smar2 Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 daca ai schimbat doar linkurile, da, n-are de ce sa dureze mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 manualu recomanda suruburi noi la linkurile alea de fiecare data . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Am mai intrebat acu ceva vreme de un cric central de Dakar, mi-a spus cineva ca e in jur de 200 de roni. Unde gasesc? Cei de la HD (din pacate) nu fac asa ceva. Asta pe care-l am, pe langa faptul ca e stramb si prost, a mai ros si dintr-un surub c-a fost pus prost. cumpara unu de gs normal si il lungesti cu 5 cm.adica pui un adaos din fier plin strunjit la capete sa intre pe teava lui si il sudezi,polizezi si e gata. 1. ridici mobra pe cricul central pe 2-3 bucati de pal ca sa stea cat mai sus roata spate (ca sa ai loc sa umbli dedesubt) 2. pui sub roata spate alte bucati de pal astfel incat sa fie neutra pe linkage-uri (sa nu atarne si nici sa nu comprime amortizorul) 3. desfaci suruburile de la linkage-uri si scoti suruburile (s-ar putea sa fie nevoie sa folosesti un alt surub ca sa le bati un pic sa iasa dupa ce desfaci piulitele 4. scoti oasele vechi 5. le pui pe cele noi in aceiasi pozitie 6. te chinui 20 min sa bagi singur suruburile la linkage-uri (sau 2 minute daca te ajuta cineva) 7. strangi suruburile la cote in poza am notat suruburile care trebuie desfacute Bafta! http://www.wunderlich.de/shopart/1644102-1-1394/Shop/Teilepool/1/Hauptstaender.htm http://www.moto24.de/sw-motech-hauptstaender-bmw-f650-gs-dakar.html http://www.hein-gericke.de/additional_information/pdf/DB_Hauptstaender.pdf nu stiu cine ti-a zis ca e 200 lei, mai curand 500... eu i am spus.atit ma costat pe mine.cric ,transport de la arad prin curier, strunjit,sudat,polizat,vopsit. @brake - Te intereseaza genti laterale originale? Eu am 2 givi.., nu foarte mari, daca te intereseaza iti fac poze. ma interes.dar cele originale ca am suporti pt ele.cele givi nu vin pe sub tobele de esapament cum vin orig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Oricum Scarverul tanjeste dupa o revizie capitala, dar pana atunci am un ''ghimpe electric'' ce ma dispera...imi tot arde siguranta de pe semnalizari / pozitia spate/ stop frana. Nasol e ca schimb siguranta, merge 10-15 minute, apoi se arde. Au fost cazuri in care a tinut si de pe o zi pe alta. In lipsa de alta varianta, am pus si de 15 A (stock e de 10 A ). Aia a tinut 2 zile...pana s-a ars si ea. Acum mobra e trasa pe dreapta, pana la elucidarea misterului. Habar nu am de unde sa incep cautarile...ceva sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Oricum Scarverul tanjeste dupa o revizie capitala, dar pana atunci am un ''ghimpe electric'' ce ma dispera...imi tot arde siguranta de pe semnalizari / pozitia spate/ stop frana. Nasol e ca schimb siguranta, merge 10-15 minute, apoi se arde. Au fost cazuri in care a tinut si de pe o zi pe alta. In lipsa de alta varianta, am pus si de 15 A (stock e de 10 A ). Aia a tinut 2 zile...pana s-a ars si ea. Acum mobra e trasa pe dreapta, pana la elucidarea misterului. Habar nu am de unde sa incep cautarile...ceva sugestii ? Presupun ca ai un scurt pe undeva. Controleaza firele, incepand de la semnal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 sau ma astepti pe mine si ne jucam cu schema electrica si 2 beri. Pana atunci mai cumpara 2 becuri pe banii mei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) ai un scurt la unul din circuite, ia-le prin eliminare, degeaba pui siguranta mai mare ca faci mai mult rau, se topeste izolatia de pe conductor si-apoi sa vezi belele. Insereaza un ampermetru in fiecare circuit sa vezi unde e curentul prea mare, - a doua varianta ar fi ca ai luat vreo pasagera fara chiloti de ia crescut amperajul mobrei in cazul asta mergi mai mult pe ploaie:cheers: . Editat Septembrie 4, 2011 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salut, Are cineva un senzor ABS pentru fata folosit si de vanzare? Ca am reusit sa crap plasticul la intrarea in furca si mi-e sa nu intre apa pe acolo. Ce efecte ar putea avea un eventual scurt? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salut, Are cineva un senzor ABS pentru fata folosit si de vanzare? Ca am reusit sa crap plasticul la intrarea in furca si mi-e sa nu intre apa pe acolo. Ce efecte ar putea avea un eventual scurt? Multumesc! Eu zic sa pui silicon pe el daca functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Schema urmatoare cu pompa de apa, cred ca se gaseste si in manual, dar o atasez aici, poate ajuta pe cineva. (are si codurile de piese) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 manualu recomanda suruburi noi la linkurile alea de fiecare data . Posibil, insa suruburile de pe motor aratau OK. Drepte, filetul bun, etc. Inca o intrebare Discul de frana de pe fata, am vazut ca are numai unul. Etrierul pare sa fie flotant si discul fix. Corect? Discul avea un oaresce joc, chiar ingrijorator... Daca tii frana fata apasata si te impingi in ghidon, se auzea zgomotul ala ciudat ca si cand ar fi dusi rulmentii la jug. Toate suruburile care tineau discul erau slabite. E normal??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Eu zic sa pui silicon pe el daca functioneaza Multumesc! Deocamdata inoata in prenandez (ca asta aveam la indemana), dar cred ca e o idee mult mai buna cu siliconul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Posibil, insa suruburile de pe motor aratau OK. Drepte, filetul bun, etc. Inca o intrebare Discul de frana de pe fata, am vazut ca are numai unul. Etrierul pare sa fie flotant si discul fix. Corect? Discul avea un oaresce joc, chiar ingrijorator... Daca tii frana fata apasata si te impingi in ghidon, se auzea zgomotul ala ciudat ca si cand ar fi dusi rulmentii la jug. Toate suruburile care tineau discul erau slabite. E normal??? nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Asa ma gandeam si eu. Daca etrierul e flotant si discul fix, apai fix sa fie. Am strans suruburile care il tin si s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 nu ai loctite la suruburi. pune si strange bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 ieri pe seara ies la o plimbare si-n prima intersectie incercand sa salut un baicar care ma lasase sa ies de pe straduta am oprit motorul . il pornesc repede , ies in sosea si-mi vad de drum cu capu-n pamant de rusine dar constat ca nu tine relanti-ul . deloc . il tineam viu din acceleratie la fiecare apasare de ambreiaj cateva intersectii dar pana la urma am oprit pe dreapta . scot cheia , o bag inapoi , start si gata. relanti-ul acolo unde trebuie, motoru merge uns . ma poate lamuri careva de ce-a facut asa ? e prima oara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) cumpara unu de gs normal si il lungesti cu 5 cm.adica pui un adaos din fier plin strunjit la capete sa intre pe teava lui si il sudezi,polizezi si e gata. Prin Romania parca-s mai rare decat diamantele. N-am gasit pe nicaieri. M-am pus pe cautat si am gasit la englezi cu 100de roni. Acu astept sa vad cum rezolv si cu transport/comand si dupa aia sa vad unde rezolv cu sudarea. Editat Septembrie 6, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 ieri pe seara ies la o plimbare si-n prima intersectie incercand sa salut un baicar care ma lasase sa ies de pe straduta am oprit motorul . il pornesc repede , ies in sosea si-mi vad de drum cu capu-n pamant de rusine dar constat ca nu tine relanti-ul . deloc . il tineam viu din acceleratie la fiecare apasare de ambreiaj cateva intersectii dar pana la urma am oprit pe dreapta . scot cheia , o bag inapoi , start si gata. relanti-ul acolo unde trebuie, motoru merge uns . ma poate lamuri careva de ce-a facut asa ? e prima oara ... Ai tras cumva de acceleratie cand ai pornit motorul? E o posibila cauza (cand isi face initializarea, citeste gresit pozitia de 'zero' a acceleratiei). Vezi ca s-a mai discutat pe aici despre procedura de start. Daca nu gasesti, uita-te si pe http://faq.f650.com/GSFAQs/HardStartingFAQGS.htm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 asta pare sa fi fost mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Prin Romania parca-s mai rare decat diamantele. N-am gasit pe nicaieri. M-am pus pe cautat si am gasit la englezi cu 100de roni. Acu astept sa vad cum rezolv si cu transport/comand si dupa aia sa vad unde rezolv cu sudarea. la arad la victor.e unu de aduce motoare.are nr de tel pe bike shop. eu de la el am luat cu 150 roni.pa la arad la victor.e unu de aduce motoare.are nr de tel pe bike shop. eu de la el am luat cu 150 roni.pa nr meu 0722318215.si te lamuresc imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net PUNE UN BAIAT CARE A MAI FACUT SI STAI LINISTIT CU O BERE LINGA EL.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 (editat) Bre, cate si ce scule imi trebuie sa schimb lant/pinioane si daca e recomandat sa o fac eu, gigel care nu a mai facut asta vreoadata, in conditiile in care am net In primul rand - ce fel de lant ai cumparat? endless, cu za care trebuie nituita sau cu za tip clema? Editat Septembrie 7, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Dinasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.