pyter82 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 (editat) Am desfacut cu un prieten capacul de la culbutori si am pornit motorul fara capac dar lantul de distributie statea intins,oricum nu l-am lasat sa mearga mult ca arunca ulei pe acolo si bataia tot se auzea.Nu cred ca a fost schimbat pana acum intinzatorul lantului de distributie.Motocicleta a fost adusa anul trecut din Italia de fostul proprietar de la care am luat-o in primavara.Fostul proprietar i-a schimbat doar gumele,bujia,placuele si uleiul.Am facut cu motorul 4000km de cand am luat-o si nu a batut deloc motorul,a inceput brusc sa bata. Editat August 28, 2011 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Poate are sau nu legatura cu problema ta:la sfarsitul lui mai am fost intr-o tura prin Dobrogea si, la intoarcere, dupa ce am iesit de pe autostrada, am constatat o bataie in motor, mai ales la retrogradarea vitezelor, de parca as fi avut un pumn de suruburi scapat prin motor. Am mai mers vreo 2 zile prin oras cu ea asa (dar incepea balamucul dupa ce se incalzea motorul) si deja vorbisem sa merg cu ea la service. Noroc ca intre timp am ajuns cu benzina pe rezerva si... am alimentat. Ca prin farmec a disparut orice zgomot anormal! Abia atunci mi-am amintit ca in urma cu 1 an patisem ceva asemanator (nu chiar la fel de puternica senzatia de bataie, dar oricum, notabila). Singurul lucru in comun? Alimentasem in Fetesti, la Rompetrol... De la ultima patanie au mai trecut 2000 de km si motorul merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 (editat) La mine bataia incepe la 10-15 secunde dupa pornire si se aude mai rau cand accelerez,pe frana de motor nu se aude nimic.Am dat o tura cu ea fara casca si m-a zapacit de cap ce pacane. Editat August 28, 2011 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Aveti idee ce cod au rulmentii care intra pe axul incercuit in imagine? Trebuie sa cumpar unii noi si nu stiu ce sa cer la magazin. Pe aia vechi nu scrie nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 (editat) Aveti idee ce cod au rulmentii care intra pe axul ... Sper sa iti foloseasca. Cred ca este vorba de piesa nr.6 (22x28x16). Cod SKF: HK2216 Vezi sa nu fie afectat si miezul care intra in rulment (piesa nr.4 ) Succese. Editat August 28, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 De unde pot cumpara rulmenti SKF? Ceva concret, un magazin/adresa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) www.pro-tech.ro sau www.autototal.ro (da un telefon la astia ca site-ul nu e functional) s-ar putea sa aiba. Editat August 29, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) De unde pot cumpara rulmenti SKF? Ceva concret, un magazin/adresa? Mai exista si http://www.badi.ro/ , insa trebuie sunat sa vezi daca au pe stoc L.E. Codul pe care l-am gasit la SKF pentru sleeve bearing 22x28x16 este BK2216 Editat August 29, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Uita-te si aici! L.E. Codul pe care l-am gasit la SKF pentru sleeve bearing 22x28x16 este BK2216 Nu este bun codul "BK2216" , rulmentul respectiv arata asa: Editat August 29, 2011 de niculae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Mai exista si http://www.badi.ro/ , insa trebuie sunat sa vezi daca au pe stoc Chiar la astia am nimerit si eu. Au pe stoc si costa 15 lei bucata. Codurile sunt astea puse de Serban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Uita-te si aici! Nu este bun codul "BK2216" , rulmentul respectiv arata asa: Ai dreptate este HK2216 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) De www.badi.ro am auzit si eu ca sunt bine aprovizionati. Editat August 29, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) La Bavaria cei 2 rulmenti costa 28 de lei! Mai ieftin cu 2 lei fata de BADI. In schimb, rahatul de ax care trece prin ei e 60 lei. Editat August 30, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 La mine bataia incepe la 10-15 secunde dupa pornire si se aude mai rau cand accelerez,pe frana de motor nu se aude nimic.Am dat o tura cu ea fara casca si m-a zapacit de cap ce pacane. Schimba intinzatorul de lant de distributie. Am avut exact aceeasi problema ca cea semnalata de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) La Bavaria cei 2 rulmenti costa 28 de lei! Mai ieftin cu 2 lei fata de BADI. In schimb, rahatul de ax care trece prin ei e 60 lei. De ce vrei sa schimbi si axul, este mancat de rugina? Te intreb pentru ca nici al meu nu este intr-o stare prea buna. L-am luat la smirgheluit si polizat, am bagat caruta de vaselina si l-am pus la loc. Cand am vrut eu sa-i schimb, costau in jur de 50 de lei. (iarna trecuta) Editat August 30, 2011 de niculae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 De ce vrei sa schimbi si axul, este mancat de rugina? Te intreb pentru ca nici al meu nu este intr-o stare prea buna. L-am luat la smirgheluit si polizat, am bagat caruta de vaselina si l-am pus la loc. Cand am vrut eu sa-i schimb, costau in jur de 50 de lei. (iarna trecuta) Eu am avut niste "ace" rupte care au "sapat" cateva santuri in ax/bucsa. Chiar daca personal consider cam piperat pretul pentru bucsa aia, am zis sa fac treaba cum trebuie pana la capat si am cumparat una noua. Daca mai aveam putina rabdare si chef, as fi putut face bucsa la un strungar. As fi iesit muuuult mai ieftin. Legat de procedura, daca la scoatere am cam folosit ciocanul ca sa scap de vechii rulmenti, la punerea celor noi am incalzit piesa/triunghi cu foehn-ul industrial si am tinut rulmentii la congelator vreo ora-doua. Au intrat incredibil de usor. Ca sa-i bag fara sa-i ciocanesc, am improvizat un fel de presa dintr-un surub, piulita, distantier si niste saibe mai mari. A mers perfect. La Bavaria cei 2 rulmenti costa 28 de lei! Mai ieftin cu 2 lei fata de BADI. Rectific. La Bavaria, 28 de lei costa un singur rulment si nu 2! Deci, exact aceesi marfa, la dublu pret! Mega-nesimtire! ---------- In alta ordine de idei, initial credeam ca simeringurile sunt ok. La o privire mai atenta am ajuns la concluzia ca trebuie schimbate si astea. Am dat la Bavaria 49 lei pe doua bucati (probabil ca daca le-as fi gasit la BADI as fi platit jumatate). Concluzie, data viitoare cand mai schimb rulmenti, ca sa nu mai fac 'nspe drumuri, am sa cumpar din prima tot ansamblul rulment-bucsa-simering. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salutare tuturor! Citesc topicul asta de vreo doi ani, cand m-am hotarat sa-mi iau Dakar. Acum am reusit sa mi-l iau. E din 2004 41000km si sunt foarte multumit de ea. (nu stiu cat e de multumita ea de mine avand in vedere ca e prima mea moto) Bineinteles ca am o lista mare de intrebari si nelamuriri, dar recitind ce ati scris pe aici m-am lamurit cu multe. Sunt din Piatra Neamt, asa ca trebuie sa ii schimb singur toate consumabilele, iar cand o sa am drum la brasov sa ma duc la bavaria sa-i fac o diagnoza si o reglare a injectiei. Antigelul am reusit cu manualul in fata sa-l schimb. 1 Acum vreau sa-mi comand Ulei si Filtru. Va rog sa-mi recomandati tipuri si producatori, pentru ca m-am pierdut in cele 500 de pagini, ba mineral, ba semisentetic.. sintetic.. Eventual daca e cineva pe aici care vinde si poate trimite prin curier, astept mesajele voastre. 2 Lichidul de frana as vrea sa il inlocuiesc.. cum se face operatiunea? E complicat ? 3 La furca nu vad nici o scurgere de ulei... are rost sa desfac pe acolo sa verific, sa schimb uleiul si garniturile alea? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Salutare tuturor! Citesc topicul asta de vreo doi ani, cand m-am hotarat sa-mi iau Dakar. Acum am reusit sa mi-l iau. E din 2004 41000km si sunt foarte multumit de ea. (nu stiu cat e de multumita ea de mine avand in vedere ca e prima mea moto) Bineinteles ca am o lista mare de intrebari si nelamuriri, dar recitind ce ati scris pe aici m-am lamurit cu multe. Sunt din Piatra Neamt, asa ca trebuie sa ii schimb singur toate consumabilele, iar cand o sa am drum la brasov sa ma duc la bavaria sa-i fac o diagnoza si o reglare a injectiei. Antigelul am reusit cu manualul in fata sa-l schimb. 1 Acum vreau sa-mi comand Ulei si Filtru. Va rog sa-mi recomandati tipuri si producatori, pentru ca m-am pierdut in cele 500 de pagini, ba mineral, ba semisentetic.. sintetic.. Eventual daca e cineva pe aici care vinde si poate trimite prin curier, astept mesajele voastre. 2 Lichidul de frana as vrea sa il inlocuiesc.. cum se face operatiunea? E complicat ? 3 La furca nu vad nici o scurgere de ulei... are rost sa desfac pe acolo sa verific, sa schimb uleiul si garniturile alea? Multumesc Salut, felicitari pentru achizitie am sa iti raspund punctual: 1. Povestea cu uleiurile este una mult prea lunga si stufoasa cu argumente pro/contra cat cuprinde; eu zic sa respecti specificatiile: "Brand-name HD oil, API classification SF, SG or SH;suffix letters CD or CE are permitted; alternatively,brand-name HD oil of CCMC classification G4 orG5; suffix PD2 is permitted" iar pentru indice de vascozitate sa folosesti tabelul de mai jos Filtru de ulei poate fi folosit orice brand compatibil 2. Lichidul de frana se schimba destul de usor, tehnica este ceiasi ca la aerisirea franelor - dai popmpe la maneta/pedala, tii apasat si tinand apasat cineva desface surubelul de la etrier ca sa iasa lichidul; treaba asta se repeta pana cand pe la etrier iese lichid curat. Atentie ca la fiecare cateva operatiuni sa reumplii borcanasul de lichid (daca intra cat de putin aer in instalatie e mai greu sa il scoti), operatiunea asta se face cam o data la 2 ani. Daca ai ABS este mai complicat - poti sa schimbi lichidul din instalatie cum am scris mai sus dar lichidul care se afla in centrala ABS va ramane cel vechi, se poate face schimbul total daca vrei la reprezentanta prin intermediul unui aparat care purjaza si centrala ABS. 3. Furca - daca nu curge sau nu ai simptome dubioase la ea eu zic sa nu iti bati capul cu ea; daca vrei neaparat poti sa ii schimbi destul de usor uleiul, vezi aici un tutorial cu tot cu schimbarea semeringurilor Editat Septembrie 2, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Fratilor, deseara tre sa montez la cineva un kit de inaltare. Spre rusinea mea, nu am facut asta pana acuma. Imi poate explica va rog careva care e procesul? Ce trebuie sa tin sa nu cada? Am stander dinala de la Louis, din teava, rotund, pentru suspendat bascula... 10x.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 iertati-ma.nu poluez dar poate ma aude cineva.cumpar coburi laterale bmw gs.va multumesc pt intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Am mai intrebat acu ceva vreme de un cric central de Dakar, mi-a spus cineva ca e in jur de 200 de roni. Unde gasesc? Cei de la HD (din pacate) nu fac asa ceva. Asta pe care-l am, pe langa faptul ca e stramb si prost, a mai ros si dintr-un surub c-a fost pus prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Fratilor, deseara tre sa montez la cineva un kit de inaltare. Spre rusinea mea, nu am facut asta pana acuma. Imi poate explica va rog careva care e procesul? Ce trebuie sa tin sa nu cada? Am stander dinala de la Louis, din teava, rotund, pentru suspendat bascula... 10x.! 1. ridici mobra pe cricul central pe 2-3 bucati de pal ca sa stea cat mai sus roata spate (ca sa ai loc sa umbli dedesubt) 2. pui sub roata spate alte bucati de pal astfel incat sa fie neutra pe linkage-uri (sa nu atarne si nici sa nu comprime amortizorul) 3. desfaci suruburile de la linkage-uri si scoti suruburile (s-ar putea sa fie nevoie sa folosesti un alt surub ca sa le bati un pic sa iasa dupa ce desfaci piulitele 4. scoti oasele vechi 5. le pui pe cele noi in aceiasi pozitie 6. te chinui 20 min sa bagi singur suruburile la linkage-uri (sau 2 minute daca te ajuta cineva) 7. strangi suruburile la cote in poza am notat suruburile care trebuie desfacute Bafta! Am mai intrebat acu ceva vreme de un cric central de Dakar, mi-a spus cineva ca e in jur de 200 de roni. Unde gasesc? Cei de la HD (din pacate) nu fac asa ceva. Asta pe care-l am, pe langa faptul ca e stramb si prost, a mai ros si dintr-un surub c-a fost pus prost. http://www.wunderlich.de/shopart/1644102-1-1394/Shop/Teilepool/1/Hauptstaender.htm http://www.moto24.de/sw-motech-hauptstaender-bmw-f650-gs-dakar.html http://www.hein-gericke.de/additional_information/pdf/DB_Hauptstaender.pdf nu stiu cine ti-a zis ca e 200 lei, mai curand 500... Editat Septembrie 2, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Am inteles. Stii cumva si care is cotele alea ca sa nu mai descarc manualul? Cati Nm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 @brake - Te intereseaza genti laterale originale? Eu am 2 givi.., nu foarte mari, daca te intereseaza iti fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Am inteles. Stii cumva si care is cotele alea ca sa nu mai descarc manualul? Cati Nm? cele de sus 50Nm, ala de jos 47Nm L.E. am uitat sa mentionez ca sus sunt 2 suruburi si jos doar 1 Editat Septembrie 2, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.