CozonacRutier Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Ma duc sa-l iau si incerc sa-l montez la munca, daca nu ma descurc dau un telefon (cine aduce berea? ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 cine aduce berea? De obicei, cine intreaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Mi-a pocnit furtunul de frana pe spate, am luat altul nou, dar nu pot desuruba suruburile care il fixeaza de etrier, respectiv de tevusca care coboara de la ABS. Am sprayat zilnic zona cu WD40, am ciocanit usor surubul, am incercat sa desfac cu imbusul si nimic... mi-e sa nu rotunjesc surubul daca fortez... idei? si de preferinta sa nu presupuna incalzirea cu oxiacetilenica a etrierului, ca n-as vrea sa coc garnitura pistonasului de frana... thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Baga imbusul direct pe surub si bate in el, nu bate in surub. Daca imbusul e bun,ar trebui sa se desfaca. O varianta mai invaziva ar fi sa sudezi o piulita babana pe capul surubului, dar asta ar presupune folosirea flacarii oxiacetilenice si implicit incalzirea etrierului. Dar cred ca merge cu ciocanirea imbusului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Acum mi-a mai venit o idee... sa scot saiba de cupru superioara prin pilire/taiere cu panza de bomfaier pana aproape de filetul surubului. E drept ca se zgarie si capul surubului si conectorul furtunului, dar pe acestea oricum le schimb apoi... Ma gandesc ca daca inlatur saiba de cupru, mai scade mult forta necesara scoaterii surubului... o sa incerc toate variantele noi... ca pe cele vechi le-am epuizat... Cu ciocanitul surubului sunt mai timid, ca mi-e sa nu sparg sau sa fisurez etrierul... asa ca dau mai cu mila... Editat Mai 15, 2012 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) pune o inelara pe surubu ala nenorocit si da-i cu putere! merge si cu o tubulara. recomand un brat cat mai lung ca sa fie forta si sa nu te sperii ps: vad ca acolo e cap imbus. ramane valabila doar partea cu lungimea bratului Editat Mai 15, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Acum mi-a mai venit o idee... sa scot saiba de cupru superioara prin pilire/taiere cu panza de bomfaier pana aproape de filetul surubului. E drept ca se zgarie si capul surubului si conectorul furtunului, dar pe acestea oricum le schimb apoi... Ma gandesc ca daca inlatur saiba de cupru, mai scade mult forta necesara scoaterii surubului... o sa incerc toate variantele noi... ca pe cele vechi le-am epuizat... Cu ciocanitul surubului sunt mai timid, ca mi-e sa nu sparg sau sa fisurez etrierul... asa ca dau mai cu mila... Trebuie sa se desfaca dar nu cu un imbus in forma de "L" ci cu unul care sa-ti intre intr-o tubulara....trebuie batut cu simt de raspundere cu un ciocan in jur de 1kg de doua trei ori, nu se intampla nimic cu etrierul, apoi se desface cu soc. Nu te gandi la varianta cu taiatul saibei de cupru, nu vei reusi iar chiar daca o vei face vei deteriora ori etrierul, ori conducta, ori surubul, ai grija operatiunea asta are un efect ireversibil, piesele atinse de panza de bomfaier vor trebui inlocuite. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 eu recomand si incalzirea . dar cu feon industrial . si putin spray penetrant nu WD40 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 La mine a fost de vina MUFA claxonului. Pentru cit consuma un claxon in timpul functionarii contactele din mufa aia sunt foarte mici. Am renuntat la mufa respectiva si cu ocazia aia am montat si un releu pentru claxon. LE: In locul mufei claxonului am lipit 2 fire mai groase in capatul carora am pus initial 2 papuci, pe care apoi i-am schimbat si pe aia pentru ca se pozitionasera exact unde se misca ghidonul si s-a rupt sarma la sertizarea in papuc. In final i-am cositorit ... Merci de reply, am verificat swich-ul.. e ok, reverificat sigurantele...toate cele 3 sunt ok ( poate mai sunt intr-un loc si nu le gasesc eu??), dat jos aripa si verificat claxonul direct pe baterie... este ok. De ce oare nu merge? ce sa mai verific?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 si eu recomand sa se desfaca cu imbus bit...cu cheie cu parghie cu soc putintel...dar bitul sa intre bine acolo...o sa pocneasca si se va desface, asta insa fara sa fi incercat inainte cu impus L si sa fi scapat prin capul surubului...rotunjindu-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) nu cu un imbus in forma de "L" se poate si cu imbusul in L, dar sa fie de calitate, si bagat intr-o teava ca sa faca parghie. daca nu ai reusit da-mi un mesaj pe privat, ca am o cheie dinamometrica de vreo 40 cm cu bitul necesar, si poate rezolvam cu aia. Editat Mai 16, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Merci de reply, am verificat swich-ul.. e ok, reverificat sigurantele...toate cele 3 sunt ok ( poate mai sunt intr-un loc si nu le gasesc eu??), dat jos aripa si verificat claxonul direct pe baterie... este ok. De ce oare nu merge? ce sa mai verific?? Sa nu cumva sa ai totusi un fir intrerupt. Claxonul este pus pe furca deci se misca odata cu ghidonul. Firele claxonului trec printr-o gaura a aripii si este posibil sa se fi indoit/frecat pina a cedat un fir. Oricum recomand trecerea claxonului printr-un releu pentru mai multa "forta". Eu am suprimat firele existente care duceau la claxon, am localizat in mufa cin compartimentul de sub baterie a capetelor firelor de la butonul claxonului si apoi le-am integrat intr-o schema cu releu prin care "bagam" + direct de pe baterie. In mers ai pe baterie 14,2 V ceea ce este un cistig in tonalitate al claxonului. Oricum firele si mufutza aia a claxonului mi se pareau cam sub-dimensionate pentru uzul zilnic in Bucuresti. Succesuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Acum cu ploile astea am aflat si eu ca nu imi mai functioneaza incalzirea in mansonul stang. Prin martie mergea, dar aveam impresia ca e mai slab (si am crezut ca se raceste cand folosesc ambreiajul si e doar o impresie). Ce (cum) as putea verifica? Cel din dreapta merge bine, deci presupun ca buba e undeva intre buton (care e in blocul de comanda drept) si manson. Cablul de alimentare e trecut prin ghidon, sau dau usor de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Am schimbat si eu filtrul de benzina (cu unul luat de la kex). Acum imi sta la relanti cand il pornesc dar, in mers, la frana de motor/lasat pe liber inainte de vreun semafor incepe sa se balbaie si moare (daca nu-l tin eu turat). Sugestii? (singurele schimbari din ultima vreme sunt kituri noi pt lant, ambreaj, filtru de ulei, filtru aer si lichid racire, in rest nu am mai schimbat/umblat la nimic prin el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Motorasul pas cu pas pt Idle Control Valve ar trebui curatat. Mai exact obturatorul si canalizarea lui ar trebui curatate. Stabilizeaza curgerea aerului in jurul clapetei de acceleratie la relantiu (cind clapeta e aproape inchisa). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Acum cu ploile astea am aflat si eu ca nu imi mai functioneaza incalzirea in mansonul stang. Prin martie mergea, dar aveam impresia ca e mai slab (si am crezut ca se raceste cand folosesc ambreiajul si e doar o impresie). Ce (cum) as putea verifica? Cel din dreapta merge bine, deci presupun ca buba e undeva intre buton (care e in blocul de comanda drept) si manson. Cablul de alimentare e trecut prin ghidon, sau dau usor de el? Anul trecut, mi'am achizitionat un termometru smecher...si am masurat, printre altele" * mansoane: 54 de grade * aer evacuare: 75 de grade * cot evacuare: > 150 grade *finala evacuare: 65 de grade, parca *cilindru , partea exterioara: 80 de grade Motivul masuratorilor? Credeam ca mansonul stang inalzeste mai slab, dar m'am inselat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 va rog sa imi spuna cineva daca chiar merita si daca e ok pt motorul asta sa ii pun o bujie cu iridium? ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) @ow3x3xpr3ss, vezi postul 6658, si ce belele a avut autorul cu bujia iridium... Editat Mai 18, 2012 de Atomykatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 @ow3x3xpr3ss, vezi postul 6658, si ce belele a avut autorul cu bujia iridium... hmmmmm......,da nu stiu ce sa mai zic eu doar de bine auzeam de cele cu iridium.pai o schimb tot cu una standard atunci. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Acuma, treaba cu bujiile, e cam ca cea cu uleiul...zece tipuri, doua zeci de pareri si trei zeci de utilizatori. Ce pot sa va spun din experienta: -bujia cu iridium ajuta la o pornire in conditii normale, exceptand cand are loc o supra alimentare (adica inneci motorul) -in sarcina personal, NU vad nicio diferenta - bujia cu mai multi electrozi, NU e indicata pt toate tipurile de motoare, la fel cum nici bujia iridium, NU e indicata pt orice fel de motor. Un exemplu concret: duc Mondeo la Ford Cluj, pt mici probleme, iar seful de service imi cere permisiunea sa imi inlocuiasca bujiile Bosch multielectrod cu unele normale. Cica, acestea din urma, ar furniza o scanteie mult mai buna ACESTUI tip de motor (2.0 I ), decat bujiile pe care le montasem pe masina in urma cu o luna de zile. Pe XR am pus iridium (foloseam NGK DPR8Z ), dar dupa fiecare trantire a motocicletei, ma chinuiam sa repornesc motorul. Nu mai reuseam sa o pornesc, pana nu am revenit la bujia normala. Dar ca un paradox, la rece sau la prima pedala dimineata, motorul pornea mult mai usor cu bujia iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 mie oricum imi porneste foarte bine dimineata,chiar si asta iarna la - cu mult sub 10 grade si dupa 2- 3 saptamani imi pornea la a-2-a max. a-3-a cheie,eu sant multumit de ea . ma gandeam ca se poate si mai bine si sa nu mai am grija bujiei o perioada mai indelungata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 mie oricum imi porneste foarte bine dimineata,chiar si asta iarna la - cu mult sub 10 grade si dupa 2- 3 saptamani imi pornea la a-2-a max. a-3-a cheie,eu sant multumit de ea . ma gandeam ca se poate si mai bine si sa nu mai am grija bujiei o perioada mai indelungata ) Am pus bujii iridium de curand. Mi-a consumat 3,27 l/100km la drum lung si 3,8 l/100km in oras. Mi se pare ca trage mai bine, porneste imediat si merge mult mai lin. Inainte imi mai tusea (se ineca) intr-antaia pe decelerare. Merge brici acuma dupa schimbul bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 @tiyuta din ce spunea sa ii pun o bujie cu iridium am inteles ca are modelul cu o bujie. Acea bujie nu este resistor type ca cele iridium' date=' si ca cele de pe twinspark. De aici [u']pot[/u] aparea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Salutare, si eu tot iridium am de vre-o 3 mii de km (varianta intr-o bujie) si nu am obs nimic spectaculos nici in bine nici in rau, de pornit porneste fix la fel de consumat deasemeni...iar de tras...trage cum stie ea, nu comentez. Atazi avand in vedere ploaia care nu a vrut sa se opreasca m-a cuprins talentul si inventivitatea... m-am apucat de cusut! rezultatul....ciorapi de furca "home made" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 care dintre voi are coburi si de unde le-a achizitionat . as fi si eu interesat dar nu stiu ce sa aleg . as merge pe convoi dar vreau si poze cu produsul lor finit pe voi la mobre .Touratech sunt putin cam prea scumpi , alte idei mai aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.