KioN Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Kitul este facut de un membru de pe forum Hawkeng.Eu de la el l-am cumparat si din cate stiu el le face.Eu l-am cumparat vara trecuta si nu stiu daca are facute mai multe in stoc in momentul asta.Este tot ce vezi in linkul asta plus o "ureche" din aia din poza a 3-ia, ca mie mi-a trimis doua la fel. Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Editat Decembrie 28, 2011 de KioN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 ... Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur... JDRadman a facut acest kit pentru prima data. Acum cred ca a predat stafeta altui user de pe acolo... Oricum, pentru toti cei care sunt interesati de aceasta conversie, cititi cu incredere topicul pus de colegul KioN. Acolo veti afla raspunsurile pentru orice intrebare v-ar putea trece prin cap legat de acest subiect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Are careva idee de unde iau un buton de flash ? Am apasat mai tare pe el,afara e frig,si a crapat o ureche din plastic pe care se prindea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Aveti ma careva manualul pentru dakar/f650 pe injectie? Nu ma refer la service ca nu ma ajuta cu nimic. Vreau manualul (pdf, doc, whatever) sa stiu si eu de exemplu ce si cat ulei tre sa bag in el Daca nu il are nimeni atunci ce si cat ulei tre sa bag in el (stiu ca s-a discutat, dar poate s-au mai schimbat unele chestii)? Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Uite aici link-ul cu manualul. http://home.otc-mc.o...c/F650GS_EU.pdf Nu stiu pe care il vrei tu, dar eu pe asta il folosesc. L-am printat si oricand mesteresc ceva la motocicleta e langa mine si imi da sfaturi. Daca as avea un laptop cu net in garaj poate ar fi mai usor cu domnu' Google, vizualizand diferite materiale postate pe forumuri. Pe langa asta, doresc Multi Ani pentru tot motociclistu' roman! Sa va bucurati impreuna cu motoretele voastre, de viata, familie si natura! Ce a adus Mos Craciun Motocicletelor voastre? Editat Ianuarie 5, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Astia pe realoem.ro au toate prostiile de pe realoem.com ? Am gasit cam toate piesele care-mi trebuie dar mi-e sa nu fie pentru altceva si sa se potriveasca doar codurile (pentru ca siteul e facut asa de bine incat nu poti sa vezi nici macar cum se cheama piesa)? LE: Mai schimba cineva grav la motor? Poate ne bagam la o combinatie, ceva reduceri mai mari Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Eu pe realoem.ro nu vad decat piese pentru autoturisme BMW. realoem.com, nu comercializeaza piese, acolo gasesti codurile, si preturi informative, ca sa stii exact ceea ce ai nevoie cand comanzi piesele. Oriucm ar fi, cauta codul de pe .ro pe .com si daca e acceasi chestie inseamna ca e ok! Editat Ianuarie 5, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Pai asta e faza ca pe realoem.ro gasesc piesele dupa cod dar nu le pot vedea ca pe realoem (sa fiu sigur ca-s de moto). In fine, le-am dat un mail sa fiu sigur ca nu sunt codurile la fel/incurcate/etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Am inteles acum defapt ce vrei. Poate aduc si piese de moto, daca le dai codul de pe realoem.com. Nu cred ca are cum ca piese diferite sa aiba aceleasi coduri. Sa ne spui si noua ce preturi au piesele, fata de alte surse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 LE: Mai schimba cineva grav la motor? Poate ne bagam la o combinatie, ceva reduceri mai mari eu as vrea sa-mi fac furca in feb . arcuri progresive, ulei , simeringuri . plus un schimb de ulei si placute eventual si un cauciuc nou pe fata dar vreau tot anakee . de unde vrei sa cumperi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) ssminkly au preturi mai mici decat ce e pe realoem.com (si altii care isi iau datele de acolo). O garnitura care pe realoem e 4$ pe .ro e 7roni. Sunt preturi sensibil mai mici decat pe realoem.com. Partea de confuzie e ca gasesti tot e e pe realoem (moto) dar nu poti decat sa le adaugi in cos, nu sa si vezi ce e piesa (si nu arata nume, doar codul pe care-l cauti). 21217652984 realoem.com - $296.92 maxbmw - $254.82 realoem.ro - 721ron cu tva (adica vreo 215$) LE: Mi-au raspuns. Codurile sunt ok dar nu importa piese direct. Trebuie sa fac cerere cu codurile si imi dau ei preturile. Deci treaba de mai sus cade... si incepusem sa ma bucur lol. Trandafir vreau sa schimb multe si caut un pachet "atractiv" (daca tot fac vanzare macar sa obtin si eu o reducere buna). Kit de lant, kit de ambreaj, tot ce inseamna lichid, cauciucuri, mansoane, garnituri, semeringuri si altele. Editat Ianuarie 5, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Kitul este facut de un membru de pe forum Hawkeng.Eu de la el l-am cumparat si din cate stiu el le face.Eu l-am cumparat vara trecuta si nu stiu daca are facute mai multe in stoc in momentul asta.Este tot ce vezi in linkul asta plus o "ureche" din aia din poza a 3-ia, ca mie mi-a trimis doua la fel. Din cate stiu mai este un membru pe acelasi forum care il face - JDRadman- insa nu sunt sigur http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=14788940&postcount=2166 Multumesc mult pt info...daca as fi gasit thread-ul asta acum un an poate nu imi mai luam 800. Poti sa pui te rog niste poze cu butucul tau ma interesa cum ai rezolvat problema si eventual daca ai rezolvat cumva blocarea de la ghidon. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 21217652984 realoem.com - $296.92 maxbmw - $254.82 realoem.ro - 721ron cu tva (adica vreo 215$) Pretul de mai sus este valabil pentru RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Multumesc mult pt info...daca as fi gasit thread-ul asta acum un an poate nu imi mai luam 800. Adica ti-ai luat 800 doar pentru ca Dakaru' n-avea furca-ntoarsa sau am inteles eu gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Adica ti-ai luat 800 doar pentru ca Dakaru' n-avea furca-ntoarsa sau am inteles eu gresit? Mi-am luat 800 din mai multe motive; unul dintre ele este ca suspensia de la Dakar este varza, asta insa e o caracateristica a motocicletelor BMW, cel putin pe segmentul endurotouring pt ca pe altele nu m-am urcat si oricum nu stiu cum ar trebui sa fie [n-am termen de comparatie]. La 800 am fost un pic indus in eroare, am crezut ca furca are niste reglaje, dar nu are. Furca de 800 este net superioara celei de Dakar,, insa in raport cu ce exista pe piata in domeniu, i-as da un 6 cu indulgenta pe o scara de la 1 la 10, in timp de Dakarul de abia daca ar obtine un 3, insa furca aia de Yama pusa pe Dakar cred ca il ridica la un 8 poate chiar 9. Adica furca aia e foarte capabila insa nu stiu exact cum s-ar comporta pe Dakar. Din ce spun cei care au facut transplantul, e "uber mega giga", si printre cei care zic asta sunt oameni care au un background de MX, insa pana nu merg eu pe ea nu pot sa fiu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Am avut si gs-ul 650 "simplu". Intr-adevar furca aia chiar mi se parea proasta. In schimb, asta de Dakar parca e putin diferita, spre bine. Probabil ca e si din cauza faptului ca m-am obisnuit, dar eu ma pot impaca cu ceea ce poate furca Dakarului. Trebuie tinut cont de faptul ca nu e motocicleta de concurs si, pentru ce a fost ea conceputa, furca pe care o are isi face treaba. Dar, daca iti permiti/n-ai ce face cu banii si e loc de mai bine, o furca mai smechera te poate face sa te simti ceva mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 furca e primul ( si sper singurul ) lucru care ma dezamageste la modelul asta . a mea e foarte moale si la orice denivelare mai mare face cursa completa . sper sa se schimbe ceva dupa ce-i pun niste arcuri mai tari si un ulei mai gros . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Am avut si gs-ul 650 "simplu". Intr-adevar furca aia chiar mi se parea proasta. In schimb, asta de Dakar parca e putin diferita, spre bine. Probabil ca e si din cauza faptului ca m-am obisnuit, dar eu ma pot impaca cu ceea ce poate furca Dakarului. Trebuie tinut cont de faptul ca nu e motocicleta de concurs si, pentru ce a fost ea conceputa, furca pe care o are isi face treaba. Dar, daca iti permiti/n-ai ce face cu banii si e loc de mai bine, o furca mai smechera te poate face sa te simti ceva mai bine. Da Angi, ai dreptate furca de la Dakar e un pic mai buna decat cea de la gs-ul simplu, de aia i-am dat 3 pt gs-ul simplu as da nota 1. Sincer si eu m-am impacat cu furca de 650 gs pt ca n-am avut de ales, iar dakarul a fost conceput pt drumuri ...mai proaste dar drumuri, are un pic mai lunga cursa si roata de 21 vs 19 constituie un avantaj, chiar mai mare decat diferenta dintre furci; cu toate astea suspensia e slaba ...fa o comparatie onesta cu LC4 pe care l-ai avut. Din prima nu are Dakarul nu are nimic ajustabil pe cand furcile bune au cel putin 3 reglaje daca nu 4. Si nu e vorba de o comparatie cu motociclete de concurs ..sau in fine si Dakarul a fost motocicleta de concurs acum muuuuuult timp. furca e primul ( si sper singurul ) lucru care ma dezamageste la modelul asta . a mea e foarte moale si la orice denivelare mai mare face cursa completa . sper sa se schimbe ceva dupa ce-i pun niste arcuri mai tari si un ulei mai gros . Sa stii ca un arc mai tare si un ulei mai gros nu inseamna neaparat o furca mai buna. Teoretic vorbind roata trebuie sa fie in permanent contact cu solul sa il urmareasca prin toate denivelarile. Din acest motiv furcile din ziua de azi [nu cele de la BMW] au preload compresion si rebound reglabil ; cele cu adevarat performante au 2 setari pt compresion. Dar in fine sunt altii care stiu sa explice mult mai bine decat mine cum functioneaza suspensia ..eu doar am inceput sa simt limitarile...si ma gandesc la niste schimburi de amortizor furca. Initial vroiam doar sa-mi schimb arcurile cu unele progresive ..asta cu siguranta ajuta insa deja nu mai sunt convins ca e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 din pacate nu am prea multa exp insa mi se pare ciudat sa dea de capat la o denivelare de 30 cm . incep cu arcurie progresive si povestesc aici ce s-a schimbat . sper eu in bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Mie mi-a placut cum s-a modificat suspensia fata dupa ce am pus arcuri progresive Wirth si am schimbat uleiul cu unul 10-15W... E putin tricky pusul arcurilor noi, pentru ca sunt ceva mai tari decat precedentele, si trebuei sa impingi capacele tuburilor cu o oarecare forta, timp in care incerci sa fixezi siguranta... daca nu te ajuta careva e cam incomoda operatiunea... Editat Ianuarie 6, 2012 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 incep cu arcurie progresive si povestesc aici ce s-a schimbat . sper eu in bine Cati bani si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Nu mie mi-a fost adresata intrebarea, dar sper ca nu se supara nimeni daca raspund si eu... Eu le-am luat pe ale mele prin primavara trecuta. Le-am luat de la un ebay-shop din germania. Au costat 89,80 eur cu transportul prin curier inclus, si au ajuns in vreo saptamana. La momentul respectiv cel mai ieftin la noi erau 4 milioane si ceva, asa ca prin e-bay am ajuns cu vreo 20-30 de lei mai ieftin. Daca nu vrei e-bay, sau daca esti pro-comert-local, am vazut Ambulanta Moto ca vindea tot arcuri Wirth la 4 milioane, adica nu mai e decat vreo 10 lei diferenta fata de e-bay. L.E. Arcurile de vanzare de la semnatura au ajuns la mine dintr-o eroare a vanzatorului din germania, si sunt pentru modelul '93-'99 al F650-ului Editat Ianuarie 6, 2012 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Din ce spun cei care au facut transplantul, e "uber mega giga", si printre cei care zic asta sunt oameni care au un background de MX, insa pana nu merg eu pe ea nu pot sa fiu sigur. Da, asa-i! Pot sa-ti confirm asta chiar si fara vreun "background de MX". Devine alta mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Da Angi, ai dreptate furca de la Dakar e un pic mai buna decat cea de la gs-ul simplu, de aia i-am dat 3 pt gs-ul simplu as da nota 1. Sincer si eu m-am impacat cu furca de 650 gs pt ca n-am avut de ales, iar dakarul a fost conceput pt drumuri ...mai proaste dar drumuri, are un pic mai lunga cursa si roata de 21 vs 19 constituie un avantaj, chiar mai mare decat diferenta dintre furci; cu toate astea suspensia e slaba ...fa o comparatie onesta cu LC4 pe care l-ai avut. Din prima nu are Dakarul nu are nimic ajustabil pe cand furcile bune au cel putin 3 reglaje daca nu 4. Si nu e vorba de o comparatie cu motociclete de concurs ..sau in fine si Dakarul a fost motocicleta de concurs acum muuuuuult timp. Asa e, nu se compara cu cea a KTMului, dar KTMu' se lauda cu sloganul "ready to race"..... In fine, asta conteaza mai putin. Ceea ce vroiam eu sa spun este ca nu prea o sa faci performanta "off road" cu mobre de aproape 200kg si nici performanta "on road" cu 50 de cai. Deci, ca sa pui o furca ultra-performanta pe o mobra mediocra este, din punctul meu de vedere, un ban cheltuit putin aiurea. In mod cert o suspensie foarte buna iti ofera o senzatie mai misto, dar nu stiu daca merita banul. Este posibil sa ma insel, dar am senzatia ca sunt mai multi cei cu GS "simplu" care si-au schimbat furcile, si aici as fi pe undeva de acord deoarece, asa cum am mai zis, furca aia e chiar extrem de naspa. Sa stii ca un arc mai tare si un ulei mai gros nu inseamna neaparat o furca mai buna. Perfect de acord Am avut si eu arcuri progresive Wirth dar am trecut inapoi la cele originale extrem de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Asa e, nu se compara cu cea a KTMului, dar KTMu' se lauda cu sloganul "ready to race"..... In fine, asta conteaza mai putin. Ceea ce vroiam eu sa spun este ca nu prea o sa faci performanta "off road" cu mobre de aproape 200kg si nici performanta "on road" cu 50 de cai. Deci, ca sa pui o furca ultra-performanta pe o mobra mediocra este, din punctul meu de vedere, un ban cheltuit putin aiurea. In mod cert o suspensie foarte buna iti ofera o senzatie mai misto, dar nu stiu daca merita banul. Este posibil sa ma insel, dar am senzatia ca sunt mai multi cei cu GS "simplu" care si-au schimbat furcile, si aici as fi pe undeva de acord deoarece, asa cum am mai zis, furca aia e chiar extrem de naspa. Ai dreptate mobrele de 200 kg u sunt pt performanta in offroad de aia nici nu se folosesc la asa ceva se folosesc la "adventure" unde poti ajunge intr-o situatie in care sa ai nevoie sa detii o suspensie buna fara sa fii in concurs intrucat nu scoti timp doar trebuie sa poti trece mai departe. Oricum furca de KTM nu este de "race" decat poate cu bicicletele din fata blocului. Aia care se duc la competitii au furci cu mult mai performante. Perfect de acord Am avut si eu arcuri progresive Wirth dar am trecut inapoi la cele originale extrem de repede. Chiar am discutat cu cineva recent despre arcuri progresive. Daca le iei dupa ureche poti sa ai surpriza sa ajungi in situatia de a avea o suspensie mai nasoala. In principiu chestia cu suspensia e destul de delicata; cam trebuie sa stii ce greutate are mobra si cam cum e distribuita. Asa ca oricum ai da-o cu o suspensie nereglabila nu o sa poti sa mergi bine si pe sosea si pe macadam si pe aratura si cu pasager si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.