jorj 500 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Am si eu intrebare, daca stie cineva care din cele 2 piese din imagine este Valva de relantiu, sau cum ai spunem noi soc automat, eu zic ca ar fi numarul 1. dar vreau sa stiu o parere de la cineva care intradevar stie, de acea rog sa posteze doar cei ce stiu acest lucru. De ce intreb, vreau sa iau acea valva de relantiu pentru deoarece la prima pornire dimineata imi moare de vreo 2 ori pana ce se mai incalzeste ,iar mecanicul mi-a spus ca acea valva nu este in parametri iei normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 1 este piesa care te intereseaza pe tine. 2 este TPS. Mai multa atentie la capitolul limba romana te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) Are are apro 45000 km. Bine ar fi sa fie lanțul de distribuție și să nu fie ceva mai grav. din cite tin minte manualul recomanda schimbarea intinzatorului la 40.000 Am si eu intrebare, daca stie cineva care din cele 2 piese din imagine este valva de relanti 1 de obicei se rezolva prin curatare Editat Martie 2, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 La curata tovarusu..... Florin.... si tot asa face, deci chestia cu curatatul nu merge. Ok merci de confirmare, si eu banuiam ca ar fi numarul 1 din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Intrebare: daca se schimba placute frana + lichid frana trebuie sa se reseteze ceva din computeru mobrei? E modelul cu abs. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Nu se reseteaza nimic, eu am inlocuit placute frana si lichidul de frana, si na patit nimic care sa influenteze intr-un fel ABS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Intrebare: daca se schimba placute frana + lichid frana trebuie sa se reseteze ceva din computeru mobrei? E modelul cu abs. Merci manualul scrie ca ar trebui legat al MoDiTeC ca sa se scoata eventualul aer ramas in ABS eu pe fata am schimbat fara probleme dar pe spate mi-a ramas aer si l-am dus la bavaria dar ow3x3xpress a zis ca a rezolvat aerisind de mai multe ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 ms, o sa ma duc dupa ce schimb daca e si eu noob question : cum iti dai seama ca ramane aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 ms, o sa ma duc dupa ce schimb daca e si eu noob question : cum iti dai seama ca ramane aer? daca apesi usor pedala, se tot duce (se comprima aerul din sistem) dar daca apesi brusc, tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Trebuie sa ii schimb kitul de lant. Nu am facut niciodata treaba asta, deci am nevoie de niste sfaturi, pentru inceput la achizitionarea acestuia. Deci, asta e ? : ttp://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/bmw/650/f-650-gs-dakar/2005/?page=1#good_detail=did-kit-lant-bmw-f650gs-07-dakar-520vx2-112-x-ring-jtf402-16-1-3637-47-44575 http://www.performance-shop.ro/kit-lant-did-bmw/666-bmw-f650gs-dakar-kit-lant-did-x-ring.html Nu cred ca sunt diferente intre produsele din cele doua linkuri. Va rog sa imi spuneti daca e un kit de lant ok, sau sunt si altele mai potrivite pentru motocicletele noastre. Si inca o lamurire, am inteles ca sunt kituri care vin cu lantul desfacut si se imbina cu ajutorul unei zale de legautra, dar mai sunt si alte sisteme. Care e mai potrivit? Asta din link-urile de mai sus de care e, ca nu e specificat?!. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Iti recomand sa iei lantul gata nituit (dintr-o singura bucata). Cu ocazia montarii lui desfaci si bascula si cureti/ungi rulmentii de bascula + linkurile de la amortizor. Personal am cumparat lantul de la Bavaria. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea? Serban.S solutia propusa de tine de tine mi-ar conveni, pentru ca nu am umblat niciodata la bascula, si nu stiu daca a fost facuta operatiunea de gresare vreodata. Problema e ca as vrea sa fac eu toata treaba asta dar nu cu orice pret. Adica nu as vrea sa dau de vreo complicatie inutila, umbland la bascula, ea acum nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Pe la ce pagina, sau unde gasesc o descriere a operatiunii ca sa ma documentez inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Daca stii sa dai jos roata spate si mai ai niste chei e simplu. Distractia ar urma DUPA ce desfaci. Adica dupa ce desfaci vezi in ce stare sunt rolele rulmentilor si daca s-a facut sau nu servisarea la intervale regulate. Gresarea acelor rulmenti este importanta si se recomanda a se face cam la 2 ani. Citeste AICI despre suspensia spate. Bafta. PS. Rulmentii pentru suspensie NU ii cumperi de la Bavaria ci de la SKF. Iesi mult mai ieftin. Editat Martie 3, 2014 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea? Serban.S solutia propusa de tine de tine mi-ar conveni, pentru ca nu am umblat niciodata la bascula, si nu stiu daca a fost facuta operatiunea de gresare vreodata. Problema e ca as vrea sa fac eu toata treaba asta dar nu cu orice pret. Adica nu as vrea sa dau de vreo complicatie inutila, umbland la bascula, ea acum nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Pe la ce pagina, sau unde gasesc o descriere a operatiunii ca sa ma documentez inainte? Ia pe cineva care a mai facut tb asta si nu te apuca singur.nu rad, sa nu intelegi gresit,dar daca esti stangaci mai bn cere ajutor.numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea? Nituirea lantului se face de regula cu o presa. Se poate face si cu ciocanul dar rezultatul e discutabil. Poate tine. Dar daca nu tine? Fiecare face cum crede de cuviinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 si nu orice presa . am asistat la nituirea lantului meu in service si una a cedat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 E bine sa se nituiasca cu presa,dar eu personal am nituit cu ciocanul un lant pt prima oara in viata mea si inca merge bine dupa 25000 km. Trebuie sa ai grija ca zaua finala sa arate fix ca cea nituita de fabrica; nici mai lata nici mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) OK. Am inteles cum e cu nituirea, dar si cu desfacerea basculei. Cred ca o sa desfac bascula, ca sa o servisez cu aceasta ocazie. Roata nu e o problema sa o dau jos, apoi o sa mai fiu cu cineva si o sa vedem ce trebuie schimbat si ce trebuie doar gresat. Am citit si mai in urma la postul lui Serban si AdiM #7590 si #7591 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=3380646 am prins ideea cu rulmentii SKF. o sa ii gasesc. Singura problema care mai ramane e lantul. Lant nedesfacut gasesc si la DID,sau trebuie sa iau de la Bavaria. As incerca sa evit sa cumpar de la Auto Bv multumesc pentru raspunsuri. probabil peste 2-3 saptamani o sa fac operatiunea, pana atunci cumpar ce trebuie. Editat Martie 3, 2014 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 un kit de lant se schimba la service cu 100 ron sau mai putin. nu merita efortul si bataia de cap in cazul in care ai nevoie de pistol pneumatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Intrebare: daca se schimba placute frana + lichid frana trebuie sa se reseteze ceva din computeru mobrei? E modelul cu abs. Merci Daca se doreste schimbarea lichidului fara a se scoate pistonasele din etrier(eu le-am scos sa curat si pe interior etrierii),se poate schimba lichidul foate usor fara sa prinda aer deloc . Pompezi pedala (maneta) ti apasat slabesti aerisitorul strangi la loc eliberezi pedala (maneta),repeti operatiunea de mai multe ori pana cand pe aerisitor iese lichid curat , fiind atent ca din pahare sa nu dispara lichidul. Prin metoda asta sigur nu intra aer in instalatie si schimbi si lichidul de frana. Trebuie rabdare dar se poate face . Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea? Serban.S solutia propusa de tine de tine mi-ar conveni, pentru ca nu am umblat niciodata la bascula, si nu stiu daca a fost facuta operatiunea de gresare vreodata. Problema e ca as vrea sa fac eu toata treaba asta dar nu cu orice pret. Adica nu as vrea sa dau de vreo complicatie inutila, umbland la bascula, ea acum nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Pe la ce pagina, sau unde gasesc o descriere a operatiunii ca sa ma documentez inainte? cel mai sigur e un lant nituit in fabrica de obicei au un E in cod (de la "endless") dar pina in 50 CP merge si inchiderea cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 bun da nici unu nu a zis de siguranta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 siguranta - nu - fara a pune pe ea silicon e un risc. Za nituita - nici o problema. nu va ceda niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) Am preferat mereu lanturile cu siguranta si niciodata nu am avut probleme. Verficata periodic, nu iti va face niciodata probleme! Editat Martie 4, 2014 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Eu, cu Tenereul, eram oe un drum de munte bolovanos. La un moment dat m-am dezechilibrat si am cazut. Ghinionul a facut ca, in cadere, o piatra sa loveasca lantul chiar in zaua cu siguranta. Bineinteles ca nu mi-am dat seama de lucrul asta pe moment. Am dat sa plec si, dupa vreo 5m, s-a oprit mobra, motorul turandu-se. Lantul era intins frumos pe drum la vreo 2 m in spate, desfacut chiar de la zaua cu siguranta. E adevarat, era lant RK pe care eu personal le consider proaste, nu numai din cauza incidentului cu zaua cu siguranta, dar si pt ca era uzat inegal si se mula cu hopuri pe pinioane. Poate si asta a contribuit la sarirea lantului dar cert e ca lantul era desfacut de la zaua cu pricina. Pe de alta parte, la EXC folosesc za cu siguranta fara nici un incident pana acum. Ghidajul/patina de lant de la pinionul mare te obliga sa folosesti neaparat lant desfacut si prefer cu siguranta ca sa pot sa-l dau jos cand vreau eu. Pe EXC am avut numai Regina si DID care mi se par superioare RK-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.