Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bag si eu cu presupusul...

Diametrul diferit al rotii fata (daca senzorul de viteza e pe fata) nu modifica turatia la aceeasi viteza a celor doua mobre?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu cu presupusul...

Diametrul diferit al rotii fata (daca senzorul de viteza e pe fata) nu modifica turatia la aceeasi viteza a celor doua mobre?

Nuu. La Dakar sigur senzorul de viteza este pe spate si nici nu modifica turatia motorului..... :D

Cel mai probabil avea pinioanele kitului de lant schimbate. in treapta a 5-a acele sunt paralele cu kitul standard. deci fix 4000 rpm la 100kmph

Bravo! mi s-a aprins si mie un beculet acum....o secunda nu m-am gandit ca ar putea avea pinioanele kitului de lant schimbate....oricum eu in continuare cred ca nu a fost atent la acest detaliu si mi-a spus din ce isi aduce aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nuu. La Dakar sigur senzorul de viteza este pe spate si nici nu modifica turatia motorului...

Aha, ok, senzorul e pe spate, am aflat acum.

Pana scap de belelele la genunchi aflu tot despre mobra personala, daca tot nu pot calari...

 

O roata mai mare necesita o turatie mai mica a motorukui la aceeasi viteza. Roata la Dakar fiind mai mare decat la GS simplu, am presupus doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

O roata mai mare necesita o turatie mai mica a motorukui la aceeasi viteza. Roata la Dakar fiind mai mare decat la GS simplu, am presupus doar.

 

 

Ai perfecta dreptate la nivelul turatie (turatia motorului depinde de roata motoare, adica spate, care e identica), dar in bord viteza trebuie sa apara corect la ambele modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur turatia motorului e masurata la roata spate? Nu e la fel ca la restul mobrelor si masinilor: din CDI, ECU, axa cu came, volanta, etc... De ce ar trebui sa treci cu calculele turatiei prin cutia de viteza?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici o miscare pe aici din 7 aprilie :). Sa vedem daca reusesc sa scot eu un raspuns de la voi, ma bazez ca ploua afara :D . Acum 2 zile m-a speriat putin cineva spunandu-mi ca el merge cu un GS Dakar cu 3000 de ture la 100km/h si 4000 - 120km/h....Eu stiu sigur ca la 120km/h am apx 5000 de ture si la 100km/h parca 4000. Mai stiu ca imi patineaza ambreiajul, dar dupa 5000 de ture si nu cred ca poate fi diferenta asa mare, de 1000 rot/min intre doua motoare identice (la motor, al meu este GS normal).

Stie cineva cam ce turatie ar trebui sa aiba GS-ul la 100km/h respectiv 120km/h in treapta a 5-a?

Viteza si turatia difera in functie de ce combinatie pinion de atac + foaie ai pe motocicleta.

Senzorul de pe spate este de viteza si este indicata strict de vitezometru. La moto cu ABS acelasi senzor da indicatii si despre viteza si catre centrala de ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa ziceti! Normal ca viteza mobrei in raport cu turatia motorului depinde de diametrul rotii spate, a kitului de transmisie finala (dar nu de uzura acestuia) si de uzura ambreiajului, asta la viteze mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o bere.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o ber

La bucuresti sunt uni parca Dinamyte brothers, ei lucreaza in esapamente.cauta pe faceb,google forum , etc ,tb sai gasesti.lucrau cu Klajic de la timisoara ala de facea tobe in serbia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o bere.?

 

https://m.facebook.com/vick.exhaust producător tobe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca vreau sa fie din bucuresti cel ce modifica tobe si galerii, ca nu o sa ma duc pana in Oradea cu toba sa imi faca modficare la mobra, oricum merci de intentie.

 

 

Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o ber

La bucuresti sunt uni parca Dinamyte brothers, ei lucreaza in esapamente.cauta pe faceb,google forum , etc ,tb sai gasesti.lucrau cu Klajic de la timisoara ala de facea tobe in serbia.

Asa stiam si eu ca fac modificari in tobe si galerii, cei de Dinamyle, numai ca nu ai gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de BMW camp dar daca are nevoie careva de bucati dintr-un bloc de comanda de pe partea dreapta a F650GS (2001), sa zica.

 

Am luat unul la dezmebrari de la un coleg de pe forum pentru butonul de start si restul nu imi trebuie (kill-switch, cablu, corp efectiv, arc si biluta metalica :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de comanda acceleratiei. Unde intra cablul de acceleratie.

Daca te referi la melcul de plastic in care se prinde cablul de acceleratie, atunci imi pare rau dar nu il am... Am doar cablul electric pentru contacte (fara incalzire), corpul metalic (cele doua bucati prinse cu suruburi), butonul rosu de kill-switch si arcul cu biluta de la butonul de starter (in caz ca le-a pierdut cineva).

 

Adica fix ce se vede in poza asta, fara butonul gri :)

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1030417

 

din nou, imi pare rau :(.

Editat de StefanSC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am de curand un F 650 gs 2005 la care am schimbat rulmentii de jug pentru ca erau dusi.

Dupa schimbare am observat ca pe teren accidentat troncane destul de enervant furca fata si se simte un mic joc cu motorul pe standerul central.

Banuiala mea e ca nu strans cum trebuie rulmentul cu cheia dinamometrica si as aprecia o recomandare de mecanic bun pentru Bmw care sa stie sa regleze bine piesa care strange rulmentii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa reglezi ca la manual - neaparat strang apoi dai inapoi si faci verificarea aia in care lasi ghidonul liber, misti nitel de el si nu trebuie sa se duca singur pana la capat dar sa o faca cu un mic ghiont

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...