NaeL Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 parca 1 mil mi-a luat mie unu din spate de la chibrit cine are motoreta dotata cu parbriz si e dispus sa facem un schimb de drive-test? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 eu ma parbriz inalt pe ea. pe mine nu ma ajuta foarte mult ca am aproape 2 metri dar daca esti mai mic de atat cred ca e ok. daca vrei sa dai o tura da un pm ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 cine are motoreta dotata cu parbriz si e dispus sa facem un schimb de drive-test? Eu am unul de la Wunderlich. Super OK. Daca vrei sa dai o tura sa vezi cum e, da un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Multumesc pentru sfaturi, am reusit s-ai schimb uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 pai putem sa facem o tura combinata, un drive test intre noi, sa simtim deosebirile intre mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Salut , La Dakarul meu exista un parbriz mai inalt decat la GS. Cred ca retine ceva curent dar mie mi se pare ca simt in piept destul de mult. Eu am 1,85. Am pus poza ca sa se vada. Cand da-ti tura sa imi ziceti si mie, sa ma mai intalnesc si eu cu posesori de F 650 Salut, numai de bine! La GS-ul meu n-am avut decat plasticul ala gri Am montat ulterior un parbriz de la ZTEHNIK Vantul bate insa la peste 120 km/h Iar daca merg in spatele tirului simt cum ma bat curentii laterali stanga-dreapta de-mi balangane capu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 pai putem sa facem o tura combinata, un drive test intre noi, sa simtim deosebirile intre mobre Eu il am pe ala de la Dakar pus si sunt multumit cu el, de fapt l-ai vazut si tu, daca vrei sa faci o proba suna-ma in weekend Nici ala pe care il are Robie de la Wunderlich nu e rau, si am impresia ca e o idee mai eficient. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 La GS-ul meu n-am avut decat plasticul ala gri Am montat ulterior un parbriz de la ZTEHNIK Vantul bate insa la peste 120 km/h Iar daca merg in spatele tirului simt cum ma bat curentii laterali stanga-dreapta de-mi balangane capu' Cat costa asta de la Ztechnick? Al meu este ceva mai mic, eu sunt destul de mare (1.88) si simt vantul destul de bine incepand de pe la 100Km/h. M-ar tenta sa incerc unul mai mare asa cum este cel de la Ztechnick. Al meu este de la Puig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Pt mers aproape de tiruri: Undeva in laterala tirului, putin in spatele cabinei, exista un "gol de aer" in care nu simti ABSOLUT NIMIC, de parca ai sta pe loc. Eu pe sosea-autostrada, cand dau de un tir, ma bag in locul ala sa ma odihnesc. Cand am simtit asta prima oara am crezut ca visez, bagasem 150-160 inainte si capul imi ramasese pe locul pasagerului...am trecut prin acest "gol de aer" si apoi am trecut de el, am incetinit, am reintrat in zona respectiva si am mers in paralel cu tirul cateva minute bune, sa ma relaxez. Just a hint. Asta bineinteles functioneaza daca ai tiruri in zona, ca sa nu te apuci sa le fugaresti pe sosea, si daca sunt doua benzi macar pe sensul de mers. Tot ca sfat, nu mai stiu unde am citit pe net, cred ca pe f650.com, in cazul unui vant lateral foarte puternic, desfaceti piciorul de langa mobra si intindeti genunchiul in lateral inspre partea de unde va bate vantul. Reduce senzatia ca veti fi impinsi intr-o parte sau alta foarte bine. Incercat-testat, functioneaza. Nu ridicati talpa de pe foot-peguri, doar indreptati genunchiul catre vant. Functioneaza pe ideea carmei la barca, banuiesc... si inca un sfat, pentru cei care baga mare (peste 130). Tineti coatele cat mai aproape de corp. aerul se sparge altfel si mai elibereaza putin din senzatia ca va da jos de pe mobra. Eu unul, trebuie sa recunosc, pe autostrada ii dau 160-170, rar 180, ca mai mult de atat nu prea vrea micuta. Asa ca tot testez pozitii de mers cu vant lateral-fata. Undeva pe la 150-160, daca te lasi putin in jos si capul putin mai inainte, e mai lejer vantul in casca. Eu am parbrizul ala mic pus degeaba de bmw. Asa ca ma cam bate vantul peste tot. bafta mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Cat costa asta de la Ztechnick? Eu am dat p-al meu fo'140 de dolari (cu transport inclus) ,adicatelea pa undeva pe la 100 de iepuroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calaretul Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Salut. Am si io o problema cine vrea sa ma ajute,va rog. Am schimbat uleiul + filtru ,am bagat 2,3l si indicatoru de ulei arata sub nivel. asa trebuie sa arate s-au iam bagat eu prea putin ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Salut. Am si io o problema cine vrea sa ma ajute,va rog. Am schimbat uleiul + filtru ,am bagat 2,3l si indicatoru de ulei arata sub nivel. asa trebuie sa arate s-au iam bagat eu prea putin ulei ? Chiar 2.3L trebuie sa bagi, dar ai grija cand verifici nivelul. Citeam undeva, cred ca pe f650.com, ca cel mai bine verifici uleiul dupa ce faci o tura scurta cu motorul. Pot sa-ti spun ca la mine, dupa ce ajung dimineata la munca (cam 30-40 de minute de mers) nivelul la ulei este fix acelasi de fiecare data, cam la 45% din fereastra aia de vizitare de la baia de ulei. In concluzie, verifica nivelul la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Salut. Am si io o problema cine vrea sa ma ajute,va rog. Am schimbat uleiul + filtru ,am bagat 2,3l si indicatoru de ulei arata sub nivel. asa trebuie sa arate s-au iam bagat eu prea putin ulei ? Asa cum ziceam si astazi la service BMW din Pipera trebuie lasat sa intre prin toate fagasele si apoi verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 domnisoarelor va bate vantu la 120? luati casca buna si geaca buna si nu mai e necaz. daca aveati naked cum mai era? serios acu - nu vrei sa te bata vantu si sa simti curent ia masina sau ia un herley cu parbriz de 2 metri patrati. Sau bagabotu sub asta care il ai cand mergi mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) ... Sau baga botu sub asta care il ai cand mergi mai repede Neee! Sub parbrizul original nu te poti ascunde oricat ai incerca! Si adevarul este ca la drumuri lungi, e bun parbrizul inalt... Editat Iunie 18, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 zidule, ai mers cu dakaru fara parbriz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 domnisoarelor bagabotu eu imi iau rimelu si ruju si fardu si ...si plec nu ma mai joc... M-a facut bagabontu de zidu ¸domnisoara,...si a mai zis sa bag si botu... Asa ceva nu se mai poate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 cu ocazia reviziei de 10.000 de km, astazi, ziua de gratie a domnului, de la bavaria primesc sfatul urmator in legatura cu problemele mele cu micuta, ca imi sare aleatoriu din viteza si mai face faze la cutie... "ar trebui sa va schimbati uleiul la cutia de viteza, ca la temperaturile astea ridicate (ca e vara, nota redactiei) se subtiaza uleiul si poate de aia va face probleme (sare din a 2-a, sare din a 5-a in a 4-a, undeva intre ele e un punct mort, trag de ambreiaj si intra in a 4-a fara sa ating pedala schimbatorului, ma loveste pedala peste picior cand incerc sa o bag in a 2-a, "cloncanind" in acelasi timp undeva in cutie de parca nu se pune dinte pe dinte...tot nota redactiei si asta)" deci, oi fi eu mic si prost, dar din cate stiu eu, cutia de viteze are acelasi ulei ca si motorul...ambreiajul e uscat, deci ori fac eu o confuzie, ori cei de la bmw o fac...am mai intrebat si eu un om, si mi s-a confirmat parerea ea, ca acest model, F650 GS NU ARE ULEI SEPARAT PT CUTIA DE VITEZE. acu' cine are dreptate? eu, sau ei? sau e doar o portocala aruncata catre mine, ca sa nu isi bage nasul in cutia mea, care micuta poate e varza, si de lene, imi arunca pastile din astea, ulei, cipuri, hard-diskuri, pasarele-pelicani si alte frunze verzi de taiat la oi? poate sunt eu tantalau, si chiar trebuie sa imi pun ulei...dar poate ulei fierbinte in cap, ori mie, ori lor, depinde cum ma simt in momentul respectiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Nu are ulei separat pentru cutie pentru ca foloseste acelasi ulei care merge si la motor. Deci........ acum depinde de tine cum rezolvi problema. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 "ar trebui sa va schimbati uleiul la cutia de viteza, ca la temperaturile astea ridicate (ca e vara, nota redactiei) se subtiaza uleiul si poate de aia va face probleme Eu il rugam frumos sa-mi arate si mie pe unde se face operatia asta! Si dupa aceea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 ca tot am vazut ca sunt mai multi in cautare de club (la semnatura, Club: in cautare...) nu vreti voi sa ne facem echipa si sa mergem gramada lastia de la bavaria sa le spunem ce ne doare? ca sunt varza si isi bat joc de noi? si poate daca vad ca ne aduma mai multi, isi schimba si ei putin din politica firmei, schimba ceva...cerem condica de reclamatii in ma-sa sa trecem acolo, e ciorba rece nenea sefu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 hahaaa mie nici ijul nu imi sare din viteza daca e noua si in garantie poti merge la opc Cu care din mecanici ai vorbit acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) Si mie mi se par cam incompetenti mai ales de cand s-au mutat in Pipera, am avut treaba pana acum doar la piese de schimb si era unul Radu la fosta locatie care era foarte priceput. ATENTIE la lichidul de racire! Dimineata inainte sa plec la servici am observat ca vasul de expansiune era uscat. Ultima oara am complectat in decembrie antigel amestecat cu apa, si de atunci am facut ,,doar" cca. 4000 de km. Mie unul mi se pare ca s-a ,,evaporat" cam repede ca de pierdut nu pierde pe nicaieri, sunt sigur de asta. Bafta. Editat Iunie 20, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 pai din pacate nu am vb cu tibi acum. ci cu alt mecanic, nu stiu cum il cheama. dar din moment ce acolo cred ca sunt numai 2 mecanici...e celalalt care nu e tibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Daca e in garantie te duci la ei le lasi motoru si spui ca il vrei rezolvat REPEDE ca altfel anunti OPC-ul.Apoi ceri un motor la schimb pana e gata al tau.Daca o dau cotita ii pui sa-ti dea scris care sunt problemele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.