Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

PICT0310.jpg

Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta

L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi

L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe)

 

Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PICT0310.jpg

Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta

L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi

L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe)

 

 

Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia?

 

practic vorbind, da..asa iti dai seama

teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare: are cineva dintre voi montat vreun parbriz de la Wunderlich? Daca da, se pot da citeva detalii despre el, referitor la inaltime, daca e montat pe motor care are ghidon cu protectii de manete, daca s-a imbunatatit situatia referitoare la vint, etc. Ma bate gindul sa-mi iau unul si as vrea sa stiu daca merita sa dau banul. Parbrizul original de Dakar (2006)e din pacate un fiasco dupa parerea mea, indiferent cit m-am chinuit eu sa-l repozitionez ca sa nu ma sufle vintul direct in ochi.

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic vorbind, da..asa iti dai seama

teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual

 

 

Salut,

Sub nicio forma nu va trece piesa aia prin cealalta.

Uzura ei se petrece la interior, la frecarea cu piesa nichelata.

Piesa din dreapta este responsabila pentru scurgerea uleiului din furca.

La interior si exterior se poate observa un adaos de metal moale (cupru), adaugat prin electroliza,

iar uzura lui duce la pierderea etanseitatii si evident scurgerea uleiului.

Parerea mea! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sub nicio forma nu va trece piesa aia prin cealalta.

Uzura ei se petrece la interior, la frecarea cu piesa nichelata.

Piesa din dreapta este responsabila pentru scurgerea uleiului din furca.

La interior si exterior se poate observa un adaos de metal moale (cupru), adaugat prin electroliza,

iar uzura lui duce la pierderea etanseitatii si evident scurgerea uleiului.

Parerea mea! :rolleyes:

 

piesa respectiva are rolul de a tine piesa cromata in ansamblul furcii in cazuri de rebound maxim

cu timpul daca se toceste (in general de la uz offroad) poatesa se blocheze in saiba sau in cazuri extreme sa iasa

mai jos gasesti inca o poza care sper sa fie mai edificatoare

 

PICT0307.jpg

 

Nu sunt mecanic, vorbesc din citite de pe net si ce research am facut eu cand m-am apucat sa umblu prin furca.....

Se prea poate sa gresesc...

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de ex nici nu am reusit sa desfac telescopul complect,adica sa scot tija aceea cromata. am incalzit am tras ,batut pana la urma m-am lasat pagubas sa nu stric ceva ,am schimbat toate semeringurile si uleiul si gata.

 

vreau sa va intreb daca este vreo problema ca nu am reusit sa il dezmembrez in doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu il am pe asta si serban.s are unul putin mai mare . merita toti banii . comanda-l pe cel potrivit pentru inaltimea ta . eu am 1.90 si l-am luat pe cel mic, dar cred ca cel mare mi-ar fi fost mai bun. oricum si cu asta am simtit o schimbare foarte mare

 

Merge la ghidonul cu protectii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare: are cineva dintre voi montat vreun parbriz de la Wunderlich? Daca da, se pot da citeva detalii despre el, referitor la inaltime, daca e montat pe motor care are ghidon cu protectii de manete, daca s-a imbunatatit situatia referitoare la vint, etc. Ma bate gindul sa-mi iau unul si as vrea sa stiu daca merita sa dau banul. Parbrizul original de Dakar (2006)e din pacate un fiasco dupa parerea mea, indiferent cit m-am chinuit eu sa-l repozitionez ca sa nu ma sufle vintul direct in ochi.

Eu am montat un parbriz de la wunderlich.de. Este cel mai inalt care se putea monta pe varianta cu handguard-uri.

Este o imbunatatire a confortului fara discutie. Merita? Dupa mine, DA. Singurul minus pe care l-am vazut la un moment dat, pe autostrada, este faptul ca se comporta ca o frina aerodinamica si influenteaza viteza maxima.

Altfel este de vis. Nu regret ca am dat banii pe el.

 

PS. Un alt minus al parbrizului mai mare ar fi in off-road. Daca dai cu motoru pe jos lungimea mare a parbrizului ar putea fi o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu de ex nici nu am reusit sa desfac telescopul complect,adica sa scot tija aceea cromata. am incalzit am tras ,batut pana la urma m-am lasat pagubas sa nu stric ceva ,am schimbat toate semeringurile si uleiul si gata.

 

vreau sa va intreb daca este vreo problema ca nu am reusit sa il dezmembrez in doua?

 

 

Aceea piesa cromata este tinuta sa nu iasa,( asa cum s-a spus mai sus),

de un surub metric 8, fixat de jos in sus.

Dar, altii stiu mai bine, care pot argumenta ca nu este asa. :scratch:

Daca nu curge nu vad nicio problema.

Editat de taxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat un parbriz de la wunderlich.de. Este cel mai inalt care se putea monta pe varianta cu handguard-uri.

Este o imbunatatire a confortului fara discutie. Merita? Dupa mine, DA. Singurul minus pe care l-am vazut la un moment dat, pe autostrada, este faptul ca se comporta ca o frina aerodinamica si influenteaza viteza maxima.

Altfel este de vis. Nu regret ca am dat banii pe el.

 

PS. Un alt minus al parbrizului mai mare ar fi in off-road. Daca dai cu motoru pe jos lungimea mare a parbrizului ar putea fi o problema.

 

Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich)

Saptamana trecuta am facut un parbriz pt un prieten la un F650/06. Parbrizul este mai simplu decat cel din poza, dar intre gaurile de prindere originale si el, i-am facut un suport din aluminiu din 2 piese. Acum sunt la vopsit electrostatic, dar cand sosesc am sa pun poza, poate va mai dau idei. In general daca inaltimea parbrizului este egala cu inaltimea la care se afla varful nasului cand stai normal in sa, pt turing este suficient. Turbulente minime si vizibilitate peste parbriz satisfacatoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich)

Eu am 1,75 si l-am luat pe cel de 467mm. In mers nu ma uit prin el ci putin pe deasupra lui.

De luat l-am luat de la reprezentantul Wunderlich din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich)

suna la nr asta si comanzi ce vrei.eu am luat acum de la ei ceva,dar tb sa astepti sa fiti mai multi sa nu platesti transportul singur.daca ai lovele il pune pt tine si gata.se numesc SISTEMATIC.0314055570.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zis si facut :banana:

 

post-3463-0-44262000-1327583287_thumb.jpg

 

 

sa-l stapanesti sanatos! :friends:

 

e ala de la Bavaria? parca are alte cauciucuri decat cele din showroom...

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zis si facut :banana:

 

post-3463-0-44262000-1327583287_thumb.jpg

Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia!

Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia!

Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul?

 

+ 1! si exista inca unul la o tipa-instructor moto.

 

cat despre sa la Darian nu stiu ce sa zic. i-am dus una (ptr ca am doua: normala si joasa) si dupa ce a mesterit-o pe cea normala (de 2 ori)cand merg cu ea ma doare spatele mai rau decat cu cea joasa care are mult mai putina "carne" pe ea. in schimb mi-am facut o husa de blanita ( blanita de la IKEA). mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zis si facut :banana:

 

post-3463-0-44262000-1327583287_thumb.jpg

dormi bine cind il sti in zapada?un loc cald pt el nu-i prin bucuresti? :wave:

 

Saptamana trecuta am facut un parbriz pt un prieten la un F650/06. Parbrizul este mai simplu decat cel din poza, dar intre gaurile de prindere originale si el, i-am facut un suport din aluminiu din 2 piese. Acum sunt la vopsit electrostatic, dar cand sosesc am sa pun poza, poate va mai dau idei. In general daca inaltimea parbrizului este egala cu inaltimea la care se afla varful nasului cand stai normal in sa, pt turing este suficient. Turbulente minime si vizibilitate peste parbriz satisfacatoare.

asteptam sa vedem cum a iesit.nici eu nu prea sunt multumit de cel original de dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie interesanta am gasit-o pe ADV Rider citind despre un nene care a facut o tura aspra numita "Sibirski Extrem" cu un X-Chalenge. Cind si-a pregatit motorul pentru tura, stiind ca are etape destul de lungi de parcurs a facut omul o mica modificare la acceleratie. Acolo la corpul de admisie in galerie unde este agatat cablul de acceleratie sunt doua arcuri spirale care "trag" inapoi clapeta de acceleratie cind driverul lasa gazul. El a eliminat unul dintre ele desprinzindu-l de pe suport. Am facut si eu acelasi lucru si pot spune ca e mult mai bine. Maneta reactioneaza mult mai usor si probabil ca la drum lung nu mai apare acea senzatie de durere in antebrat de la tinutul continuu al acceleratiei. Si eu am experimentat in vara lui 2011 senzatia respectiva cind am mers pina in Armenia cu etape si de 700 - 800 km pe zi. Cind o sa vina vremea mai buna o sa vad daca e cu adevarat o imbunatatire si o sa fac un eventual up-date.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie interesanta am gasit-o pe ADV Rider citind despre un nene care a facut o tura aspra numita "Sibirski Extrem" cu un X-Chalenge. Cind si-a pregatit motorul pentru tura, stiind ca are etape destul de lungi de parcurs a facut omul o mica modificare la acceleratie. Acolo la corpul de admisie in galerie unde este agatat cablul de acceleratie sunt doua arcuri spirale care "trag" inapoi clapeta de acceleratie cind driverul lasa gazul. El a eliminat unul dintre ele desprinzindu-l de pe suport. Am facut si eu acelasi lucru si pot spune ca e mult mai bine. Maneta reactioneaza mult mai usor si probabil ca la drum lung nu mai apare acea senzatie de durere in antebrat de la tinutul continuu al acceleratiei. Si eu am experimentat in vara lui 2011 senzatia respectiva cind am mers pina in Armenia cu etape si de 700 - 800 km pe zi. Cind o sa vina vremea mai buna o sa vad daca e cu adevarat o imbunatatire si o sa fac un eventual up-date.

 

 

interesant. chestia e ca dupa un drum in macedonia cu x-challenge, 650 km/zi numai ploaie(ultimii 150 km autostrada cu torentiala) nu ma mai gandeam la mana dreapta...imi iesise saua prin c.u.r si ma batea pe umeri :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand, multumesc tuturor pentru urari :cheers:

 

popp, e ala de la bavaria si are aceleasi cauciucuri

bogdan, momentan o sa-mi incerc norocul pe scandura :D si da, mai sunt multe in tara

brake, iti dai seama ca n-as fi dormit bine s-o stiu in zapada. tocmai de aceea tin sa-i multumesc lui SV-Gobi care m-a ajutat s-o urc in casa, pana la 2.

ia uite-l ce s-a mai indragostit de ea :D post-3463-0-03127400-1327609962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...