22iulian Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 [frumos motor, discu pe fata asa a venit vopsit? cat a costat parbrizu? Motoru a fost al unei tanti din Germania-Sylt =insula prin marea Nordului (cred) Avea 8500km la bord. Dupa ce l-am luat am sesizat urme de rugina pe disc - aproape nou de altfel-fara uzura. L-am curatat de rugina si l-am vopsit eu -Spray vopsea de etriere -rezistent la high temperatures. Rad colegii de mine ca e rosu...unul zice ca trebuie sa-mi pun la oglinzi ciucurasii din aia de se puneau la tara la cheile sifonierelor-ciresele sau capsuni ---macrame ? Parbrizu' l-am comandat in state 110 usd + 32 expeditia =142 usd E facut insa din Policarbonat si nu din acril...cica nu se sparge. Asa ca : cine ma ajuta cu niste "garofite" de pus la oglinzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Sa-l folosesti fara evenimente neplacute. Arata foarte bine intradevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 La gs-urile 650 mai noi nu exista gemuletul pentru verificarea nivelului uleiului. Pe capacul pentru completarea uleiului exista o joja. Nivelul pe joja se controleaza cu capacul infiletat pana la capat, sau se verifica cu capacul pus pe buza gatului rezervorului de ulei, fara a mai fi infiletat? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Nivelul uleiului se masoara cu busonul desurubat. sar'na Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 (editat) Motoru a fost al unei tanti din Germania-Sylt =insula prin marea Nordului (cred) Avea 8500km la bord. Dupa ce l-am luat am sesizat urme de rugina pe disc - aproape nou de altfel-fara uzura. L-am curatat de rugina si l-am vopsit eu -Spray vopsea de etriere -rezistent la high temperatures. Rad colegii de mine ca e rosu...unul zice ca trebuie sa-mi pun la oglinzi ciucurasii din aia de se puneau la tara la cheile sifonierelor-ciresele sau capsuni ---macrame ? Parbrizu' l-am comandat in state 110 usd + 32 expeditia =142 usd E facut insa din Policarbonat si nu din acril...cica nu se sparge. Asa ca : cine ma ajuta cu niste "garofite" de pus la oglinzi ? Arata bine,si eu iti doresc sa te bucuri de el fara incidente neplacute Dar parerea mea e ca arata mai bine cu parbrizul de la Dakar Si al meu a fost tot rosu inainte Bafta Editat Februarie 11, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 (editat) Parbrizu' l-am comandat in state 110 usd + 32 expeditia =142 usd E facut insa din Policarbonat si nu din acril...cica nu se sparge. Ma intereseaza si pe mine un parbriz de GS... Imi poti da un link de unde l-ai luat? Cine ma poate ajuta cu un sfat despre crash-bars? Am vazut la Touratech si Wunderlich. Ceva pareri?? Editat Februarie 11, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 (editat) Ma intereseaza si pe mine un parbriz de GS... Imi poti da un link de unde l-ai luat? Cine ma poate ajuta cu un sfat despre crash-bars? Am vazut la Touratech si Wunderlich. Ceva pareri?? La motorul meu am crash bars- uri luate de la Louis, sant SW-MOTECH (made in germany), costa 120 euro si din pacate am avut ocazia de a le folosi de vreo 2-3 ori si si-au facut treaba cu succes. Sant foarte multumit de ele. Le vezi in poza de mai jos. Parbrizul e de Dakar. Editat Februarie 11, 2008 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Ma intereseaza si pe mine un parbriz de GS... Imi poti da un link de unde l-ai luat? Cine ma poate ajuta cu un sfat despre crash-bars? Am vazut la Touratech si Wunderlich. Ceva pareri?? Eu l-am luat de aici: http://www.grassrootsbmw.com/index.asp?Pag...&ProdID=123 Ai grija insa ca modelele de GS fabricate pana in 2003 au 3 puncte de prindere. Modelele din 2004 au fost facute cu 4 puncte de prindere. Cat despre crash-bars -cele de pe motorul lui AdiTorpan sunt super OK. O sa caut si eu @AdiTorpan -da-mi si mie te rog frumos codul produsului. Am un crash bar (low) in jurul scutului insa o sa-mi comand si modelul tau (high) peste carene. Salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Mie sincer mi se par cam scumpe crash-bars urile, adica doar niste tevi indoite si vopsite Am un amic cu un ST care dupa ce i-am dat o schitza de montaj(tot de la Louis), si-a facut el singur. Si n-arata rau deloc, singura problema ar fi sa nu rugineasca, mai asteptam cateva luni Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Cine ma poate ajuta cu un sfat despre crash-bars? Am vazut la Touratech si Wunderlich. Ceva pareri?? Din punctul meu de vedere, cele care se pot cumpara de la Touratech sunt cele mai inteligente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Din punctul meu de vedere, cele care se pot cumpara de la Touratech sunt cele mai inteligente Wright ! Da..nenea Angi ! Cumva alea de jos costa 85 de iepuroi iar alea de sus costa la fel 85 de iepuroi ? Basca transportu ? Mai bine ma duc sa tai tevile din bloc de la calorifer , le-ndoi si le bopsesc cu negru de sobe... Da' 200 de iepuroi ..nu dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Wright ! Da..nenea Angi ! Cumva alea de jos costa 85 de iepuroi iar alea de sus costa la fel 85 de iepuroi ? Basca transportu ? Mai bine ma duc sa tai tevile din bloc de la calorifer , le-ndoi si le bopsesc cu negru de sobe... Da' 200 de iepuroi ..nu dau. Bre, normal ca daca nu vrei nu iei. Eu am facut referire la model. Initial, si eu m-am gandit ca sunt putin scumpe. Dar, daca studiezi putin modelul, vei observa ca iti protejeaza si capacele laterale ale motorului dar si carenele laterale + radiatoarele. Tinand cont ca, in caz de , numai o carena laterala e vreo 5 bulioane, eu voi strange putin cureaua si voi scoate din buzunar cei 200e Fiecare e liber sa-si faca la strungar orice tip si model de protectie. Sugestia mea era pentru cei care vor o protectie buna dar nu vor strungari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Eu l-am luat de aici: http://www.grassrootsbmw.com/index.asp?Pag...&ProdID=123 Ai grija insa ca modelele de GS fabricate pana in 2003 au 3 puncte de prindere. Modelele din 2004 au fost facute cu 4 puncte de prindere. Cat despre crash-bars -cele de pe motorul lui AdiTorpan sunt super OK. O sa caut si eu @AdiTorpan -da-mi si mie te rog frumos codul produsului. Am un crash bar (low) in jurul scutului insa o sa-mi comand si modelul tau (high) peste carene. Salut ! Salut Momentan sant in Tg. Mures, ajung in Reghin maine si-ti trimit atunci codul deoarece acolo am catalogul de Louis. Sa auzim de bine. --- Mesaj completat în 13 Feb 2008 16:07 -------------Salut! Codurile sant urmatoarele: SW-MOTECH (schwarz) cod: 10023901 - 119.95 euro si a doua varianta: HEPCO&BECKER cod: 10023355 - 149.95 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Pe voi cat v-a tinut un kit de lant, de cand l-ati montat nou si pana l-ati schimbat, ma refer in km?Citeam pe un forum in Germania ca GS urile sunt cam distrugatoare de lanturi, le papa repede, asa o fi oare? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 O intrebare pt cunoscatori si priceputi. Vreau sa montez un radiator de ulei la un F650 din 99. Am observat ca vara la peste 120 km/h si cu pasager se incalzeste uleiul peste 100grade si cred ca un radiator de ulei ar face bine. Din motor catre rezevorul de ulei din cadru ies niste furtune, intrebarea este unde ar fi indicat sa intercalez radiatorul. A mai facut cineva miscarea asta? Salut, M-am uitat si eu pe genul de termometre pentru ulei. Toate -cele pe care le-am vazut eu -au scala colorata cu ROSU incepand de la 120 de grade in sus. Adica nu vad nici o problema sa ajunga temperatura uleiului la 118 grade celsius. Sistemele de racire sunt foarte bine proiectate si gandite sa asigure functionarea optima a motorului Asadar -lasa motoru asa -fara radiator de ulei. Cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Pe voi cat v-a tinut un kit de lant, de cand l-ati montat nou si pana l-ati schimbat, ma refer in km?Citeam pe un forum in Germania ca GS urile sunt cam distrugatoare de lanturi, le papa repede, asa o fi oare? Bafta Mie nu mi-a papat lantul pana acum, nu-i place pt ca uleiul creste colesterolul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Servus. Iarasi, posibila buba. F650 GS 2007. 70 km facuti cu ea pana acum. Problema la cutia de viteze. Zice ca intra in vit I, nu intra de fapt, tre sa mai apas o data pedala. Prima apasare, se simte un "click" la pedala, se inchide becul de "N" de pe bord, insa nu e intrata. Plus, stau pana ma ia naiba sa gasesc Neutrul. E buba? de gasit N-ul greu am mai auzit ca se intampla. Dar asta cu vit. I ce ar putea sa fie? Mai ales ca e noua nouta mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Servus. Iarasi, posibila buba. F650 GS 2007. 70 km facuti cu ea pana acum. Problema la cutia de viteze. Zice ca intra in vit I, nu intra de fapt, tre sa mai apas o data pedala. Prima apasare, se simte un "click" la pedala, se inchide becul de "N" de pe bord, insa nu e intrata. Plus, stau pana ma ia naiba sa gasesc Neutrul. E buba? de gasit N-ul greu am mai auzit ca se intampla. Dar asta cu vit. I ce ar putea sa fie? Mai ales ca e noua nouta mobra? Mergi si tu 1000 km. sa-si faca rodajul. Daca si dupa aia nu-ti intra in prima treapta cum trebuie, ai garantie si mergi peste aia de la bmw. Treaba cu gasitul N-ului, poate inca nu esti obisnuit. Concluzie: Mai ai putina rabdare. Fa mia si dupa aia vezi. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Pe voi cat v-a tinut un kit de lant, de cand l-ati montat nou si pana l-ati schimbat, ma refer in km?Citeam pe un forum in Germania ca GS urile sunt cam distrugatoare de lanturi, le papa repede, asa o fi oare? Bafta Lantul cu care vine din fabrica ar trebui sa tina cam 25.000. Normal, aici depinde si de cum a fost intretinut si de cum a fost folosit. Daca-l tii in socuri normal ca se intinde mai repede. Ceea ce ti-am spus e valabil pentru o intretinere buna si un mers normal. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Lantul cu care vine din fabrica ar trebui sa tina cam 25.000. Normal, aici depinde si de cum a fost intretinut si de cum a fost folosit. Daca-l tii in socuri normal ca se intinde mai repede. Ceea ce ti-am spus e valabil pentru o intretinere buna si un mers normal. bafta Un lant indiferent cit de bun ar fi nu te tine mult daca nu-l intretii periodic!Ca atare,dupa fiecare drum mai lung sau care sa aduca depuneri pe lant,trebuie facuta curatirea acestuia si ungerea care ii da viata. Atentie,uneori si ungerea excesiva poate duce la distrugerea lantului,fiindca pe unsoarea sau spray-ul respectiv se acumuleaza nisip,praf sau noroi care uzeaza prematur lantul.Nu uitati ca periodic sa il intindeti,dar nu "coarda" fiindca i se scurteaza viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 (editat) Servus. Iarasi, posibila buba. F650 GS 2007. 70 km facuti cu ea pana acum. Problema la cutia de viteze. Zice ca intra in vit I, nu intra de fapt, tre sa mai apas o data pedala. Prima apasare, se simte un "click" la pedala, se inchide becul de "N" de pe bord, insa nu e intrata. Plus, stau pana ma ia naiba sa gasesc Neutrul. E buba? de gasit N-ul greu am mai auzit ca se intampla. Dar asta cu vit. I ce ar putea sa fie? Mai ales ca e noua nouta mobra? Chestia cu becul la neutral face si la mine cateodata, incearca sa-i dai scurt din acceleratie,apoi trebuie sa se (re)aprinda.Am facut scoala pe un CS si ala facea la fel cateodata.Cat despre prima viteza si eu te sfatuiesc sa-i faci intai mia de km, apoi mergi sa-ti mai regleze jocul de la maneta de ambreiaj. Bafta <small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 12:48 -------------</small><br/> Lantul cu care vine din fabrica ar trebui sa tina cam 25.000. Normal, aici depinde si de cum a fost intretinut si de cum a fost folosit. Daca-l tii in socuri normal ca se intinde mai repede. Ceea ce ti-am spus e valabil pentru o intretinere buna si un mers normal. bafta Am 24500 km acum si e dus, mai ales foaia din spate,multam frumos. Bafta Editat Februarie 18, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Salutari fericitilor posesori de GSuri si GS Dakaruri! Poate ma puteti ajuta si pe mine cu cateva informatii. Ma intereseaza sa cumpa niste coburi de aluminiu pentru un Dakar din 2000. Stie cineva pe cineva care face asa ceva in tara? Am gasit pe cineva care face nituite, dar n-ar fi rau sa aflu si de unele sudate. Din "comert" mi se pare destul de scumpe, cea mai buna oferta e de la Daerr, la 100E/bucata, dar are tabla subitre de 1.2 si as fi vrut minim de 1.5, daca nu de 2. De asemenea ma intereseaza sistemele de prindere. Ce-mi recomandati? stie cineva un producator aotohton? Care vi se pare cea mai ieftina varianta? Pana acum am gasit Touratech la 44E/cutie, deci in jur de 100 amandoua. Stie cineva de ceva mai ieftin si care sa tina? Tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) Salutari fericitilor posesori de GSuri si GS Dakaruri! Poate ma puteti ajuta si pe mine cu cateva informatii. Ma intereseaza sa cumpa niste coburi de aluminiu pentru un Dakar din 2000. Stie cineva pe cineva care face asa ceva in tara? Am gasit pe cineva care face nituite, dar n-ar fi rau sa aflu si de unele sudate. Din "comert" mi se pare destul de scumpe, cea mai buna oferta e de la Daerr, la 100E/bucata, dar are tabla subitre de 1.2 si as fi vrut minim de 1.5, daca nu de 2. De asemenea ma intereseaza sistemele de prindere. Ce-mi recomandati? stie cineva un producator aotohton? Care vi se pare cea mai ieftina varianta? Pana acum am gasit Touratech la 44E/cutie, deci in jur de 100 amandoua. Stie cineva de ceva mai ieftin si care sa tina? Tks eu mi-am luat cutiile si sistemul de prindere de la hepco&becker alu box standard de 43 litri fiecare. le gasesti in catalog aici http://www.hepco-becker.de/katalog.pdf. Lista de preturi este aici http://www.hepco-becker.de/VK-Liste2008.pdf . PS Touratech costa 189 eur/cutie Editat Februarie 19, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 fratilor, am luat de pe wunderlich un kit de cruise control, total inutil... ...80 iepuroi!! aviz amatorilor, abtineti-va! de nervi, l-am dat si jos de pe motor we asta termin si io motoru de reparat...si ma dau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 oameni buni, am invatat ceva pe pielea mea. bateria de motocicleta poate sa vina cu polaritate inversata. bateria veche m-a cam lasat dupa 2 ani....prin urmare, am procurat una noua. toate bune, am verificat dimensiunile, am verificat sa fie cu acid, nu cu gel. dar stupefactie, cand s-o pun, observ ca cea veche avea + in stanga, asta noua avea + in dreapta. norocu meu ca observai, altfel prajeam ceva relee.... prin urmare, am tras un pic nefiresc de fire si am aranjat in asa fel incat sa fie ok. aviz cumparatorilor de baterii! poate patiti ca mine si nu va avertizeaza d-l vanzator asupra polaritatii... inainte de a cumpara bateria, uitati-va pe cea veche. pe dakar, are +ul pe stanga. bafta la drum in we! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.