nelluu Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 cine avea de vanzare un amortizor spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 zeroo stiu ca avea un amortizor spate de vanzare. Nu stiu daca era cel original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Am schimbat filtrul de benzina (cu auto) si se simte .Merge regulat la relanti si nu mai moare motorul.Acum ma orientez spre cauciucuri si din discutiile voastre am dedus ca heidenau k76 ar fi mai bune si mai ieftine. Un furnizor cu preturi de criza cunoaste careva? Multumesc si vreme buna pentru toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Incearca direct la heidenau.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 revin cu problema mea ...( in trecut am zis ca am rezolvat-o da se pare ca a reaparut ) facut tura cu moto .. plin de noroi lasat seara sa se odihneasca stapanau si azi dau cu furtunu cu apa pe el sa se dea noroiu si prafu ... toate bune pana ajung in fata farului si constat ca e din nou aprins .. ba mai mult porneste motoru fara cheie in contact . in trecut am remediat prin desfacerea tuturor mufelor si gresarea cu ulei de contact .. acum chiar nu mai am idee ce poate fi . idei ? ca si informatie am scos sigurantele si de oprit sa oprit motorul dar becu de ulei si cel de neutral nu s-au stins ( am scos toate 3 sigurantele ) astept pareri . daca e de la mufe din nou le dau cu vaselina sa nu mai patrunda apa Cumpar semnalizator dreapta fata sau macar unde pot gasi unu la pret acceptabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Ti-o fi intrat apa in contact... Verifica etanseitatea contactului (daca iti intra apa pe linga cheie) si drenarea apei care reuseste sa se infiltreze totusi pe linga cheia de contact. Curata si contactul KILL SWITCH-ului. Alte idei nu mai am ... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact . acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Are doar doar regulator de presiune si este cu retur( adica intra 1 teava -ies 2 din care una se intoarce in rezervor). Furtunul ala de care zici tu este cel de prea-plin. Deci nu merge inlocuit cu un filtru oarecare din benzinarie. Secondo, daca la mine faci referire cu roata, nu sunt mecanic. Sunt doar un amator si asta pentru ca sunt pasionat de moto. Povestesc din ce am patit eu de cind am motocicleta asta. Daca reuseam sa te ajut cu roata, nu o faceam pt bani... Daca te hotarasti sa cumperi filtrul ala de la userul kex83, nu e foarte greu de inlocuit. In plus iti mai trebuiesc doar 3 coliere mici cu surub, pe care le poti lua de la orice magazin auto sau benzinarie. Nu faceam referire la tine, vorbeam de toti cu care m-am intalnit/de care am tras si le-am oferit bani si m-au lasat balta O sa-ntreb cat e filtrul, sa vad in ce bani ma incadrez, dar intre timp o sa incerc sa o duc undeva la o verificare sa fiu sigur ca e filtrul sa nu-l iau degeaba. Mersi fain. Editat Mai 14, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 revin . ultima data cand a mai facut asa ceva am scos mufa care duce la contact(cheie) si la fel .. avea curent .. cred ca era undeva inainte de contact . acum dupa ce l-am spalat , demontat sa desfac o borna .. au trecut cam 2 ore si .... nu mai are nimic . montat pornit si merge ok tot . "Cheia de contact" este de fapt un ansamblu de "module". Modulul mecanic (unde bagi cheia) si modulul cu contacte electrice (unde se intilnesc principalele conexiuni electrice), care sunt suprapuse. Modulul electric face legatura intre contactele care trebuie numai daca bagi cheia care trebuie si se invirte contactul... Daca a intrat apa la modulul electric unde sunt de fapt conexiunile electrice, degeaba tai contactul si scoti cheia... Apa (cu ce mizerii or mai fi pe acolo) tot face contact intre pinii aia. La asta m-am referit eu ... Spun ca este o posibilitate destul de plauzibila, nu ca asa ar fi... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Mersi Serbane, am rezolvat cu filtrul. 70 de ron, maine-l iau si-l schimb (indiferent ca e de la asta sau nu) cand bem si noi berea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Daca vrei, il montam impreuna. Si bem si berea... Doar ca ar trebui sa vb la telefon inainte... Pentru sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 pai , la bere ma pricep si eu . aveti nevoie de ajutor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Ma duc sa-l iau si incerc sa-l montez la munca, daca nu ma descurc dau un telefon (cine aduce berea? ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 cine aduce berea? De obicei, cine intreaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Mi-a pocnit furtunul de frana pe spate, am luat altul nou, dar nu pot desuruba suruburile care il fixeaza de etrier, respectiv de tevusca care coboara de la ABS. Am sprayat zilnic zona cu WD40, am ciocanit usor surubul, am incercat sa desfac cu imbusul si nimic... mi-e sa nu rotunjesc surubul daca fortez... idei? si de preferinta sa nu presupuna incalzirea cu oxiacetilenica a etrierului, ca n-as vrea sa coc garnitura pistonasului de frana... thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Baga imbusul direct pe surub si bate in el, nu bate in surub. Daca imbusul e bun,ar trebui sa se desfaca. O varianta mai invaziva ar fi sa sudezi o piulita babana pe capul surubului, dar asta ar presupune folosirea flacarii oxiacetilenice si implicit incalzirea etrierului. Dar cred ca merge cu ciocanirea imbusului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Acum mi-a mai venit o idee... sa scot saiba de cupru superioara prin pilire/taiere cu panza de bomfaier pana aproape de filetul surubului. E drept ca se zgarie si capul surubului si conectorul furtunului, dar pe acestea oricum le schimb apoi... Ma gandesc ca daca inlatur saiba de cupru, mai scade mult forta necesara scoaterii surubului... o sa incerc toate variantele noi... ca pe cele vechi le-am epuizat... Cu ciocanitul surubului sunt mai timid, ca mi-e sa nu sparg sau sa fisurez etrierul... asa ca dau mai cu mila... Editat Mai 15, 2012 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) pune o inelara pe surubu ala nenorocit si da-i cu putere! merge si cu o tubulara. recomand un brat cat mai lung ca sa fie forta si sa nu te sperii ps: vad ca acolo e cap imbus. ramane valabila doar partea cu lungimea bratului Editat Mai 15, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Acum mi-a mai venit o idee... sa scot saiba de cupru superioara prin pilire/taiere cu panza de bomfaier pana aproape de filetul surubului. E drept ca se zgarie si capul surubului si conectorul furtunului, dar pe acestea oricum le schimb apoi... Ma gandesc ca daca inlatur saiba de cupru, mai scade mult forta necesara scoaterii surubului... o sa incerc toate variantele noi... ca pe cele vechi le-am epuizat... Cu ciocanitul surubului sunt mai timid, ca mi-e sa nu sparg sau sa fisurez etrierul... asa ca dau mai cu mila... Trebuie sa se desfaca dar nu cu un imbus in forma de "L" ci cu unul care sa-ti intre intr-o tubulara....trebuie batut cu simt de raspundere cu un ciocan in jur de 1kg de doua trei ori, nu se intampla nimic cu etrierul, apoi se desface cu soc. Nu te gandi la varianta cu taiatul saibei de cupru, nu vei reusi iar chiar daca o vei face vei deteriora ori etrierul, ori conducta, ori surubul, ai grija operatiunea asta are un efect ireversibil, piesele atinse de panza de bomfaier vor trebui inlocuite. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 eu recomand si incalzirea . dar cu feon industrial . si putin spray penetrant nu WD40 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 La mine a fost de vina MUFA claxonului. Pentru cit consuma un claxon in timpul functionarii contactele din mufa aia sunt foarte mici. Am renuntat la mufa respectiva si cu ocazia aia am montat si un releu pentru claxon. LE: In locul mufei claxonului am lipit 2 fire mai groase in capatul carora am pus initial 2 papuci, pe care apoi i-am schimbat si pe aia pentru ca se pozitionasera exact unde se misca ghidonul si s-a rupt sarma la sertizarea in papuc. In final i-am cositorit ... Merci de reply, am verificat swich-ul.. e ok, reverificat sigurantele...toate cele 3 sunt ok ( poate mai sunt intr-un loc si nu le gasesc eu??), dat jos aripa si verificat claxonul direct pe baterie... este ok. De ce oare nu merge? ce sa mai verific?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 si eu recomand sa se desfaca cu imbus bit...cu cheie cu parghie cu soc putintel...dar bitul sa intre bine acolo...o sa pocneasca si se va desface, asta insa fara sa fi incercat inainte cu impus L si sa fi scapat prin capul surubului...rotunjindu-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) nu cu un imbus in forma de "L" se poate si cu imbusul in L, dar sa fie de calitate, si bagat intr-o teava ca sa faca parghie. daca nu ai reusit da-mi un mesaj pe privat, ca am o cheie dinamometrica de vreo 40 cm cu bitul necesar, si poate rezolvam cu aia. Editat Mai 16, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Merci de reply, am verificat swich-ul.. e ok, reverificat sigurantele...toate cele 3 sunt ok ( poate mai sunt intr-un loc si nu le gasesc eu??), dat jos aripa si verificat claxonul direct pe baterie... este ok. De ce oare nu merge? ce sa mai verific?? Sa nu cumva sa ai totusi un fir intrerupt. Claxonul este pus pe furca deci se misca odata cu ghidonul. Firele claxonului trec printr-o gaura a aripii si este posibil sa se fi indoit/frecat pina a cedat un fir. Oricum recomand trecerea claxonului printr-un releu pentru mai multa "forta". Eu am suprimat firele existente care duceau la claxon, am localizat in mufa cin compartimentul de sub baterie a capetelor firelor de la butonul claxonului si apoi le-am integrat intr-o schema cu releu prin care "bagam" + direct de pe baterie. In mers ai pe baterie 14,2 V ceea ce este un cistig in tonalitate al claxonului. Oricum firele si mufutza aia a claxonului mi se pareau cam sub-dimensionate pentru uzul zilnic in Bucuresti. Succesuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Acum cu ploile astea am aflat si eu ca nu imi mai functioneaza incalzirea in mansonul stang. Prin martie mergea, dar aveam impresia ca e mai slab (si am crezut ca se raceste cand folosesc ambreiajul si e doar o impresie). Ce (cum) as putea verifica? Cel din dreapta merge bine, deci presupun ca buba e undeva intre buton (care e in blocul de comanda drept) si manson. Cablul de alimentare e trecut prin ghidon, sau dau usor de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.