar "self teaching" - la pornire isi masoara valoarea de zero - pe prima / primele rotatii ale motorului. Tocmai de asta nu ai voie sa tragi de acceleratie cand dai la buton - motorul ar invata un zero fals.

Pt cat disconfort creaza si cat de rar pica merita 250 ron + manopera pt a avea garantie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de ajutor cu rotile. M-am lamurit si linistit :)

 

Vin cu o alta intrebare de incepator, trebuie sa-mi schimb uleiul...ce pun?

Nu am schimbat ulei pana acum si nu stiu ce a fost pus inainte.

 

In afara de primul schimb ce l-am facut cu 15W40 de la AB, am pus doar Motul 20W50 mineral cu specificatie SG parca, asa cum recomanda BMW. E ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

în cazul meu e vorba de o motocicletă cu doar 4.000 de km, deci ori tps-ul era stricat din fabrică, ori e o eroare de construcție la modelele x. pe advrider toți posesorii de x country, x challenge și x moto s-au confruntat cu problema asta. temporar s-a rezolvat cu schimbarea tps, dar de cele mai multe ori a fost vorba de curățarea throttle body și de reset.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vine din italia aia merg cu bardahl.e f renumit la ei. am pus motorex dar nu mi place.caut bardahl

 

Ce nu iti place la motorex? de care ai pus? 15 50? 10 40?

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

în gs-ul lu soață-mea am pus doar motorex 15w50 formula semisintetic și s-a comportat excelent. nu a mâncat nicio picătură, a schimbat perfect vitezele și nici nu s-a dus vreun pic în airbox.

Editat de monsteristu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu iti place la motorex? de care ai pus? 15 50? 10 40?

SI SI ADICA DE AMINDOUA,SI PATINEAZA PUTIN AMBREIAJUL.CU CEL DIN EA SUPER.

 

SI SI ADICA DE AMINDOUA,SI PATINEAZA PUTIN AMBREIAJUL.CU CEL DIN EA SUPER.

am pus 20w50 mineral motul.e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vecinul care-ti face bucurii si cu masina???

 

Nu.

Asta a venit,asa, bonus. Tipic pentru bucuresti. Unii iti fac rau asa, ca se plictisesc.

 

PS. A iesit relativ repede cu alcool izopropilic.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comentati. Pe langa evidentul anunt de vanzare, imi plac la nebunie remarcile romanesti la diversele aspecte pe care le poti spune despre un motor de vanzare :)

 

 

/index.php?/topic/661877-kilometrii-de-vanzare/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La viteze de peste 140 oglinzile se inchid singure. A mai patit cineva? Solutii?

Probabil ca nu ti-e starnsa bine contra-piulita...

Dc nu vrea nici asa pune silicon sau ceva de genul in filet...si o sa tina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La viteze de peste 140 oglinzile se inchid singure. A mai patit cineva? Solutii?

 

De obicei mie mi se pliaza numai oglinda stinga datorita:

- filetului normal (pe dreapta); spre stinga se desface datorita curentului de aer.

- vibratiilor

- nu a fost strinsa putin mai tare.

 

Poti sa folosesti LOCTITE pentru blocarea suruburilor.

Eu am luat solutie de blocare suruburi Procycle de pe LOUIS.de (e mai ieftina putin decit LOCTITE)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei mie mi se pliaza numai oglinda stinga datorita:

- filetului normal (pe dreapta); spre stinga se desface datorita curentului de aer.

- vibratiilor

- nu a fost strinsa putin mai tare.

 

Poti sa folosesti LOCTITE pentru blocarea suruburilor.

Eu am luat solutie de blocare suruburi Procycle de pe LOUIS.de (e mai ieftina putin decit LOCTITE)

 

Bafta!

face servici parbrizul ala.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar daca vrei sa afli daca merita sa iti montezi unu, DA , merita. 100%.

 

Ce inaltime ai? Eu (1.84 inaltime) am unul de dakar pe a mea si ma bate vantul direct in viziera. Se poate pune ceva prelungire la asta?

 

 

post-37480-0-28645000-1305803948_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu supar pe nimeni daca indraznesc sa pun si eu aici anuntul unui prieten care trebuie sa-si vanda urgent motocicleta.

 

Este vorba despre un BMW F650GS din 2002 cu 39600km la bord.

- ABS, manere incalzite, hand-guards, parbriz dakar (+ cel scurt original)

- fiare-protectii de motor/carene Touratech

- ghid de lant Touratech

- topcase, tank-bag, genti laterale, toate originale BMW

 

- revizie la automobile bavaria vara trecuta in august (cablu de ambreiaj nou, placute frana spate noi), ca altceva nu au gasit de schimbat.

 

3700E

 

Omul are prietena gravida, se vor casatori in curand, s-au mutat in casa noua si trebuie s-o mobileze. Pur si simplu au nevoie de bani. ASTA E MOTIVUL REAL PENTRU CARE VINDE MOTOCICLETA.

 

Detalii pe PM.

 

post-5780-0-66793400-1305909274_thumb.jpg

 

post-5780-0-79634300-1305909324_thumb.jpg post-5780-0-11732200-1305909356_thumb.jpg post-5780-0-66202100-1305909393_thumb.jpg

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...