ZIDU' Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Un prieten cu un f650 gs din 2004 proaspat adus din germania a avut aseara o surpriza neplacuta, cand a inceput sa arda manunchiul de fire de langa motor, pe portiunea care se afla in spatele reglajului de amortizor spate. Izolatiile sunt carbonizare si firele fac atingere intre ele sau cu cadrul. La Bavaria l-au programat peste 2 saptamani abia, dar motoreta fiind abia adusa de 2 zile, omul este foarte doritor sa se plimbe. Ce solutii exista, stiti vreun mecanic care sa se priceapa la electrica de f650? la bavaria o sa il coste 30 E ora de manopera. mai bine ia schema si vede ce necazuri are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Stie careva daca releul de incarcare (regulatorul de tensiune) se poate repara? Unul nou e cam 450 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Stie careva daca releul de incarcare (regulatorul de tensiune) se poate repara? Unul nou e cam 450 de lei nu prea dar avea dealer unu de gs la pret ok cauta topicul lui cu piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Un prieten cu un f650 gs din 2004 proaspat adus din germania a avut aseara o surpriza neplacuta, cand a inceput sa arda manunchiul de fire de langa motor, pe portiunea care se afla in spatele reglajului de amortizor spate. Izolatiile sunt carbonizare si firele fac atingere intre ele sau cu cadrul. La Bavaria l-au programat peste 2 saptamani abia, dar motoreta fiind abia adusa de 2 zile, omul este foarte doritor sa se plimbe. Ce solutii exista, stiti vreun mecanic care sa se priceapa la electrica de f650? Daca-l ajuta cu ceva pe amicu' tau, am eu manual de reparatii pt. mobra. Cu tot cu planurile electrice. Doar ca-i in germana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 Daca-l ajuta cu ceva pe amicu' tau, am eu manual de reparatii pt. mobra. Cu tot cu planurile electrice. Doar ca-i in germana... Poti sa-mi dai si mie planurile electrice??? Doar de ele am nevoie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Salut, ma prezint si eu cu F650GS din 2006, il am de 1 saptamana @tro5 - in manualul de reparatii nu am gasit scheme electrice clasice doar niste desene, care seamana oarecum pe departe cu o schema electrica. Ti-am trimis 3 buc pe mail. In schimb apare foarte detaliat ce trebuie sa faci daca vrei sa schimbi vreo piesa din instalatia electrica - daca spui pentru ce ai nevoie, incerc sa gasesc exact partea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Poti sa-mi dai si mie planurile electrice??? Doar de ele am nevoie.Multumesc Da, desigur! Trebuie sa le copiez cumva ca-s ditamai "cearceafurile"... Eh, nu chiar; sunt cam A3. Am sa le scanez maine la munca si le salvez .pdf. Te-ar ajuta asa? Ti le-as putea trimite eventual pe mail... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 manualu de reparatii normal nu e suficient de bine detaliat la capitolul electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Semnalizatoarele universale 10033631 si 10033630 de la Louis nu se potrivesc la noi, la Dakar nu stiu exact. Sunt cu shurub mare, cablul trece prin shurub si nu se potrivesc la diametrul gaurii de prindere. Se poate largi gaura dar eu n-am vrut sa fac asta Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 Salutare tuturor! Am nevoie de un sfat: cat anume te poti abate de la specificatiile producatorului cu dimensiunile cauciucurilor, astfel incat sa fie "safe"? Asa cum bine stiti, noi avem 100/90-19 respectiv 130/80-17. Problema mea este ca imi curg balele dupa Bridgestone Trail Wing 301/302 dar nu se fabrica exact pe dimensiunea GS-ului... :) Specificatiile sunt aici: http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...0005101a10aRCRD si aici http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...0005101a10aRCRD ...uitati-va la "Size Availability"... Are cineva experiente cu aceste cuciucuri? Mie mi se par super!... S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 sunt pe 18 - poti pune doar daca schimbi janta. ia vezi metzler karoo pt offroad sau enduro 3 sahara pt mixt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 Mda... de asta ma temeam si eu... Pacat... Mersi! Cele de la Metzler le-am vazut. Karoo mi se pare un compromis acceptabil, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Mda... de asta ma temeam si eu... Pacat... Mersi!Cele de la Metzler le-am vazut. Karoo mi se pare un compromis acceptabil, nu? ce naiba vrei sa faci cu mobra? daca stai mai mult pe sosea nu are absolut nici un sens sa pui "masele". merge ca un poponeata cand e ud pe jos, nu coopereaza la curbe, le toci foarte rapid daca tragi de ele. daca mergi ocazional pe camp si pe forestiere ajung maxim enduro3, te poti da lejer pe macadam si stai binisor si pe sosea. daca mergi doar la un gratar din cand in cand atunci mai bine bagi gume orientate spre strada only vrei endureala rea cu sarituri, gaz maxim prin padure, traversat raauri si alte asemanatoare - schimba mobra. un barzaune de 200kg si cu preturile caare le re bmw la plastice nu e pentru asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Eu vreau sa o bag cat pot de mult pe coclauri... Sunt constient de greutate (si de faptul ca experinta mea este destul de mica inca...) deci nu visez la endureala "hard". Doar ca-mi doresc parca ceva mai multa stabilitate si tractiune pe teren. Adevarul este ca Anakee-urile s-au comportat bine. Si pe asfalt sunt superbe... Cred ca varianta ideala este sa-mi iau inca un rand de jenti, pe care sa le incalt cu ceva mai cramponat si sa le folosesc doar cand ies pe aratura... Dar tre' sa ma uit si prin buzunare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) Continental-urile astea sunt bune pt endurit si stau binisor si pe sosea http://www.conti-online.com/generator/www/...0/tkc80_en.html Uita-te si aici http://faq.f650.com/FAQs/TireOpinionsFAQ.htm Eu am avut Bridgestone TW 101 pe fata si TW 152 pe spate, raport 70% strada 30 offroad. Acum am metzeler tourance, sunt mai bune pe sosea 80%, mai proaste pe langa 20%. Editat Iunie 8, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Eu vreau sa o bag cat pot de mult pe coclauri... Sunt constient de greutate (si de faptul ca experinta mea este destul de mica inca...) deci nu visez la endureala "hard". Doar ca-mi doresc parca ceva mai multa stabilitate si tractiune pe teren. Adevarul este ca Anakee-urile s-au comportat bine. Si pe asfalt sunt superbe... Cred ca varianta ideala este sa-mi iau inca un rand de jenti, pe care sa le incalt cu ceva mai cramponat si sa le folosesc doar cand ies pe aratura... Dar tre' sa ma uit si prin buzunare... La bani putini ideale sunt mitas e09. Spatele m-a tinut vreo 10.000 km. iar fata vreo 7.000. Stau bine pe coclauri si bine pe asfalt uscat. Singurul minus e ca pe asfalt ud trebuie sa reduci ritmul in curbe. Dupa ce le utilizezi vreo 1.000 apar niste crapaturi in cauciuc. Nu e nicio problema. Eu am mers cu ele asa 10.000 FARA PROBLEME. Una peste alta, sunt ieftine si compromisul ideal. Spun asta din proprie experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) Eu vreau sa o bag cat pot de mult pe coclauri... Sunt constient de greutate (si de faptul ca experinta mea este destul de mica inca...) deci nu visez la endureala "hard". Doar ca-mi doresc parca ceva mai multa stabilitate si tractiune pe teren. Adevarul este ca Anakee-urile s-au comportat bine. Si pe asfalt sunt superbe... Cred ca varianta ideala este sa-mi iau inca un rand de jenti, pe care sa le incalt cu ceva mai cramponat si sa le folosesc doar cand ies pe aratura... Dar tre' sa ma uit si prin buzunare... anakee sunt pur stradale incearca pasul urmator- medii la bani mai mult - metzler enduro 3 la bani mai putini - mitas e07 nu as da pe strada cu 160 in mitas e09 si sa bag labele pe frana la urgenta. m-a fugarit un klr echipat cu asa ceva si pe macadam lua leapsa de la motoru dakarului iar pe sosea frana cu muuuuult mai devreme din motive evidente pe noroi ar fi avut avantaj cu maselele, dar nu a plouat prea mult in septembrie Editat Iunie 8, 2008 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 La dracu'!! Grea decizie... Cred că rămân în final la Metzler Enduro 3. Nu vreau să mă scumpesc la tărâțe... Multumesc tuturor pt. sfaturi! Hai mai puneți și voi de o ieșire, ceva... Măcar să tocesc Anakee-urile de tot!!! Am ramas fara lumina de drum/intalnire azi, mi s-a evaporat becu' la offizier.. Ce tip de bec trebe, si pe unde as putea sa gasesc? (eventual si cam cat costa unul).. Ce-am vaz't eu pana acu', cica H4 60/55 110/100, sau ceva de genul.. 'abar n-am ce inseamna, poate imi spuneti voi ce sa-i cer vanzatorului, sa nu ma duc complet ciunga la magazin.. Offizeru' = F650 classic din '96 Ca tot apelez la ajutorul vostru: ce inseamna schimbarea becului? e necesar sa se dea bordul/farul jos, pentru operatie, sau e umpic mai simplu de-atat? M-am uitat pe versiunea "explodata" a farului (atasez poxa, pentru usurinta "directziilor"), dar nu m-am prins daca trebuie dat jos. Pe faq.f650.com scrie ca se poate in ambele moduri, dar doar daca ai dejte de pianist, asa ca m-au lasat la fel de luminat pe cat de vazut ma face becu' acum in trafic.. Nu stiu exact cum este la F650, dar nu cred ca-i mare diferenta fata de GS... Ar fi cam ciudat sa trebuiasca sa demontezi juma' de mobra ca sa schimbi un bec! Da, becul este H4 60/55. La mine la GS l-am schimbat fara sa dau jos nimic. Dai jos cauciucul de protectie, rotesti soclul si iese cu totul... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Sambata ce-a trecut mi-am demontat filtrul de aer -K&N -sa-l spal. Inainte sa-l montez la loc am bagat mana in carcasa de plastic pe care sta filtrul montat. Am gasit cam mult ulei acolo-cca.50 ml. Am sters si apoi am drenat-o....furtunul de drenaj. In afara de posibilitatea ca i-am bagat prea mult ulei...o mai fi si alt motiv pentru care ajunge uleiul acolo ? N-am tavalit-o...inca Ce stiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Sambata ce-a trecut mi-am demontat filtrul de aer -K&N -sa-l spal.Inainte sa-l montez la loc am bagat mana in carcasa de plastic pe care sta filtrul montat. Am gasit cam mult ulei acolo-cca.50 ml. Am sters si apoi am drenat-o....furtunul de drenaj. In afara de posibilitatea ca i-am bagat prea mult ulei...o mai fi si alt motiv pentru care ajunge uleiul acolo ? N-am tavalit-o...inca Ce stiti ? Vezi ca nu e bine deloc sa ai prea mult ulei... mai bine mai putin decat prea mult... fi atent si verifica-l.... Editat Iunie 9, 2008 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Sambata ce-a trecut mi-am demontat filtrul de aer -K&N -sa-l spal.Inainte sa-l montez la loc am bagat mana in carcasa de plastic pe care sta filtrul montat. Am gasit cam mult ulei acolo-cca.50 ml. Am sters si apoi am drenat-o....furtunul de drenaj. In afara de posibilitatea ca i-am bagat prea mult ulei...o mai fi si alt motiv pentru care ajunge uleiul acolo ? N-am tavalit-o...inca Ce stiti ? e normal, din stropisori . de aia s-a pus furtunu ala de golire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Salut,sint si io un posesor de bmw f 650 gs lam cumparat de-o saptamina si vreau sa-i schimb uleiul si filtru. i-am desfacut surubu de golire de sub motor si nu a curs decit vreo 700gr ,nu se goleste rezervoru de ulei. daca bag degetul in rezervor dau de ulei. va rog sa ma ajutati multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) Vezi ca trebuie sa-i dai jos carena stanga si acolo o sa gasesti baia de ulei ce are si ea un buson pentru golire. Trebuie desfacut si un surub din partea de sus a baii de ulei si apoi o sa poti sa inclini baia;astfel vei putea golii tot uleiul din baie prin busonul de care ti-am zis mai sus. Surubul 2 din poza este busonul prin care scurgi uleiul.Mai sunt si vreo doua cleme; in poza sunt marcate cu 3 Editat Iunie 11, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Salut,sint si io un posesor de bmw f 650 gs lam cumparat de-o saptamina si vreau sa-i schimb uleiul si filtru. i-am desfacut surubu de golire de sub motor si nu a curs decit vreo 700gr ,nu se goleste rezervoru de ulei. daca bag degetul in rezervor dau de ulei. va rog sa ma ajutati multumesc. uleiul se goleste din 2 locuri - rezervor - motor - are un surub mare sub scut. incalzesti motoru, dai drumu de sus, scot sigurantele care tin rezervoru si il inclini sa se scurga apoi desface de la motor sa curga si de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Am nevoie de un sfat...sau mai bine zis de o recomandare. In weekendul 20-22.06 avem programat de la job un team building in Bulgaria, la Albena. Vreau sa ma duc acolo cu mobra, cu inca un coleg. Pana atunci, mai precis in weekendul asta, vreau sa-mi schimb simeringurile de la furca si am nevoie de cateva recomandari de mecanici, nr de contact etc, mecanici ce ma pot ajuta sa schimb simeringurile pentru un pret decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.