bizoo_n Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 (editat) Eu mi-am luat chestia asta, de la Touratech Dar nu recomand nimanui, decat daca cunoaste pe cineva care-i poate face niste piese de metal, in locul unora de plastic, care vin cu jucaria asta. Altfel e dust-proof, water-proof, shock-proof, si foarte utila. Pocket-PC-ul Mio P550 zici ca s-ar fi nascut acolo. Editat Martie 31, 2008 de bizoo_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Are careva un gs din 2000 cu abs eventual de maritat? ma intereseaza si pe mine modelul dupa 2000 pe injectie astept pm-uri eventual si un dakar daca imi permit nu ma supar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Am K&N pe Dakar.Cu toba stock nu-i diferentza in performante(ori n-am bagat io de seama)Am marit chiar si gaura de admisie.Oricum e pe viata.De spalat depinde pe unde mergi.Ai nevoie si de kit-ul de spalare-ungere. Numa` bine Am mai citit si pe f650.com Apropo de gaura de admisie: -sectiunea filtrului de aer este -daca nu prea gresesc de vreo 6cm x 8cm adica de vreo 50 cm patrati. -pe de alta parte, intrarea in "intake air manifold" -palnia de plastic-de dinaintea filtrului -are sectiunea de maxim 16-20 cm. patrati. Am gasit pe f650.com modificari radicale -cineva a taiat de tot palnia inaintea senzorului de temperatura aerului;altcineva a practicat neste gauri pe lateralul palniei in care a montat neste grile diametru 27mm -din alea de instalatii.. Intreb si eu pe meseriasii de aici @zidu ,@angi ,@ceilalti... are vreun efect marirea sectiunii de intrare in palnia filtrului de aer ,fara modificarea tobelor ? Salut, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 ..nici nu vreau sa stiu cat mi-ar cere cei de la Bavaria pentru o furca noua.. Nici nu trebuie - > avem forumist in germania, dornic sa umble prin shroturi dupa piese. ia uite mandrete de topic la gabrielleru : /index.php?...p;#entry1113608 tocmai ce vad un f clasic in bucati prin pozele lui Intreb si eu pe meseriasii de aici @zidu ,@angi ,@ceilalti... are vreun efect marirea sectiunii de intrare in palnia filtrului de aer ,fara modificarea tobelor ? Salut, mare lucru nu castigi, nu mai ciunti mobra. vrei tunning - remapeaza injectia, axe cu came racing, heavy stuff. as pune k&n doar ca sa nu mai cumpar filtru niciodata si doar sa il spal cand mi se pare jegos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Salut, Sunt proaspat propietar de BMW F650, din 1996. Prima problema, de fapt nu stiu daca este o problema sau asa trebuia sa fie: Motorul nu porneste cu cricul mic lasat si daca motorul functioneaza si la cricul se opreste. E normal? Daca nu...vreo sugestie? Multumesc, treaba cu opritul motorului o face cand e in viteza. daca nu e in viteza, merge motorul si pe cric. dar toata treaba asta e o idee excelenta, ca sa nu pleci cu cricul lasat si sa faci cine stie ce belea. am mai vazut ca si alte motoare se opresc atunci cand dai jos cricul. mie unul imi place treaba asta si cand o parchez las cricul jos in timp ce sunt in viteza 1. ca sa nu ma mai chinui dupa ce am coborat sa o bag in viteza si sa nu stiu daca a intrat sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 problema e de la senzor; in mod normal trebuie sa mearga cu cricul lateral lasat doar la neutru. cricul central nu are influenta (poti sa o pui pe central si sa ii dai sa invarta roata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 (editat) nah ca azi mi-a facut si mie buba de la soft, la stop. Ma apropiam de stop, am tras ambreiajul sa schimb vitezele in jos in timp ce ma apropiam de stop si la un moment dat simt ca nu mai merge motorul. trag pe dreapta, dau la butoun, porneste, si moare. repet exercitiul de cateva ori, la fel. o simteam cum se sufoca, parca nu mai primea benzina (ceea ce si cred ca se intampla). invart cheia pe oprit, o invart din nou pe pornit, dau la buton, porneste si merge. mah nene, dar de cand am luat mobra asta si m-am apucat sa mergu cu ea, desi noua, la fiecare drum face figuri. enumar problemele de pe 11 martie pana acum: 1. Probleme cu cutia de viteze, intra-nu intra in viteze, iese singura din viteza a 2-a, nu intra in N, nu intra in viteza 1. 2. Spre brasov, pt revizia de 1000 de km, mi se descarca bateria in mers si moare, o imping vreo 2 km pana la o vulcanizare sa ma ajute un nene cu o baterie de masina sa imi dea curent sa o pornesc. 3. Calatorie pana la sighisoara wee trecut, la intoarcere pe autostrada, noaptea, nu mai am lumini, stau cativa km bunu cu degetul pe butonul de flashuri cu faza lunga, pana il scap de amorteala si vad ca luminile si-au revenit singure. sunat la BMW, mi-a zis tibi sa verific sigurantele, le-am verificat, am largit putin piciorusele la siguranta sa stea putin fortat in socket, degeaba, deci buba e de la blocul de lumini. 4. azi, buba la soft, oprit motorul. asta se intamplase si acum 2 saptamani la un stop, numai ca nu stiam eu ca exista buba asta.... deci mi-e si frica sa mai ies cu mobra la plimbari lungi ca, ma-sa, ma lasa in camp, mai e sa se rupa cabluri la ea, sa imi pice roata, sa se desfaca in fum si nisip discuurile de frane si sa imi ia foc... si eu care mi-am luat mobra noua (BMW pe deasupra) si platesc la ea de-mi plang maselele. Noah, poate se apuca cineva si punem de un post cu TOATE PROBLEMELE PE CARE LE POTI AVEA LA BMW F650 GS. ca sa fim naibii pregatiti fizic si psihic sa trecem peste. hai noroc, mai mult ca mie... Editat Aprilie 2, 2008 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 tu ai mari belele la electrica. bateria nu se descartca singura pe drum si daca face faza aia despre care am vb reporneste din mers fara probleme nu tre sa umbli la cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 pai de pornit pornea, dar murea motorul imediat iarasi. si iar dadeam la buton si iara pornea si iara murea in 2 secunde daca nu trageam de acceleratie, cred ca nu intra benzina la ralanti sau ceva de genul ca o simteam ca se sufoca... luni ma duc la doctoru' tibi cu ea, ca a recunoascut si el ca nu e prea sanatoasa micutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 pai de pornit pornea, dar murea motorul imediat iarasi. si iar dadeam la buton si iara pornea si iara murea in 2 secunde daca nu trageam de acceleratie, cred ca nu intra benzina la ralanti sau ceva de genul ca o simteam ca se sufoca... luni ma duc la doctoru' tibi cu ea, ca a recunoascut si el ca nu e prea sanatoasa micutza Si eu patesc asa din cand in cand...moare la relanti. Pentru remedierea problemei fac exact cum a facut si zeroo. Tai contactul din cheiei si din buton apoi repornesc si merge perfect. Se intampla destul de rar fenomentul. Cateodata are relanti-ul cam mic, nus daca este din cauza de benzina sau altceva. Imi face figuri si cu benzen de 95 si cu 98 sau 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 pai de pornit pornea, dar murea motorul imediat iarasi. si iar dadeam la buton si iara pornea si iara murea in 2 secunde daca nu trageam de acceleratie, cred ca nu intra benzina la ralanti sau ceva de genul ca o simteam ca se sufoca... luni ma duc la doctoru' tibi cu ea, ca a recunoascut si el ca nu e prea sanatoasa micutza Mie imi facea faza asta cand aveam bateria slaba inainte. In cartea tehnica scrie cand e bateria defecta sau neincarcata s-ar aprinde lampa de ABS. Mie imi taia pur si simplu curentul, in momentul cand n-o mai acceleram, puteam fi si in treapta a cincea. Inainte sa-mi cumpar baterie noua cei de la Louis din Germania mi-au spus ca doar cea de la Varta mi-o pot recomanda deoarece numai aia face fata la cerintele motorului(lumina automata la pornire,abs). Ma gandesc ca ori a stat prea mult prin showroom motorul tau inainte, ori ai avut intr-adevar ghinion ca bateria sa fie defecta din fabrica. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Ma alatur si eu la probeleme "electrice": m-am trezit ca mergand sub o anumita turatie (probabil trepida la "rezonanta") se lua curentu brusc la tot motoru (ami putin la ceas). Bateria pare ok (in mom in care are curent merg toata normal). Trebuie sa o iau pe fir(e) sa vad unde nu face contact cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Ma alatur si eu la probeleme "electrice": m-am trezit ca mergand sub o anumita turatie (probabil trepida la "rezonanta") se lua curentu brusc la tot motoru (ami putin la ceas). Bateria pare ok (in mom in care are curent merg toata normal). Trebuie sa o iau pe fir(e) sa vad unde nu face contact cum trebuie. Am avut si eu aceeasi problema, e un manunchi de cabluri in dreapta fata sub carena care duc la contact. Unul dintre acele cabluri(verde) s-a fisurat cu timpul si nu mai facea contact, asta datorita faptului ca sunt cam scurte si datorita miscarii maxime a ghidonului stanga dreapta se rup cu timpul Eu l-am spalat ieri(fara jet), apoi in timpul mersului mi se aprinde lampa de abs, si apoi am observat ca nu-mi functioneaza nici vitezometrul nu-mi inregistreaza nici km parcursi Controlat sigurante, dat restart de la baterie nimic, acum astept sa se usuce, adica sper sa fie de la umezeala. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 pai de asta nu spal eu nici o mobra vezi naiba senzorul de la roata spateso traseul firului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 3, 2008 Share Postat Aprilie 3, 2008 Am gasit problema, ramane sa vad cand am timp si cum sa o remediez: firul care iese/intra din contact se intrerupe cand misc ghidonul la stanga si imi taie tot curentul. Nasol e ca trebuie sa desfac inclusiv farul/bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Am avut si eu aceeasi problema, e un manunchi de cabluri in dreapta fata sub carena care duc la contact. Unul dintre acele cabluri(verde) s-a fisurat cu timpul si nu mai facea contact, asta datorita faptului ca sunt cam scurte si datorita miscarii maxime a ghidonului stanga dreapta se rup cu timpul Eu l-am spalat ieri(fara jet), apoi in timpul mersului mi se aprinde lampa de abs, si apoi am observat ca nu-mi functioneaza nici vitezometrul nu-mi inregistreaza nici km parcursi Controlat sigurante, dat restart de la baterie nimic, acum astept sa se usuce, adica sper sa fie de la umezeala. Bafta. man cauta o saiba de 0.3 mm si pune pe spate la senzoru abs, vezi manualul -distanta la senzorul abs spate, , la cat tre sa fie posibil sa fie piesa 1 un pic busita, putin probabil ce-i drept...sau sa fi umblat la roata matale si sa nu o fi centrat bine dupa gradatii daca nu e asa vezi o saiba un pic mai groasa sau o alta adaos sa fie dist de maxim 1 mm intre senzor si piesa 1 toate cele bune --- Mesaj completat în 04 Apr 2008 12:10 ------------- nah ca azi mi-a facut si mie buba de la soft, la stop. Ma apropiam de stop, am tras ambreiajul sa schimb vitezele in jos in timp ce ma apropiam de stop si la un moment dat simt ca nu mai merge motorul. trag pe dreapta, dau la butoun, porneste, si moare. repet exercitiul de cateva ori, la fel. o simteam cum se sufoca, parca nu mai primea benzina (ceea ce si cred ca se intampla). invart cheia pe oprit, o invart din nou pe pornit, dau la buton, porneste si merge. mah nene, dar de cand am luat mobra asta si m-am apucat sa mergu cu ea, desi noua, la fiecare drum face figuri. enumar problemele de pe 11 martie pana acum: 1. Probleme cu cutia de viteze, intra-nu intra in viteze, iese singura din viteza a 2-a, nu intra in N, nu intra in viteza 1. 2. Spre brasov, pt revizia de 1000 de km, mi se descarca bateria in mers si moare, o imping vreo 2 km pana la o vulcanizare sa ma ajute un nene cu o baterie de masina sa imi dea curent sa o pornesc. 3. Calatorie pana la sighisoara wee trecut, la intoarcere pe autostrada, noaptea, nu mai am lumini, stau cativa km bunu cu degetul pe butonul de flashuri cu faza lunga, pana il scap de amorteala si vad ca luminile si-au revenit singure. sunat la BMW, mi-a zis tibi sa verific sigurantele, le-am verificat, am largit putin piciorusele la siguranta sa stea putin fortat in socket, degeaba, deci buba e de la blocul de lumini. 4. azi, buba la soft, oprit motorul. asta se intamplase si acum 2 saptamani la un stop, numai ca nu stiam eu ca exista buba asta.... deci mi-e si frica sa mai ies cu mobra la plimbari lungi ca, ma-sa, ma lasa in camp, mai e sa se rupa cabluri la ea, sa imi pice roata, sa se desfaca in fum si nisip discuurile de frane si sa imi ia foc... si eu care mi-am luat mobra noua (BMW pe deasupra) si platesc la ea de-mi plang maselele. Noah, poate se apuca cineva si punem de un post cu TOATE PROBLEMELE PE CARE LE POTI AVEA LA BMW F650 GS. ca sa fim naibii pregatiti fizic si psihic sa trecem peste. hai noroc, mai mult ca mie... mare lucru ce spui acolo.. am venit de 2 ori in germania cu motor cumparat second hand, la 18.000 km, am 35 de mii de km acum da nu mo lasat in mijlocul drumului NICIDATA am si io probleme cand incercsa schimb din 1st gear in second la 5500 sare pe liber cateodata (atunci cand faceam liniute) in rest la turatii de pana in 3500 nu face problema asta eu am o treaba la sonda de ulei nu face bine contact si cand trec cu mister in balta mai mare sau ploua afara se aprinde in bord uleiul.. mi se mi pune pe inima.. m-am oprit in passau in mijlocul autostrazii pe ploaie de nervi, dupa ce m-or claxonat uamini m-am dat si io cu vaca pe urgenta credeam ca am calat motoru si m-am oprit cam din scurt.. in rest.. ok mobra ultima oara am prins ploaie si ninsoare in apr de passau timisoara - landshut 11:30 ore respect pt toti care au asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 pai nah, eu ce spuneam, mobra noua nouta si face ce face...luni ma duc la doctor cu ea sa vada exact ce are. ce ma enerveaza cel mai tare e faza cu luminile ca pornesc numai cand vor ele, si se sting la fel, raman numai cu lumina de parcare si seara e cam nasol... nici mie nu mi se pare normal sa faca faze din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex27 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Cum ziceam de cateva zile am un BMW F 650 din '96. Rog pe cine poate sa imi spuna unde sa ma duc pentru service in Bucuresti. Vreau sa ii schimb uleiul, filtru ulei, filtru aer, bujii, fise bujii, sa se uite la placutele de frana si sa le schimb daca e cazul. Eventual sa il si regleze un pic pentru ca mi se pare ca porneste cam greu. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 pai nah, eu ce spuneam, mobra noua nouta si face ce face...luni ma duc la doctor cu ea sa vada exact ce are. ce ma enerveaza cel mai tare e faza cu luminile ca pornesc numai cand vor ele, si se sting la fel, raman numai cu lumina de parcare si seara e cam nasol... nici mie nu mi se pare normal sa faca faze din astea Vezi daca nu ai probleme cu soclul unde intra halogenul ,la motorul meu acolo a fost problema , nu stiu din ce cauza (probabil din cauza vibratiilor sau a cablului prea fix ) a iesit putin soclul de pe halogen ,s-a incalzit apoi cu timpul s-a oxidat si dupa accea isi facea de cap , adica cand aveam lumini cand nu aveam ,singura diferenta fata de tine era ca atunci cand nu aveam lumini imi era aprins martorul pt faza lunga din bord. E acuma nu trebuie sa disperi, probleme din astea or mai fi ele , mobra mea nici nu avea 700 de km (o cumparasem noua)ca nu a mai vrut sa mearga decat in cerc cu mine adica nu mai puteam debloca ghidonul , dar sa stii ca pt micile probleme pe care le facea nu o urasc , pt ca atunci cand am zis gata hai ca avem treaba a ascultat si a fost zi in care am facut 900 de km in tara....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 mii de scuze de offtopic da era cineva care avea nevoie de radiatorde st(topicul se gaseste la semnatura) . il am pe stoc. app. cablu de kilomertaj de 2003 nu merge la 2001 improvisation is the key! toate cele bune! scuze inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Cum ziceam de cateva zile am un BMW F 650 din '96. Rog pe cine poate sa imi spuna unde sa ma duc pentru service in Bucuresti. Vreau sa ii schimb uleiul, filtru ulei, filtru aer, bujii, fise bujii, sa se uite la placutele de frana si sa le schimb daca e cazul. Eventual sa il si regleze un pic pentru ca mi se pare ca porneste cam greu. Multumesc Mai ,zicea cineva ca e un japonez capabil si ieftin undeva pe linga Lizeanu. Ma mai informez si-ti dau PM. In alta ordine de idei cred ca am joc la furca .Vreau sa o demontez si sa verific rulmentii,vaselina etc. Are cineva o carte tehnica sa-mi trimita o copie xerox sau foto de la pagina cu operatiile respective?(sau un link) Am F 650 din 1999. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 La mine s-a remediat problema, a fost de la umezeala Multumesc gabrielleru dar apa care mi-a intrat pe la bord sau pe la butoanele de abs si de incalzitoare mi-a provocat acel scurt.Am spalat-o cu buretele destul de plin cu apa pe tot bordul Nu cred c-ar avea ceva cu senzorul de la roata din spate deoarece am mai mers si pe ploaie cu ea si n-am avut probleme. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 La mine s-a remediat problema, a fost de la umezeala Multumesc gabrielleru dar apa care mi-a intrat pe la bord sau pe la butoanele de abs si de incalzitoare mi-a provocat acel scurt.Am spalat-o cu buretele destul de plin cu apa pe tot bordul Nu cred c-ar avea ceva cu senzorul de la roata din spate deoarece am mai mers si pe ploaie cu ea si n-am avut probleme. Bafta ia umbla tu la mobra si vezi unde are necazuri, ca altfel daca te prinde ploaie imi e mila de tine japonezu de la lizeanu - mergi pe linia de tramvai in sus spre eminescu si pe dreapta scrie kaore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 (editat) japonezu de la lizeanu - mergi pe linia de tramvai in sus spre eminescu si pe dreapta scrie kaore Str. Viitorului Nr.123, Sector 2, Bucuresti, Romania. Showroom: 031-805-4957 Office: 21-212-0202 Mobil: 0723.590.803 / 0740.079.777 *prin amabilitatea lui CrashTestPilot Editat Aprilie 7, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Salut tuturor... Stie careva de unde-mi pot lua un parbriz "aftermarket" pt. GS-ul meu (2006)? Evident mai inalt decat cel original.... Cele de Dakar se potrivesc? Mersi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.