Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P
;)

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

 

 

oare daca-mi pun 4 evacuari de astea shport merg cu 200 la 1500 rpm? intreb si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

that was funny... ;)

 

on topic...am o dilema intrebatoare...

- tobele finale limiteaza din puterea motorului? pt ca eu asa am impresia

Si va zic si de ce...am dat jos tot ca sa vopsesc galeria de evacuare si am pornit fara finale ca sa vad cum e, pe langa sunet care e wowww :D , mi sa parut ca si puterea motorului era alta, urca mult mai usor in ture si se simtea mai... cum sa zic "viu". Oare doar mi s-a parut sau chiar asa e?(ca dc e asa ...facem tobe :P)

 

-schimb uleiul, bag 2,3l cum zice si cand e cald motorul imi arata ca e aproape plin acolo la geamul de vizitare. asa a fost si data trecuta cand am schimbat dar am scos din el cu o siringa ca sa il aduc la nivel. Pareri...? Am facut bine sau nu?

pai de ce ai scos ulei de acolo? ai pus 2,3 cu filtru asa ramane.nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

O treaba pe care TU cel mai probabil, nu o poti intelege.

 

 

Frate, nici eu nu pot sa inteleg

Inseamna ca suntem cel putin 3 care nu inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........

Pe scurt, dupa ce lacatusul respectiv a pilit cateii unui butuc si-a dat seama ca poate schimba cateii intre ei astfel incat acestia sa vina dupa indentatiile cheii mele, adica, a schimbat cateii intre ei, masurand cu sublerul cheia mea si cheia cu care au venit butucii si asa s-au potrivit cateii, la fix, incatnu a fost nevoie de nici o pilire.

Nu sunt sigur dar cred ca asa e facut butucul incat sa poata fi aranjati cateii sa corespunda unui numar de combinatii care asigure cheile pe care BMW le-a facut... sau poate ca nu, dar merita incercat.

 

Confirm ceea ce povestea senzed prin 2009: am cumparat 2 genti laterale, care au venit cu cheia lor. Schimband intre ele pozitiile cateilor, am facut sa mearga perfect cheia mea. Interesant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de ce ai scos ulei de acolo? ai pus 2,3 cu filtru asa ramane.nu e bine.

si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
si atunci la 2,3l pusi, de ce imi arata pe gemuletul de vizitare aproape plin...peste nivel?

 

 

simplu, nu se scurge tot uleiul vechi din motor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic la fel.

O idee ar fi ca la urmatorul schimb sa se puna 2,250 sau chiar 2,2 L.

prima mea banuiala a fost asta, dar tinand cont ca am desfacut si capacul ambreiajului ca sa schimb pompa de apa...??

oricum...ca pun 2,25 sau scot cu o seringa ceva tot acolo e...

 

apropo...azi, maine imi vine Scoutu'(guma spate)...abia astept sa vad cum e pe off ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Semnalele noastre de fabrica sunt 4x10w. Din motive de rupere a celor vechi si cu gandul de a fi mai greu de rupt (mai ales cele fata) am luat semnale mai mici dar care sunt 4x21w.

Daca a mai facut cineva schimbarea asta ziceti-mi si mie unde anume si de care releu a pus pt. a functiona toate 4, adica 4x21w in loc de 4x10w.

 

Multumesc. ;)

 

tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie.

 

am vazut unele acceptabile ca aspect si dimensiuni la un drz, dar nu am gasit sa cumpar:(...pe f650.com am mai gasit o varianta cu semnalizatoare buell...dar iarasi, nu se vand decat in USA... http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketGSLightsFAQ.htm#Super Flexible Buell Turn Signals on a GS

 

cam lunga povestea pt niste semnalizatoare, nu?

 

DACA gasiti/aveti/puneti semnalizatoare flexibile sau stiti de UNDE, plz let me know:)

da veri best!

Mesaj completat

CS-ul meu din fabrica vine cu un ditamai hornul, cu catalizator integrat. Cand am cumparat finala pt CS, Sebring sport, nemtii mi-au dat si o carticica cu grafic, care arata ca am un plus de 2 HP si 6 Nm.

Acum, concluziile le trage fiecare :D

Un alt aspect este ca,cu toba originala, la 100 km/ h aveam fix 4000 rpm, cu cea sport la 100 km/h am 3600-3650 rpm.

 

 

salut,

niste poze sau link specificatii - detalii?

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot din motive de rupere:) am pus mici pe spate, insa pentru a nu pune/schimba releu am folosit becurile initiale...asta a fost prin octombrie, pana acum a rezistat asa...cum mi s-a rupt baza la unul pe fata doar pt ca am scos husa de pe ea la inceputul "primaverii"/cand am scos-o la aer...caut de nebun d'alea flexibile- care fiind si mai mari sunt mai vizibile, la astea mici cam am emotii la schimbare directie.

 

eu am ramas foarte placut impresionat de semnalele de la fazer ;) cred ca daca te chinui poti sa le si innozi :D

insa nu stiu daca se potrivesc pe soclu de F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc,

Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel.

Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc,

Am si eu o intrebare. Mi s-a rupt o clema de prindere a cablului de acceleartie la BMW F650GS (2001). Mai exact clema care vine sus la manson, la modulul de pornire. Este o clema mica care se prinde intr-un surubel.

Am gasit la cei de la Louis (Kronau) un kit de reparatie cabluri de acceleratie cu o gramada de lucruri in punguta respectiva. A folosit cineva? Este bun de ceva acest kit?

 

Ca solutie de urgenta e bun kit-ul ala. Eu am unul la mine cand plec in ture mai lungi si odata chiar m-a scos din necaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de ambreiaj era ultima oara cam 170 de ron. Deci, banuiesc, undeva tot in zona asta. Cel mai bine treci pe la ei (bavaria pipera) sau ii suni. S-ar putea sa aiba pe stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de ambreiaj era ultima oara cam 170 de ron. Deci, banuiesc, undeva tot in zona asta. Cel mai bine treci pe la ei (bavaria pipera) sau ii suni. S-ar putea sa aiba pe stoc.

 

 

Cel de ambreiaj a costat 146 ron si a durat nici mai mult nici mai putin decat fix 3 zile la bavaria cumparat in data de 11.04.2011

Editat de kemsis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yzulica , poti aduce cablu de acceleratie? ... cat dureaza si pretul te rog . Pntru BMW F 650 GS Dakar din 2000. Danke.

Adi..sper ca ai inteles corect: eu nu aduc piese de BMW, eu m-am oferit sa-ti cumpar de la BMW Cluj, ca e la 500 m de casa mea si sa ti-l trimit la Reghin.

Daca vrei, da-mi un semn ori aici, ori PM ori 0744 973 166

Pretul ar trebui sa fie undeva la max. 120-150 lei.

Pretul pe real.oem e 39 $ la cablu acceleratie si 44 $ la cablu ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti am si eu o intrebare la voi care este cauza la aceste simtome: din cand in cand acul turometrului se duce la capat in gol fara sa tureze motorul si sta acolo cam un minut, in acest timp motorul are niste intreruperi foarte scurte( nu se opreste nu se micsoreaza viteza) . Daca ii dau acceleratie trece peste aceste intreruperi si merge normal. Se intampla de 2-3 ori la 100 km.Daca vi s-a intamplat si voua spunetim si mie care ar fi cauza.MULTUMESC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica conectarea bateriei, sa fie bine stranse suruburile. De la vibratii, poate iti deconecteaza pentru un moment cablul de pe baterie, daca nu e strans bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...