CozonacRutier Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) cumpara unu de gs normal si il lungesti cu 5 cm.adica pui un adaos din fier plin strunjit la capete sa intre pe teava lui si il sudezi,polizezi si e gata. Prin Romania parca-s mai rare decat diamantele. N-am gasit pe nicaieri. M-am pus pe cautat si am gasit la englezi cu 100de roni. Acu astept sa vad cum rezolv si cu transport/comand si dupa aia sa vad unde rezolv cu sudarea. Editat Septembrie 6, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 ieri pe seara ies la o plimbare si-n prima intersectie incercand sa salut un baicar care ma lasase sa ies de pe straduta am oprit motorul . il pornesc repede , ies in sosea si-mi vad de drum cu capu-n pamant de rusine dar constat ca nu tine relanti-ul . deloc . il tineam viu din acceleratie la fiecare apasare de ambreiaj cateva intersectii dar pana la urma am oprit pe dreapta . scot cheia , o bag inapoi , start si gata. relanti-ul acolo unde trebuie, motoru merge uns . ma poate lamuri careva de ce-a facut asa ? e prima oara ... Ai tras cumva de acceleratie cand ai pornit motorul? E o posibila cauza (cand isi face initializarea, citeste gresit pozitia de 'zero' a acceleratiei). Vezi ca s-a mai discutat pe aici despre procedura de start. Daca nu gasesti, uita-te si pe http://faq.f650.com/GSFAQs/HardStartingFAQGS.htm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 asta pare sa fi fost mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Prin Romania parca-s mai rare decat diamantele. N-am gasit pe nicaieri. M-am pus pe cautat si am gasit la englezi cu 100de roni. Acu astept sa vad cum rezolv si cu transport/comand si dupa aia sa vad unde rezolv cu sudarea. la arad la victor.e unu de aduce motoare.are nr de tel pe bike shop. eu de la el am luat cu 150 roni.pa la arad la victor.e unu de aduce motoare.are nr de tel pe bike shop. eu de la el am luat cu 150 roni.pa nr meu 0722318215.si te lamuresc imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net PUNE UN BAIAT CARE A MAI FACUT SI STAI LINISTIT CU O BERE LINGA EL.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net In primul rand - ce fel de lant ai cumparat? endless, cu za care trebuie nituita sau cu za tip clema? Editat Septembrie 7, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Dinasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 scule pentru cazul cel mai complicat (endless): - cheie dinamometrica care sa cuprinda si range-ul 100-140Nm - doua capete de tubulara de 22 (pentru axul basculei) si una de 30 (pentru piulita de fixare a pinionului) - Loctite 243 restul sculelor sunt in trusa motorului (chei de 19 si 24 pentru dat jos roata spate, cheie de 13 pentru prinderea foii de roata, torx-uri pentru dat jos plasticul ce acopera pinionul si aparatoarea de noroi, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Dinasta. Este lant endless, vezi mai sus la ce a scris @smar2 ideeea este ca trebuie sa dai jos bascula ca sa il poti pune - lucru bun dealtfel pentru ca poti gresa si rulmentii basculei cu aceasta ocazie ----------------------------------------------------------------------------------- Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Editat Septembrie 8, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 ...poti gresa si rulmentii basculei cu aceasta ocazie +1 Intrebare de baraj - de unde imi cumpar o camera pe 17 astazi in Bucuresti? Incearca la Dementor in Pipera. Sau mai sus un pic, la United Motors sau la Yamaha. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Incearca la Dementor in Pipera. Sau mai sus un pic, la United Motors sau la Yamaha. Bafta Am incercat...degeaba la dementor singura camera pe 17 e 4.50/5.10 care ar veni ceva de genul 150/160 deci... am mai incercat si diverse alte locuri...pneurom, depozitul de anvelope, chhemtraders damn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Cred ca am eu 1 sau 2 pe acasa. Nu sunt noi, dar decat nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Cred ca am eu 1 sau 2 pe acasa. Nu sunt noi, dar decat nimic ... nu conteaza ca nu-s noi, eu am nevoie de rezerva "just in case" vezi daca le ai pe acasa si daca poti sa imi imprumuti/vinzi una 0752295569 - Alex - dai un bip si te sun eu daca e Editat Septembrie 8, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 te sun pe la 6-7 cand ajung sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 si eu am folosite Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net fara compresor poate deveni porno. mergig la service - nu merita munca pt 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 compresor pentru ce? nu e nevoie sa dezumfle roata ca sa o scoata... si de ce sa nu merite munca? plus ca e util sa stii sa mai demontezi si sa schimbi cate una-alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 totul este sa aibe TOATE sculele necesare. Plus un pic de indeminare. Spor. LE. Nu ar strica nici putina inspiratie de la cineva care a mai facut operatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 eheee.frumos la intrunirea de la rasnov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 hopa si eu de ceva vreme am un GS din 2003 ,abia acum am vazut ca exista un topic dedicat.........am sa il urmaresc de acum incolo. mai intreb una alta ca sant la inceput . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Salutare.De astazi posed si eu un f650gs din 2002(cu abs).Am cateva intrebari.Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru?Si Un parbriz de dakar are careva...As vrea sa il pun . la ambreiaj este un contact ,probabil nu si face treaba ,verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 Dc daca o am in viteza si chiar daca tin ambreiajul nu porneste si vrea doar pe neutru? Cum adica, vrei sa o pornesti in viteza si nu merge(cu ambreiajul tras)? De ce vrei sa o pornesti in viteza? Pe neutru merge? Felicitari pentru achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 compresor pentru ce? nu e nevoie sa dezumfle roata ca sa o scoata... si de ce sa nu merite munca? plus ca e util sa stii sa mai demontezi si sa schimbi cate una-alta... Sa desfaca piulita de la pinionul mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.