ZIDU' Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 un kit de lant se schimba la service cu 100 ron sau mai putin. nu merita efortul si bataia de cap in cazul in care ai nevoie de pistol pneumatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Intrebare: daca se schimba placute frana + lichid frana trebuie sa se reseteze ceva din computeru mobrei? E modelul cu abs. Merci Daca se doreste schimbarea lichidului fara a se scoate pistonasele din etrier(eu le-am scos sa curat si pe interior etrierii),se poate schimba lichidul foate usor fara sa prinda aer deloc . Pompezi pedala (maneta) ti apasat slabesti aerisitorul strangi la loc eliberezi pedala (maneta),repeti operatiunea de mai multe ori pana cand pe aerisitor iese lichid curat , fiind atent ca din pahare sa nu dispara lichidul. Prin metoda asta sigur nu intra aer in instalatie si schimbi si lichidul de frana. Trebuie rabdare dar se poate face . Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea? Serban.S solutia propusa de tine de tine mi-ar conveni, pentru ca nu am umblat niciodata la bascula, si nu stiu daca a fost facuta operatiunea de gresare vreodata. Problema e ca as vrea sa fac eu toata treaba asta dar nu cu orice pret. Adica nu as vrea sa dau de vreo complicatie inutila, umbland la bascula, ea acum nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Pe la ce pagina, sau unde gasesc o descriere a operatiunii ca sa ma documentez inainte? cel mai sigur e un lant nituit in fabrica de obicei au un E in cod (de la "endless") dar pina in 50 CP merge si inchiderea cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 bun da nici unu nu a zis de siguranta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 siguranta - nu - fara a pune pe ea silicon e un risc. Za nituita - nici o problema. nu va ceda niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) Am preferat mereu lanturile cu siguranta si niciodata nu am avut probleme. Verficata periodic, nu iti va face niciodata probleme! Editat Martie 4, 2014 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Eu, cu Tenereul, eram oe un drum de munte bolovanos. La un moment dat m-am dezechilibrat si am cazut. Ghinionul a facut ca, in cadere, o piatra sa loveasca lantul chiar in zaua cu siguranta. Bineinteles ca nu mi-am dat seama de lucrul asta pe moment. Am dat sa plec si, dupa vreo 5m, s-a oprit mobra, motorul turandu-se. Lantul era intins frumos pe drum la vreo 2 m in spate, desfacut chiar de la zaua cu siguranta. E adevarat, era lant RK pe care eu personal le consider proaste, nu numai din cauza incidentului cu zaua cu siguranta, dar si pt ca era uzat inegal si se mula cu hopuri pe pinioane. Poate si asta a contribuit la sarirea lantului dar cert e ca lantul era desfacut de la zaua cu pricina. Pe de alta parte, la EXC folosesc za cu siguranta fara nici un incident pana acum. Ghidajul/patina de lant de la pinionul mare te obliga sa folosesti neaparat lant desfacut si prefer cu siguranta ca sa pot sa-l dau jos cand vreau eu. Pe EXC am avut numai Regina si DID care mi se par superioare RK-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Lant cu siguranta, are zece mii si sta la locul lui dar la fiecare curatare mai arunc o privire la zaua cu pricina, apoi decat o nituire cu ciocanul prefer cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 ar pina in 50 CP merge si inchiderea cu siguranta Unde e specificat asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 de la producatorii de lant. au niste recomandari/reguli de-ale lor. de exemplu nu vei gasi lant cu siguranta la nush ce putere de 90cp samd, doar cu nit sau endloss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 de la producatorii de lant. au niste recomandari/reguli de-ale lor. de exemplu nu vei gasi lant cu siguranta la nush ce putere de 90cp samd, doar cu nit sau endloss Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Unde e specificat asta? era o aplicatie de selectie inchizatoare de lant, nu mai tin minte pe ce site dar de exemplu aici scrie: http://www.torpedo7.com.au/products/EKCHCN0L1/title/ek-520-sro-clip-link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) Ok. Multumesc tuturor. Eu m-am hotarat si merg pe desfacerea basculei si bineinteles pe lant nedesfacut. Am citit cu ocazia asta toate posturile din acest topic care contin cuvantul "lant", indiferent ca e vorba de lant de transmisie finala, lant distributie, lant de legat cainele sau de aur.. Vreau sa va intreb daca este vreun posesor GS simplu sau Dakar, din Brasov sau Piatra Neamt, care sa aiba cric central montat pe moto. Editat Martie 5, 2014 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Vreau sa va intreb daca este vreun posesor GS simplu sau Dakar, din Brasov sau Piatra Neamt, care sa aiba cric central montat pe moto. Sf Gheorghe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 de la producatorii de lant. au niste recomandari/reguli de-ale lor. de exemplu nu vei gasi lant cu siguranta la nush ce putere de 90cp samd, doar cu nit sau endloss Sincer, nu stiam asta cu recomandarile producatorilor de lanturi, asa o fi. Dar fac si eu o comparatie in minte: - Honda CRF 450 x (45CP)- lant 520 cu siguranta (din fabricatie) - Orice alt motor enduro touring de peste 750cmc si minim 60CP - lant 520 nituit (din fabricatie) Ma intreb, la care din motoarele astea tensiunea in zale e mai mare, la un regim de exploatare conform scopului pentru care a fost construita motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Sincer, nu stiam asta cu recomandarile producatorilor de lanturi, asa o fi. Dar fac si eu o comparatie in minte: - Honda CRF 450 x (45CP)- lant 520 cu siguranta (din fabricatie) - Orice alt motor enduro touring de peste 750cmc si minim 60CP - lant 520 nituit (din fabricatie) Ma intreb, la care din motoarele astea tensiunea in zale e mai mare, la un regim de exploatare conform scopului pentru care a fost construita motocicleta. La cele de enduro touring din cauza greutatii mai mari si a aderentei mai bune pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Atunci e vreun criteriu ceva de genul CP/kg, kg/CP.... Acum eu nu vreau sa spun una sau alta, incerc doar sa inteleg. Ma mai gandesc ca in acelasi timp la enduro touring ai amortizoare de cauciuc la suportul de pinion, la hard enduro pinionul e prins direct in butuc. La hard enduro toci un kit lant pe sezon, pe cand la enduro touring il duci in 20.000 km. La AT-ul meu am dus un kit DID la aproape 30.000km Si nu-mi spuneti vraja aia cu pamantul/apa/praful la hard enduro, eu spal si ung lantul dupa fiecare iesire cu CRF-ul. In plus AT-ul meu vede si mult coclau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 E vorba de cuplu in primul rand. In al doilea and de viteza cu care se misca lantul pe pinioane. La o motocicleta care poate sa atinga 299 km/h e mult mai probabil ca agrafa de siguranta sa sara din cauza sarcinilor inertiale decat la o motocicleta mai cuminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Nu sunt sigur dar parca la RD04 am lant de 530. Adica mai gros. Adica mai solid. Cu toate tampoanele alea de cauciuc, mie mi se pare o diferenta mare de tensiune in lant intre un enduro touring cu pasager, cu bagaje, pe asfalt aderent fata de o capra pe pamant si frunze. Plus ca daca se rupe lantul la o capra nu e o tragedie. Oricum cazi cu ea in fel si chip. La un enduro touring cazaturile in trafic sunt mai nasoale. Uzura (in timp) a lantului cred ca e alta poveste si nu are relevanta pentru modul de imbinare al lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Atunci e vreun criteriu ceva de genul CP/kg, kg/CP.... Acum eu nu vreau sa spun una sau alta, incerc doar sa inteleg. Ma mai gandesc ca in acelasi timp la enduro touring ai amortizoare de cauciuc la suportul de pinion, la hard enduro pinionul e prins direct in butuc. La hard enduro toci un kit lant pe sezon, pe cand la enduro touring il duci in 20.000 km. La AT-ul meu am dus un kit DID la aproape 30.000km Si nu-mi spuneti vraja aia cu pamantul/apa/praful la hard enduro, eu spal si ung lantul dupa fiecare iesire cu CRF-ul. In plus AT-ul meu vede si mult coclau. la mersul in rampa se mai adauga pe lant o forta proportionala cu inclinarea si masa mobrei si cum pe enduro asta se intimpla mai des... e drept si ca cele de enduro sint mai usoare si e discutabil daca diferenta de greutate echivaleaza incarcarea suplimentara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Vreau sa va intreb daca este vreun posesor GS simplu sau Dakar, din Brasov sau Piatra Neamt, care sa aiba cric central montat pe moto. Braşov ... ce nevoi ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am scris eu gresit, este 525 la enduro-urile mari. - Orice alt motor enduro touring de peste 750cmc si minim 60CP - lant 520 nituit (din fabricatie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 si e discutabil daca diferenta de greutate echivaleaza incarcarea suplimentara Nu o echivaleaza. O suplimenteaza. Cert e ca un lant endless confera un sentiment de siguranta mai mare, in detrimentul usurintei instalarii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Asta e clar. De cati ani motociclez, nu am avut niciodata probleme cu lantul si niciodata nu mi-am pus problema ca inchiderea cu siguranta nu ar fi asa "safe". Tocmai de aceea incercam sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Asta e clar. De cati ani motociclez, nu am avut niciodata probleme cu lantul si niciodata nu mi-am pus problema ca inchiderea cu siguranta nu ar fi asa "safe". Tocmai de aceea incercam sa inteleg. poate fi "unsafe" daca fortezi/ indoi/ folosesti de 10 ori agrafa si atunci poti sa pui si un kil' de silicon ca n-o s-o tina in loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.