Atomykatt Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Cel mai probabil avea pinioanele kitului de lant schimbate. in treapta a 5-a acele sunt paralele cu kitul standard. deci fix 4000 rpm la 100kmph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Ma bag si eu cu presupusul... Diametrul diferit al rotii fata (daca senzorul de viteza e pe fata) nu modifica turatia la aceeasi viteza a celor doua mobre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Senzorul de turatie e pe roata spate. si oricum, daca ar fi fost pe roata fata, ar fi fost calculat sa inice viteza corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Ma bag si eu cu presupusul... Diametrul diferit al rotii fata (daca senzorul de viteza e pe fata) nu modifica turatia la aceeasi viteza a celor doua mobre? Nuu. La Dakar sigur senzorul de viteza este pe spate si nici nu modifica turatia motorului..... Cel mai probabil avea pinioanele kitului de lant schimbate. in treapta a 5-a acele sunt paralele cu kitul standard. deci fix 4000 rpm la 100kmph Bravo! mi s-a aprins si mie un beculet acum....o secunda nu m-am gandit ca ar putea avea pinioanele kitului de lant schimbate....oricum eu in continuare cred ca nu a fost atent la acest detaliu si mi-a spus din ce isi aduce aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Nuu. La Dakar sigur senzorul de viteza este pe spate si nici nu modifica turatia motorului... Aha, ok, senzorul e pe spate, am aflat acum. Pana scap de belelele la genunchi aflu tot despre mobra personala, daca tot nu pot calari... O roata mai mare necesita o turatie mai mica a motorukui la aceeasi viteza. Roata la Dakar fiind mai mare decat la GS simplu, am presupus doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 O roata mai mare necesita o turatie mai mica a motorukui la aceeasi viteza. Roata la Dakar fiind mai mare decat la GS simplu, am presupus doar. Ai perfecta dreptate la nivelul turatie (turatia motorului depinde de roata motoare, adica spate, care e identica), dar in bord viteza trebuie sa apara corect la ambele modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Da, viteza apare corect, no doubt, insa turatia difera daca schimbi diametrul rotii (GS vs. GS Dakar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Diametrul rotii spate (motoare, ca aia influenteaza turatia motorului) e aceeasi la ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Ce nu stiam, si am aflat abia acum, e ca senzorul e pe spate. Tx. Editat Aprilie 16, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Sigur turatia motorului e masurata la roata spate? Nu e la fel ca la restul mobrelor si masinilor: din CDI, ECU, axa cu came, volanta, etc... De ce ar trebui sa treci cu calculele turatiei prin cutia de viteza?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Nu turatia, ci senzorul de viteza e la roata de spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 nici o miscare pe aici din 7 aprilie . Sa vedem daca reusesc sa scot eu un raspuns de la voi, ma bazez ca ploua afara . Acum 2 zile m-a speriat putin cineva spunandu-mi ca el merge cu un GS Dakar cu 3000 de ture la 100km/h si 4000 - 120km/h....Eu stiu sigur ca la 120km/h am apx 5000 de ture si la 100km/h parca 4000. Mai stiu ca imi patineaza ambreiajul, dar dupa 5000 de ture si nu cred ca poate fi diferenta asa mare, de 1000 rot/min intre doua motoare identice (la motor, al meu este GS normal). Stie cineva cam ce turatie ar trebui sa aiba GS-ul la 100km/h respectiv 120km/h in treapta a 5-a? Viteza si turatia difera in functie de ce combinatie pinion de atac + foaie ai pe motocicleta. Senzorul de pe spate este de viteza si este indicata strict de vitezometru. La moto cu ABS acelasi senzor da indicatii si despre viteza si catre centrala de ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Pai asa ziceti! Normal ca viteza mobrei in raport cu turatia motorului depinde de diametrul rotii spate, a kitului de transmisie finala (dar nu de uzura acestuia) si de uzura ambreiajului, asta la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o bere.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o ber La bucuresti sunt uni parca Dinamyte brothers, ei lucreaza in esapamente.cauta pe faceb,google forum , etc ,tb sai gasesti.lucrau cu Klajic de la timisoara ala de facea tobe in serbia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damageman Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o bere.? https://m.facebook.com/vick.exhaust producător tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 https://m.facebook.com/vick.exhaust producător tobe Problema este ca vreau sa fie din bucuresti cel ce modifica tobe si galerii, ca nu o sa ma duc pana in Oradea cu toba sa imi faca modficare la mobra, oricum merci de intentie. Fratilor o intrebare am la voi ,care stiti pe cineva care poate sa-mi modificea sau sa imi poata pune o bucata de teava de esapament la F 650 GS, mai pe scurt am cumparat o toba after si vreau so adaptez, vreau sa renunt la cele originale in favoarea a tobei pe care am cumparato, daca stiti vreun meserias care lucreaza in esapament as fi recunascator cu o ber La bucuresti sunt uni parca Dinamyte brothers, ei lucreaza in esapamente.cauta pe faceb,google forum , etc ,tb sai gasesti.lucrau cu Klajic de la timisoara ala de facea tobe in serbia. Asa stiam si eu ca fac modificari in tobe si galerii, cei de Dinamyle, numai ca nu ai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 0724230550 - radu ( sudura aluminiu.ro ) sau dynamite brothers , gasesti datele de contact pe aici pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Se mai aude ceva de BMW camp anul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Nu stiu de BMW camp dar daca are nevoie careva de bucati dintr-un bloc de comanda de pe partea dreapta a F650GS (2001), sa zica. Am luat unul la dezmebrari de la un coleg de pe forum pentru butonul de start si restul nu imi trebuie (kill-switch, cablu, corp efectiv, arc si biluta metalica ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Atunci ma bag eu in seama. Am nevoie de comanda acceleratiei. Unde intra cablul de acceleratie. De unde esti ? Lasa-mi un numar de telefon pe mesaj privat. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Am nevoie de comanda acceleratiei. Unde intra cablul de acceleratie. Daca te referi la melcul de plastic in care se prinde cablul de acceleratie, atunci imi pare rau dar nu il am... Am doar cablul electric pentru contacte (fara incalzire), corpul metalic (cele doua bucati prinse cu suruburi), butonul rosu de kill-switch si arcul cu biluta de la butonul de starter (in caz ca le-a pierdut cineva). Adica fix ce se vede in poza asta, fara butonul gri /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1030417 din nou, imi pare rau . Editat Aprilie 25, 2014 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Despre melcul ala era vorba. Nu e bai. Mai caut. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Salut, Am de curand un F 650 gs 2005 la care am schimbat rulmentii de jug pentru ca erau dusi. Dupa schimbare am observat ca pe teren accidentat troncane destul de enervant furca fata si se simte un mic joc cu motorul pe standerul central. Banuiala mea e ca nu strans cum trebuie rulmentul cu cheia dinamometrica si as aprecia o recomandare de mecanic bun pentru Bmw care sa stie sa regleze bine piesa care strange rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 trebuie sa reglezi ca la manual - neaparat strang apoi dai inapoi si faci verificarea aia in care lasi ghidonul liber, misti nitel de el si nu trebuie sa se duca singur pana la capat dar sa o faca cu un mic ghiont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.