Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acestea sunt cele doua variante pe care le poti avea pe motocicleta.

 

In a doua imagine varianta stock pt incalzirea minerelor este butonul cu numerotarea 0,I,II . Celalalt buton (in aceeasi imagine) este un up-grade facut de propitar.

post-40812-0-20591800-1313665930_thumb.jpg

post-40812-0-82428500-1313665993_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am asa ceva dar am o vaga banuiala ca unul din fostii proprietari a scos incalzirea si a inlocuit switchul cu o priza de 12v.

 

Inca o intrebare, cablul asta e ABS-ul? Nu de alta, dar am doar pe spate iar sub sa sunt niste mufe deconectate.

 

Tu ai ABS?

ideea e ca nu se poate sa ai abs doar pe spate.

vezi daca ai centrala de ABS sub sa adica:

abspump.jpg

Daca nu ai ABS ala cred ca e senzorul de la vitezometru

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am asa ceva dar am o vaga banuiala ca unul din fostii proprietari a scos incalzirea si a inlocuit switchul cu o priza de 12v.

 

Inca o intrebare, cablul asta e ABS-ul? Nu de alta, dar am doar pe spate iar sub sa sunt niste mufe deconectate.

 

Daca nu ai si pe fata acelasi cablu cu senzor in cap, nu ai ABS. Ala care il ai tu si l-ai pus in poza, este senzorul pentru vitezometru.

La motocicletele BMW GS cu ABS ala are si rol de senzor de ABS.

Daca ai centrala de ABS pe motor inseamna ca ai si ABS , daca nu, nu ai ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! :baldy:

Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel...

Are careva o idee de unde ar putea fi buba??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate-i termostatul si daca se repeta faza, inseamna ca pompa de apa este vina (poate fi retezat axul sau elicea aceea de plastic s-a rupt, ori boltul care o tine pe ax a iest sau s-a rupt). Daca nu, inseamna ca termostatul s-a blocat pe pozitia "inchis" si in acest caz poti renunta la serviciile lui. Io merg fara el de vreo trei ani si n-am observat schimbari negative in mersul motorului sau la consum. Ce-i drept, iarna n-am prea mers decit putin. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! :baldy:

Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel...

Are careva o idee de unde ar putea fi buba??

 

imi vin in minte 2 probleme care se manifesta cum zici tu:

 

1. termostat blocat pe inchis - se rezolva temporar prin scoaterea termostatului de tot pana iei altul nou

2. aer in instalatie - trebuie aerisit calumea - umplut apa in radiator full si dupa aerisit pe la surubelul de pe blocul motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata o problema ce a reusit sa-mi strice duminica: undeva, ceva la sitemul de racire a clacat. Concret, indata ce temperatura atinge punctul critic, se aprinde martorul de bord. Doar ca... asta se intampla o data la 2 minute. Sau la fiecare 2 Km rulati!! :baldy:

Sigur NU pierde lichid iar ventilatorul FUNCTIONEAZA! Pe drum, i-am schimbat chiar lichidul de racire integral! Fara niciun efect notabil, cum m-am asteptat dealtfel...

Are careva o idee de unde ar putea fi buba??

Termostatul blocat pe inchis. Scoate-l din circuit. Piesa nr 2 .

post-40812-0-39388700-1313940894_thumb.png

post-40812-0-40044900-1313941053_thumb.jpg

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate-i termostatul si daca se repeta faza, inseamna ca pompa de apa este vina (poate fi retezat axul sau elicea aceea de plastic s-a rupt, ori boltul care o tine pe ax a iest sau s-a rupt). Daca nu, inseamna ca termostatul s-a blocat pe pozitia "inchis" si in acest caz poti renunta la serviciile lui. Io merg fara el de vreo trei ani si n-am observat schimbari negative in mersul motorului sau la consum. Ce-i drept, iarna n-am prea mers decit putin. ;)

 

Tocmai ce am dat jos termostatul, curatat (n-am prea avut motive dar daca tot l-am scos...) si pus la loc. Pare functional. Dat apoi o tura si... la fel!!

M-am gandit si eu la pompa de apa dar am preferat sa elimin si ultima posibilitate inainte de asta... "grea".

Se pare ca de ceea ce mi-e frica n-o sa scap. :angryfire:

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Am sa va spun cum se va incheia aventura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am dat jos termostatul, curatat (n-am prea avut motive dar daca tot l-am scos...) si pus la loc. Pare functional. Dat apoi o tura si... la fel!!

 

pai trebuie sa fii convins ca functioneaza degeaba-l pui la loc defect,nu prea ai ce curata la el, daca nu deschide merge doar circuitul mic elimina-l din circuit si vezi pe urma,

-la treaba ca se termina sezonu'

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai vazut ceva similar la un BMW f650gs - ma refer la faza cu becul de supraincins...

 

problema era de la senzorul de temperatura de apa. schimba-l cu unul de la un f650gs care merge, porneste motorul, asteapta sa se incalzeasca si vezi daca mai face. toata operatiunea cu schimbat senzorul, incalzit motorul, asteptat sa se raceasca si schimbat la loc dureaza o ora...

 

alternativ, mai poti ruga pe cineva sa-ti zica ce rezistanta are senzorul la temperatura la care pleaca ventilatorul... si apoi masori cu ohmetrul tau, dupa ce s-a incalzit al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am dat jos termostatul, curatat (n-am prea avut motive dar daca tot l-am scos...) si pus la loc. Pare functional. Dat apoi o tura si... la fel!!

Am zis ca se elimina termostatul, nu se curata si apoi se pune la loc! N-ai facut cu asta decit o injectie cu vitamine unui cadavru! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca se elimina termostatul, nu se curata si apoi se pune la loc! N-ai facut cu asta decit o injectie cu vitamine unui cadavru! :bigstar:

 

Am vrut si eu sa ma joc de-a... Frankenstein cu termostatul! :wink: M-am gandit ca agata sau a ramas cumva blocat fara sa fie neaparat defect.

Acum am sa-l scot de tot si vad mai departe... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu are apucaturi de revenire daca-l speli cu apa rece si sapun, ala daca moare, moare! :hurt:

Si incearca sa mergi macar o zi prin aglomeratie si caldura fara termostat si apoi sa-mi spui cum se simte capra ta! Asta daca n-a picat pompa, caz in care gaura din buget este inevitabila! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

BMW launch online servicing resource

BMW Motorrad UK have introduced an online 'Service Area' that includes ten years worth of owner's manuals, a full parts catalogue and a tyre choosing and fitment guide.

 

The section of the website has been designed to help owners save time when servicing and ordering parts for their BMW machines.

 

Using the Vehicle Identification Number, you can access the electronic parts catalogue and up to date details off all BMW motorcycles from the last 10 years.

 

Visit bmw-motorrad.co.uk/service-and-maintenance to view the new and free Online Service Area.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Asta daca n-a picat pompa, caz in care gaura din buget este inevitabila! :o

 

Avuseși gura aurită nene Ivane...

Am dat jos capacul pompei de apă aseară. Paleta se învarte ușor, cu degetul. Asta înseamnă că fie știftul ce ține roata dințată care angrenează axul a cazut, fie roata asta dințată s-a uzat si trebuie inlocuită. Deci, oricum ar fi, nu scap de drumul până la amicii de la Bavaria! :angryfire:

S-auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avuseși gura aurită nene Ivane...

Am dat jos capacul pompei de apă aseară. Paleta se învarte ușor, cu degetul. Asta înseamnă că fie știftul ce ține roata dințată care angrenează axul a cazut, fie roata asta dințată s-a uzat si trebuie inlocuită. Deci, oricum ar fi, nu scap de drumul până la amicii de la Bavaria! :angryfire:

S-auzim de bine!

Daca este stiftul, il poti inlocui cu unul ordinar, care sa aiba diametrul egal cu cel original. Daca s-au tocat (uzat) dintii la pinioane, atunci poti comanda piesele in cauza si le poti schimba foarte usor, chiar si-n fata blocului. Spor si bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...