crazvy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salutari, am si eu o problema, nu gasesc unde este trecuta seria motorului pe motor este vorba de un GS '04. O poza la pagina din Owners manual ar fi perfect. Multumesc motoarele bmw sint atit de perfecte ca nu le trebuie serie ai serie in cartea de identitate? modelul 2001 de exemplu nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 motoarele bmw sint atit de perfecte ca nu le trebuie serie ai serie in cartea de identitate? modelul 2001 de exemplu nu are Este modelul 2004. Da, este trecuta seria in cartea de identitate dar nu o hasesc pe motor. M-am uitat sub schimbatorul de viteze dar nu scrie nimic, e blank pe acolo, am gasit doar un loc unde scrie Rotax, Made In Austria si o serie care nu corespunde cu cea din carte. Am tot citit pe internet si am inteles ca nu este aia seria mototului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Pe partea dreapta, deasupra radiatorului. Dai ghidonul spre stg si vei gasi un sticker lipit pe sasiu in care e trecuta seria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Pe partea dreapta, deasupra radiatorului. Dai ghidonul spre stg si vei gasi un sticker lipit pe sasiu in care e trecuta seria. Serban, iti multumesc, dar eu nu gasesc seria motorului (care trebuie sa fie inscriptionata pe motor) nu seria sasiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Incearca si AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Am mers cu noul(sh) meu gs, e super. Cam la ce turatie schimbati voi treptele, vb in mod ideal pt mobra. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 3000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 5- 6000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 4000-5500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 3500-4000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 In concluzie, vb in mod ideal pt mobra, depinde de utilizator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Un motor lucrează optim atunci cand se afla in cuplu maxim. Cum la GS (twinspark) cuplul maxim se afla intre 2400 si 4000 RPM optim e sa faci schimbarea vitezei astfel incat sa tii turatiile in aceasta plaja. Acum mai depinde si de conditiile de trafic si de stilul de condus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 la motoreta viteza se schimba in functie de zambet, nu de economia de benzina. Mobrele astea au limitare electronica deci mergeti fara grija si tineti ochii pe strada nu pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Mobra mea a fost echipata de fostul proprietar cu o pereche de Heidenau Scout K60. Recenziile pe care le-am citit sunt OK pentru ON/OFF. Profilul e foarte puternic, avand insa continuitate pe linia mediana, pentru confort ON. ...din pacate nu am apucat sa le incerc...mi-am rupt un genunchi si tre'sa stau pe tusa cateva luni... Acu 3 saptamani am montant si eu K60 Scout pe spate si K60 normal pe fata ( cica nu se mai face k60 scout pt marimea rotii fata). Am avut timp doar de 100km intr-o zi , pe asfalt, dar mi-au lasat o impresie foarte buna . Profilul este intr-adevar puternic. Pe revzilla e foarte bine cotata combinatia asta de scout+normal; per total as recomanda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) motoarele bmw sint atit de perfecte ca nu le trebuie serie ai serie in cartea de identitate? modelul 2001 de exemplu nu are al meu are sub capacul de la ambreiaj parca, pe stanga motorului! -trecuta si in carte! si e tot din 2001. Editat Martie 18, 2014 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 de la un anumit an incoace seria de motor nu se mai trece in carte deoarece motorul este piesa de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 de la un anumit an incoace seria de motor nu se mai trece in carte deoarece motorul este piesa de schimb Ca la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 de la un anumit an incoace seria de motor nu se mai trece in carte deoarece motorul este piesa de schimb si atunci ce rost mai are rubrica "Serie motor" in talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 si atunci ce rost mai are rubrica "Serie motor" in talon? Cam ce rost mai au multe chestiuni din legislatia romana ... Mi de harti pentru acelasi lucru .(Nu sunt ecologist inrait dar parca daca am simplifica hartogaria am castiga mai multe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul12 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Salut, Intru si eu in grupul posesorilor de 650GS, 2001, varianta cu ABS. L-am achizitionat de la un user de pe forum, care la randul sau tot de pe forum l-a dobandit, deci a ramas in familie Vineri am sa o pregatesc de sezon, dar inca nu am gasit filtru de aer. Stiti cumva magazine (Bucuresti) care ar avea pe stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Cauta aici pe forum, ca ti-l aduce in 1 saptamana. Poze? al cui a fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Salut, Intru si eu in grupul posesorilor de 650GS, 2001, varianta cu ABS. L-am achizitionat de la un user de pe forum, care la randul sau tot de pe forum l-a dobandit, deci a ramas in familie Vineri am sa o pregatesc de sezon, dar inca nu am gasit filtru de aer. Stiti cumva magazine (Bucuresti) care ar avea pe stock? ) Si eu sunt in aceiasi situatie, l-am cumparat de la un user de pe forum, care la randul sau tot de pe forum l-a dobandit. Mii de km impreuna si multe amintiri frumoase va doresc!!! Eu imi doresc sa imbatranesc pe el:). Al meu este: /index.php?/topic/709407-bmw-f-650-gs-abs-2005-2900-euro/&do=findComment&comment=3692224 iar extremusski l-a cumparat de aici: /index.php?/topic/691107-de-vanzare-bmw-f650gs-2004-twinspark-abs/ Astazi i-am facut asigurare si maine il scot putin prin oras....apropo stiti un loc unde sa schimb un cauciuc prin zona lujerului? Editat Martie 19, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Salut, Ieri mi-a ajuns RCA-ul si am reusit in sfarsit sa ma plimb. Fiind un tip total atehnic cand vine vorba de motociclete (desi conduc de 2 ani ) va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi: - am observat ca la franare puternica ma duc ca pe gheata (exagerez, dar aderenta e destul de praf)... deci trebuie sa schimb anvelope cat mai repede. Ce sa imi cumpar? (merg cam 80% prin oras) - nivel lichid frana e la minim. Ce cumpar? De unde? - grip-urile trebuiesc inlocuite. Ce cumpar? De unde? Sunt universale? PS. Modelul e F650GS 2002 fara ABS fara grip incalzite. Va multumesc in avans. Heidenau K60 Scout 130/80-17 TL 65T M/C, Marcaj M+S 493,70 RON Heidenau K60 100/90-19 TL 57H M/C 384,90 RON Total 878,60 RON sau? Anvelope moto cross 100/90 - 19 MITAS Profil C-10 TT 259.31 RON Anvelope moto cross 130/80 - 17 MITAS Profil C-02 TT 284.98 RON Total: 544,29 RON Editat Martie 19, 2014 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Pai daca esti atehnic, atunci apeleaza la un service specializat si ei iti vor arata ofertele si inlocuirea celor cerute. Poate nu ajung cele observate de tine. Totusi, e vorba de siguranta ta. Succes P.S. Acesta a fost un sfat, nu un repros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Ok, multumesc de raspuns dar cred ca doar cu astea ma descurc (revizia completa in service a fost facuta fix inainte sa intre la iernat). Schimburi filtre, ulei, instalatie electrica si alte chestii nu ma bag Editat Martie 19, 2014 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.