ERU Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Mare problema. Mi-am strambat roata fata la dakar! e stramba rau, sigur nu se mai poate scoate nimic din ea. Are cineva de vanzare o roata de 21''? ce solutii ar mai fi? sa cumpar roata completa noua? sa cumpar doar janta+cateva spite care sunt strabe, si sa il caut pe mesterul care spiteaza roti, din bucuresti ? (daca mai e in tara, parca zicea cineva pe un topic ca nu mai e) Multumesc. Mesterul in cauza se intituleaza Rabinu, si este in tara mi-a rezolvat si mie roata fata atat cat s-a putut deoarece la mine e foarte slab materialul si va trebui sa-mi cumpar alta janta la un moment dat. Ideea e sa nu-ti cumperi alta roata/janta inainte sa vb cu Rabinu, nu se potrivesc toate. 0765788085 si 0724452023. Editat Octombrie 19, 2011 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Stie careva unde pot gasi si eu top case la un pret decent? u uite.nou nout.crapat deasupra dar este lipit.un abtibild peste si e ok.70 lei0722318215 si vb. miine vin in buc daca esti de acolo. Editat Octombrie 19, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Am vorbit cu Rabinu, multumesc pentru numere. (0765788085 e gresit, cel pe vodafone functioneaza). Deocamdata e plecat din tara, si se intoarce peste trei saptamani si atunci se uita la roata mea. Oricum aseara cand am vazut motocicleta cu roata stramba, mi-a fost clar ca o bag in garaj, si o mai scot abia la primavara! Totusi acum cand vad ce spare si vreme de plimbare e, tare imi vine sa.... . Cum pot sa verific daca am ceva probleme si la furca? la prima vedere e ok, amortizarea functioneaza ca inainte nu se observa geometria schimbata, dar asta la rece, fiindca nu am putut sa merg pe ea din cauza jantei. Alta solutie sa imi repar mai repede roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Am verificat si totul e ok. Cum am mai spus, becul se aprinde dupa vreo 3-4 minute de mers, deci nu cred ca are cum sa fie de la fire sau comutator. Deasemenea, am observat ca nici claxonul nu merge decat dupa cele 3-4 minute, impreuna cu farul. Am gasit o schema. Stie cineva care ar putea fi releul care raspunde de asta? diagrame f650gs.pdf pe pagina 7 e jos claxonul care vad ca are legatura cu butoanele de comanda pe stanga iar "ignition light switch" se duce in acelasi releu din X9803 deci ori K9803 ori K9109. E, de aici pana la identificare fizica a releului trebuie sapat verifica releul 1 din schema cu relee (Relief relay - pare sa fie singurul care are legatura si cu aprinderea farului la pornire si cu claxonul) Editat Octombrie 19, 2011 de bostanus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Cum pot sa verific daca am ceva probleme si la furca? la prima vedere e ok, amortizarea functioneaza ca inainte nu se observa geometria schimbata, dar asta la rece, fiindca nu am putut sa merg pe ea din cauza jantei. Alta solutie sa imi repar mai repede roata? Furca daca nu-i stramba, este foarte probabil sa nu aiba nimic. Oricum trebuie sa-i faci o verificare ca sa stii SIGUR ca-i in regula... Cum ai reusit? Accident sau ai abuzat-o off-road? Nu te repezi sa iei orice janta de 21"! Ca sa fie cum trebuie, jantele sunt gaurite in functie de unghiul in care vin spitele din butuc. Asta nu se poate face "pe genunchi" indiferent de cat de meseriaș este omul! Daca vrei, iti pot da cateva adrese (nu in Romania) unde poti trimite butucul si-ti fac ei roata complet. Iti alegi tu janta, spitele etc... Si nu iesi mai scump decat daca-ti cumperi roata completa. PM daca te intereseaza varianta asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Furca daca nu-i stramba, este foarte probabil sa nu aiba nimic. Oricum trebuie sa-i faci o verificare ca sa stii SIGUR ca-i in regula... Cum ai reusit? Accident sau ai abuzat-o off-road? Nu te repezi sa iei orice janta de 21"! Ca sa fie cum trebuie, jantele sunt gaurite in functie de unghiul in care vin spitele din butuc. Asta nu se poate face "pe genunchi" indiferent de cat de meseriaș este omul! Daca vrei, iti pot da cateva adrese (nu in Romania) unde poti trimite butucul si-ti fac ei roata complet. Iti alegi tu janta, spitele etc... Si nu iesi mai scump decat daca-ti cumperi roata completa. PM daca te intereseaza varianta asta... Cred ca sunt mai multi interesati de baietii aiai care iti fac roata complet asa ca baga linkul pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Cu tot cu suport, ca-mi caut si eu unul micut nu fara ,pt ca imi trebuie si mie suportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cred ca sunt mai multi interesati de baietii aiai care iti fac roata complet asa ca baga linkul pls. Eu de AICI mi-am luat roata spate. Sunt cam departe, dar recomand. Impecabil si rezonabil ca pret. Restul sunt rezultatul cautarilor pe 'net. Sunt convins ca cine insista nițel pe Google mai gaseste... http://www.he-motorradtechnik.de/ http://www.pascals-garage.de/sitedata/excelfelgen/index.php http://www.central-wheel.co.uk/wheelbuilding/wheelbuilding.html Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Woody's Wheel Works. Dar e in SUA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Woody's Wheel Works. Dar e in SUA. Si de ce te sperie asta? Eu tot in State mi-am facut roata spate (trimis butuc, venit roată ) si nu m-a costat mai mult decat de aici, din Europa. Ba chiar -paradoxal- a venit mai repede decat din Germania! Prin Europa nu se expediaza coletele cu avionul... Iar daca stii sa te orientezi putin la posta (vama), ieși chiar bine la portofel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Dati-mi si mie un link/nume/firma/whatever pentru niste handguarduri. Mi-a facut unu aseara o faza si m-am imprastiat pe jos iar de la handguardurile actuale, care nu sunt pentru dakar, mi-am futut maneta de ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 erau la un moment dat pe ebay oem dar nu le mai gasesc acum . in jur de 80 eur . sunt curios la bavaria cat or fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 erau la un moment dat pe ebay oem dar nu le mai gasesc acum . in jur de 80 eur . sunt curios la bavaria cat or fi iti spun eu cat ......peste 5 mil oricum . m-am interesat eu cu ceva zile in urma,pt ca ma interesau si pe mine asa ceva ,dar am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 200 lei pe ebay.co.uk, 220 parca cu tot cu transport, si mi0au venit in 5 zile. Sunt 101% idem ca cele originale Scuze...le-am luat de pe motorworks. http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=NA&SbCt=BA_15_65_NA_35 Si sunt noi De pe ebay le-am luat cele pt XR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Dati-mi si mie un link/nume/firma/whatever pentru niste handguarduri. Mi-a facut unu aseara o faza si m-am imprastiat pe jos iar de la handguardurile actuale, care nu sunt pentru dakar, mi-am futut maneta de ambreaj Uite unele noi, originale AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 (editat) RobbieB din alea am si eu dar nu sunt un ok. Au protectie pentru mecanismul care tine maneta (unde sunt arcurile, suruburile si toate rahaturile). Problema e ca mecanismul de la manete e de 3 ori mai mare decat protectia de pe handguard. De asta mi-am si bulit maneta, ca protectia (si implicit tot handguardul) sta peste maneta si cand s-a dus pe jos a presat maneta pana a indoit capatul din dreapta (la ambreaj, deci ala in care intra maneta). Cred ca astea s-ar potrivi... yzulyk sa traiesti ca mi-am facut de cap prin magazinul ala, am cu ce sa umplu comanda de Craciun PS - Ce tigani sunt astia de la asigurari. Mi-au trecut motorul la satisfacator si cand am intrebat de ce mi-au zis ca are peste 10 ani. Cand i-am zis ca se cunoaste nr de km ma intreaba "cine face 48k in 10 ani?" Editat Octombrie 28, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Poti incerca varianta aftermarket de la Acerbis: handguards + spoilere + kit de montaj (se alege in functie de tipul ghidonului). Kit-ul complet ajunge la 68 de euro, fara transport, dar poti verifica daca le au in Pipera, la Yamaha (in showroom e si un importator Acerbis). Verifica mai intai daca mai sunt posesori de GS care au instalate astfel de handguards. Montarea poate da batai de cap, dar cred ca merita pana la urma. Mie mi-au folosit. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Foarte faine, la astea ma uitam si eu (kitul complet). O sa dau o fuga pana la Yamaha. Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 200 lei pe ebay.co.uk, 220 parca cu tot cu transport, si mi0au venit in 5 zile. Sunt 101% idem ca cele originale Scuze...le-am luat de pe motorworks. http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=NA&SbCt=BA_15_65_NA_35 Si sunt noi De pe ebay le-am luat cele pt XR cum se poate comanda de pe motorworks?Cat costa transportul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Eu am comandat handguardurile separat, nu cele la set si am platit cca 30 de lire pe ele, plus 10 sau 11 lire transportul . Sunt sigur ca nu a fost mai mult ( sa fiu mai exact cred ca 60 de lei a fost). Plata s-a facut cu card VISA. Completezi un formular pe site cu datele tale si...astepti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Am observat ca dupa plimbari mai lungi, a doua zi am depuneri rosii pe tot lantul, in special pe exterior. E un praf fin (sau a fost la inceput inainte sa se combine cu ulei si ce naiba mai e pe lant). Cat sunt prin bucuresti probabil nu se vede de la mizeria de pe afara dar la iesiri pe afara, pe drumuri mai curate, la intoarcere parca l-a dat cineva cu sclipici rosu peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 RobbieB din alea am si eu dar nu sunt un ok. Nici eu nu priveam hanguardurile originale cu prea multa incredere. Asta până, mergând eu linistit printre coloanele de masini, s-a gândit un posesor de Land Rover ca-i e cam cald si a simtit un impuls de nestăvilit să se aerisească deschizând portiera. Eram extrem de aproape de el, n-am avut timp nici sa clipesc si eram deja imprastiat pe jos. Abia dupa ce m-am adunat de pe strada, am remarcat ca portiera aia cat o poarta de garaj avea pe cant o indoitura cat o jumatate de minge de tenis!! Facuta de handguardul meu!!! Eu habar n-am avut pana nu am vazut. N-am simtit nimic la mana si bineinteles ca mi-am imaginat imediat cum ar fi aratat degetele mele fara aceste handguarduri.. De atunci privesc plasticele astea cu ceva mai multa consideratie, crede-ma! Daca totusi te decizi pentru unele aftermarket, ai mare grija la specificatii!! Cele mai multe nu se potrivesc decat partial. Ba nu merg pt. modelele cu manere incalzite sau nu pot fi montate pe modelul BMW de manete, ba nu se potrivesc cu orice model de parbriz, etc. Nu prea cred sa existe vreun model care sa-ti protejeze 100% manetele indiferent de cum este directia impactului. Eu le pastrez pe cele originale si in plus mi-am gaurit manetele la cativa centimetri de capete. O maneta e 10 euro. Niste handguarduri care să merite cumpărate sar de 100 euroi... S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Daca intereseaza pe careva manualul de intretinere si reparatie la F650GS ... da-ti-mi un semn pe PM! Are 40,7 Mb, nu poate fi uploadat aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) RobbieB nu ma souneam ca nu-mi plac. Din alea am dar la ala din stanga nu stiu ce e in neregula ca nu se potriveste, imi sta peste maneta (ca de asta tot zic de cateva posturi ca e motivu pentru care s-a futat maneta). M-am uitat si la ala din dreapta dar ala e ok, pare pus din fabrica bine, totul se potriveste, nu sta peste maneta, nu nimic. Nu tin neaparat sa le schimb, nu ma dau banii pe dinafara si arata ok dar nu vad cum as putea sa rezolv problema sa-mi stea si ala din stanga bine... Editat Octombrie 31, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 la ala din stanga nu stiu ce e in neregula ca nu se potriveste, imi sta peste maneta (ca de asta tot zic de cateva posturi ca e motivu pentru care s-a futat maneta). M-am uitat si la ala din dreapta dar ala e ok, pare pus din fabrica bine, totul se potriveste, nu sta peste maneta, nu nimic. Vezi un GS cu protectiile montate ok si atunci poti face comparatie ce sta aiurea la tine si de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.